У період карантину для надання адресної допомоги людям, які її потребують, працюють «гарячі лінії»
Телефонні «гарячі лінії» для надання адресної допомоги вразливим верствам населення у період карантину запроваджено місцевими органами влади в усіх регіонах України.
Завдяки цьому соціальному онлайн-сервісу структурні підрозділи з питань соціального захисту населення зможуть оперативно визначати потреби для надання допомоги та соціальних послуг людям, які її потребують.
Перш за все, це одинокі та одиноко проживаючі громадяни похилого віку, люди з інвалідністю, сім’ї з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, які виховують дітей з інвалідністю, малозабезпечені сім’ї тощо.
Залишайтеся вдома - захистіть себе і своїх рідних!
Завантажити телефони «гарячих ліній» у Львівській області.
Ключові слова:
гарячі лінії