Торік Львівська ОДА провела понад 20 інформаційних кампаній щодо реформ та державної політики
Департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА у 2017 році провів понад 20 інформаційних кампаній, спрямованих на роз’яснення державної, регіональної політики та процесу реалізації реформ на теренах області. Про це сьогодні, 2 лютого, під час звіту, розповіла т.в.о. директора департаменту Ольга Березюк.
Зокрема, йдеться про створення спеціалізованих серій радіопередач, радіо- телероликів, тематичних серій візуалізованих повідомлень, серед яких буклети, плакати, флаєри, борди, сітілайти, наліпки.
«Зокрема це були кампанії щодо інформування населення по програмі «Доступні ліки», промоції військової служби за контрактом у Національній гвардії. Надзвичайно актуальними є і розроблені нами борди «Водій, тебе чекають вдома», «Не літай швидше свого ангела охоронця», покликані привернути увагу водіїв до безпеки на дорозі», - зазначила Ольга Березюк.
Також з метою промоції Львівського регіону торік провели презентаційний тур для редакторів і журналістів видань із інших регіонів України - «Україна очима редактора». В межах заходу 25 головних редакторів ознайомились із інвестиційними потужностями області. Зокрема представники медіа відвідали завод «Nexsans», підприємства «Галіція Грінері», «ОДВ-електрик», завод «Бадер» та курорти Львівської області.
Новини за темою
У межах проєкту «Світ карпатських розет» відбувся прес-тур об’єктами дерев’яної архітектури Бойківщини
18 грудня 2021
У межах проєкту «Світ Карпатських розет – заходи зі збереження унікальності культури Карпат» управління туризму та курортів ОДА провело одночасно прес-тур для журналістів та промо-тур із майстер-класом для туристичних операторів й експертів зі сфери туризму й культури – задля промоції дерев’яної архітектури гірської частини Львівської області. Учасники прес-туру відвідали церкву Собору Пресвятої Богородиці (зведена у 1939-1943 роках за проєктом архітектора Євгена Нагірного) на оповитій легендами про Данила Галицького Золотій горі в селищі Верхнє Синьовидне. Поруч із храмом є давня дерев’яна дзвіниця 1790 року. На краю Львівщини із Закарпатською та Івано-Франківською областями у селі Верхня Рожанка на березі місцевої річки – церква Зіслання Святого Духа, споруджена 1804 року. Як розповів отець-настоятель парафії Ярослав Левицький, її іконостас художника Юліана Залуського походить із 1891 року. Поруч із давнім є і новий дерев’яний храм, проте громада використовує обидва. У селі Урич учасники прес-туру відвідали об’єкт Державного історико-культурного заповідника «Тустань» – центр локальної історії «Хата у Глубокім». Це приклад бойківського житла початку ХХ сторіччя із водяним млином поруч. Музей тут облаштовано зокрема за фінансової підтримки проєкту «Світ Карпатських розет», завдяки йому у 2018 році на базі «Хати у Глубокім» відбувся також фестиваль «БойЄ». У тому ж Уричі учасники прес-туру побували в церкві святого Миколая 1911 року, спорудженій за проєктом архітектора Василя Нагірного (батько Євгена Нагірного). Храм Собору Пресвятої Богородиці у селі Матків (1838 року) із прес-туру входить до списку об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО. Церква виділяється зокрема царськими вратами, де зображене велике дерево роду пророка Єссея. У 2009 році в храмі було встановлено автоматичну систему пожежогасіння, а вже наступного року саме вона врятувала церкву після влучання блискавки. Керівниця управління туризму та курортів Наталя Табака виділила важливість популяризації дерев’яної, зокрема сакральної архітектури серед гостей. «Зацікавити сучасного туриста церквою не завжди легко. На перший план у цьому випадку виходить обізнаність екскурсовода: цікаві історії про храм, вміння виділяти унікальності, нестандартні елементи в архітектурі, різьбленні, у роботах іконописців. Дуже важливим є і той факт, що «Світ Карпатських розет» підвищує ціннісну свідомість мешканців нашого краю», – зауважила Наталя Табака. Експертка програми транскордонного співробітництва «Польща – Україна – Білорусь» Діана Кодрова виділяє наявність одразу 11 партнерів за проєктом, а також вагомий внесок «Світ карпатських розет» у популяризацію бойківської культури, зокрема дерев’яних церков і житлових будівель, різьби по дереву. «Прес-тур і промо-тур стали підсумковими заходами важливого проєкту в межах програми транскордонного співробітництва. За час «Світу Карпатських розет» за кошти фінансової підтримки від ЄС в Уричі на базі «Хати у Глубокім» створено одну з чотирьох українських «розет» – карпатських центрів культурної спадщини. Ще дві «розети» є в інших областях – у Колочаві (Закарпатська) й Косові (Івано-Франківська). Цього ж разу в межах майстер-класу різьбярства ми побачили, наскільки складною і цінною є робота по дереву та якої ретельності в деталях вона потребує», зазначила Діана Кодрова. Довідка «Світ Карпатських розет – заходи зі збереження унікальності культури Карпат» є проєктом, що реалізується з 2018 по 2021 роки за фінансової підтримки ЄС у рамках Програми транскордонного співробітництва «Польща – Україна – Білорусь». Бюджет проєкту – 1 543 329 євро, з них грант ЄС для України – 843 165 євро.
"Мандруй Україною": представників інтернет-видань ознайомили із туристичним потенціалом Львівщини
7 вересня 2020
Упродовж 4 - 6 вересня в межах проєкту “Мандруй Україною”, який ініціював Офіс Президента України та Державне агентство розвитку туризму України, Львівщину відвідали представники Всеукраїнських інтернет-видань. Як зазначив заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Юрій Холод, Львів і Львівська область готові продемонструвати давно відомі та нові локації, гастрономічний і історико-культурний потенціал, синергію місцевої влади і бізнесу в створенні безпечної і затишної атмосфери для гостей регіону. “Українці повинні знати, де можна якісно та безпечно відпочивати, що можна подивитися, як провести час з користю, не залежно від того, чи це - повноцінна відпустка або вікенд. Ми радо запрошуємо мандрівників відвідати унікальні туристичні місця Львівщини. Наша головна перевага - це безпека”, - зазначила керівниця управління туризму та курортів Львівської ОДА Наталія Табака. Відтак, перший день учасники прес-туру відвідали Трускавець, де ознайомились з рекреаційним центром регіону. Недільна програма була представлена оглядовою екскурсією історичним центром Львова і завершилась на оглядовому майданчику Меморіалу Небесної Сотні. Окрім того, представники ЗМІ взяли участь у майстер-класі в свічковій мануфактурі, а також відвідали презентацією кампанії з підтримки локальних виробників «Зроблено у Львові» і музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня». “Ми ознайомили гостей з санаторіями і курортами, показали Трускавець та Львів. Тож найближчим часом очікуємо відгуків і матеріалів про здоровий та безпечний відпочинок на Львівщині у восьми рейтингових українських медіа”, - додав Юрій Холод. У межах прес-туру організатори мають на меті привернути увагу українців до подорожей на Львівщину в осінньо-зимовий період, продемонструвати гостинність, високу якість послуг і стандарти безпеки в нових викликах для галузі. Нагадаємо, що захід відбувся за підтримки Львівського туристичного офісу, Львівського туристичного альянсу і управління туризму і курортів Львівської ОДА. Христина Дмитрик
Туризм і охорона культурної спадщини дуже тісно пов'язані, - Юрій Холод
30 липня 2020
Представники засобів масової інформації взяли участь у прес-турі Львівщиною. Зокрема, учасники відвідали палац Гредлів, урочище Діброва – урочище "Павлів Потік", піднялися на гору Лопата. Першої з точок стала пам'ятка архітектури місцевого значення з парком – пам’яткою садово-паркового мистецтва у місті Сколе - палац Гредлів. Нагадаємо, що 21 липня 2020 року підписана нова угода між Сколівською районною радою та національним природним парком «Сколівські Бескиди» про оренду цього закладу на 49 років. "Туризм і охорона культурної спадщини - дуже тісно пов’язані. Саме тому створення управління охорони об'єктів культурної спадщини на Львівщині також є важливим для теми мандрів Сколівщиною і, зокрема, теми палацу Гредлів. Цю пам’ятку місцевого значення нам, спільно з районною радою, нам вдалося передати в оренду НПП "Сколівські Бескиди". Не зупинитися тут для туристів з цілої України - це просто гріх. Але палац потребує великої реставрації. Розраховуємо на допомогу українських і міжнародних фондів. А також, в межах нового управління, будемо старатися допомагати з боку області та держави", - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Холод. На території палацу планують розмістити візит-центр, музей, адміністрацію парку. Опісля, учасники прес-туру оглянули інфраструктуру для активного туризму в урочищі «Павлів потік», а також зійшли на гору Лопатка. Також в межах програми заходу, засновники громадської ініціативи "Збережемо наш Зарінок" провели огляд рекреаційно-туристичої локації Зарінок в м. Сколе, яка в майбутньому стане туристичним осередком із гольф-полем, полем для волейболу, фотозоною та зоною для дозвілля.
У межах Економічного форуму триває прес-тур для представників ЗМІ
1 листопада 2019
На Львівщині, в межах туристичної секції «Investin Lviv Region: Focus on Tourism» XІX Міжнародного економічного форуму, триває прес-тур для представників Асоціації журналістів «Туристичний прес-клуб України». Асоціація щороку проводить близько 10 прес-турів нашою країною, щоб знайомити з новими можливостями відпочинку в Україні та сприяння представникам засобів масової інформації у отриманні інформації про відпочинок та оздоровлення у нашій державі. Програмою прес-туру передбачено ознайомчі візити курортними містами – Трускавець, Східниця і Моршин, а також м. Львів, м. Борислав та с. Крушельниця. Делегації вже вдалося відвідати XXМіжнародну виставку «ТурЕКСПО» і прийнятиучасть в панельній дискусії «Медичний туризм на Львівщині: можливі вигоди та перешкоди для розвитку», а також ознайомитись з гірськолижним курортом «Буковиця». Прес-тур Львівщиною триватиме до 1 листопада. Організатором туру для журналістів є управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації.
На Львівщині триває прес-тур для латвійської туристичної програми
10 вересня 2019
Сьогодні розпочався прес-тур Львівщиною для представників латвійської туристичної програми Travel Show «Stars Travel». Основною метою телепередачі є ознайомлення з популярними туристичними локаціями, найкрасивішими пейзажами природи, культурними цінностями та місцевою кухнею країни-візитера. Кожен новий випуск веде новий ведучий – місцева знаменитість, що забезпечує високий рейтинг програми. Цього разу на Львівщину в ролі ведучого завітав Markus Riva – відомий у Латвійській Республіці співак і продюсер. У Львівській області делегація перебуватиме у період з 10 до 12 вересня. Програмою заплановано ознайомлення з Державним історико-культурним заповідником «Тустань», туристичними можливостями Львівщини та пропозиціями активного відпочинку. Організаторами промоційного туру є управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації, управління туризму Львівської міської ради, готельний палацово-парковий комплекс «Edem Resort Medical & SPA» в партнерстві з Державним історико-культурним заповідником «ТуСтань» та туристичним бізнесом Львівщини: готель-замок «Вежа Ведмежа», відпочинковий комплекс Котедж «4 Сезони», ресторан «Максим».
Представники медіа зі Сходу України ознайомились із інвестиційним потенціалом Львівщини
15 березня 2018
Сьогодні, 15 березня, управління інвестиційної політики Львівської ОДА спільно з прес-клубом Львівщини провели прес-тур для представників засобів масової інформації зі східних областей України. В межах туру представники медіа ознайомились із інвестиційним потенціалом Львівської області під час відвідин ТзОВ «Бадер Україна». Серед учасників заходу - представники «Телегазети», газети «Приазовський рабочий», газети «Наш край», «Нові рубежі», Iнтернет-порталу «ТопКонотоп», «Вісті Барвінківщини», ПАТ НСТУ «Одеська регіональна дирекція «Сільські вісті», «Сільські новини», Сайту Краматорська 6264 та Харківського прес-клубу.
Туристичні пропозиції курортів Львівщини представлять провідні українські медіа
31 січня 2018
У межах прес-туру Львівщиною для Асоціації журналістів «Туристичний прес-клуб України» голова Львівської ОДА Олег Синютка зустрівся із представниками провідних українських засобів масової інформації. Журналісти ділились враженнями від туристичних пропозицій курортів Львівщини, зокрема Славського та Волосянки. Також обговорили перспективи розвитку та залучення інвестицій у гірськолижні курорти Львівщини. «Важливо розвивати туристичну галузь, особливо у гірських районах Львівщини. Звичайно, які б туристичні можливості не пропонували мандрівникам, інфраструктура курорту, зокрема комфортний доїзд до туристичного центру, має вагоме значення. Тому торік ми відремонтували 600 км доріг, третина із них – у гірських районах. Також працюємо над залученням інвесторів, створенням тематичних місцевих атракцій, проведенням фестивалів та розвитком агротуризму – у області відкриваються ферми та сироварні із дегустаційними залами», - наголосив голова Львівської ОДА Олег Синютка. Прес-тур Львівщиною триває з 29 до 31 січня за маршрутом: м. Львів – смт. Славське – с. Волосянка – м. Львів. У межах туру журналісти протестували перший в Україні скітурівський шлях на гору Ільзу (шлях розроблено та ознаковано в межах соціального партнерства управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації та Молочної компанії «Галичина» за підтримки Гірської оперативно-рятувальної служби), відвідали карпатське СПА, майстер-клас з гончарства та ковальства. Представники медіа оглянули мистецький центр Арт-галерею «Максим» та приватну оселю Ареф’євих, оглянули гірськолижну інфраструктуру та дегустували карпатську кухню. Зазначимо, Львівська обласна державна адміністрація вже вдруге організовує прес-тур для Асоціації журналістів «Туристичний прес-клуб України». Перший тур відбувся 5-7 лютого 2017 року за маршрутом: м. Моршин – смт. Олесько – с. Підгірці – м. Золочів – м. Жовква – с. Крехів – м. Львів. Склад делегації – 15 журналістів.