Львівщина та Чернігівщина налагоджуватимуть співпрацю у розвитку туризму
«Брендування малих міст – одна із важливих складових розвитку туризму» - такий онлайн-семінар провели для фахівців з питань розвитку туризму територіальних громад Чернігівської області.
Про туристичний потенціал Львівщини та досвід територіальних громад області у створенні брендів доповідав заступник начальника управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації Тарас Лозинський.
За його словами, на Львівщині визначили 4 основні види туризму. Це, перш за все, активний та екологічний, культурно-пізнавальний, гастрономічний та медично-оздоровчий. Нетиповим для регіону, але досить перспективним є промисловий туризм. В області є територіальні громади, де колись функціонували шахти, деякі продовжують працювати і досі, але їхній ресурс є обмежений, тому вже зараз потрібно дбати про те, щоб ці території можна було в подальшому задіювати як туристичні атракції.
«Після адміністративної реформи на території Львівської області утворилося 73 громади. Кілька з них активно впроваджують брендування, на основі історії своєї території. Зокрема, Славська, Дрогобицька, Бориславська, Стебницька, Трускавецька, Червоноградська громади. Вони є гарним прикладом для наслідування», - розповів Тарас Лозинський.
Як розповів начальник управління культури та розвитку туризму Дрогобицької міської ради Ігор Чава, брендинг - це довгострокова робота і її результат буде помітний не швидше, ніж за три роки. Історія солеварні стала головною для брендингу міста Дрогобич. П’ять років тому він разом з командою однодумців почали розвивати туризм у рідному місті. Тепер Дрогобич є прикладом для інших українських містечок як, власне, розпочинати зміни.
Заступниця начальника управління культури і туризму Чернігівської міської ради Катерина Литвин розповіла про успішний маркер територій та досвід міста легенд – Чернігова. Своїм досвідом у брендингу поділилися також представники Любецької та Ніжинської територіальних громад.
Учасники зустрічі домовились про перехресну промоцію регіонів у своїх соціальних мережах, адже вона є ефективною платформою для поширення інформації.
Заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Віталій Загайний зазначив, що брендинг є важливою складовою для розвитку міст в частині туризму та відзначив роботу попередніх колег за докладання зусиль аби галузь увійшла до п’ятірки стратегічних цілей Львівської області.
Ключові слова:
брендинг