Консультаційно-дорадчий центр у галузі АПК розширює сферу діяльності
З 16 серпня 2018 року, щочетверга з 11.00 год. до 13.00 год. в консультаційно-дорадчому центрі у Департаменті агропромислового розвитку (м. Львів, пр. Чорновола,57) громадяни зможуть отримувати фахові консультації від спеціалістів головного територіального управління юстиції у Львівській області. Будуть розглядатись питання у сферах державної реєстрації, державної виконавчої служби, питань діяльності нотаріату.
Спеціалісти головного територіального управління юстиції у Львівській області надаватимуть консультації за допомогою скайп-зв’язку з найбільш актуальних питань, а саме:
як зареєструвати право власності та інші речові права на нерухоме майно, як зареєструвати бізнес;
основні засади орендних правовідносин (як оформити договір оренди землі, особливості поновлення договору оренди землі, порядок визнання договору оренди землі недійсним);
інформування громадян про механізм виконання рішення суду та інших органів,
інформування про створені на території області штаби та мобільні групи з питань ліквідації заборгованості по зарплаті,
інформування громадян про механізм оформлення субсидії та ряд інших питань юридичного характеру.
Зв’язатись із працівниками можна за наступною скайп-адресою +380980584478, щочетверга з 11.00 до 13.00 год.
За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. +380968738860.
До слова, указом Президента України № 361/2017 (далі-Указ) 2018 рік оголошено в Україні Роком реалізації правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!». Загальнонаціональний правопросвітницький проект Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО!» має на меті підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо використання та захисту їхніх прав у повсякденному житті.
Новини за темою
Держслужба з питань праці розпочинає консультації для релокованих на територію Львівщини підприємств
25 березня 2022
Державна служба України з питань праці розпочала проєкт з надання консультаційної підтримки підприємствам, які у зв’язку з складною безпековою ситуацією переміщують свій бізнес до інших регіонів України. Розпочати проєкт вирішили саме з підприємств Львівської області. Після опрацювання перших результатів його планують поширити на територію всієї України. В межах проєкту всім підприємствам, що мають потребу і виявили бажання, інспектори праці в межах компетенції надаватимуть необхідний консультаційний супровід з широкого спектра питань: від оплати праці, звільнення, переведення, оголошення простою, обліку робочого часу до організації безпечного ведення робіт, створення безпечних та здорових умов праці, надання адміністративних послуг тощо. «Така послуга є надзвичайно корисною з огляду на зміни, які вносяться до трудового законодавства для його адаптації до умов воєнного стану»,- інформують у відомстві. За такою підтримкою підприємства можуть звернутись на: - Гарячу телефонну лінію Львівської обласної державної адміністрації – тел. 112; - телефон консультаційної підтримки Головного управління Держпраці у Львівській області +380681404120;
"Гаряча лінія" підтримки працює у Львівській обласній психіатричній лікарні
21 березня 2022
Нещодавно у Львівській обласній психіатричній лікарні запрацювала "Гаряча лінія" психологічної підтримки. Вже звернулись понад 200 осіб. Режим роботи: щодня з 09:00 до 21:00. Номер телефону "Гарячої лінії" 0960001558. Також з 24 лютого по 21 березня в поліклініці Львівської обласної клінічної психіатричної лікарні надано консультативну та амбулаторну допомогу 708 особам, з них - 70 тимчасово переміщеним особам. В приймальному відділенні лікарні кількість пролікованих випадків становить 760, з них 101 - тимчасово переміщена особа.
Щосуботи у Львові для алко- та наркозалежних проводять безкоштовні консультації щодо проблем узалежнення
10 серпня 2021
Наркоманія та алкоголізм - проблема сучасного суспільства, яка сьогодні постала украй гостро. Щороку через проблеми зі здоров’ям, пов’язаними з алкоголізмом, помирають до 60 тисяч українців. На Львівщині нарко- та алкозалежним хворим допомагає «Міжнародна Антинаркотична Асоціація» - злагоджена команда фахівців серед яких - наркологи, адиктологи, психотерапевти, консультанти з хімічної залежності. Окрім того, надається моральна, психологічна підтримка родичам та близьким узалежнених осіб. Відтак, щосуботи об 11:00 у першій львівській медіатеці, що на вулиці Мулярській, 2 А, усі, хто потребує допомоги, можуть отримати безкоштовні консультаційні послуги щодо проблем узалежнення. Детальніша інформація за телефонами: 066 686 80 66, 068 686 80 66
Органам місцевого самоврядування розповіли про особливості надання послуг з державної реєстрації актів цивільного стану
23 липня 2021
Сьогодні, 23 липня, відбулась зустріч представників органів місцевого самоврядування, ЦНАПів та ВРАЦСів області з начальником Управління у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та проставлення апостилю Міністерства юстиції України Іриною Дубиківською. Участь у заході взяв перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. «Адміністративні послуги є важливим елементом реформи децентралізації, адже органи місцевого самоврядування отримали додаткові повноваження щодо їх надання, а також послуги у сфері ВРАЦС стали доступнішими на місцях», - зазначив він. Відтак в межах зустрічі обговорили питання повноважень РАЦС, які делеговані органам місцевого самоврядування, порядок взаємодії ВРАЦС з ОМС, законодавчі зміни та нові сервіси, які оптимізують ці процеси.
Малий та середній бізнес може безоплатно отримати консультації зі стратегії та маркетингу
20 квітня 2021
Департамент економічної політики Львівської ОДА інформує про можливість отримати консультації зі стратегії та маркетингу представниками малого та середнього бізнесу. Індивідуальні онлайн-консультації допоможуть скоригувати стратегію та маркетинг компанії, знайти ключові проблемні зони підприємства та визначити можливості для росту. Консультації організовані Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19. Цільова аудиторія: - Керівники/власники малого і середнього бізнесу (10+ працівників або €100 тис. річного обороту). - Для бізнесу Західної України, Києва та Київської області. - Для бізнесу, в якого наявні наступні питання: бізнес зазнає суттєвих збитків через карантинні обмеження та пандемію COVID-19; конкуренти розвиваються швидкими темпами і є ризик втрати частки ринку; бізнес має за мету виходити в нову нішу або виводити на ринок новий продукт; бізнес стагнує або ж втрачає позиції на ринку; інші питання, якщо вони входять в зону компетенцій експертів. Як отримати консультацію: - Підприємець/ця подає заявку на консультацію (вказує контактні дані, прізвище та ім’я одного з чотирьох експертів, короткий опис проблематики, яку хоче вирішити під час консультації). - Менеджер проєкту передає заявку до розгляду експертом на предмет того, чи проблематика входить в зону його компетенцій. - Менеджер проєкту підтверджує (або відхиляє) можливість одержання консультації, узгоджує із підприємцем дату та час консультації (онлайн або офлайн). - Відбувається консультація. - Підприємець/ця надає відгук про користь від одержаної консультації. Вартість участі: безплатно завдяки спільному фінансуванню уряду Федеративної Республіки Німеччини і Європейським Союзом та підтримці GIZ. Реєстрація за посиланням. Адміністратор заходу: Діана Великочий, +380950802519, diana.velykochyj@bc-club.org.ua
У Львівській ОДА проводять електронні консультації щодо внесення змін до бюджетного законодавства
1 вересня 2020
Департамент фінансів Львівської обласної державної адміністрації ініціював обговорення на офіційному сайті облдержадміністрації у рубриці «Консультації з громадськістю» матеріалів щодо внесення змін до Бюджетного кодексу України. Зокрема, проблеми вдосконалення горизонтального вирівнювання місцевих бюджетів, впорядкування бюджетних процедур в умовах завершення реформи децентралізації, підвищення рівня контролю та звітності з використання коштів місцевих бюджетів. Детальніше за посиланням. Пропозиції щодо вдосконалення законодавства приймають до 15 вересня 2020 року на електронну скриньку: poshta_all@fin.loda.gov.ua Контактна особа: Інна Стецків, головний спеціаліст відділу інформаційно-комп’ютерного та кадрового забезпечення департаменту фінансів облдержадміністрації, 2-553-685. Письмові пропозиції надсилати за адресою: 79007, м. Львів, вул. Костюшка 8, каб. 406, департамент фінансів Львівської обласної державної адміністрації. Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення: після 1 жовтня 2020 року на офіційному сайті Львівської обласної державної адміністрації в рубриці «Консультації з громадськістю».
Мін'юст інформує про зміни у роботі Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
22 липня 2020
Під час оновлення програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не буде здійснюватись прийом документів. Як повідомляє, Міністерство юстиції України з 5 по 16 серпня 2020 року відбуватиметься впровадження в промислову експлуатацію оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. З 18:00 7 серпня функціонування діючого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру буде припинено. У період впровадження оновленого ЄДР прийом документів, що подаються для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не здійснюватиметься. Відбуватиметься перенесення даних зі старого реєстру до нового, доступ реєстраторів до ЄДР з 7 серпня буде відсутній. Документи на реєстрацію не прийматимуться з 00 години 5 серпня, а документи, подані до цього часу, повинні бути опрацьовані до 18 години 7 серпня 2020 року. Як зазначається, серед переваг нового ЄДР безкоштовний пошук відомостей за даними відокремленого підрозділу юридичної особи; забезпечення можливості формування виписки після проведення будь-якої реєстраційної дії; можливість обліку сімейних фермерських господарств та поява окремої ознаки створення такого господарства; удосконалені бізнес-процеси реєстрації, зокрема створено виражене відображення проведених змін, забезпечили припинення ФОП та внесення змін до відомостей про ЮО в один етап, додали нові атрибути розширеного пошуку. Створені нові реєстраційні дії, зокрема, перехід на діяльність на підставі власного установчого документу або модельного статуту, внесення та скасування заборони вчинення реєстраційних дій, внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ; створені нові друковані форми документів (заява, рішення про відмову) та оновлені наявні (витяг, виписка, опис поданих документів, повідомлення про відмову); впроваджені додаткові механізми контролю та модулі безпеки, зокрема, контроль наявності сканованої копії поданого документа, підтвердження операцій в системі з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису), ідентифікація користувача при отриманні витягу на порталі з використанням КЕП, автоматичний «LOG-OFF» у разі наявності ПЗ віддаленого керування та неактивності користувача в системі, що в свою чергу сприятиме у протидії рейдерству. Іншими перевагами оновленого ЄДР є: можливість формування запиту на видачу копій документів з реєстраційної справи; наявність словника адміністративно-територіального устрою з можливістю обрання вулиць з переліку, що забезпечує єдиний підхід при введенні адреси; оновлений атрибутивний склад форм для внесення інформації, зокрема з’явилися додаткові поля для внесення необхідної інформації в ЄДР; створена нова сутність – «кінцевий бенефіціарний власник», тим самим покращена якість внесення даних про кінцевих бенефіціарних власників шляхом їх чіткого структурування та відокремлення від засновників, що, в свою чергу, дозволяє розміщувати інформацію в окремих блоках при наданні відомостей з ЄДР чи публікації у відкритих даних. Також в оновленому ЄДР передбачена технічна можливість його подальшого вдосконалення та доопрацювання. Детальніше - за посиланням.
Для держслужбовців та громадських організацій доступний онлайн посібник “Публічні консультації: крок за кроком”
16 Червня 2020
Публічні консультації можуть відбуватися у різноманітних онлайн та офлайн форматах - від проведення онлайн опитувань і форумів до організації зустрічей громади і круглих столів. Відтак, у посібнику йдеться про визначення цілей, стейкхолдерів та форматів обговорення, організації комунікацій в процесі публічних консультацій, аналізу отриманих результатів, звітування. А також значну частину посібника становлять шаблони, які можна використати на тому чи іншому етапі організації консультацій. Видання розроблене для державних службовців, представників центральних органів виконавчої влади та громадських організацій, які долучаються до публічних консультацій щодо державних політик. Зазначимо, посібник підготовлений організацією OpenNorth для Національного демократичного інституту (НДІ) та розміщений на платформі студії онлайн-освіти EdEra за посиланням.
