При опорних школах створять тренінгові центри для навчання педагогів
Для професійного зростання педагогічних працівників в семи опорних школах області запрацюють тренінгові центри, де вчителів навчатимуть актуальним навичкам для створення освітнього простору.
Днями в межах Програми розвитку освіти Львівщини на 2021-2025 роки стартував проєкт «Освітній Еверест».
«Проект передбачається як альтернатива Центрам професійного розвитку, а його основним завданням є оволодіння педагогічними спільнотами шкіл територіальних громад в найкоротші терміни відповідними практичними навиками, які зараз є вкрай необхідними у створенні інноваційного освітнього простору і забезпеченні якісного і ефективного освітнього процесу. А ще більше – щоб ці зміни набували системного характеру і забезпечували сталий розвиток навчального закладу», - розповіла керівник проекту Ірина Сислюк.
Проєкт має на меті підготовити тренерів для формування тренінгових центрів на базі цих опорних шкіл. На навчання для майбутньої ролі тренерів до проєкту залучені 49 осіб педагогів різних навчальних дисциплін, директори шкіл та їх заступники.
Навчання проводили кваліфіковані і досвідчені тренери Оксана Клепуц, Мар’яна Дмитрів, Сергій Пазюк, Віра Шопяк.
З учасниками проекту спілкувався директор КЗЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної освіти» Павло Хобзей з актуальних питань реформування нової української школи, розвитку сучасної особистості.
«Створення при опорних закладах освіти постійно діючих тренінгових центрів дасть можливість професійного зростання педагогічних працівників інших шкіл територіальної громади, організації взаємонавчання, розроблення інструментарію формувального оцінювання, правильників внутрішньошкільного заохочення та оцінювання, орієнтованих на стимулювання особистісного розвитку дитини», - акцентував Павло Хобзей.
До проекту залучено 7 опорних шкіл із Козівської (Козівська), Жовтанецької (Жовтанецька), Перемишлянської (Перемишлянська №1), Боринської (Нижньояблунська), Старосамбірської (Старосамбірська №1), Золочівської (Золочівська №1), Добросинсько-Магерівської (Магерівська) територіальних громад.
Щороку кількість таких тренінгових центрів планують збільшувати, відтак, до 2025 року має з’явитись чотири десятки таких центрів. Це дозволить охопити навчанням педагогів більшості територіальних громад.