Львівський обласний контактний центр вимагає від міста розглянути минулорічні протерміновані запити мешканців

11 Червня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

 У 2017 році на «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста Львова, які міська влада Львова досі не розглянула.

«Для нас прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців. Лише за минулий рік протермінованими залишаються 18 запитів, які потребують вирішення», - зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп'яник.

Запити здебільшого стосуються комунального господарства, транспорту, а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою, електропостачання.

Львівський обласний контактний центр вимагає від міста вжити необхідних заходів та відреагувати на запити.

Ключові слова:

зверненняЛьвівщина

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook