Відтепер повідомити про відсутність світла можна завдяки чат-ботам у Viber і Telegram
- подавати показники;
- отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи;
- переглянути нарахування;
- дистанційно замовити послуги:
- коригування неправильного показника,
- зміну власника рахунку,
- встановлення зонного лічильника,
- заміну неробочого лічильника.
Ключові слова:
ЛьвівобленергоНовини за темою
Львівобленерго: у період воєнного стану послуга приєднання до електромереж надається на тимчасовій основі
1 квітня 2022
Клієнти, які звернулись до «Львівобленерго» для приєднання до електромереж у період воєнного стану, отримуватимуть цю послугу на тимчасовій основі. Про це повідомила енергорозподільна компанія ПрАТ «Львівобленерго» у Facebook. «Відтак, протягом шести місяців після припинення воєнного стану нашим клієнтам необхідно буде повторно звернутись до «Львівобленерго» для надання послуги із приєднання (стандартне чи нестандартне) відповідно до вимог Кодексу систем розподілу — з оплатою ставок плати за приєднання, розробкою проектно-кошторисної документації тощо», - зазначили в компанії. У «Львівобленерго» зазначили, що це передбачено Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Порядку тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану» від 26 березня 2022 року № 352. Цією ж Постановою НКРЕКП призупинила дію розділу IV Кодексу систем розподілу «Порядок приєднання до систем розподілу» та Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу. Ознайомитися з «Порядком тимчасового приєднання електроустановок до системи розподілу у період дії в Україні воєнного стану», зразком заяви та необхідною документацією для тимчасового приєднання можна на сайті НКРЕКП за посиланням. Нагадуємо, що подати документи на приєднання до електромереж чи збільшення потужності можна у Центрі обслуговування клієнтів «Львівобленерго» за попереднім записом.
На Львівщині енергетики відновлюють електропостачання у 48 знеструмлених населених пунктах
16 серпня 2021
За останню добу несприятливі погодні умови вкотре залишили без світла частину населених пунктів на Львівщині. Як повідомили у «Львівобленерго», енергетики продовжують ліквідовувати наслідки потужних гроз та поривів вітру, які пошкодили лінії електромереж. Відомо, що станом на ранок, 16 серпня, внаслідок стихії повністю знеструмленими залишились 38 населених пунктів та ще 10 частково. Знеструмлення відбулось на таких розподільних електромережах (РЕМ): Східному РЕМ (Буська частина); Західному РЕМ (Жовківська, Яворівська, Городоцька част.); Центральному РЕМ (Перемишлянська част.); Карпатському РЕМ (Самбірська част.). За інформацією «Львівобленерго», на місці працюють 12 аварійних бригад та 18 одиниць спецтехніки. До ліквідації наслідків негоди залучили 39 працівників. У зв’язку із загрозою пошкодження електромереж через негоду нагадуємо правила безпеки: Не наближайтесь до місця обриву проводу лінії електропередачі на відстань менш як вісім метрів — це смертельно небезпечно. Організуйте охорону місця обриву проводу, щоб туди ніхто не потрапив, до приїзду оперативно-виїзної бригади ПрАТ «Львівобленерго». Важливо: якщо з тих чи інших причин людина опинилась ближче, ніж на 8 метрів до обірваного проводу, необхідно відходити на безпечну відстань «гусячим кроком» — зведіть ступні ніг разом, не відривайте їх одна від одної і від землі та пересувайтеся дрібними ковзними кроками. Терміново зателефонуйте на номер 0-800-30-15-68 і повідомте про ситуацію. Телефон працює цілодобово, дзвінки безплатні. Увага! При падінні дерев або гілок, травмуванні людей слід негайно інформувати екстрені служби за телефонами: 101, 112 або 103.
«Львівобленерго» з вересня прийматиме показники електролічильників лише через автоматичні сервіси
13 серпня 2021
Починаючи з 29 вересня 2021 року оператори кол-центру «Львівобленерго» не прийматимуть показників електроенергії. Про ці та інші нововведення у роботі з клієнтами розповіли представники ПрАТ «Львівобленерго» під час пресконференції напередодні. «В період подачі показників клієнтам важко додзвонитися в кол-центр та повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру. Саме тому з 29 вересня оператори кол-центру не прийматимуть показники. Для подачі показників у «Львівобленерго» вже діє значна кількість різних дистанційних сервісів», — зазначив заступник директора з комерційного обліку ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла. Дистанційно подати показник електролічильника можна у таких сервісах: Вебчат на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua. Чат-боти у Viber та Telegram. «Персональний кабінет». Електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua. SMS-повідомлення на короткий номер 5068. зателефонувати на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором. голосовий набір — продиктувати свій показник без з'єднання з оператором. Детальніше — на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії. Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру здійснюватимуть спеціальний обдзвін. Важливо, що безплатний номер кол-центру 0-800-30-15-68 діє лише для важливих та екстрених повідомлень, зокрема з приводу аварійних ситуацій. Також надалі планують залучити працівників районних підрозділів для отримання та обробку інформації про аварії від споживачів. Окрім цього, можливість повідомити про відключення електроенергії незабаром з’явиться у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram, де вже зараз можна подавати показники, отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника та заміну неробочого лічильника. «Сервіси популярні, у Viber ми вже маємо 75 тисяч підписників, у Telegram близько 30 тисяч. Тільки за останні три місяці було 10 тисяч звернень за послугами у чат-ботах і всі вони виконані. Отримувати послуги через боти дуже зручно, оскільки нікуди не потрібно йти, заяву і всі документи можна подати одразу в телефоні. Також якщо ви підписані на Viber або Telegram «Львівобленерго», тоді вам приходять автоматичні повідомлення про планові відключення за день до робіт та про аварії з часом відновлення електропостачання», — розповіла директор СО «ЛьвівенергоКомунікація» Галина Петрушка. Також у «Львівобленерго» діють інші зручні онлайн-сервіси: «Персональний кабінет», електронна черга, приєднання до електромереж, калькулятор приєднання, чому немає світла, планові відключення та інші — детальніше про це можна дізнатися на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua «Якщо ви не змогли розібратись як працює наш сервіс, чи не змогли зареєструватись або подати якийсь з документів, для таких випадків у нас працює технічна підтримка з 9:00 до 21:00 кожного дня без вихідних за телефоном (032) 239-22-37. Якщо оператор технічної підтримки у цей момент зайнятий, Ваш дзвінок буде переадресований в колцентр, де оператор зафіксує Ваше звернення і передасть до працівників технічної підтримки», — зазначила директор з інформаційних технологій ПрАТ «Львівобленерго» Людмила Польова.
На Львівщині ліквідовують наслідки негоди: понад 70 населених пунктів залишились без світла
9 серпня 2021
За останню добу несприятливі погодні умови вкотре залишили без світла частину населених пунктів на Львівщині. Як повідомили у Львівобленерго, енергетики продовжують ліквідовувати наслідки потужних гроз та поривів вітру, які пошкодили лінії електромереж. Відомо, що станом на ранок, 9 серпня, внаслідок стихії повністю знеструмленими залишились 42 населені пункти та ще 30 частково. Знеструмлення відбулось на таких розподільних електромережах (РЕМ): Східному РЕМ (Буська частина), Західному РЕМ (Жовківська част.), Південному РЕМ (Сколівська част.), Північному РЕМ (Кам’янка-Бузька, Червоноградсько-Сокальська част.), Центральному РЕМ (Перемишлянська част.), Карпатському РЕМ (Самбірська, Старосамбірська, Турківська част.), ЛМЕМ (Пустомитівська, Жовківська част.). За інформацією «Львівобленерго», на місці працюють 23 аварійні бригади та 34 одиниці спецтехніки. До ліквідації наслідків негоди залучили 75 працівників. У зв’язку із загрозою пошкодження електромереж через негоду нагадуємо правила безпеки: Не наближайтесь до місця обриву проводу лінії електропередачі на відстань менш як вісім метрів — це смертельно небезпечно. Організуйте охорону місця обриву проводу, щоб туди ніхто не потрапив, до приїзду оперативно-виїзної бригади ПрАТ «Львівобленерго». Важливо: якщо з тих чи інших причин людина опинилась ближче, ніж на 8 метрів до обірваного проводу, необхідно відходити на безпечну відстань «гусячим кроком» — зведіть ступні ніг разом, не відривайте їх одна від одної і від землі та пересувайтеся дрібними ковзними кроками. Терміново зателефонуйте на номер 0-800-30-15-68 і повідомте про ситуацію. Телефон працює цілодобово, дзвінки безплатні. Увага! При падінні дерев або гілок, травмуванні людей слід негайно інформувати екстрені служби за телефонами: 101, 112 або 103.
У Львівській області негода залишила без світла майже півсотні населених пунктів
29 липня 2021
Несприятливі погодні умови у Львівській області спричинили пошкодження на лініях електромереж. Отже, станом на 06:00 год ранку, 29 липня, негода на Львівщині знеструмила 44 населених пунктів. Відомо, що повністю без світла залишився 21 населений пункт та ще 23 – частково. Знеструмлення відбулось на таких розподільних електромережах (РЕМ): Східний РЕМ (повністю – 2 населених пункти, 6 – частково); Західний РЕМ (частково - 1 населений пункт); Південний РЕМ (повністю – 1 населений пункт, 5 – частково); Північний РЕМ (повністю – 8 населених пунктів, 2 – частково); Центральний РЕМ (повністю – 10 населених пунктів, 7 – частково); ЛМЕН (частково – 2 населених пункти). За інформацією «Львівобленерго», на місці працюють 25 аварійних бригад та 37 одиниць спецтехніки. До ліквідації наслідків негоди залучили 82 працівників. До слова, внаслідок негоди без електроенергії залишилися 120 населених пунктів у п'яти областях України. Окрім Львівської до списку увійшли Чернівецька, Житомирська, Івано-Франківська та Тернопільська області.