Органам місцевого самоврядування надають консультації щодо оформлення громадських пасовищ
10 Червня 2020
9 червня за участі представників департаменту агропромислового розвитку Львівської обласної державної адміністрації провели онлайн-нараду з керівниками та землевпорядниками сільських, селищних, міських рад Миколаївського району Львівської області. Заступник начальника управління – начальник відділу розвитку аграрної інфраструктури, земельних відносин Тетяна Борушок надала інформацію про основні положення Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обігу земель сільськогосподарського призначення» № 552-IX від 31.03.2020 (номер реєстрації №2178-10 від 10.10.2019), «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» від 10.07.2018 № 2498- VIII, а також роз’яснила основні положення законопроєкту щодо змін дерегуляції у сфері земельних відносин № 2194 від 01.10.2019. Також обговорили питання оформлення громадських пасовищ та посіву на незареєстрованих територіях. «Питання оформлення громадських пасовищ не таке просте, як видається на перший погляд. Органи місцевого самоврядування лише зараз розуміють, яку фатальну помилку вони роблять, коли не оформляють громадські пасовища. В більшості випадків громадські пасовища знаходяться на землях сільськогосподарського призначення, що знаходяться за межами населеного пункту і такими землями згідно законодавства України розпоряджається ГУ Держгеокадастру у Львівській області. Поспішіть убезпечити мешканців своєї сільської ради аби вони мали змогу й надалі випасати худобу на пасовищах, розпочніть роботу з оформлення громадських пасовищ», - зазначила Тетяна Борушок. Директор департаменту Юлія Шопська наголосила на алгоритмі дій при втраті посівів та ознайомила учасників наради з умовами участі у програмах підтримки агропромислового комплексу, зокрема Комплексної обласної програми. «Для фінансової підтримки аграріїв Львівщини з обласного бюджету у поточному році виділено 18,0 млн. грн. Кошти спрямовуватимуться на конкурсній основі за такими напрямами: - фінансова підтримка суб’єктів господарювання агропромислового комплексу, фізичних осіб шляхом компенсації відсотків за кредитами (позиками), залученими в банківських установах чи кредитних спілках у національній валюті, та відсотків за комісією супроводження договорів фінансового лізингу; - фінансова підтримка суб’єктів господарювання агропромислового комплексу на зворотній основі у вигляді пільгових кредитів на реалізацію бізнес-планів; - фінансова підтримка сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів у вигляді часткового відшкодування вартості придбаного обладнання для зберігання, переробки, транспортування та передпродажної підготовки сільськогосподарської продукції; - фінансова підтримка суб’єктів господарювання у сфері органічного виробництва у вигляді часткового відшкодування вартості сертифікації органічного виробництва та заготівлі органічних об’єктів рослинного світу; - фінансова підтримка суб'єктів бджільництва та пасічників у вигляді часткового відшкодування вартості придбаного племінного матеріалу бджіл та паспортизації пасіки; - фінансова підтримка сімейних фермерських господарств у вигляді безповоротної фінансової допомоги на реалізацію інвестиційного проєкту. З Програмою та Порядком використання коштів можна ознайомитись на сторінці департаменту агропромислового розвитку в рубриці «Програми» за посиланням", - зазначила Юлія Шопська. За додатковою інформацією звертатайтесь за номерами 255-05-70, 225-65-08 та 255-05-72.
Аграріїв Львівщини консультують щодо внесення відомостей до фермерського реєстру
13 лютого 2020
12 лютого працівники департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації здійснили виїзд мобільної групи операторів у Дрогобицький район для надання консультацій щодо внесення відомостей до аграрного (фермерського) реєстру. Участь у заході взяли представники системи безоплатної правової допомоги, представники ГУ Держгеокадастру у Львівській області, які консультували присутніх із земельних питань, а також представники Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів). Аграрний (фермерський) реєстр надає низку послуг для аграріїв. Відтак, на пілотному етапі, у своєму онлайн-кабінеті аграрій зможе слідкувати за інформацією про себе, отримавши інформацію з чотирьох реєстрів: Державного земельного кадастру, Реєстру юридичних та фізичних осіб, Реєстру речових прав та Реєстру тварин. Після реєстрації в реєстрі учасники зможуть подавати заявки на виправлення помилок та реєстрацію земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Зокрема, спеціалісти Держгеокадастру будуть здійснювати опрацювання заявок на виправлення помилок та реєстрацію ділянок із використанням можливостей камеральних робіт та на основі архівної документації із землеустрою. Зареєстровані агровиробники також матимуть прямий доступ до актуальної інформації щодо програм державної підтримки та можливостей щодо їх використання. Для реєстрації необхідна наявність актуального кваліфікованого електронного підпису (КЕП) директора (керівника, голови) юридичної особи або належним чином уповноваженої особи. Реєстрація та користування реєстром безкоштовні. Зареєструватися у Державному аграрному реєстрі онлайн можна також самостійно за посиланням: Покрокова інструкція для реєстрації доступна у відео: https://www.youtube.com/watch?v=WS4HNEQzoPg та https://www.youtube.com/watch?v=O_Y8ub9z14A. Нагадуємо, що даний проєкт реалізується за підтримки Світового Банку та проєкту ЄС «Підтримка впровадження сільськогосподарської та продовольчої політики в Україні», метою якого є, зокрема, ідентифікація суб’єктів ринку, спрощення доступу до програм державної підтримки, банківського фінансування.
