На Львівщині підсумували роботу головного управління Пенсійного фонду області за перше півріччя 2019 року
Результати роботи за І півріччя 2019 року розглянули сьогодні, 17 липня, на засіданні колегії при начальнику головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області.
Захід відбувся за участі заступника голови Львівської обласної державної адміністрації Романа Филипіва, голови Львівської ОО «Союз Чорнобиль України» Андрія Кульчицького, голови ГО «Львівська обласна асоціації Всеукраїнської організації СОІ України» Оксани Кіяновської та керівників структурних підрозділів головного управління.
Підсумовуючи результати роботи, начальниця головного управління Фонду області, Галина Недзельська акцентувала увагу на питаннях надходження коштів до бюджету Фонду, погашенні заборгованості з платежів до Пенсійного фонду України, легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, розгляду звернень громадян, проведення перерахунків пенсій та приведення приміщень сервісних центрів у відповідність до Стандартів обслуговування громадян.
"Створюючи належні умови для прийому громадян та робочі місця для наших працівників, ми повинні обов’язково пам’ятати, що основне наше завдання і покликання – це служіння громадянам, яке повинно бути відображено у нашій відкритості та людяності. Якщо ми не маємо важелів впливу на розмір самої пенсійної виплати, то ми повинні надати кваліфіковану і зрозумілу відповідь особі, яка звертається до нас" - зазначила очільниця Фонду області.
Роман Филипів висловив подяку всім працівникам головного управління за виконану роботу з забезпечення своєчасного проведення перерахунків пенсій, які відбулися в останні місяці.
"Питання детінізації, погашення заборгованості зі сплати ЄСВ, зменшення заборгованості з виплати заробітної плати безпосередньо впливають на баланс Пенсійного фонду України", – підкреслив Роман Филипів.
Оксана Кіяновська відзначила, що головне управління - це той орган, до якого особи з інвалідністю звертаються якнайчастіше, бо вони найбільш потребують.
"Ми спільно з головами наших районних осередків провели опитування у більше ніж 10 сервісних центрах Фонду області щодо прийому громадян, за результатами яких не було жодного випадку, коли сказали, що їх не обслужили, як належить", – акцентувала голова громадської організації.
Ключові слова:
Пенсійний фонд