Працедавцям рекомендують подавати документи до Фонду соціального страхування в електронному вигляді

12 листопада 2020р, Новини. Прес-служба ОДА

З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 виконавча дирекція Фонду соціального страхування України у Львівській області наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Охоплення електронним документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області здійснює фінансування матеріального забезпечення, у жовтні 2020 року сягає понад 75%.

Для подання до Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ у Львівській області відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.

Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook