Мешканці області відмітили позитивну роботу служби 112
Сьогодні, 14 січня, під час апаратної наради очільник області Олег Синютка наголосив на позитивній оцінці мешканців області роботи служби 112.
Усе навантаження за роботу служби несе управління надзвичайних ситуацій.
«Приємно чути від мешканців області подяку за роботу служби 112. Дякую тим підрозділам, які тримають на контролі усі надзвичайні події в області. Після дзвінків на службу 112 є відповідна реакція, і це не може не тішити», - наголосив голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка.
Новини за темою
Упродовж лютого служба "112" опрацювала понад 13 тисяч звернень
10 березня 2020
Упродовж лютого 2020 року служба "112" опрацювала 13 416 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень - 112 було скеровано на екстрену службу "101", 1237 звернень - на "102", 1098 звернень - на "103", 128 звернень - на "104", 10841 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 10239 заявникам надано відповіді, ще 602 звернень перебуває на розгляді.
Максим Козицький привітав працівників “Гарячої лінії області” з 5-ою річницею успішної роботи
5 березня 2020
Cьогодні Львівський обласний контактний центр відзначає п’яту річницю своєї діяльності. З цієї нагоди працівників привітав голова Львівської ОДА Максим Козицький. “Дякую кожному з вас за кропітку і важливу роботу. Ви допомагаєте вдосконалювати роботу ЛОДА, робите її більш помітною і зрозумілою для людей. Хочу підкреслити, що попри емоційну важку роботу ви все одно залишаєтесь усміхненими і готові у будь-який момент прийти на допомогу мешканцям Львівщини”, - зазначив очільник Львівщини. Відтак, за високий професіоналізм, сумлінну працю та з нагоди 5-ї річниці створення Львівського обласного контактного центру Максим Козицький вручив працівникам почесні подяки облдержадміністрації. Зазначимо, за січень 2020 року служба “112” опрацювала 6405 звернень мешканців Львівської області. На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
За жовтень служба "112" опрацювала понад 11 тисяч звернень громадян
4 листопада 2019
Упродовж жовтня служба "112" опрацювала 11337 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 145 було скеровано на екстрену службу "101", 1416 звернень - на "102", 1116 звернень - на "103", 187 звернень - на "104", а також 8473 звернень - на "Гарячу лінію області". На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць - 7118 заявникам надано відповіді, ще 1355 звернень перебуває на розгляді.
Упродовж березня служба "112" опрацювала майже 19 тисяч звернень мешканців Львівщини
4 квітня 2019
Упродовж березня 2019 року служба "112" опрацювала 18 547 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 64 скерувади на екстрену службу "101", 1568 звернень - на "102", 1074 звернень - на "103", 140 звернень - на "104", 15 701 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць14 310 заявникам надали відповіді, ще 1391 звернень перебувають на розгляді.
Майже 15 тисяч звернень за січень опрацювала «Гаряча лінія області»
7 лютого 2019
Протягом січня 2019 року служба 112 опрацювала 18 828 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості 30 звернень було скеровано на екстрену службу 101, 1822 звернень - на 102, 1774 звернень - на 103, 288 звернень - на 104, 14 914 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 13638 заявникам надано відповіді, ще 1276 звернень перебуває на розгляді.
Батьків просять повідомляти про відсутність тепла у школах
14 січня 2019
Сьогодні, 14 січня, у частині шкіл Львівської області уже розпочався навчальний семестр. Відтак, в цих навчальних закладах триває опалювальний сезон. «На тих територіях, де за графіком мав розпочатися навчальний семестр, він розпочався. У Новому Роздолі школярі повернуться до навчання через тиждень, однак, заклади дошкільної освіти міста повністю забезпечені теплом», - розповіла директор департаменту освіти Львівської ОДА Любомира Мандзій. Аби унеможливити ситуації із відсутністю тепла у школах, батьків просять повідомляти про такі ситуації на "гарячу" лінію області 112.
Майже 14 тисяч звернень за листопад опрацювала «Гаряча лінія області»
5 грудня 2018
Упродовж листопада служба "112" опрацювала 13 911 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 57 було скеровано на екстрену службу 101, 1701 звернень - на 102, 1948 звернень - на 103, 174 звернень - на 104, 10 031 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 8941 заявникам надано відповіді, ще 1090 звернень перебуває на розгляді.
Понад 15 тисяч звернень за жовтень опрацювала "Гаряча лінія області"
5 листопада 2018
Упродовж жовтня 2018 року служба "112" опрацювала 15 137 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 72 скерували на екстрену службу 101, 1670 звернень - на 102, 1971 звернень - на 103, 112 звернень - на 104, 11 312 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 10 978 заявникам надано відповіді, ще 334 звернень перебуває на розгляді.
На "Гарячу лінію" області за місяць звернулись понад 17 тисяч разів
4 жовтня 2018
Протягом вересня 2018 року служба 112 опрацювала 17 090 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 121 було скеровано на екстрену службу 101, 1824 звернень - на 102, 2114 звернень - на 103, 184 звернень - на 104, 12 847 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 11 861 заявникам надано відповіді, ще 986 звернень перебуває на розгляді.
Надзвичайники підбили підсумки роботи за рік
13 лютого 2018
Сьогодні, 13 лютого, на гірськолижному комплексі «Плай», у Сколівському районі, відбувся навчальний збір керівного складу цивільного захисту Львівської області. В межах навчального збору продемонстрували алгоритм дій при організації пошуку та проведенні рятувальних робіт в гірській та лісовій місцевостях, із залученням снігоходів та кінологічної служби. Зокрема, представили елементи пошуку туристів, що заблукали в горах, надання допомоги туристам-лижникам на гірськолижній трасі, порятунок туристів на канатно-крісельній-дорозі, а також пошук людей внаслідок сходження снігової лавини. Навчання відбулося під керівництвом голови Львівської обласної державної адміністрації Олега Синютки за участі представників районних державних адміністрацій та відповідальних за цивільний захист у регіонах. Під час збору надзвичайники також підбили підсумки роботи Львівської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту за 2017 рік. «Такі підбиття підсумків роботи, які уже стали традиційними на Львівщині, якнайкраще демонструють людям, що вони завжди можуть розраховувати на фахових вишколених рятувальників, які завжди і всюди прийдуть на допомогу. Самим рятувальникам хочу подякувати за віддану службу і постійну бойову готовність. Ми побачили дивовижну злагодженість усіх підрозділів, яка дає можливість рятувати людські життя», - зазначив Олег Синютка. Окрім того, колектив львівських рятувальників отримав 5 новеньких автомобілів. До участі у навчаннях залучили пожежно-рятувальні підрозділи ГУ ДСНС України у Львівській області, 2-й спеціальний центр швидкого реагування ДСНС України, об’єктову службу цивільного захисту гірськолижного комплексу «Плай» та КЗ ЛОР «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги медицини катастроф».
На "Гарячу лінію" області за місяць звернулись більше 10 тисяч разів
9 лютого 2018
Упродовж січня 2018 року служба 112 опрацювала 14 430 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 66 було скеровано на екстрену службу 101, 1991 звернень - на 102, 2194 звернень - на 103, 100 звернень - на 104, 10 079 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. Із зареєстрованих звернень за місяць 9415 заявникам надано відповіді, ще 664 звернень перебуває на розгляді.