Міндовкілля запрошує експертів подавати документи для включення до Реєстру
20 жовтня набув чинності наказ Міндовкілля № 452 «Про забезпечення участі експертів у здійсненні оцінки впливу на довкілля».
Наказ визначає:
- вимоги до експертів з ОВД;
- порядок призначення та роботи експертів у складі експертних комісій з ОВД;
- правила ведення реєстру експертів з ОВД;
- вимоги і порядок внесення інформації до реєстру тощо.
З вимогами для подачі документів можна ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/3HcWlsH.
Документи необхідно подати в Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України на e-mail: ecoexpertovd@gmail.com або поштову адресу: вул.Митрополита Василя Липківського, 35, м.Київ, 03035.
Дедлайн подачі документів – 24 грудня 2021 року.
Новини за темою
Розвиток та контроль ринку надавачів соціальних послуг – у пріоритеті
26 січня 2021
З метою налагодження ефективного надання соціальних послуг стаціонарного догляду, що передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне проживання у приміщенні, надання послуг догляду із забезпеченням проживання, та уникнення загроз життю людей, департамент соціального захисту населення облдержадміністрації звертається до установ, що надають такі послуги, діяти у правовому полі незалежно від форм власності. Такі заклади мають працювати відповідно до вимог Закону України «Про соціальні послуги», який набув чинності з 1 січня 2020 року, бути включені до Реєстру надавачів соціальних послуг , відповідати Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг (постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №185) та дотримуватись вимог Державного стандарту стаціонарного догляду. Якщо послуги передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне перебування у приміщенні надавача, це приміщення повинно відповідати санітарним та протипожежним вимогам, що підтверджується зареєстрованою декларацією відповідності матеріально-технічної бази надавача послуг, вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (реєструє територіальний орган ДСНС). Звертаємось до: усіх власників приватних пансіонатів - відповідно до вимог зареєструватись до Реєстру надавачів соціальних послуг, відповідати Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг (постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 185) та дотримуватись вимог Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування, чи не набули такої здатності; громадян та громадських організацій - коли обираєте надавача соціальних послуг, перевіряйте, чи включений він до Реєстру надавачів (є у відкритому доступі на сайті Мінсоцполітики, інтерактивний, з картою надавачів соціальних послуг). Якщо ні, це означає, що надавач послуг не повідомляє про себе державі тому, що він не може виконувати законодавчі вимоги, якість надання ним послуг не відповідає державним стандартам, або на це є інші суб’єктивні причини. Не користуйтесь послугами надавачів, які не включені до Реєстру. Це може бути небезпечно. Якщо ви виявили надавача соціальних послуг, який не включений до Реєстру, повідомте про це департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації, зателефонувавши за номером (032)255-41-68, або листом на електронну адресу: dszn.stacustanov@gmail.com.
Функціонування Державного аграрного реєстру закріпили на законодавчому рівні
9 листопада 2020
У четвер, 5 листопада, на засіданні Верховної Ради України прийнято у другому читанні законопроєкт № 3295 від 30.03.2020, який створює єдину державну інформаційну систему – Державний аграрний реєстр, а також удосконалює та розширює державну підтримку для сільгоспвиробників – повідомили в департаменті агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації. Прийняття проєкту закону забезпечить аграріям спрощений доступ до програм державної підтримки та публічність її розподілу за допомогою електронної системи. Крім того, новий Закон розширює коло потенційних отримувачів державної підтримки, зокрема, у сфері тваринництва, садівництва, аквакультури та органічного виробництва. Це сприятиме збільшенню кількості фермерських та інших дрібних господарств у структурі аграрного виробництва, підвищенню їх конкурентоздатності та збільшенню податкових надходжень до місцевих бюджетів. Окрім цього, документ передбачає: - визначення принципів, на яких надається державна підтримка (прозорість, публічність, цільове використання наданих коштів); - виключення положень із закону, які стосуються державного цінового регулювання; - запровадження законодавчих підстав для функціонування Державного аграрного реєстру; - надання права на отримання бюджетної тваринницької дотації суб’єктам, які займаються козівництвом; - надання можливості отримання державної підтримки суб’єктам, які займаються аквакультурою, ведуть органічне виробництво, використовують зрошення, вирощують овочі, плоди та ягоди; - запровадження можливості підтримки виробників, які постраждали внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру; - уточнення положень щодо виправлення помилок Державного земельного кадастру з використанням програмного забезпечення Державного аграрного реєстру. Нагадуємо, Державний аграрний реєстр - електронний майданчик, який сприятиме створенню прозорої системи державної підтримки аграріїв, зробить взаємодію між державою та сільськогосподарським виробником простою, доступною, зручною та простежуваною. За допомогою Аграрного реєстру планується надавати державні сервіси, спростити доступ до банківського фінансування та програм кредитних гарантій, а також запровадити програми таргетованої державної підтримки й оцінювати їх ефективність. «Аграрний реєстр надаватиме низку послуг для аграріїв. У своєму онлайн-кабінеті аграрій зможе слідкувати за інформацією про себе, отримавши інформацію з чотирьох реєстрів: Державного земельного кадастру, Реєстру юридичних та фізичних осіб, Реєстру речових прав та Реєстру тварин. Після реєстрації, усі учасники зможуть подавати заявки на виправлення помилок та реєстрацію земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Зокрема, спеціалісти Держгеокадастру будуть здійснювати опрацювання заявок на виправлення помилок та реєстрацію ділянок із використанням можливостей камеральних робіт та на основі архівної документації із землеустрою» - зазначила директор департаменту Людмила Гончаренко. Довідково: - Проєкт Закону України № 3295 від 30.03.2020. - Державний аграрний реєстр. - Онлайн-лекція «Впровадження Державного аграрного реєстру».
Як перевірити своє включення до Реєстру виборців - зробіть це онлайн
2 жовтня 2020
Трохи більше трьох тижнів залишається до дня голосування на місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня. А отже, саме час виборцям упевнитися, чи зможуть вони проголосувати і чи є їхні дані у Державному реєстру виборців. Особливо варто перевірити себе в Реєстрі у випадках, якщо виборець недавно змінював прізвище, ім’я чи по батькові, змінював місце проживання, досяг повноліття та голосуватимете вперше, під час попередніх виборів у списках виборців виявив неточності або був відсутній у списках. Як це зробити на Львівщині - розповідає начальниця відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату Львівської облдержадміністрації Зоряна Павлів. За її словами, у зв'язку із карантинними обмеженнями, найпростіший спосіб перевірити своє включення до Реєстру – зробити це онлайн. Для цього на офіційному вебсайті Державний реєстр виборців (www.drv.gov.ua) потрібно перейти у сервіс "Особистий кабінет виборця" і у розділі "Перевірка включення" перевірити інформацію про своє включення до Реєстру, заповнивши всі поля он-лайн звернення. Важливо! 1. Прізвище, ім’я, по батькові повинні бути вказані УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ відповідно до написання в паспорті. 2. Поле "ПО БАТЬКОВІ" може залишатися порожнім лише у разі відсутності у виборця по батькові відповідно до звичаю національної меншини, до якої він належить, та відсутності "ПО БАТЬКОВІ" в паспорті. 3. Дата народження заповнюється у форматі "ДД.ММ.РРРР", тобто, 2 арабські цифри дня, крапка, 2 цифри місяця, крапка та чотири цифри, що позначають рік народження, наприклад: 15.03.1989. 4. Вказати відомості щодо виборчої адреси: поточної адреси реєстрації місця проживання – регіон, район, населений пункт. 5. Вказати актуальну адресу електронної пошти (email). На цю адресу будуть відправлятися одноразові коди підтвердження. Після того, як всі дані вказано, слід натиснути на кнопку "Перевірити вказані дані". На електронну пошту виборця буде надіслано одноразовий числовий код, який необхідно вказати в полі "Код підтвердження" та натиснути на кнопку "Відправити на опрацювання". Термін дії коду обмежений – 15 хвилин. Якщо код вказаний правильно, то запит буде надіслано на опрацювання. Результат запиту буде доступний протягом декількох хвилин, в залежності від завантаження серверу обробки запитів. Існують обмеження щодо запитів: не більше трьох на одну адресу електронної пошти протягом 24 годин. Після того як виборець побачив себе у списку, потрібно уважно перевірити, чи правильно вказані такі дані: прізвище, ім’я, по батькові; дата народження; зареєстроване місце проживання; відсутність чи наявність відмітки про постійну нездатність самостійно пересуватися. Якщо дані правильні, то можна спокійно йти у день голосування, 25 жовтня, на свою дільницю з паспортом з 8:00 до 20:00 і проголосувати. Якщо ж особа, яка набула права голосу, або особа, яка має право голосу, виявила, що не включена до Реєстру, вона може у сервісі "Особистий кабінет виборця" перейти у розділ "Заяви, запити", потім ідентифікуватися за допомогою електронного підпису і звернутися щодо включення до Реєстру, завантаживши при цьому скан-копію паспорта громадянина України. Останній день подачі звернення – 19 жовтня. Також виборець може звернутися з метою уточнення своїх персональних даних у Реєстрі та у разі необхідності внесення змін до них, завітавши з паспортом до відповідного відділу ведення Державного реєстру виборців. Протягом жовтня відділи ведення Реєстру на Львівщині працюватимуть без вихідних, - наголосила Зоряна Павлів. Адреси всіх відділів ведення Державного реєстру виборців на Львівщині. Більше новин з виборчої тематики на сторінці «Державний реєстр виборців. Львівщина». Христина Дмитрик
Аграріям розповіли про реєстрацію у Державному аграрному реєстрі
9 вересня 2020
9 вересня під головуванням заступника Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Тараса Висоцького в режимі онлайн відбулась селекторна нарада з питань старту другої фази пілотного впровадження онлайн платформи для сільськогосподарських товаровиробників «Державний аграрний реєстр» (надалі – ДАР). В конференції взяла участь директорка департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації Юлія Шопська. Нагадуємо, що проєкт реалізується Мінекономіки спільно з Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Всеукраїнська асоціація громад», за підтримки програми Світового Банку та ЄС «Підтримка прозорого управління земельними ресурсами в Україні» у координації з Держгеокадастром, Міністерством юстиції та Програмою USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО). Зокрема, під час наради обговорили ключові моменти 2-го етапу впровадження ДАР, а саме можливості власникам земельних ділянок перевірити коректність даних на землю, виявити помилки в реєстрах і подати заявки на їх виправлення, а також перевірити відповідність даних про майнові права на землю. За допомогою ДАР планується також надавати державні сервіси, спростити доступ до банківського фінансування та програм кредитних гарантій, а також запровадити програми таргетованої державної підтримки й оцінювати їх ефективність. «Державний аграрний реєстр — це новий безкоштовний онлайн-сервіс для аграріїв. Зареєстровані агровиробники зможуть подавати заявки на виправлення помилок в кадастрі, подавати документи на отримання держпідтримки та перевіряти інформацію про себе у чотирьох реєстрах. На сьогоднішній день ДАР об’єднує інформацію з 4-х реєстрів: Державний земельний кадастр, Реєстр юридичних та фізичних осіб, Реєстр речових прав і Реєстр тварин. Реєстрація та користування Державним аграрним реєстром – безкоштовні. Також, зареєструватися у ДАР онлайн вже зараз може будь-який аграрій самостійно за посиланням https://www.ar.gov.ua/, (покрокова відео-інструкція https://www.ar.gov.ua/using). Тому, запрошуємо усіх сільськогосподарських товаровиробників, що провадять діяльність на теренах Львівщини активно реєструватися в реєстрі для того щоб відчути усі його переваги як на сьогоднішній день так і в майбутньому» - зазначила Юлія Шопська. Довідково: перелік ОТГ, які беруть участь у другому пілотному впровадженні ДАР можна знайти з посиланням. Зокрема, від Львівщини – це Грабовецька (Стрийський р-н) та Гніздичівська (Жидачівський р-н) об’єднані територіальні громади.