500 млн гривень - на закупівлю шкільних автобусів і машин для інклюзивно-ресурсних центрів
З державного бюджету місцеві органи самоврядування отримали 500 млн гривень, з яких 325 млн буде використано для купівлі шкільних автобусів, а ще 175 – на придбання спеціальних автомобілів для інклюзивно-ресурсних центрів.
Відповідне рішення прийняв Кабінет міністрів України вчора, 3 квітня.
«Для нас принципово важливо продовжити програму забезпечення шкільними автобусами для підвезення дітей з сільських територій у заклади, де вони зможуть отримати якісно вищий рівень освіти. Так, протягом 2016-2018 років ми вже інвестували понад 840 млн грн. Цього року передбачено ще 325 млн грн. Тобто ми виходимо на більш ніж мільярдні інвестиції протягом останніх кількох років – це значний здобуток і надзвичайно важлива програма. Ми розраховуємо, що вона продовжиться і надалі, щоб наші діти у сільських територіях мали доступ до якісної освіти», – пояснила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.
Закупівля автобусів відбуватиметься на засадах співфінансування з органами місцевого самоврядування. Так, документ передбачає, що міста обласного значення мусять доплатити під час закупівлі автобусів щонайменше 30% від загальної вартості. Для районів та ОТГ це співвідношення становить 90% на 10%, тобто місцева влада має доплатити щонайменше 10% власних коштів. Найбільш пільгові умови для сіл (селищ), що мають статус гірських населених пунктів, та на лінії зіткнення – для них співвідношення становить 95% на 5%.
На органи місцевого самоврядування ці кошти розподілені за чіткими і прозорими критеріями – пропорційно до кількості учнів, які потребують підвезення.
«Окрім цього, 175 млн грн ми спрямовуємо на придбання спеціальних автомобілів для інклюзивно-ресурсних центрів. Завдяки ним команди ІРЦ зможуть бути мобільнішими та надавати додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям. Ця інвестиція розподілена між областями за кількість створених ІРЦ», – зазначила Лілія Гриневич.
Новини за темою
Понад три сотні шкільних автобусів обладнали GPS-трекерами
9 лютого 2022
У 2021 році вперше у Програму розвитку освіти заклали кошти для облаштування «Школяриків» системами стеження руху та супутнього програмного забезпечення. На цю мету в обласному бюджеті передбачили 2 млн 352 тисячі гривень. Відтак, впродовж року громади закупили та встановили відповідні системи стеження у 336 автобусах. «Відстеження автобусів дозволяє батькам спостерігати в реальному часі за пересуванням транспорту, аби розуміти де зараз їх дитина чи коли їй треба виходити з дому. Окрім того, всі «Школярики» перебувають на балансі відділів освіти територіальних громад, тому саме вони відповідальні за раціональне і цільове використання транспорту, який закупили за гроші платників податків. Так управлінці можуть пильнувати всі свої автобуси», - наголосив директор департаменту освіти і науки Олег Паска. Трекерами обладнали як нові автобуси, які громадам передали на початку осені 2021 року, так і ті транспортні засоби, які були закуплені у попередні роки. «Із закладеної на трекери суми, громади використали трохи більш як 1 млн 900 тис. грн. Це означає, що не всі автобуси обладнали системами стеження, будемо це враховувати при плануванні наступних покупок. Плануємо GPS-трекерами облаштувати також нові автобуси, які будемо закуповувати цього року. Департамент освіти уже розпочав роботу щодо формування потреб в «Школяриках» від громад», - розповів керівник відділу технічного нагляду та комп’ютерного забезпечення Богдан Прокопчук. Цьогоріч на закупівлю автобусів для опорних закладів Львівської області у державному бюджеті передбачили 55 млн 675 тис. грн. «Для закупівлі шкільних автобусів передбачено співфінансування з місцевих бюджетів. Тобто, міста обласного значення мають залучити не менше третини вартості, а, наприклад, гірські села, не менше 5%. Але знаємо, що на Львівщині є профіцитні громади, які можуть долучитись до закупівлі автобусів для своїх шкіл на значно більшу суму, тому при збільшенні частки співфінансування, кількість потенційно закуплених «Школяриків» зростатиме», - розповів заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Зазначимо, торік для громад області закупили 23 «Школярики», 2020-го їх було 54.
У новому році на Львівщині запрацює ще два інклюзивно-ресурсних центри
2 грудня 2021
У Добросинсько-Магерівській та Меденицькій громадах відкриють нові ІРЦ. Відповідні рішення уже ухвалили на місцевих сесіях. Мешканці Меденицької територіальної громади звертаються до Сколівського , Трускавецького та Дрогобицького інклюзивно-ресурсних центрів, що приносить незручності при отриманні необхідних послуг, тому виникла потреба у створенні власного ІРЦ. Віддаленість від Добросинсько-Магерівській громад інклюзивно-ресурсних центрів Жовківської і Рава-Руської міських рад також ускладнює належну роботу з дітьми, які потребують супроводу. «Надзвичайно добре, що органи місцевого самоврядування у цих двох громадах ухвалили такі рішення. Інклюзивна освіта має пріоритетне значення для забезпечення якісної освіти усіх дітей, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами, а також для побудови інклюзивного суспільства», - розповіла головний спеціаліст департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації Марія Васюник. Враховуючи те, що до цього часу інклюзивно-ресурсні центри працювали з дітьми з 2 до 18 років, а тепер пройти психолого-педагогічну оцінку розвитку або отримати супровід зможуть діти від народження та особи старші 18 років, які мають особливі освітні потреби – це розширюватиме можливості за допомогою яких особи з особливими освітніми потребами реалізують своє право на повноправну участь у житті своїх громад. Зараз в області функціонує тридцять два Інклюзивно-ресурсних центри, які мають на обслуговуванні трохи менше 400 тисяч дітей.
Ще 11 автобусів «Школярик» передали відділам освіти громад Львівщини
7 жовтня 2021
Ключі та документи від 11-ти автобусів «Школярик» заступник голови Львівської облдержадміністрації Іван Собко вручив сьогодні представникам відділів освіти 11-ти громад Львівської області. Автобуси закупив департамент освіти і науки ЛОДА за кошти освітньої субвенції з державного бюджету на засадах співфінансування з місцевих бюджетів для 11 навчальних закладів, вартість кожного з них складає майже 1,9 млн грн. «Школярики» - це не тільки транспорт, який возить дітей, але й результат ефективного використання бюджетних коштів. У школах повинні бути професійні, цікаві, мудрі педагоги, облаштовані класи, довезення. Цього року ми не користувалися коштами обласного бюджету на закупівлю автобусів, громади змогли самі їх дофінансувати. Розуміємо, що таких автобусів треба більше! Але водночас наголошуємо, що на рахунках окремих місцевих рад і громад є майже 200 млн грн! Тож і без дофінансувань ці громади мають можливість придбати «Школярики» чи оновити матеріально-технічну базу. У свою чергу, департамент освіти і науки надалі буде ефективно працювати, щоб залучати бюджетні і позабюджетні кошти на закупівлю автобусів, а місцева і державна влада мають докласти зусиль для комфортного доїзду дітей до шкіл у 2022 році», - зазначив Іван Собко. Загалом закупили 23 автобуси на загальну суму 43 239 300 грн – автомобілі “АТАМАN D093S2”, відповідають стандарту ДСТУ – 7013:2009 “Автобус спеціалізований для перевезення школярів”, виробництва Черкаського автомобільного заводу, випуску 2021 року. Загальна пасажиромісткість шкільного автобуса – 31 місце. Зокрема, сьогодні "Школярики" отримали: 1.Добросинсько-Магерівська територіальна громада – 1 (ОЗ "Магерівський ЗЗСО І-ІІІ cт, смт Магерів) 2. Жовківська територіальна громада – 1 (ЗЗСО I-III cтупенів с. Глинськ) 3. Лопатинська територіальна громада – 1 (Миколаївський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів) 4. Новороздільська територіальна громада – 1 (Новороздільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5) 5. Моршинська територіальна громада – 1 (НВК "Середня загальноосвітня школа-ліцей" м. Моршина) 6. Грабовецько-Дулібівська територіальна громада – 1 (НВК "Любинцівський ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ") 7. Боринська територіальна громада – 1 (Верхненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів) 8. Cтрілківська територіальна громада – 1 (Опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст. с.Головецько) 9. Белзька територіальна громада – 1 (Белзький опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів) 10. Жидачівська територіальна громада – 1 (Опорний заклад та її філії "Жидачівська ЗОШ І-ІІІ ст № 2") 11. Журавненська територіальна громада – 1 (Монастирецький комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Володимира Поповича) Нагадаємо, перших 12 автобусів передали представникам 11-ти громад Львівщини у понеділок. Як розповів Олег Паска, директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА, у закуплених автобусах поступово встановлюють GPS-трекери, щоб батьки і керівники відділів освіти могли дізнатися, де в певний момент знаходяться автобус з дітьми. У заході також взяли участь заступники директора Ольга Котовська та Іван Пикус, голова Львівської РДА Христина Замула та депутати Львівської облради.
12 автобусів «Школярик» передали відділам освіти громад Львівщини
4 жовтня 2021
Ключі та документи від 12-ти автобусів «Школярик» голова Львівської облдержадміністрації Максим Козицький вручив сьогодні представникам відділів освіти 11-ти громад Львівської області. Автобуси закупив департамент освіти і науки ЛОДА за кошти освітньої субвенції з державного бюджету на засадах співфінансування з місцевих бюджетів для 12 навчальних закладів, вартість кожного з них складає майже 1,9 млн грн. «Торік нам вдалося закупити 54 шкільні автобуси на понад 100 млн гривень. Цього разу «Школяриків» - 23. Сьогодні до різних громад області поїдуть 12 із них. Ще 11 автобусів громади отримають також цього тижня. Кожен із них може перевозити водночас 31 пасажира. Ці автобуси закуплені за гроші держбюджету, який надав 37 мільйонів Львівщині. А також - за співфінансування громад, адже всі разом 23 "Школярики" коштували понад 43 млн гривень. Наразі у громадах ще є потреба у шкільних автобусах, щоб підвозити дітей до місця навчання. Насамперед, "Школярики" отримають ті громади, які провели оптимізацію навчального процесу, та готові до співфінансування, а також ті, де умови добирання є вкрай важкими для дітей. Також незабаром ми плануємо закупити GPS-трекери, щоб відслідковувати переміщення шкільних автобусів. Це дозволить бачити переміщення «школяриків» в умовах реального часу. Це дозволить учням та вчителям якісно планувати свій розклад, вчасно приходити на зупинку, щоб не мерзнути взимку, а керівництву - розуміти чи за призначенням використовується транспортний засіб», - зазначив Максим Козицький. У заході також взяли участь профільний заступник голови Львівської ОДА Іван Собко, директор департаменту освіти і науки Олег Паска та заступниця директора Ольга Котовська. Зокрема, автобуси отримали: 1.Львівська міська територіальна громада – 1 (Середня ЗОШ І-ІІІ ступенів №29 м.Львова,79495, Львівська обл., м.Львів, м.Винники, вул.Сухомлинського,6) 2. Кам’янка-Бузька територіальна громада – 1 (ЗЗСО №2 ім.Григорія Тютюнника Кам'янка - Бузької міської ради) 3. Бібрська територіальна громада – 1 (Бібрський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Уляни Кравченко Бібрської міської ради) 4. Дрогобицька територіальна громада – 2 (Медвежанський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" ім. М.Біласа Дрогобицького району, Снятинський навчально-виховний комплекс "загальноосвітній навчальний заклад I-II ст. - дошкільний навчальний заклад" Дрогобицького району) 5. Золочівська територіальна громада – 1 (ОЗ ЗСО І-ІІІ ст. № 1 м.Золочів) 6. Добромильська територіальна громада – 1 (ОЗНЗ ЗСШ І-ІІІ ст. м.Добромиль Самбірського району) 7. Красненська територіальна громада – 1 (Красненський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №1) 8. Івано-Франківська територіальна громада – 1 (Бірківський заклад середньої освіти І-ІІІ ст ім. Шевченка) 9. Стрийська територіальна громада – 1 (Опорний НВК "Дашавський загальноосвітній навчальний заклад І -ІІІ ст.- ДНЗ" смт Дашава Стрийського району) 10. Судововишнянська територіальна громада – 1 (Вовчищовицький ЗЗСО І-ІІ ступенів) 11. Мостиська територіальна громада – 1 (ОЗ "Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ст" Мостиської міської ради) Загалом закупили 23 автобуси на загальну суму 43 239 300 грн. Ще 11 автобусів представникам відділів освіти громад Львівщини передадуть 7 жовтня.
Зміни у роботі інклюзивно-ресурсних центрів обговорили із директорами ІРЦ
16 вересня 2021
На виконання Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року, триває робота над удосконаленням інклюзивно-ресурсних центрів. До деяких постанов у липні внесли зміни, зокрема до Положення про ІРЦ. Відтак, в дію вступили зміни переліку назв фахівців, тривалості відпусток та робочого тижня, оплати праці ІРЦ тощо. Щоб запустити процес імплементації змін в роботі ІРЦ днями на базі «Навчально-реабілітаційного центру «Мрія» відбулась нарада директорів таких центрів, до якої були залучені фахівці департаменту освіти та науки. «Зміни, які набули чинності після постанови Кабміну, наближають наше суспільство до цивілізованого європейського формату забезпечення освітніх потреб для усіх дітей. Саме фахівці ІРЦ є тим першим форпостом, який здатен провести комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Надзвичайно важливо, що Уряд розуміє потребу у змінах цього сектору освіти, адже на ІРЦ лягає велике навантаження, особливо за браком необхідної кількіості кваліфікованих кадрів», - зазначив під час наради директор департаменту освіти і науки Олег Паска. У межах наради, головний спеціаліст департаменту освіти і науки ЛОДА Марія Васюник-Кулієва та заступник голови Львівської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України Мар’ян Калин, розповіли директорам інклюзивно-ресурсних центрів про зміни у законодавстві України, а саме зміни, які внесено до постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами (постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 765 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами», а також зміни у «Положення про інклюзивно-ресурсний центр», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545. «У роботі ІРЦ відбулись дуже серйозні зміни. Ми мусимо спільно почати правильно їх втілювати, аби потім не корегувати. Зміни до постанов передбачають поліпшення умов праці, зміну посад, підвищення тарифних розрядів. Усунено також норми, які призводили до дублювання функцій з надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти. Це все серйозні зрушення, які відбуваються на наших очах, і на нашій відповідальності їх правильно імплементувати», - наголосила головний спеціаліст департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації Марія Васюник. Відтак, директорів інклюзивно-ресурсних центрів ознайомили з веденням кадрової документації в установі, оформленням трудових відносин з працівниками та іншими нормативними документами, навчали будувати репутацію в різних інтернет-каналах, презентували досвід створення алгоритму дій та співробітництва з територіальними громадами у формі спільного фінансування (утримання) комунального закладу. Учасники наради обговорили основні завдання та напрями діяльності інклюзивно-ресурсних центрів у 2021/2022 навчальному році, питання щодо створення безпечного інклюзивного середовища в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, особливості інклюзивного навчання та забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами. Довідково: Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) - це установа, яка створена з метою реалізації права людей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших навчальних закладах, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти. Інклюзивно-ресурсні центри: • проводять комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини; • надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги; • забезпечують системний та кваліфікований супровід дитини з особливими освітніми потребами На Львівщині працює 31 інклюзивно-ресурсний центр. Інклюзивно-ресурсні центри є у всіх областях України, тож діти з особливими освітніми потребами та їхні батьки можуть отримати відповідні послуги за місцем проживання.
Співпрацю ІРЦ із закладами вищої освіти обговорили під час круглого столу
18 травня 2021
У Новояворівському інклюзивно-ресурсному центрі організували круглий стіл щодо міжсекторальної співпраці ІРЦ та закладів вищої освіти. Учасники заходу, серед яких науковці, педагоги, управлінці, обмінялись думками щодо необхідності продовження роботи над покращенням якісного інклюзивного освітнього середовища. Під час круглого столу порушили питання проведення психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання допомоги у навчанні дітям з особливими освітніми потребами та потребу у фахівцях для ІРЦ. Фахівці галузі презентували свої доповіді щодо подолання комунікаційних бар’єрів, перспектив розвитку інклюзивно-ресурсних центрів, методичної допомоги педагогічним працівникам тощо. У круглому столі також взяли участь студенти факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Для другокурсників організували практичне заняття з дисципліни «Людина з інтелектуальною недостатністю в реаліях сучасного світу». Директор ІРЦ Надія Пелих ознайомила студентів із приміщенням та діяльністю центру, проблемами та перспективами розвитку. «Проведення практичних занять в підприємствах та установах сприяє розвиткові дуальної освіти та закріпленню набутих теоретичних знань на практиці, що суттєво відрізняється від «практичних відпрацювань» в аудиторіях», - розповіла головний спеціаліст департаменту освіти і науки ЛОДА доцент Леся Томаневич.
Розбудова інклюзивної освіти – один із пріоритетів Міністерства освіти і науки України
8 лютого 2021
Реформа «Нова українська школа», зокрема її продовження на рівні базової середньої освіти, а також розбудова інклюзивної освіти є одними з ключових пріоритетів роботи Міністерства освіти і науки. За 2020 рік вдалось оновити зміст загальної середньої освіти й методики навчання, що відповідають потребам формування ключових компетентностей для життя. Крім того, за минулий рік удосконалили систему інклюзивно-ресурсних центрів, а заклади освіти забезпечили допоміжними засобами для осіб з особливими освітніми потребами. Також створено безпечне, сучасне, комфортне, інклюзивне та мотиваційне для всіх учасників освітнього процесу середовище в закладах загальної середньої освіти. Міністерство освіти і науки України також продовжуватиме роботу із упровадження диференційованого підходу до інклюзивної освіти, забезпечення доступності закладів освіти для осіб з особливими освітніми потребами шляхом створення та функціонування інклюзивних класів та груп у закладах освіти, трансформації мережі спеціальних закладів освіти відповідно до європейських стандартів, створення шкіл при дитячих лікарнях. "Для створення безбар’єрного середовища у закладах загальної середньої, дошкільної освіти Львівщини облаштовано 500 пандусів, вмонтовано 1193 широких дверей, 91 туалетне приміщення мають спеціальні пристосування для осіб з функціональними обмеженнями», - розповіла головний спеціаліст департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації Марія Васюник. У Львівській області в інклюзивних закладах освіти здобувають освіту 1825 дітей з особливими освітніми потребами шкільного та дошкільного віку. Ще 105 осіб з ООП навчаються в закладах професійно(професійно-технічної) освіти. Цього навчального року у порівнянні з минулим кількість дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю, які здобувають освіту в інклюзивних закладах загальної середньої освіти, збільшилася з 942 до 1251. «У нашій області функціонують 30 інклюзивно-ресурсних центрів. Освітня галузь покликана забезпечити однакові можливості на здобуття дошкільної та середньої освіти всім дітям. Робота таких центрів - це потреба часу та руйнування стереотипів про можливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами», - наголосила Марія Васюник. Інклюзивно-ресурсні центри України мають також спеціальні автомобілі, завдяки яким команди ІРЦ зможуть бути мобільнішими та надавати додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям. На Львівщині такий мобільний ІРЦ має тільки Сколівський ІРЦ. З-поміж завдань Міністерства, які заплановані на 2021 рік, – продовжити реформу «Нова українська школа» на рівні базової середньої освіти та затвердити Національну стратегію розвитку інклюзивної освіти на 2021-2031 роки.
На Львівщині відкрили ще один інклюзивно-ресурсний центр
23 вересня 2020
Сьогодні у Бродах запрацював новий ІРЦ, фахівці якого зможуть здійснювати експертно-діагностичну, інформаційно-аналітичну, методичну, консультативну, просвітницьку діяльність для дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років. На виконання постанови Кабінету Міністрів та згідно з розпорядженням ОДА було виділено 251 888,00 грн. із субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливимм освітніми потребами. Ці кошти були витрачені на придбання обладнання для центру, зокрема, на ноутбук, багатофункціональний лазерний пристрій, комплекти меблів, інтерактивну дошку тощо. «В нашій області вже є 30 таких центрів. Держава забезпечує їхню діяльність за рахунок субвенцій з держбюджету. Ми прагнемо, щоб усі наші діти мали рівний доступ до освіти, могли розвивати свої здібності і таланти, спілкуватися з однолітками, бути соціально активними. Основне наше завдання як влади – зробити так, щоб діти, які мають інвалідність чи певні проблеми зі здоров’ям, – не відчували жодних бар’єрів. І щоб їхні ровесники, які відвідують звичайні школи, навчилися сприймати їх як рівних», - зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький. У 2020 році були залучені кошти міської ради у сумі 59 445,60 грн на закладання бруківкою прилеглої території. А також за кошти районного бюджету у сумі 290 000,00 грн. проведено капітальний ремонт другого поверху приміщення ІРЦ. За період 2018-2020 рр. фахівцями КУ «Бродівський ІРЦ» було проведено 244 комплексних оцінок розвитку дитини. З них 127 внесені в автоматизовану систему «ІРЦ» з метою забезпечення створення єдиного інформаційного середовища у сфері інклюзивної освіти.
Голова Львівської ОДА відвідав Буську гімназію імені Євгена Петрушевича
2 вересня 2020
Під час робочої поїздки у Буський район голова Львівської ОДА Максим Козицький відвідав Буську гімназію імені Євгена Петрушевича при Львівському національному університеті імені Івана Франка, де зокрема оглянув інклюзивно-ресурсний центр. ІРЦ облаштований окремим приміщенням, складається із п’яти кімнат, які розміщені у будівлі гімназії. Педагоги центру, серед яких логопеди, дефектологи, практичні психологи та реабілітологи, навчають понад 8 тисяч дітей від 2-х років. У Львівській області створено та функціонує 30 інклюзивно-ресурсних центрів. Відповідно до заявок у 2021 році планується відкрити що 2 ІРЦ в м. Новий Розділ та Зимноводівській ОТГ. Педагогічний колектив гімназії налічує 67 учителів. Сьогодні вони навчають 322 учнів. Навчально-виховний комплекс працює за індивідуальним навчальним планом, розробленим на базі типового плану Міністерства освіти та науки України. Навчання в старших класах відбувається за двома напрямками — гуманітарним та природничо-математичним.
Освітнім закладам області передали ще три нових «Школярики»
17 Червня 2020
Сьогодні, 17 червня, навчальним закладам області передали ключі від ще трьох автобусів, які придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини. Загалом школи отримають 54 автобуси. По одному автобусу отримали Перемишлянський район, Радехівська ОТГ, Судововишнянська ОТГ. Ключі та документи урочисто передав заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. «Традиційно передаємо нові автобуси нашим громадам. Ми обіцяли громадам, що ми це зробимо якнайшвидше, і всі, хто надає співфінансування, отримує автобуси. Громади, які отримують школярики, попри зниження можливостей місцевих бюджетів змогли дати співфінансування. Львівщина цього року першою придбала «Школярики». Тепер ці автобуси забезпечуватимуть комфортний доїзд учням, в тому числі і до пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання, яке стартує вже 25 червня», - наголосив Іван Собко. Зазначимо, кошти на автобуси 45% від суми заплатив державний бюджет, 25 % - обласний, 30 % - базові місцеві бюджети громад і районів.
Школи Жовківщини отримали шість нових “Школяриків”
30 квітня 2020
Сьогодні, 30 квітня, перебуваючи з робочим візитом на Жовківщині, голова Львівської ОДА Максим Козицький передав представникам навчальних закладів ключі від шести нових “Школяриків”. Автобуси марки "ЕТАЛОН" придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини за кошти державного, обласного та місцевого бюджетів на умовах співфінансування. Відтак, “Школярики” отримали Дублянська ЗОШ І-ІІІ ст. імені Героя України Анатолія Жаловаги, Великогрибовицька ЗОШ І-ІІІ ст., Сопошинська ЗОШ І-ІІІ ст., Лавриківська ЗОШ І- ІІІ ст., Потелицька ЗОШ І-ІІІ ст., Новокам`янська ЗОШ І-ІІІ ст. Зазначимо, за результатами проведення відкритих торгів вартість "школяриків" становить 10 млн 920 тис грн (вартість одного - 1 млн 820 тис). 45% коштів виділили з державного бюджету, 25 % - обласного, 30 % - місцевого.
Районам та ОТГ Львівщини передали ще 12 нових "Школяриків"
29 квітня 2020
Сьогодні, 29 квітня, п’ятьом районам області та п’ятьом ОТГ вручили ключі від 12 автобусів, які придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини. Загалом школи отримають 54 автобусів. “Школярики” марки “АТАМАН” отримали такі райони та громади: Бродівський район – 2, Золочівський район – 2, Жидачівський район – 1, Миколаївський район – 1, Яворівський район – 1 спеціалізований, Жовтанецька ОТГ – 1, Мостиська ОТГ – 1, Шегинівська ОТГ – 1, Ходорівська ОТГ – 1, Тростянецька ОТГ – 1 спеціалізований. “У Програмі розвитку освіти Львівщини закупівля автобусів є один з пріоритетів. Правильна освітня мережа в кожній громаді та районі – це дуже важливо. Держава завершує реформу децентралізації і невдовзі ми матимемо біля 70 громад і кожен з керівників ОТГ чітко рахуватиме кожну гривню.На жаль, сьогодні не в кожній громаді ефективно рахують гроші. Ми маємо на одного учня в окремих школах видатки більші, ніж у найкращих приватних школах, але якість надання освітніх послуг не завжди відповідає. Тому ми наголошуємо керівникам, зробіть освітню мережу ефективнішою, має бути належна якість надання освітніх послуг і відповідність оплати за неї”, – зазначив заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Зазначимо, кошти на автобуси 45% від суми заплатив державний бюджет, 25 % - обласний, 30 % - базові місцеві бюджети громад і районів. Загальна очікувана вартість "Школяриків" становить 100 млн 60 тис грн, з них 44 млн 559 тис 300 грн було виділено з державного бюджету, 25 млн 245 тис 700 грн - з обласного бюджету та 30 млн 255 тис грн - з місцевих бюджетів районів та ОТГ. “Школярики – один з інструментів надання якісної освіти, створення опорних шкіл, їх фінансування – це все правильна освітня мережа. Важливо, у стислі терміни чітко опрацювати це питання, аби у кінці року у вас не виникали питання щодо нестачі коштів на освітню субвенцію чи інші видатки, пов’язані з освітою”, - додав Іван Собко. Автобуси придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини за кошти державного, обласного та місцевого бюджетів на умовах співфінансування. Зазначимо, Львівщина – перша з областей цього року закупила найбільшу кількість шкільних автобусів та розпочала їх поставку.