З 1 вересня змінилась організаційна структура ПрАТ «Львівобленерго»
2 вересня 2020
ПрАТ «Львівобленерго» змінило організаційну структуру компанії з 1 вересня 2020 року, аби оптимізувати роботу районів електричних мереж (РЕМ) та з врахуванням другого етапу децентралізації України відповідно до прийнятої Верховною Радою України Постанови № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів» від 17 липня 2020 року. Енергетики реорганізували 20 районів електричних мереж компанії, створивши на їх базі 6 РЕМ: Південний РЕМ — об’єднав Дрогобицький, Бориславський, Стрийський та Сколівський РЕМ; Карпатський РЕМ — об’єднав Самбірський, Старосамбірський і Турківський РЕМ; Східний РЕМ — об’єднав Золочівський, Буський та Бродівський РЕМ; Північний РЕМ — об’єднав Кам’янка-Бузький, Радехівський та Північний РЕМ; Західний РЕМ — об’єднав Городоцький, Яворівський, Мостиський та Жовківський РЕМ; Центральний РЕМ — об’єднав Центральний, Перемишлянський та Жидачівський РЕМ. Куди звертатись клієнтам «Львівобленерго»? Споживачам ПрАТ «Львівобленерго» відтепер необхідно звертатись за адресою нових районів електромереж: Південний РЕМ — м. Дрогобич, вул. Стрийська, 118/3; тел.: 3-51-07; ел.адреса: kanc_dr@loe.lviv.ua Карпатський РЕМ — м. Старий Самбір, вул. Л.Українки, 13; тел.: 2-14-46; ел.адреса: kanc_ss@loe.lviv.ua Східний РЕМ — м. Золочів вул. Залізняка, 10; тел.: 4-25-48; ел.адреса: kanc_zo@loe.lviv.ua Північний РЕМ — м.Червоноград, вул. Гоголя, 2; тел.: 2-25-81; ел.адреса: kanc_ch@loe.lviv.ua Західний РЕМ — м. Яворів, вул. Маковея, 34; тел.: 2-13-85; ел.адреса: kanc_ja@loe.lviv.ua Центральний РЕМ — м. Пустомити вул. Шкільна, 27; тел.: 4-11-63; ел.адреса: kanc_ce@loe.lviv.ua Графік роботи : понеділок – четвер з 8.00 до 17.00 год., п’ятниця з 8.00 до 16.00 (обідня перерва з 12.12 до 13.00 год.) Додатково інформуємо, що консультації та роз’яснення з питань роботи ПрАТ «Львівобленерго» клієнти можуть отримати: у кол-центрі за телефонами 0-800-30-15-68 (безкоштовно) або 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (тарифи оператора), за номером 5068 (дзвінок платний); в інформаційно-консультаційному центрі: (032) 239-21-26; (032) 239-21-29; (032) 239-24-58; електронна пошта: kc@loe.lviv.ua
На відкритих слухання НКРЕКП розглянули Інвестиційну програму з розподілу електричної енергії ПрАТ «Львівобленерго»
14 березня 2019
Сьогодні, 14 березня у Києві відбулось засідання Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у формі відкритого слухання. В межах засідання розглянули питання схвалення проекту постанови НКРЕКП «Про схвалення Інвестиційної програми з розподілу електроенергії ПрАТ «Львівобленерго» на 2019 рік». Про це інформують у департаменті паливно-енергетичного комплексу та енергозбереження Львівської ОДА. «Облдержадміністрація підтримує запропонований проект Інвестиційної програми ПрАТ «Львівобленерго» на 2019 рік, якою передбачено будівництво, модернізацію та реконструкцію електричних мереж та обладнання, зокрема для покращення якості та надійності електропостачання шахт Львівсько-Волинського вугільного басейну, здійснення технічного переоснащення підстанції ПС-110/35/6кВ №226 «Ч-2» у м. Червонограді, від якої здійснюється електрозабезпечення також й інших важливих споживачів регіону. Технічне переоснащення сприятиме покращенню бізнес-клімату і створення сприятливих умов для розвитку підприємництва в регіоні, що є важливим пріоритетом для забезпечення економічного зростання», - зазначив під час скайп-зв’язку перший заступник голови Ростислав Замлинський. Зазначимо, що проектом інвестиційної програми ПрАТ «Львівобленерго» на 2019 рік передбачено будівництво, модернізацію та реконструкцію електричних мереж та обладнання, внаслідок чого покращать якість та надійність електропостачання понад 80 населених пунктів Львівської області та на більш як 30 вулицях м. Львова.