За 10 днів цього року на Львівщині зафіксували майже 9 тисяч порушників швидкісного режиму
Камери автоматичної фіксації порушень, які наприкінці року встановили в селі Солонка та місті Буськ на трасі Київ — Чоп, зафіксували за 10 днів цього року 8988 порушників швидкісного режиму.
Про це повідомила речниця Патрульної поліції Львівської області Катерина Рибій.
Через перевищення встановленої або ж необрання безпечної швидкості у 2020 році на території Львівської області зареєстрували 3161 ДТП. З них — 698 з постраждалими, в яких травмувалося - 954 особи, а загинуло - 99 людей.
Нагадаємо, відповідно до ч.1 ст. 122 та ч.3 ст.122 КУпАП, розміри штрафу в разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху передбачені такі:
- 255 гривень – у разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 км/год., але не більш ніж 50 км/год.;
- 510 гривень – за перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 50 км/год
Оксана Буй
Новини за темою
Погана видимість на дорозі стає частою причиною ДТП з пішоходами: закликаємо дотримуватись правил руху
19 листопада 2021
Близько 05:50 год сьогоднішнього ранку поблизу с. Сокільники трапилась дорожньо-транспортна пригода, унаслідок якої загинув пішохід. Про це повідомили у департаменті з питань цивільного захисту Львівської ОДА. Через темну пору доби та погану видимість на дорогах такі ДТП є досить частим явищем. Загалом кількість зареєстрованих автопригод за участі пішоходів за поточні 10 місяців у Львівській області складає більше ніж 500 випадків. Більшість ДТП сталися з вини водіїв, які порушили правила проїзду пішохідних переходів, інформують у Патрульній поліції Львівської області. Нагадуємо основні правила для кермувальників: 1. Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека. 2. На регульованих пішохідних переходах і перехрестях у разі сигналу світлофора чи регулювальника, що дозволяє рух транспортним засобам, водій повинен дати дорогу пішоходам, які закінчують перехід проїзної частини. 3. Проїжджаючи повз пішоходів, які не встигли закінчити перехід проїзної частини й вимушено перебувають на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, водії повинні дотримуватись безпечного інтервалу. 4. Якщо перед нерегульованим пішохідним переходом зменшує швидкість чи зупинився транспортний засіб, водії інших транспортних засобів, що рухаються по сусідніх смугах, повинні зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися і можуть продовжити (відновити) рух лише переконавшись, що на пішохідному переході немає пішоходів, для яких може бути створена перешкода чи небезпека. 5. Забороняється в'їжджати на пішохідний перехід, якщо за ним утворився затор, який змусить водія зупинитися на цьому переході. До уваги пішоходів! Згідно з правилами дорожнього руху, в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні використовувати світловідбивні елементи (стрічку, наклейку, жилет тощо) або бути в одязі, який має світловідбивні елементи. Ілона Орнат
За статистикою на Львівщині найбільше дорожньо-транспортних пригод трапилися саме за участі пішоходів
18 серпня 2021
На Львівщині в дорожньо-транспортних пригодах найбільше гине пішоходів. Про це повідомили у Патрульній поліції Львівської області. Понад 30% від усіх видів ДТП із потерпілими, які сталися на Львівщині за 7 місяців цього року, були за участю пішоходів. В них і надалі гине й травмується найбільше учасників дорожнього руху. Тож, за згаданий період зареєстрували 331 таку подію. З них - 321 автопригода з постраждалими, в яких травмувалося 308 осіб. Унаслідок аварій станом на серпень загалом загинуло 42 людини. У патрульній поліції закликають усіх учасників дорожнього до неухильного дотримання вимог правил дорожнього руху.
На дорогах області встановили 19 камер автоматичної фіксації порушень ПДР
19 квітня 2021
На автомобільних дорогах державного значення Львівської області розпочали роботи із встановлення комплексів автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху. Про це інформує Служба автомобільних доріг у Львівській області. Відтак, фіксувати правопорушення на автошляхах області буде 22 камери. «На постійній основі на дорогах нашої області уже працюють три камери автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху. Їх ми встановили у листопаді 2020 року, спочатку вони працювали у тестовому режимі. Уже зараз вони фіксують порушення на дорозі М-06 Київ – Чоп у Солонці та Буську. Сподіваємось, що збільшення кількості камер на дорогах буде ще одним кроком, який дозволить зробити їх безпечнішими», - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. Цього року ще 10 комплексів автоматичної фіксації порушень ПДР запрацюють, зокрема, на магістралі М-06 Київ – Чоп: у Бродах, Суходолах, Дідилові, Запитові, Нагірному та на кільцевій дорозі Львова поблизу транспортної розв’язки у Солонці - по одній одиниці та у Гамаліївці і Чишках - по дві одиниці. Одна камера запрацює у селі Великий Дорошів на автомобільній дорозі М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська. На автомобільній дорозі М-10 Львів – Краковець порушення правил дорожнього руху фіксуватимуть 3 прилади у населених пунктах Підрясне, Івано-Франкове та Наконечне Перше. У смт Рудному та у с. Зимній Воді на автотрасі Західний обхід міста Львова встановлять 2 камери. 1 камера з’явиться на дорозі М-11 Львів – Шегині у Бартатові. 2 – на автошляху Н-17 Львів – Радехів – Луцьк в межах населених пунктів Вислобоки та Ременів. Нагадаємо, що прилади контролю встановлюють на ділянках концентрації ДТП та з підвищеною аварійністю. Лише за перші кілька годин роботи три камери зафіксували понад 800 порушень ПДР на автомобільних дорогах Львівщини.
