Функціональні обов’язки

29 січня 2014р

                                                                        

ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

               РоЗПОРЯДЖЕННЯ

01 лютого 2018 року                                                                         № 98/0/5-18

 

 

 

 

 

Про затвердження Положення про управління

господарсько-технічного забезпечення

Львівської обласної державної адміністрації

 

 

         Відповідно  до статей 5, 6  Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 3, 17 Закону України «Про державну службу», Закону України від 9 листопада 2017 року №2190-VIII «Про внесення змін до деяких законів  України  щодо  окремих  питань   проходження   державної    служби», постанови   Кабінету   Міністрів України  від  26 вересня  2012 року № 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19 січня 2018 року № 34/0/8-18 «Про виконання Закону України від 9 листопада  2017 року  №2190-VIII» :

 

1. Затвердити Положення про управління господарсько-технічного забезпечення  Львівської обласної державної адміністрації, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність з 1 лютого 2018 року,  розпорядження  голови обласної   державної   адміністрації   від   15  січня   2016 року № 17/0/5-16 «Про затвердження Положення про управління господарсько-технічного забезпечення  Львівської обласної державної адміністрації».

3.   Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

 

 

 

Голова                                                                                      О.М. Синютка

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням голови     

обласної державної адміністрації

від «01» лютого 2018 року

№ 98/0/5-18

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління господарсько-технічного забезпечення

 Львівської обласної державної адміністрації

 

  1. Управління господарсько-технічного забезпечення Львівської обласної державної адміністрації (надалі - Управління) є структурним підрозділом Львівської обласної державної адміністрації, що утворюється розпорядженням  голови  обласної  державної адміністрації, входить до її складу і в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на нього завдань.
  2. Управління у своїй діяльності підпорядковане голові обласної державної адміністрації,  а також підзвітне і підконтрольне  заступникові голови - керівникові апарату обласної державної адміністрації.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами керівника апарату обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
  4. Управління є правонаступником прав та обов’язків департаменту інформаційних технологій та господарського обслуговування Львівської обласної державної адміністрації.
  5. Основним завданням Управління є здійснення господарсько-технічного забезпечення діяльності апарату обласної державної адміністрації.
  6. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
    1. Здійснює матеріально-технічне, господарсько-побутове забезпечення діяльності апарату обласної державної адміністрації;
    2. Здійснює контроль за технічним станом, ефективністю і цільовим використанням матеріальних ресурсів, що належать до сфери діяльності Управління;
    3.  Готує пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до його компетенції;
    4. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції в Управлінні;

         6.5. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

         6.6. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

         6.7. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

         6.8. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

         6.9.   Забезпечує   доступ    до   публічної   інформації, розпорядником якої є  Управління;

         6.10. Забезпечує захист персональних даних та здійснює їх обробку в межах та  строки, які є необхідними для реалізації функцій та повноважень;

         6.11. Розробляє і подає на розгляд обласної державної адміністрації пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення  заходів  у  рамках  реалізації  Програми відновлення та збереження національної  пам'яті  та протокольних заходів у Львівській області  з питань, що належать  компетенції  Управління;

         6.12.  Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали та статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

         6.13.    Представляє в межах наданих йому повноважень інтереси обласної державної адміністрації в установах, організаціях, на підприємствах;

        6.14. Здійснює підготовку проектів договорів з питань діяльності Управління і погоджує їх в установленому порядку;

         6.15.  Проводить процедури закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, що належать до сфери діяльності Управління;

         6.16.  Забезпечує  роботу 1-ї  приймальної обласної державної адміністрації  у вихідні та святкові дні, а також у вечірній та нічний час (згідно з посадовою інструкцією для відповідального чергового);

          6.17.   Забезпечує облік та інвентаризацію майна, яке перебуває на балансі Управління;

          6.18.  Забезпечує виконання заходів щодо економного використання енергоносіїв, послуг з тепло- та водопостачання в приміщеннях, які орендуються Управлінням та апаратом обласної державної адміністрації;

           6.19. Забезпечує господарсько-технічними засобами проведення нарад, засідань Колегії, конференцій, протокольних зустрічей за участю керівництва обласної державної адміністрації;

         6.20. Здійснює контроль за використанням легкових автомобілів Управління, їх ремонт та заміну запчастин, забезпечення паливо - мастильними матеріалами;

         6.21.  Веде облік пробігу, зносу та списання автошин легкових автомобілів, які перебувають на балансі Управління;

         6.22.  Має бюджетні зобов'язання та провадить видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом;

         6.23. Несе відповідальність за своєчасність, достовірність та зміст поданого в установленому порядку бюджетного запиту;

         6.24. Забезпечує ведення звітно-облікової документації та державної статистичної звітності  в Управлінні;

          6.25. Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання державними службовцями  декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за допомогою системи електронного декларування.

          7.   Управління для здійснення повноважень і виконання завдань, що визначені, має право:

 7.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

 7.2.  Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації з питань, що належать до його компетенції;

 7.3. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами обласної державної адміністрації, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

 7.4. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

 7.5. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

 8. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та запланованих заходів.

 9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу.

Начальник Управління має одного заступника – начальника відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади начальником Управління згідно із законодавством про державну службу.

10.     Начальник Управління:

10.1. Здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у підрозділі, визначає ступінь відповідальності керівників структурних підрозділів Управління;

10.2. Подає на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про Управління;

10.3.  Планує роботу Управління;

10.4. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Управління;

10.5. Звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання покладених на Управління завдань та затверджених планів роботи;

10.6.  Представляє інтереси Управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва обласної державної адміністрації;

10.7.  Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Мін’юсту;

10.8. Подає на затвердження голові обласної державної адміністрації проекти кошторису, штатного розпису, структури Управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

10.9.  Розпоряджається коштами у межах затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису Управління;

10.10.  Здійснює добір кадрів;

  10.11. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Управління;

10.12. Призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому  законодавством про державну службу, державних службовців Управління,  присвоює  їм  ранги державних службовців, заохочує їх та притягає до дисциплінарної відповідальності;

10.13.  Приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Управління, які не є державними службовцями,  заохочує  їх  та  притягає до дисциплінарної відповідальності;

10.14.  Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління;

10.15. Забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни;

10.16.  Скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Управління;

10.17.  Затверджує положення про структурні підрозділи Управління  та розподіляє обов’язки між  працівниками Управління;

10.18.  Здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством.

11.   Накази начальника Управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою обласної державної адміністрації.

12. Управління утримується за рахунок бюджетних коштів.

Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління визначає голова обласної держадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень. Штатний розпис і кошторис  Управління затверджує голова обласної державної адміністрації після проведення їх експертизи департаментом фінансів обласної державної адміністрації.

13.  Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, фірмові бланки.

14.   Управління  є бюджетною неприбутковою установою, не є платником податку на прибуток  підприємств.

Фінансування діяльності Управління здійснюється з державного бюджету і використовується виключно на його утримання. Фінансування Управління з обласного бюджету спрямовується для реалізації завдань та напрямів діяльності, визначених цим Положенням. У результаті своєї діяльності Управління не отримує прибутків.

У разі припинення юридичної особи (Управління) в результаті ліквідації, реорганізації (злиття, поділу, приєднання або перетворення), передача активівУправління відбувається в межах установ, неприбуткових організацій, які є структурними підрозділами облдержадміністрації, або на баланс облдержадміністрації.

15.  Адреса управління: 79008, м. Львів, вул. Винниченка,18.

                                              _____________________________________________

ПОЛОЖЕННЯ
про управління господарсько-технічного забезпечення
Львівської обласної державної адміністрації

  1. Управління господарсько-технічного забезпечення Львівської обласної державної адміністрації (надалі - управління) є структурним підрозділом Львівської обласної державної адміністрації, що утворюється розпорядженням голови обласної державної адміністрації, входить до її складу і в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на нього завдань.
  2. Управління у своїй діяльності підпорядковане голові обласної державної адміністрації,  а також підзвітне і підконтрольне  керівнику апарату обласної державної адміністрації.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, а також цим Положенням.
  4. Управління є правонаступником прав та обов’язків департаменту інформаційних технологій та господарського обслуговування Львівської обласної державної адміністрації.
  5. Основним завданням управління є  здійснення господарсько-технічного забезпечення діяльності апарату обласної державної адміністрації.
  6. Управління, відповідно до визначених галузевих повноважень, виконує такі завдання:
    1. Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;
    2. Здійснює матеріально-технічне, господарсько-побутове забезпечення діяльності апарату обласної державної адміністрації;
    3. Здійснює контроль за технічним станом, ефективністю і цільовим використанням матеріальних ресурсів, що належать до сфери діяльності управління;
    4.  Готує пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до його компетенції;
    5.  Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції в управлінні;
    6.  Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
    7.  Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
    8.  Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
    9.  Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
    10.  Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої воно є.
    11.  Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
    12.  Забезпечує захист персональних даних та здійснює їх обробку в межах та  строки, які є необхідними для реалізації функцій та повноважень;
    13.  Розробляє і подає на розгляд обласної державної адміністрації пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів з питань, що належать до його компетенції;
    14.  Готує пропозиції стосовно удосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до його компетенції, і вносить їх в установленому порядку на розгляд обласної державної адміністрації;
    15.  Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали та статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;
    16.  Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
    17.  Представляє в межах наданих йому повноважень інтереси обласної державної адміністрації в установах, організаціях, на підприємствах;
    18.  Здійснює підготовку проектів договорів з питань діяльності управління і погоджує їх в установленому порядку;
    19.  Проводить процедури закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, що належать до сфери діяльності управління;
    20.  Забезпечує  роботу 1-ї приймальної обласної державної адміністрації  у вихідні та святкові дні, а також у вечірній та нічний час (згідно з посадовою інструкцією для відповідального чергового);
    21.  Забезпечує облік та інвентаризацію майна, яке перебуває на балансі управління;
    22.   Забезпечує виконання заходів щодо економного використання енергоносіїв, послуг з водопостачання та тепла в орендованих приміщеннях, які орендуються управлінням та апаратом обласної державної адміністрації;
    23.  Забезпечує господарсько-технічними засобами проведення нарад, засідань Колегії, конференцій, протокольних зустрічей за участю керівництва обласної державної адміністрації;
    24.  Здійснює контроль за використанням легкових автомобілів управління, їх ремонт та заміну запчастин, забезпечення паливо - мастильними матеріалами;
    25.  Веде облік пробігу, зносу та списання автошин легкових автомобілів, які перебувають на балансі управління;
    26.  Має бюджетні зобов'язання та провадить видатки тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом;
    27.  Несе відповідальність за своєчасність, достовірність та зміст поданого в установленому порядку бюджетного запиту;
    28.  Забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в управлінні;
    29.  Забезпечує ведення звітно-облікової документації державної статистичної звітності з кадрових питань управління;
    30.  Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за  відповідний рік;
    31.  Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців управління.

7.   Управління для здійснення повноважень і виконання завдань, що визначені, має право:

7.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

7.2. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації з питань, що належать до його компетенції;

7.3. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами обласної державної адміністрації, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

7.4. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

7.5. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

8. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та запланованих заходів.

9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу. Начальник управління має одного заступника – начальника відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за поданням начальника управління.

10.     Начальник управління:

10.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у підрозділі, визначає ступінь відповідальності керівників структурних підрозділів управління;

10.2. Подає на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про управління;

10.3.  Планує роботу управління;

10.4. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

10.5. Звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;

10.6.   Може входити до складу Колегії обласної державної адміністрації;

10.7.  Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування; 

10.8.  Представляє інтереси структурного підрозділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва обласної державної адміністрації;

10.9.  Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Мін’юсту;

10.10. Подає на затвердження голові обласної державної адміністрації проекти кошторису, штатного розпису, структури управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

10.11. Розпоряджається коштами у межах затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису управління;

10.12.  Здійснює добір кадрів;

  10.13.Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців управління;

10.14. Подає голові обласної державної адміністрації пропозиції щодо:

призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців управління, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є державними службовцями, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

10.15.  Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;

10.16. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

10.17.  Скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції управління;

10.18.  Затверджує положення про структурні підрозділи управління та функціональні обов'язки працівників управління та розподіляє обов’язки між ними;

10.19.  Здійснює інші повноваження, визначені законом.

11.   Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою обласної державної адміністрації.

12. Управління утримується за рахунок бюджетних коштів.

Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова обласної держадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень. Штатний розпис і кошторис  управління затверджує голова обласної державної адміністрації після проведення їх експертизи департаментом фінансів обласної державної адміністрації.

13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, фірмові бланки.

14.  Адреса управління: 79008, м.Львів, вул.Винниченка,18.

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook