Для розпорядників бюджетних коштів триває цикл навчальних семінарів щодо роботи в системі ProZorro
Сьогодні, 25 червня, в приміщенні конференц-залу Львівської торгово-промислової палати відбувся семінар для представників органів місцевого самоврядування у сфері організації та проведення аукціонів з продажу та оренди об’єктів комунальної власності з використанням електронної торгової системи.
Спікер семінару, представник Держаного підприємства «ProZorro.Продажі» Олексій Мовчан проінформував учасників про важливі зміни законодавства щодо питань приватизації об’єктів державної та комунальної власності, прийняті нормативно-правові акти, які врегульовують порядок продажу об’єктів комунальної власності та ознайомив з процедурою продажу таких об’єктів через електронну систему ProZorro.Продажі.
Новини за темою
Мінкульт організовує семінар щодо онлайн-продажів виробів народних художніх промислів
25 квітня 2022
27 квітня 2022 року відбудеться вебінар «Розширюємо горизонти» для майстрів народних художніх промислів і крафту. Його мета — розказати майстрам про можливості організації продажів виробів на міжнародних платформах, як-то Amazon, Etsy, Shopify. Вебінар організувала Рада з розвитку креативної економіки при КМУ, ДУ "Офіс з розвитку підприємництва та експорту" у співпраці з Маркетинг Інститут (Естонія), за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики та програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Серед тем онлайн-семінару: як розширити географію продажів за межі України, як почати експорт на міжнародних майданчиках, які онлайн-платформи найбільше пасують до продажу виробів, як розширити фінансові можливості у сфері народних художніх промислів і крафту. Заступниця Міністра культури та інформаційної політики України Лариса Петасюк зазначає: «Сміливе протистояння України російським загарбникам спричинило попит на все українське за кордоном. Навіть ще до півника васильківської майоліки з Бородянки крафтові вироби користувалися шаленим попитом, зараз — і поготів. Тому ми хочемо допомогти нашим майстрам вийти на нові ринки. На засіданні робочої групи з народних художніх промислів Ради з розвитку креативної економіки почули запит від майстрів організувати тренінг. Їх цікавить, як зареєструвати свій кабінет на маркетплейсах, як продавати вироби, як організувати логістику. У такий спосіб майстри сподіваються підтримати економіку та розповісти світові більше про Україну. Вже є багато реєстрацій на вебінар, маємо намір проводити такі заходи й надалі». Заплановано, що у тренінгу візьмуть участь понад 50 незалежних майстрів, власників художніх студій та лідерів осередків, рукодільників. Запрошуємо ознайомитись з деталями та зареєструватись до участі у вебінарі за посиланням: https://preview.mailerlite.io/preview/10871/emails/52091004780545090
Правда замість фейків: запрошуємо долучитися до онлайн-семінарів з історії українського державотворення
16 квітня 2022
Освітян, старшокласників та усіх, хто цікавиться історією України запрошують взяти участь в циклі онлайн-семінарів «Історія українського державотворення: правда замість фейків». Семінари мають на меті допомогти дорослим і учням-старшокласникам сформувати для себе сучасне бачення історії України, отримати відповіді на дражливі питання. Організовують цикл занять департамент освіти і науки Львівської ОВА спільно з історичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка. «В умовах війни з РФ, у ході якої ворогом активно використовується неправдива інформація історичного змісту, доля України, як і доля кожного з нас, значною мірою залежить від нашої історичної пам’яті та нашої здатності виявляти і аргументовано спростовувати ворожі фейки», - зазначили в департаменті. Перше заняття відбудеться у четвер, 21 квітня. Загалом заплановано 9 семінарів. Тривалість – до 1 год включно з можливістю спілкування з лекторами, а це провідні історики України, професори і доценти ЛНУ. Розклад онлайн-занять: 21.04 «Рускій мір»: ідеологія та практика насильства Лектор: Доцент кафедри історії Центральної та Східної Європи Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Тамара Полещук. 26.04 Києво-Руська держава: міфи та історична реальність Лектор: Завідувачка кафедри давньої історії України та архівознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Ольга Щодра. 28.04 Союз Війська Запорозького з Московією середини XVII ст.: очікування і результати Лектор: Професор кафедри давньої історії України та архівознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, д-р історич. наук Андрій Заяць. 03.05 Як народжувалася нація (українське національне відродження ХІХ – початку ХХ ст.) Лектор: Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Алла Середяк. 05.05 Українська державність 1917–1918 рр.: уроки для сьогодення Лектор: Завідувач кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, д-р історич. наук Віктор Голубко. 10.05 Чому комуністичний режим приховував правду про Голодомор українців 1932–1933 рр.? Доцент кафедри нової та новітньої історії зарубіжних країн Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Андрій Козицький. 12.05 За що і проти кого боролась Українська Повстанська Армія? Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Іван Федик. 17.05 Опір комуністичному режиму в повоєнній Україні або хто розхитав радянську імперію Лектор: Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Алла Середяк. 19.05 За крок до свободи: український національно-визвольний рух у 1985–1991 рр. Лектор: Доцент кафедри новітньої історії України імені Михайла Грушевського Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Ігор Підкова. Для участі реєструйтесь за покликанням: https://bit.ly/3jHuPsH
Львівська ОВА консультує громади щодо закупівель в Прозоро у воєнний час
3 березня 2022
МОЗ надав алгоритм роботи щодо закупівель закладами охорони здоров’я в період воєнного часу. Відтак, департамент економічної політики Львівської обласної військової адміністрації сьогодні активно консультує громади з питань Прозоро. «Цей алгоритм ми довели до відома голів територіальних громад. Окрім цього здійснюємо цілодобові консультації щодо механізмів здійснення закупівель в умовах воєнного стану»,- розповів керівник департаменту Степан Куйбіда. Звертатись можна за контактними номерами: 0962328179/0972467558/(032) 261-22-00». Так, згідно з алгоритмом Міністерством охорони здоров’я України керівники закладів охорони здоров’я в період воєнного стану можуть здійснювати закупівлі за переговорною процедурою, якщо предметом закупівлі є: - медичні товари, зокрема лікарські засоби, імунобіологічні препарати (наприклад, анатоксини, сироватки, вакцини тощо); - медичні вироби (наприклад, медичне обладнання, розхідні матеріали, аптечки медичні та їх комплектуючі, наплічники медичні та їх комплектуючі, перев’язувальні засоби, засоби іммобілізації та евакуації поранених, металоконструкції для металоостиосинтезу тощо), а також допоміжні засоби до них. Також чинним Законом України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість проведення переговорної процедури закупівлі, «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру». Для здійснення такої закупівлі замовникам необхідно документально підтвердити об’єктивні обставини, які унеможливлюють дотримання строків для проведення тендеру. Таким документальним підтвердженням може бути: - Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні»; - розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»; - розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні»; - службова записка від внутрішнього замовника (наприклад, відділу матеріального забезпечення) про термінову потребу у закупівлях товарів, робіт та послуг із посиланням на ситуацію, яка склалася в країні. У разі, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис грн та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 Закону, закупівля також може здійснюватися без застосування порядку спрощених закупівель. У такому випадку уповноважена особа складає протокол із посиланням на підтверджуючі документи та обґрунтуванням здійснення закупівлі. «Але важливо не зловживати такими виключеннями та закуповувати дійсно критично необхідні товари, роботи та послуги», - наголосили в департаменті економічної політики ЛОВА.
Львівщина входить до п’ятірки лідерів з економії бюджетних коштів у системі «Prozorro»
11 січня 2022
У 2021 за допомогою електронної системи здійснення закупівель «Prozorro» замовники Львівщини зекономили більше 2,6 млрд гривень, з яких 2,34 млрд - зекономили за рахунок тендерних процедур та 260 млн гривень – за рахунок допорогових/спрощених закупівель. Таким чином, за підсумками року Львівщина входить до п’ятірки лідерів з економії бюджетних коштів. «У 2021 році більше 2 100 замовників Львівщини організували свій закупівельний процес у електронній системі закупівель «Prozorro». А це понад 280 тисяч процедур з очікуваною вартістю більше 75 мільярдів гривень. За допомогою електронної системи закупівель замовникам-розпорядникам бюджетних коштів Львівщини вдалося зекономити понад 2,6 млрд гривень та потенційно скерувати їх на нові потреби. Це кошти, які Львівщина змогла заощадити завдяки прозорим аукціонам і бізнесу, що брав участь у торгах. До слова, на закупівельний ринок області прийшло більше 27 тисяч учасників, з яких майже 15,5 тисяч – підприємці Львівщини», - розповів директор департаменту економічної політики Львівської ОДА Степан Куйбіда. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників. Що більше учасників на торгах, то більша конкуренція і відтак — економія коштів платників податків. Серед найбільших нововведень у «Prozorro» - запуск онлайн-тестування уповноважених осіб. Нагадаємо, що з 1 січня 2022 року в Україні організовувати закупівлі можуть лише уповноважені особи, що підтвердять свій рівень знань законодавства. Довідково: «Prozorro» - електронна система публічних закупівель, де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість стати постачальником держави. З 1 квітня 2016 року система «Prozorro» є обов’язковою для центральних органів влади та монополістів, а з 1 серпня — для всіх інших державних замовників.
Замовники Львівщини зекономили понад 2,6 млрд грн у Prozorro:область серед лідерів в Україні
5 січня 2022
За минулий рік за допомогою електронної системи закупівель Prozorro замовники Львівщини зекономили більш як 2,6 млрд гривень. З них 2,34 млрд гривень зекономили за рахунок тендерних процедур та 260 млн гривень - допорогових/спрощених закупівель. Як інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА за підсумками минулого року Львівщина увійшла до п’ятірки лідерів в Україні з економії бюджетних коштів. Так, більше ніж 2100 замовників Львівщини організували свій закупівельний процес у «Prozorro». А це понад 280 тисяч процедур з очікуваною вартістю понад 70 млрд гривень. На закупівельний ринок області прийшли приблизно 27 тисяч учасників, з яких понад 15 тисяч - підприємці Львівщини. «Щодо змін, які чекають на закупівельників у 2022 році, то вже з першого січня перестануть функціонувати усі тендерні комітети, а займатись організацією закупівель зможуть лише уповноважені особи, які успішно склали онлайн-тестування та підтвердили свій рівень знань. Тому, радимо не відкладати проходження тесту «на потім»,- наголосили у департаменті.
Цифрові рішення застосунку Дія для компаній нерухомості
26 листопада 2021
У п’ятницю, 26 листопада, у межах Forum West # Нерухомість відбувся практичний семінар з нерухомості, у якому взяв участь заступник голови Львівської ОДА Олександр Кулепін. Зростання ринкової економіки призводить до збільшення конкуренції у всіх бізнес-нішах. Тому для того, щоб збільшувати свою привабливість та бути компанією, до якої покупці повертатимуться наступного разу, бізнесу необхідно постійно шукати інноваційні підходи, а особливо, імплементовувати цифрові інструменти у свою діяльність. У межах заходу головний спеціаліст сектору з питань цифрової трансформації Львівської ОДА Соломія Волошин презентувала механізм впровадження інтеграцій застосунку «Дія» у робочій діяльності компаній нерухомості. Отримання е-копій документів тепер стало можливим за допомогою сканування QR-коду. Ручне внесення даних з документів та їх паперові версії посунуться на другу сходинку при процесах, де є необхідність пред’явити документ або зробити копію документа, що посвідчує особу. Процес складний, оскільки існують і певні тимчасові бар’єри у діяльності компаній нерухомості.Так до прикладу, при укладанні договору купівлі/продажу існує необхідність нотаріального засвідчення документів. На сьогодні, Мінцифри активно веде обговорення з Нотаріальною палатою України та Мінюстом щодо впровадження у нотаріаті можливостей використання цифрових копій і їх нотаріального засвідчення на центральному рівні. Тому це питання потребує вирішення, яке, як сподіваємось, у найближчий час досягнуть. Не дивлячись на це, компанії можуть застосовувати інтеграцію у інших процесах, де потрібно отримати копію документа, що посвідчує особу, так до прикладу при укладанні угод з купівля майнових прав. При завіренні договору/заяви, відповідальний фахівець може підписати документи, використавши КЕП особи, який можна дуже просто отримати за допомогою сценарію Дія.Підпис. Як наголосили в межах заходу, застосування цифрових документів дає можливість автоматизувати процес їх отримання, а також, що, найбільш важливо, підвищить клієнтоорієнтованість компанії. Можливість швидко отримати е-копії документів допоможе працівникам пришвидшити їх рутинні процеси, а безпечність такого шерингу та зручність для покупця, формуватиме лояльність клієнтів до бренду. Нагадаємо, що Україна стала першою державою, де цифрові паспорти мають таку ж юридичну силу, як їхні паперові чи пластикові аналоги. Сьогодні, Львівська обласна державна адміністрація активно працює у напрямку популяризації інтеграції з Дією усіх сфер суспільного життя та бізнесу, де присутній процес ідентифікації особи. Ознайомитись з коробочним рішенням, як впровадити інтеграції застосунку Дія компаніям у сфері нерухомості (девелоперам, ріелторам, маклерам та агентствам нерухомості) можна за посиланням.
Для працівників служб управління персоналом РДА та структурних підрозділів ОДА провели навчання
26 листопада 2021
Відділ персоналу та нагород апарату облдержадміністрації за участі керівника апарату облдержадміністрації Ірини Шурпяк провів навчання для працівників служб управління персоналом РДА та структурних підрозділів ОДА. В ході навчання обговорили питання: Визначення завдань і ключових показників державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В». Формулювання завдань та KPI’s. Організація та ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників. Порядок проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком. Робота служб управління персоналом. Керівниця апарату облдержадміністрації Ірина Шурпяк наголосила на ретельності та зваженості у плануванні й організації процесу визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, а також на належній організації моніторингу їх виконання. Дякуємо всім учасникам навчання!
На Львівщині провели навчання щодо правильності заповнення відомостей про виборців
26 листопада 2021
25 листопада відбулася zoom-нарада з керівниками Центрів надання адміністративних послуг, органів реєстрації місця проживання мешканців територіальних громад та відділів ведення Державного реєстру виборців Львівщини щодо подання відомостей про виборців (осіб): форми, вимоги, правильність заповнення, розгляд ситуацій. Участь у нараді взяла керівник апарату Львівської обласної державної адміністрації Ірина Шурпяк, яка зазначила, що саме від якості наданих послуг, від спілкування з нашими виборцями залежить авторитет органів влади та органів місцевого самоврядування. "Ви є першими з ким спілкуються наші громадяни під час звернень щодо надання адміністративних послуг чи під час реалізації своїх виборчих прав. Знаю, що у Центрах надання адмінпослуг, органах реєстрації місця проживання та Державному реєстрі виборців працюють справжні фахівці, які вболівають за результати своєї праці. Це навчання - це практичні кейси для подальшої якісної роботи", - наголосила Ірина Шурпяк. Начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату обласної державної адміністрації Зоряна Павлів з допомогою презентації розповіла про форми подань з відомостями про виборців (осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців, і детально зупинилась на основних вимогах інструкції щодо правил заповнення форм, а також проаналізувала типові ситуації. За словами завідувача сектору координації роботи з питань надання адміністративних послуг управління регіонального розвитку департаменту економічної політики обласної державної адміністрації Галини Тупісь, цього року всі громади мали можливість перейти на новий "Реєстр територіальних громад", так званий РТГ, у який органи реєстрації повинні заносити інформацію про своїх мешканців і в якому здійснюють прописку/виписку та різноманітні зміни. “Органам реєстрації територіальних громад відповідно до чинного законодавства необхідно подавати відомості у Державну міграційну службу, а також у відділи ведення Державного реєстру виборців свого району чи міста з метою внесення змін у відповідні реєстри. Тому і виникло спільне рішення провести практичний семінар щодо правильного заповнення та надання відповідних відомостей відділам ведення Державного реєстру виборців Львівщини”, - підсумувала Галина Тупісь.
На Prozorro розпочалося онлайн-тестування уповноважених осіб
10 листопада 2021
На порталі Prozorro запрацювало онлайн-тестування уповноважених осіб. Важливо, що вже з 1 січня 2022 року відповідати за здійснення закупівель зможуть лише уповноважені особи, які підтвердять володіння базовими знаннями у сфері публічних закупівель. Як проходитиме тест: - 50 випадковим чином обраних запитань з 4 варіантами відповідей, лише одна з них правильна; - 60 хвилин на відповіді; - необхідно мінімум 30 правильних відповідей для успішного проходження тесту; - можна відповідати на питання послідовно або в довільному порядку; - ви можете вийти з тестування та повернутися до його проходження, поки не закінчився час; - якщо ви не наберете необхідної кількості балів, можливість повторної здачі тесту з’явиться у вас уже за 72 години. Результати тестування будуть автоматично визначені системою після того, як ви натиснете кнопку «Завершити тестування» та накладете електронний підпис. Тоді ж система сформує для вас сертифікат про успішне його проходження. Важливо: для проходження тестування уповноваженій особі потрібен електронний підпис. Це може бути кваліфікований цифровий підпис (КЕП) або удосконалений цифровий підпис (УЕП). Підпис може бути оформлений в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АКСЦ). Ви можете застосувати як особистий ключ, оформлений на вас як на фізичну особу, так і службовий (в якому є інформація про організацію та/або посаду).
Цього року замовники Львівщини вже зекономили понад 1,6 млрд грн в Prozorro
18 жовтня 2021
За 9 місяців цього року за допомогою електронної системи закупівель Prozorro замовники Львівщини зекономили понад 1,6 млрд грн. Про це інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА. З них - 1,41 млрд грн зекономили за рахунок тендерних процедур та 203 млн грн - допорогових/спрощених закупівель. «Більш як 2000 замовників Львівщини організували свій закупівельний процес у «Prozorro». А це понад 190 тисяч процедур з очікуваною вартістю понад 44 млрд гривень»,- наголошують у департаменті. На закупівельний ринок області прийшли 21 870 учасників, з яких більше ніж 13 тис - підприємці Львівщини. Нагадаємо, що 8 жовтня Львівська ОДА та Prozorro підписали Меморандум. Він спрямований на популяризацію Prozorro Market серед замовників Львівщини. Більше тут.
Львівська ОДА та Prozorro підписали Меморандум: популяризуватимуть Prozorro Market серед замовників Львівщини
8 жовтня 2021
Сьогодні, 8 жовтня, департамент економічної політики Львівської ОДА організував безкоштовні семінари - практикуми «Як Замовникам ефективно закупити, а Постачальникам вигідно продати в системі ProZorro Market». Спікери заходу - представники ДП «Прозорро». Так, фахівець з публічних закупівель Ольга Нос розповіла присутнім про функціонування ProZorro Market, його переваги та загальні принципи роботи. Серед учасників - представники місцевого бізнесу, постачальники й виробники товарів, розпорядники бюджетних коштів. Привітав присутніх перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. «Кожен з присутніх тут у своїй роботі має справу із закупівлями й ми розуміємо, що в цьому процесі не все так просто, легко і швидко. Саме тому такі навчання є важливими. Адже чим більше відповідей ви сьогодні отримаєте, тим ефективніше будете здійснювати ті чи інші закупівлі. ProZorro Market дозволяє замовникам спростити процедуру закупівлі, швидко і зручно купувати товари з використанням електронного каталогу через інтерфейс авторизованих майданчиків. Переконаний, що результатом нашої співпраці з ДП «ProZorro» стануть напрацювання, які дозволять зробити закупівлі ще простішими та зручнішими для вас»,- зазначив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. В межах заходу Львівська ОДА та ДП «Прозоро» підписали Меморандум про співпрацю. Його мета – просування електронного каталогу Prozorro Market серед замовників Львівщини. Відповідно до Меморандуму директори профільних департаментів облдержадміністрації спільно із фахівцями Держпідприємства «Прозорро» надаватимуть взаємну допомогу та консультаційну підтримку у питаннях щодо використання замовниками: - електронного каталогу Prozorro Market для здійснення закупівель товарів, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень; - електронного каталогу Prozorro Market для здійснення закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою, ніж 200 тисяч гривень, для замовників, визначених пунктами 1—3 частини першої статті 2 Закону, та меншою, ніж 1 мільйон гривень для замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 Закону. А також Меморандум передбачає проведення спільних заходів (які включають серед іншого робочі зустрічі, наради, відеоконференції в онлайн-режимі) для обговорення питань у рамках співробітництва, а також інформування громадськості про співпрацю сторін.
Представників громадськості, бізнесу та науковців запрошують на семінар щодо захисту природи
6 жовтня 2021
Вже завтра, 7 жовтня, відбудеться онлайн-семінар, на якому розглянуть одну з ключових політик у сфері захисту довкілля – захист природи. Окрім цього - вимоги законодавства у сфері природно-заповідного фонду та збереження біорізноманіття. Навчання проведуть на платформі ZOOM.Початок о 15:00 год. Орієнтовна тривалість – 1,5 години Обов’язкова попередня реєстрація, зареєструватись можна за посиланням. До участі в онлайн-семінарі запрошують представників громадськості, бізнесу та науковців. Організатори: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, Державна екологічна інспекція України, громадська рада при Міндовкіллі, Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління, Всеукраїнська громадська організація «Жива планета».