Уряд схвалив зміни до ПДР, які підвищують безпеку пересування дітей в автокріслах
24 лютого 2021
Уряд схвалив постанову КМУ «Про внесення змін до Правил дорожнього руху», що підвищують безпеку пересування дітей в автокріслах і вводять європейські підходи та правила перевезень. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. «Безпека на дорозі – це пріоритет №1. Особливо, якщо це питання стосується наших дітей. В Україні вже посилена відповідальність водіїв за порушення правил перевезення дітей не в автокріслах. І ми продовжуємо вдосконалювати законодавство, запозичуючи та імплементуючи ключові європейські підходи та правила у підвищенні безпеки цих перевезень», - наголосив Владислав Криклій. Схвалені зміни до ПДР: визначають особливі вимоги до установлення дитячих утримуючих систем в транспортних засобах (наприклад, щоб автокрісло відповідало зросту дитини); визначають перелік транспортних засобів, щодо яких допустимі виключення норми використання дитячих утримуючих систем (наприклад, автобуси, карети швидкої, інший спеціалізований транспорт); замінюють термін «спеціальні засоби», який застосовується у чинних ПДР на термін «дитяча утримуюча система». Постанова була розроблена Мінінфраструктури з метою приведення у відповідність актів Уряду до Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення правил перевезення дітей». Довідково Дитяча утримуюча система – обладнання, що здатне утримувати дитину в сидячому або нахиленому положенні, яка у разі зіткнення або різкого гальмування транспортного засобу зменшує небезпеку травмування дитини, що в ньому знаходиться, шляхом обмеження рухливості її тіла.
Із 30 грудня на Львівщині запрацюють камери автоматичної фіксації порушення ПДР
28 грудня 2020
30 грудня на автомобільній дорозі М-06 (Київ – Чоп) запрацюють 3 камери фіксації правопорушень, які контролюватимуть дотримання вимог ПДР в автоматичному режимі. Про це повідомив на Фейсбук-сторінці заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький. Місця розміщень камер: на 490 км+400 автодороги, поблизу міста Буськ; на 555 км+662 автодороги, поблизу села Солонка; на 555 км+730 автодороги, поблизу села Солонка. “Ці місця були обрані через велику кількість виявлених на них порушень швидкісного режиму, які призводили до аварійних ситуацій та ДТП”, - зазначив Олексій Білошицький. Зазначимо, відповідно до ч.1 ст. 122 та ч.3 ст.122 КУпАП, розміри штрафу в разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху передбачені такі: 255 гривень – у разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 км/год., але не більш ніж 50 км/год.; 510 гривень – за перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 50 км/год. “Переконаний, введення в експлуатацію камер автоматичної фіксації правопорушень зменшить кількість дорожньо-транспортних пригод на автомобільних дорогах Львівщини. Усього в області таких камер має бути понад 20”, - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. Оксана Буй
В Україні змінились деякі правила дорожнього руху
2 грудня 2020
Майже тиждень, з 24 листопада, в Україні діють зміни до правил дорожнього руху, які затвердив Кабмін 11 листопада. Зміни до правил ПДР, зокрема, стосуються пішоходів, велосипедистів і пасажирів таксі. Для водіїв та пасажирів: Якщо раніше водії та пасажири таксі могли не пристібатися під час руху в населеному пункті, а інструктори з водіння – і за його межами, то тепер всі вони повинні бути пристебнуті. Це правило зобов'язує водіїв таксі забезпечити наявність ременів безпеки як на передньому, так і на задньому сидінні і нагадувати пасажирам про необхідність їх використовувати. Не пристібатися в населеному пункті дозволяється лише водіям і пасажирам з інвалідністю, якщо це фізіологічно неможливо, а також водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів. Також забороняється змінювати розміри, форму, позначення, колір і розміщення номерних знаків, наносити на них додаткові позначення або закривати їх, вони повинні бути чистими і достатньо освітленими. Для велосипедистів: Велосипедистам дозволений рух смугою для маршрутних транспортних засобів. В уряді вважають, що такі зміни розвивають велосипедну інфраструктуру та зменшують травматизм серед велосипедистів. Це пояснюють тим, що громадський транспорт рухається зі швидкістю в середньому 20 км/год, натомість звичайні автівки – 50 км/год. Велосипедисти можуть тепер не лише рухатися, а й зупинятися на цій смузі. Для пішоходів: Тепер пішоходи обов'язково мають використовувати світловідбивальні елементи у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості. Це може бути стрічка, наклейка, жилет тощо або одяг, який має світловідбивальні елементи. Раніше така опція була «за можливості». Також змінився вигляд трьох дорожніх знаків: «Кінець дороги з удосконаленим покриттям» став називатися «Зміна покриття»; «Вид транспортного засобу» відтепер показує ваговоз ззаду, а не збоку; а «Інформаційна таблиця небезпечного вантажу» став «Табличкою оранжевого кольору» – у буквальному сенсі. Марта Кудляк
На дорогах Львівщини встановили три камери автоматичної фіксації порушення швидкості
30 листопада 2020
Перші три камери автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху, зокрема перевищення швидкості, встановили у Солонці та Буську. “Станом на сьогодні, камери працюють в тестовому режимі та уже найближчим часом працюватимуть на постійній основі. Відповідні акти про введення в експлуатацію цих камер подано у МВС. До кінця наступного року на дорогах державного значення Львівщини таких камер буде близько 20”, - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. Як повідомили у прес-службі Нацполіції Львівщини, з початку року патрульні за перевищення швидкості склали 28375 адміністративних матеріалів. Зазначимо, відповідно до ч.1 ст. 122 та ч.3 ст.122 КУпАП, розміри штрафу в разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху передбачені такі: 255 гривень – у разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 км/год., але не більш ніж 50 км/год.; 510 гривень – за перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 50 км/год. Нагадаємо, на Львівщині вводять в експлуатацію новий WiM комплекс для зважування вантажівок в русі. WiM комплекс встановили у с. Гірне Стрийського району. Зараз він працює в тестовому режимі. Оксана Буй
На дорогах Львівщини встановили три камери автоматичної фіксації порушення швидкості
30 листопада 2020
Перші три камери автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху, зокрема перевищення швидкості, встановили у Солонці та Буську. “Станом на сьогодні, камери працюють в тестовому режимі та уже найближчим часом працюватимуть на постійній основі. Відповідні акти про введення в експлуатацію цих камер подано у МВС. До кінця наступного року на дорогах державного значення Львівщини таких камер буде близько 20”, - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. Як повідомили у прес-службі Нацполіції Львівщини, з початку року патрульні за перевищення швидкості склали 28375 адміністративних матеріалів. Зазначимо, відповідно до ч.1 ст. 122 та ч.3 ст.122 КУпАП, розміри штрафу в разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху передбачені такі: 255 гривень – у разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 км/год., але не більш ніж 50 км/год.; 510 гривень – за перевищення встановлених обмежень швидкості руху більш як на 50 км/год. Нагадаємо, на Львівщині вводять в експлуатацію новий WiM комплекс для зважування вантажівок в русі. WiM комплекс встановили у с. Гірне Стрийського району. Зараз він працює в тестовому режимі. Оксана Буй
За минулий рік в області зменшилась кількість дорожньо-транспортних пригод
14 лютого 2019
Про це сьогодні, 14 лютого, під час звіту розповів в.о. директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Роман Кокотайло. «Для нас напрямок безпеки дорожнього руху – один із пріоритетних впродовж останніх років. У минулому році освітили 67 пішохідних переходи. У 2018 році ми вперше спробували освітити пішохідні переходи саме на дорогах місцевого значення. Ініціатива була підтримана як районами, так і місцевими радами. Відповідно, нам вдалося залучили додаткові кошти у розмірі 800 тисяч гривень», - зазначив Роман Кокотайло. Відтак, порівняно з 2017 роком кількість дорожньо-транспортних пригод на території Львівської області зменшилась на 7,2%. Загалом у 2018 році на реалізацію заходів із підвищення безпеки дорожнього руху скерували 13,1 млн грн. На Львівщині у 2018 році також влаштували 3 світлофорні об’єкти, 76 камер відеонагляду. Окрім того, здійснили ремонт 2 залізничних переїздів. Також протягом 2018 року проводилась активна інформаційна компанія щодо дотримання ПДР. Загалом за останні 3 роки виключно з обласного бюджету інвестували 50 мільйонів гривень саме в інфраструктурні заходи, які підвищують безпеку дорожнього руху. Відтак, за цей час облаштували понад 270 пішохідних переходів та понад 12 світлофорних об’єктів. За словами Романа Кокотайла, у планах на наступний рік облаштувати на Львівщині ще 226 нових пішохідних переходів, встановити 25 нових «розумних» світлофорів та покращити стан автомобільних доріг області.