Тривають виїзди мобільних груп для надання консультацій щодо внесення відомостей до аграрного реєстру
10 лютого 2020
Сьогодні, 10 лютого працівники департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації здійснили виїзд мобільної групи операторів у Миколаївський район для надання консультацій щодо внесення відомостей до аграрного (фермерського) реєстру. Відтак, оператори допомогли аграріям Миколаївщини внести відомості про себе в систему та зібрали відгуки про функціонал та роботу реєстру. Під час реєстрації були присутні також представники системи безоплатної правової допомоги, представники ГУ Держгеокадастру у Львівській області, які консультували присутніх із земельних питань, а також представники Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів). Нагадуємо, що аграрний (фермерський) реєстр надає низку послуг для аграріїв. На пілотному етапі, у своєму онлайн-кабінеті аграрій зможе слідкувати за інформацією про себе, отримавши інформацію з чотирьох реєстрів: Державного земельного кадастру, Реєстру юридичних та фізичних осіб, Реєстру речових прав та Реєстру тварин. Після реєстрації в реєстрі учасники зможуть подавати заявки на виправлення помилок та реєстрацію земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Зокрема, спеціалісти Держгеокадастру будуть здійснювати опрацювання заявок на виправлення помилок та реєстрацію ділянок із використанням можливостей камеральних робіт та на основі архівної документації із землеустрою. Зареєстровані агровиробники також матимуть прямий доступ до актуальної інформації щодо програм державної підтримки та можливостей щодо їх використання. Для реєстрації необхідна наявність актуального кваліфікованого електронного підпису (КЕП) директора (керівника, голови) юридичної особи або належним чином уповноваженої особи. Реєстрація та користування реєстром безкоштовні. Зареєструватися у Державному аграрному реєстрі онлайн можна також самостійно за посиланням: Покрокова інструкція для реєстрації доступна у відео: https://www.youtube.com/watch?v=WS4HNEQzoPg та https://www.youtube.com/watch?v=O_Y8ub9z14A. Цей проєкт реалізується за підтримки Світового Банку та проєкту ЄС «Підтримка впровадження сільськогосподарської та продовольчої політики в Україні», метою якого є, зокрема, ідентифікація суб’єктів ринку, спрощення доступу до програм державної підтримки, банківського фінансування.
На Львівщині розпочали публічні консультації з приводу адміністративно-територіального устрою
23 січня 2020
23 січня у малій сесійній залі Львівської обласної ради розпочали публічні консультації щодо доопрацювання Перспективного плану об'єднаних територіальних громад Львівщини у частині майбутньої конфігурації Самбірського району, Жидачівського (в частині перспектив Новострілищанської ОТГ), Городоцького району (в частині приміської зони Львова). Публічні консультації відбулись за участю першого заступника голови облдержадміністрації Василя Лозинського,т.в.о директора департаменту економічної політики Степана Куйбіди, директора Агенції регіонального розвитку Львівщини Тараса Баранецького, керівника Львівського офісу U-Lead в Україні Галини Гречин та представників органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, науково-експертного середовища та інститутів громадянського суспільства. “Переспективний план має включати максимум 10% неспроможних громад, це ще раз підтверджує слова Прем’єр-міністра, що ми маємо створити потужні великі громади, які за два-три роки зможуть самостійно функціонувати та розвиватись”, - зазначив Василь Лозинський. Відтак, результати вищевказаних консультацій будуть винесені на розгляд міжвідомчої обласної робочої групи з підготовки пропозицій до проєкту адміністративно-територіального устрою Львівщини.