До уваги ОТГ: роз'яснення щодо доходів загального фонду районних бюджетів

18 грудня 2020р, Новини. Департамент фінансів, Прес-служба ОДА

Процес завершення децентралізації ставить перед новоутвореними громадами певні виклики та завдання.

Відповідно до Закону, до доходів загального фонду районних бюджетів належать:

1) податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, засновником яких є районні ради;

2) плата за ліцензії на певні види господарської діяльності та сертифікати, що видаються районними державними адміністраціями;

3) надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності, засновником яких є районні ради;

4) орендна плата за водні об’єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди районними державними адміністраціями, районними радами;

5) концесійні платежі щодо об’єктів комунальної власності, засновником яких є районні ради (крім концесійних платежів, визначених пунктом 3 частини першої статті 69-1 цього Кодексу);

6) кошти, отримані від надання учасниками процедури закупівель як забезпечення їх тендерної пропозиції (пропозиції конкурсних торгів), які не підлягають поверненню цим учасникам в частині здійснення закупівель за рахунок коштів районних бюджетів;

7) кошти, отримані від учасника - переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю як забезпечення виконання цього договору, які не підлягають поверненню учаснику-переможцю, в частині здійснення закупівель за рахунок коштів районних бюджетів;

8) 80 відсотків коштів, отриманих підприємствами, установами та організаціями, що утримуються за рахунок районних бюджетів, за здані у вигляді брухту і відходів золото, платину, метали платинової групи, дорогоцінне каміння, і 50 відсотків коштів, отриманих цими підприємствами, установами та організаціями за здане у вигляді брухту і відходів срібло;

9) адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що здійснюється районними державними адміністраціями, який зараховується до районних бюджетів за місцем надання послуг;

10) адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що здійснюється районними державними адміністраціями, який зараховується до районних бюджетів за місцем надання послуг;

11) плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також плата за надання інших платних послуг, пов’язаних з такою державною реєстрацією, що здійснюється районними державними адміністраціями, яка зараховується до районних бюджетів за місцем надання послуг;

12) частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету, у порядку, визначеному районними радами;

13) штрафні санкції внаслідок невиконання укладених розпорядником бюджетних коштів договорів з суб’єктами господарювання на придбання товарів, робіт і послуг за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів;

14) інші доходи, що підлягають зарахуванню до районних бюджетів відповідно до законодавства.

З метою підвищення рівня фахової компетенції працівників фінансових органів області проводитимуться навчання, семінари з обміну досвідом, надаватимуться консультації та практична допомога (здебільшого в онлайн режимі, а за необхідності виїздна) .

"Ми розуміємо, що перші кроки завжди нелегкі та невпевнені, тому готові й у подальшому надавати громадам практичну допомогу у форматі нарад щодо особливостей формування проєктів місцевих бюджетів на наступний бюджетний період та вирішення проблемних питань з виконання місцевих бюджетів у поточному році.  Законом України від 17.09.2020 № 907-ІХ¹ внесено зміни до Бюджетного кодексу України яким передбачено формування фінансових органів в територіальних громадах зі статусом самостійного структурного підрозділу. Для затвердження оптимальної структури департаментом фінансів надаються консультації та пропозиції щодо чисельності та умов оплати праці працівників цих підрозділів", - розповів директор депаратменту фінансів Олег Демків.

Для виконання місцевих бюджетів в частині запланованих видатків дуже важливим завданням органів місцевого самоврядування є налагодження співпраці з платниками податків і зборів на відповідних територіях, а також з органами стягнення. Тому з метою полегшення роботи в цьому напрямку департаментом фінансів проводитиметься аналіз стану надходження податків і зборів в розрізі територій.

Матеріали будуть надсилатися територіальним громадам. Для виконання вимог чинного законодавства, дотримання публічності на всіх стадіях бюджетного процесу, моніторингу затвердження та виконання місцевих бюджетів встановлено програмне забезпечення ІАС „Місцеві бюджети рівня територіальних громад”, надаються консультації під час роботи у комплексі.

Робота у програмі забезпечує проведення поточного контролю під час проведення фінансування, електронний обмін з департаментом фінансів, Міністерством фінансів України та органами Державного казначейства України, оперативність у проведенні всі необхідних видатків.

Ключові слова:

ОТГ

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook