Торік Львівська ОДА провела понад 20 інформаційних кампаній щодо реформ та державної політики

2 лютого 2018р, Новини. Департамент комунікацій та внутрішньої політики, Прес-служба ОДА

Департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА у 2017 році провів понад 20 інформаційних кампаній, спрямованих на роз’яснення державної, регіональної політики та процесу реалізації реформ на теренах області. Про це сьогодні, 2 лютого, під час звіту, розповіла т.в.о. директора департаменту Ольга Березюк.

Зокрема, йдеться про створення  спеціалізованих серій радіопередач, радіо- телероликів, тематичних серій візуалізованих повідомлень, серед яких буклети, плакати, флаєри, борди, сітілайти, наліпки.

«Зокрема це були кампанії щодо інформування населення по програмі «Доступні ліки», промоції військової служби за контрактом у Національній гвардії. Надзвичайно актуальними є і розроблені нами борди «Водій, тебе чекають вдома», «Не літай швидше свого ангела охоронця», покликані привернути увагу водіїв до безпеки на дорозі», - зазначила Ольга Березюк.  

Також з метою промоції Львівського регіону торік провели презентаційний тур для редакторів і журналістів видань із інших регіонів України - «Україна очима редактора». В межах заходу 25 головних редакторів ознайомились із інвестиційними потужностями області. Зокрема представники медіа відвідали завод «Nexsans», підприємства «Галіція Грінері», «ОДВ-електрик», завод «Бадер» та курорти Львівської області.

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook