Підвищення безпеки дорожнього руху: в області освітлюють транспортну розв’язку
15 листопада 2018р, Новини. Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку, Прес-служба ОДА
За інформацією департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації, здійснюються роботи з освітлення транспортної розв’язки типу кільце.
Зокрема, освітлять ділянку на перетині автомобільних доріг загального користування М-11 Львів - Шегині та Західного обходу міста Львова.
«Упродовж 4 років ми ведемо такий напрямок як підвищення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах. Освітлення транспортних розв’язок є його вагомою складовою. Для нас надзвичайно важливо, щоб усі учасники дорожнього руху почували себе у безпеці, а кількість дорожньо-транспортних пригод суттєво зменшувалась», - зазначив в.о. директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської ОДА Роман Кокотайло.
Зазначимо, що роботи здійснюють за рахунок коштів обласного бюджету.
Новини за темою
В області перевіряють перевізників щодо дотримання цінової політики проїзду
4 квітня 2022
Упродовж березня робоча група, до складу якої входять представники Львівської ОВА та правоохоронних органів, перевірила близько 50 транспортних засобів, що курсують за міжнародними маршрутами. Перевізникам наголосили на відповідальності у випадку підвищення цін. Водночас, під час перевірки встановили, що вартість перевезень Львів-Варшава та Львів-Краків не перевищує 800-1000 грн, що практично відповідає цінам довоєнного часу. «Ми бачимо, що внутрішньо переміщені особи, які прибувають на Львівщину евакуаційними потягами, вибирають різні способи подальшої логістики: 25 % перетинають кордони ЄС міжнародними евакуаційними потягами, 35 % переїжджають евакуаційними автобусами до міжнародних піших пунктів пропуску, а десь 40 % обирають комфортний та водночас платний спосіб переїзду до локацій на території ЄС. Щоденно зі Львова відправляється біля 40 регулярних рейсів до Польщі, Чехії та Німеччини, а також десь така ж кількість додаткових рейсів. Ми розуміємо, що є попит на міжнародні автобусні перевезення, а також, що бізнес має працювати та сплачувати податки. Однак застерігаємо недобросовісних перевізників від необґрунтованого підвищення вартості проїзду, адже ваші дії не залишаться непомітними і щодо вас будуть вжиті відповідні заходи», - зазначив заступник начальника Львівської ОВА Юрій Бучко. Як зазначив начальник управління транспорту та зв’язку Степан Рудницький, за дорученням голови Львівської ОВА такі перевірки будуть проводити регулярно.
Перевезення гуманітарної допомоги потягами: що передбачає постанова?
1 квітня 2022
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2022 р. №379 встановлено порядок перевезення гуманітарної допомоги залізничним транспортом в умовах воєнного стану. Так, гуманітарною допомогою визнаються товари, щодо яких у товаро-супровідних та/або перевізних документах міститься відповідний запис про приналежність такого товару до гуманітарної допомоги. АТ “Укрзалізниця” виступає одержувачем гуманітарних вантажів і при цьому не є отримувачем/набувачем гуманітарної допомоги в розумінні Закону України «Про гуманітарну допомогу». АТ “Укрзалізниця” здійснює перевезення гуманітарних вантажів з урахуванням таких особливостей: • здійснює перевезення з урахуванням черговості надходження заявок отримувачів гуманітарної допомоги до залізничних станцій призначення для безпосередньої передачі отримувачам гуманітарної допомоги на підставі заявок та/або уповноваженим такими отримувачами автомобільним перевізникам (у разі комбінованих перевезень з використанням автомобільного транспорту на замовлення отримувачів); • укладає в електронній формі з отримувачами гуманітарної допомоги договори про організацію залізничних перевезень гуманітарних вантажів; • організує роботу онлайн-платформи для реєстрації та обробки заявок отримувачів гуманітарної допомоги; • здійснює оформлення перевезення гуманітарних вантажів з урахуванням особливостей, визначених цією постановою. Важливо! Відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня 2022 №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (зі змінами) встановлено, що на період воєнного стану пропуск через митний кордон України товарів гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання декларації, заповненої особою, що перевозить даний товар. Форма Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою визначена Додатком до постанови Кабінету Міністрів Україні від 01 березня 2022 р. № 174 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2022 р. № 235. Таким чином з метою уникнення затримок під час перетину кордону представник перевізника АТ «Укрзалізниці» повинен своєчасно забезпечити декларування вантажів гуманітарної допомоги та взаємодію з митними органами з даних питань. Військові адміністрації, інші визначені Кабінетом Міністрів України отримувачі гуманітарної допомоги: • укладають в електронній формі з АТ “Укрзалізниця” договори про організацію залізничних перевезень гуманітарних вантажів; • формують заявки на перевезення гуманітарних вантажів за формою, визначеною АТ “Укрзалізниця”, через онлайн-платформу; • визначають станції призначення, до яких здійснюються залізничні перевезення гуманітарної допомоги, для її отримання, а у разі комбінованих перевезень із залученням автомобільних перевізників - також відповідних автомобільних перевізників, уповноважених військовими адміністраціями. З текстом Постанови можна ознайомитись ТУТ.
Графік приміських автобусів та залізничного транспорту в області змінили: перевізники допомагають армії
11 березня 2022
У зв’язку з частковим залученням транспортних засобів задля допомоги військовим та довезення евакуйованих громадян кількість приміських та міжміських автобусів зменшили. Окрім того, скасували обідній рейс електричок. Про це повідомив сьогодні під час брифінгу керівник управління транспорту та зв’язку Львівської ОВА Степан Рудницький. “Приміські та міжміські автобусні маршрути, а також залізничні перевезення курсують зі зміненим графіком. Прошу мешканців із розумінням поставитись до цього, адже перевізники залучені до допомоги нашій армії та внутрішньо переміщеним особам. Поруч від Головного вокзалу є приміський залізничний вокзал з якого курсують електрички в напрямках: Трускавця, Східниці, Сколе, Сянок, Стрия, Самбора, Мостиськ. Окрім цього, з приміського вокзалу здійснюються відправлення автобусів в напрямку на Городок, Дрогобич та Пустомити”, - зазначив Степан Рудницький. У разі необхідності уточнення інформації щодо графіку руху окремих автобусних маршрутів або поїздів просять звертатися за контактним номером телефону Управління транспорту та зв’язку (096)2328058. З детальною інформацією про розклад поїздів можна ознайомитись за посиланням : https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/578470/ або з інформаційного табло та будь-якої каси, які є на території приміського вокзалу.
Освітлення вулиць та будівель на Львівщині не вимикають задля безпеки
3 березня 2022
Освітлення на вулицях області та підсвітки фасаду будівель не вимикають з метою безпеки. Правоохоронці наголошують, це дозволяє запобігти мародерству та забезпечити правопорядок. Водночас у приватних помешканнях у вечірній час світло рекомендують вимикати. Поліцейські, разом із співробітниками інших правоохоронних органів, бійцями Територіальної оборони Львівщини, ветеранами-пенсіонерами МВС України, волонтерами та небайдужими громадянами патрулюють вулиці Львова та інших населених міст області, а також несуть службу на блокпостах. "Закликаємо громадян не залишати (не забувати) на вулицях та у громадських місцях (на зупинках громадського транспорту, у кафе, магазинах, торговельно-розважальних центрах тощо) особисті речі, пакунки, сміття та таке інше. Такі предмети можуть викликати підозру. Водночас застерігаємо – не підіймайте з землі (тротуару, підлоги) різноманітні «знахідки» – вони можуть бути небезпечними. Також попередьте про це дітей", – зазначила речниця ГУ НП Львівщини Світлана Добровольська. Про підозрілих осіб, автомобілі, виявлені позначки, маяки та сигнали, небезпечні чи підозрілі предмети, а також різноманітні правопорушення, негайно повідомляйте на оперативну лінію 102 або 112. За минулу добу таких повідомлень надійшло майже 2800 – усі вони перевірені. Водночас, просимо громадян відповідально ставитись до повідомлень на оперативну лінію, оскільки значна їх частка не перебуває в компетенції правоохоронних органів, а перевірка займає багато часу, який може бути використаний ефективніше.
Жителів області просять після 23:00 год не користуватися освітленням у помешканнях
24 лютого 2022
Переконливо просимо сьогодні після 23:00 год не користуватися освітленням у ваших помешканнях. Без нагальної потреби на вулицю не виходити. Слідкуйте за подальшими повідомленнями органів влади.
5 млн гривень скерували з обласного бюджету на Програму підтримки та розвитку транспорту Львівської області
23 грудня 2021
Депутати Львівської обласної затвердили фінансовий ресурс Програми підтримки та розвитку транспорту Львівської області на 2022-й рік у сумі 5 млн гривень. Як зазначив керівник управління транспорту та зв'язку Степан Рудницький, у Львівській області пасажирські перевезення здійснюють 55 перевізників, які обслуговують 707 маршрутів, в тому числі 409 приміських і 298 міжміських внутрішньообласних. Загальна кількість автобусів, залучених до бслуговування маршрутів становить 1359 одиниць. Основними напрямами реалізації Програми є: Компенсація пільгового перевезення окремих категорій громадян транспортом загального користування та залізничним транспортом. Підтримка реалізації проєктів, спрямованих на розвиток залізничного транспорту (із залученням МТД, державного і місцевих бюджетів). Підтримка впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСООП) на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування в Львівській області. Підтримка впровадження заходів щодо покращення покриття мобільного зв’язку та швидкісного Інтернету. Стимулювання оновлення рухомого складу в сфері пасажирських автомобільних перевезень. “Метою Програми є забезпечення реалізації прав і задоволення потреб соціально вразливих верств населення області нарівні з іншими громадянами отримувати транспортні послуги, визначення перспектив розвитку пасажирсько-транспортної системи Львівської області на 2022 – 2025 роки і планування комплексу заходів, спрямованих на вдосконалення організації пасажирських перевезень у Львівській області і маршрутної мережі, забезпечення розбудови транспортної інфраструктури й оновлення транспортних засобів”, - прокоментував Степан Рудницький.
В області визначать перевізників для обслуговування приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування
17 Червня 2021
У Львівській області визначатимуть перевізників для обслуговування приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування. Львівська обласна державна адміністрація у газеті «Львівська Пошта» від 17.06.2021 № 25 (2346) оголосила конкурс з перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Львівської області (внутрішньообласні маршрути) 1 2 Як інформують в управлінні транспорту та зв’язку Львівської ОДА, конкурс заплановано провести 4 серпня 2021 року. Прийом документів від перевізників-претендентів триває до 9 липня 2021 року включно. На конкурсі розглядатимуться 79 об’єктів.
Львівська ОДА продовжить договори із перевізниками на 5-ти маршрутах
27 травня 2021
У середу, 26 травня, відбулось засідання робочої групи з питань організації пасажирських перевезень на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути). Під час наради розглянули подані заяви автомобільних перевізників щодо продовження строку дії договорів з перевезення пасажирів на маршрутах. За підсумками засідання робоча група рекомендувала управлінню транспорту та зв’язку облдержадміністрації, як організатору з перевезення пасажирів на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області, продовжити на 5 років термін дії договорів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. Це, зокрема, маршрути № 260 Львів (вул. Личаківська, 162 – 182) – Чижиків, № 296 Львів АС-2 - Куликів – Костеїв, № 730 Львів АС-1 – Дрогобич АС – Зубриця, № 800 Львів АС-2 – Броди АС, 1-й, 3-й, 5-й, 7-й та 9-й графіки, № 817 Львів АС-4 – Бунів.
Маршрут регіонального експреса Львів — Чернівці подовжили до Луцька
7 травня 2021
6 травня маршрут поїзда №701/702 Львів — Чернівці подовжили до Луцька. Про це інформує управління транспорту та зв'язку Львівської ОДА. Як зазначають в управлінні, це дасть змогу розвантажити автошляхи та зменшити затори, які утворилися через обвал автомобільного мосту в селі Гайок. До Львова цей поїзд прибуватиме за діючим розкладом. Потім о 9:51 год вирушатиме до Луцька та прибуватиме на кінцеву станцію о 14:25 год. Зворотно поїзд відправлятиметься з Луцька о 14:45 год і прибуватиме до Чернівців о 23:14 год. Укрзалізниця постійно здійснює моніторинг транспортної ситуації в країні та оперативно реагує на зміни. Корегування маршруту поїзда до Луцька є актуальним з огляду на проблеми з автоперевезеннями на цьому напрямку та збільшення мобільності населення під час подовжених вихідних.
Автобусний маршрут №465 планують продовжити до смт. Поморяни
21 квітня 2021
З метою покращення життя та комфорту мешканців Поморянської територіальної громади, Львівська ОДА ініціювала продовження схеми внутрішньорайонного автобусного маршруту загального користування № 465 Золочів - Бібщани ч/з Ремезівці до смт. Поморяни. Відтак, коригування маршруту дозволить сполучити населені пункти Підгір’я, Коропець, Шпилокоси, Бібщани та Ремезівці з центром територіальної громади смт. Поморяни, до складу якої вони входять. «У зв’язку з реформою децентралізації та неврегульованим питанням повноважень щодо організації пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування в межах ОТГ, постає питання забезпечення транспортного сполученням населених пунктів в межах однієї територіальної громади з центром громади. Від себе робимо усе, аби наші мешканці були охоплені якісним транспортним сполученням», – повідомив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. Як зазначають в управлінні транспорту та зв'язку Львівської ОДА, загалом існуюча мережа автобусних маршрутів забезпечує потреби пасажирів в автоперевезеннях і наданні їм необхідних послуг. Зміни в затверджену мережу автобусних маршрутів (відкриття нових маршрутів, реорганізація діючих, тощо) вносяться на основі обгрунтування, соціальної і економічної доцільності та з урахуванням звернень органів місцевого самоврядування.
За попередніми домовленостями ЄІБ виділить 100 млн євро на зовнішнє освітлення по всій Україні
23 березня 2021
Міністерство розвитку громад та територій розширює співпрацю з Європейським інвестиційним банком у сфері зовнішнього освітлення. 11 березня 2021 року під час спільної наради з представниками ЄІБ було обговорено перспективи започаткування нового проєкту у сфері благоустрою, а саме зовнішнього освітлення. Представники банку висловили зацікавленість та готовність розширити співпрацю з Мінрегіоном та розпочати процес підготовки відповідної рамкової фінансової угоди («financial frame agreement») з наданням кредиту в розмірі 100 млн євро та технічної̈ допомоги в розмірі 1,5 млн євро. Запропонований проєкт повинен покрити всю територію України. Він передбачає реалізацію заходів з відновлення, реконструкції та будівництва мереж зовнішнього освітлення. А також приведення електромереж зовнішнього освітлення до норм і стандартів діючого законодавства та оснащення об’єктів зовнішнього освітлення обладнанням з використанням енерго- та ресурсозберігаючих технологій. Наразі більша частина систем зовнішнього освітлення населених пунктів перебуває у критичному стані. Значна кількість вулиць залишається неосвітленою. До того ж у системах освітлення використовуються застарілі типи світлових приладів та джерел світла, що призводить до значних втрат електричної енергії. Через відсутність дієвої системи управління енергоспоживання зовнішнього освітлення міста, використання застарілих індукційних засобів обліку та неналежний контроль за їхніми технічними характеристиками якість освітлення погіршується. Також через це збільшуються витрати житлово-комунальної сфери. Так, у 2020 році витрати на утримання об’єктів зовнішнього освітлення в населених пунктах України становили 1,5 млрд грн, а витрати місцевих бюджетів на електроенергію, спожиту на зовнішнє освітлення, – понад 1,4 млрд грн. Актуальність модернізації систем зовнішнього освітлення населених пунктів обумовлена сучасними вимогами енергоефективності та енергозбереження. В рамках Угоди муніципалітети висловили високу зацікавленість у фінансуванні проєктів із зовнішнього освітлення з метою досягнення кліматичних та енергетичних цілей ЄС. Потенційна реалізація даної програми за підтримки ЄІБ відповідає імплементації національних стратегічних документів, а саме: - Енергетичній стратегії України на період до 2035 року «Безпека, енергоефективність, конкурентоспроможність»; - Національній економічній стратегії на період до 2030 року; - Положенням Директиви 2012/27/ЄС «Про енергоефективність»; - Заявленим пріоритетам Уряду щодо приєднання до Зеленого Курсу ЄС у частині подолання енергетичної бідності та декарбонізації економіки. Вирішення ключових питань у сфері зовнішнього освітлення спрямоване на створення комфортних умов життєдіяльності людини та зменшення негативного впливу від виробництва електричної енергії на довколишнє середовище.
Автовиробників та перевізників заохочуватимуть до підвищення доступності громадського транспорту
19 березня 2021
В Україні планують запровадити державну програму стимулювання приватних перевізників до оновлення парку громадського транспорту та пристосування його для потреб маломобільних груп населення. Це одна з ініціатив щодо безбар’єрного громадського простору, яка міститься у проекті Національної стратегії безбар’єрності, що наразі розробляється з ініціативи першої леді Олени Зеленської. Також Стратегія передбачає заохочення вітчизняних виробників транспорту та спеціального устаткування до модернізації цих виробів з урахуванням потреб людей із різними фізичними можливостями. Йдеться, зокрема, про виробництво громадського транспорту з низькою підлогою, оснащеного пандусами, розсувними дверима, поручнями, розташованими на різних рівнях, зручними кріслами тощо. Крім транспортних засобів, безбар’єрною та зручною для всіх людей має стати вся транспортна інфраструктура. Зокрема, зупинки та посадкові майданчики планують проектувати та будувати таким чином, щоб будь-хто міг самостійно потрапити до тролейбуса чи автобуса, незалежно від рівня своїх фізичних можливостей. Йдеться і про літніх людей, і про батьків з дитячими візками, і про людей з інвалідністю та інші суспільні групи. «Під час роботи над проектом ми переконалися, що безбар’єрність має стати новою суспільною нормою та сформувати нову державну політику, яка враховує потреби всіх цільових груп та створює комфортні умови для кожного», – зазначив під час презентації напрацювань з фізичної безбар’єрності міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов. Фізична безбар’єрність – один із шести напрямків Нацстратегії безбар’єрності, яка зараз проходить громадське обговорення і в квітні має бути затверджена Кабінетом Міністрів. Експерти напрацювали пакет ініціатив, що має комплексно розв'язати проблему доступності населених пунктів та інфраструктури для всіх суспільних груп. Серед основних напрямків роботи – адаптація громадських просторів, транспорту, будівель і споруд до потреб маломобільних груп суспільства, гармонізація законодавчих норм, створення дієвих механізмів моніторингу та контролю.