Де на Львівщині отримати «лікарняні» та допомогу по вагітності у час війни: адреси та контакти
Допомогу по вагітності та пологах під час воєнного стану можна отримати навіть якщо роботодавець не опрацював документи. Звертатись можна до будь-якого зручного відділення Фонду соціального страхування України.
Кошти будуть перераховані на спеціально відкритий поточний рахунок або особисту банківську картку. Для призначення виплати при собі треба мати:
- паперовий листок непрацездатності або е-лікарняний
- копії 1-ї-4-ї, 11-ї-16-ї сторінок паспорта або сторінки з відповідною інформацією іншого документа, що посвідчує особу
- довідки про присвоєння індивідуального податкового номера
Довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагають.
Управління Фонду соціального страхування у Львівській області продовжує роботу за умов воєнного стану, щоб забезпечити безперебійне надання допомог за лікарняними, декретних та усіх страхових виплат потерпілим на виробництві.
Станом на 15 березня 2022 року Управління надало матеріальне забезпечення за заявами-розрахунками, поданими роботодавцями по 22 лютого на загальну суму понад 84 млн 720 гривень. З них:
- Понад 18 млн 800 тисяч - це допомога по вагітності та пологах;
- Більше ніж 64, 5 млн – допомога з тимчасової непрацездатності
- 135 тисяч – допомога на поховання
- 1 млн 209 тисяч - допомога через тимчасову непрацездатність, пов’язану з виробництвом
Також станом на 15 березня Управління профінансувало страхові виплати та спеціальні медичні догляди потерпілим на виробництві та членам їх сімей за лютий 2022 року на загальну суму понад 98 млн гривень.
«Евакуйовані працівники, чиї роботодавці не змогли опрацювати їхні лікарняні та подати за ними заяви-розрахунки у зв'язку з бойовими діями за місцем їх розташування, можуть самостійно звернутись до відділень Управління у Львівській області для отримання лікарняних і декретних допомог.
На сьогодні у Львівській області повноцінно функціонує 17 відділень Управління, а саме: Бродівське, Городоцьке, Дрогобицьке, Жидачівське, Жовківське, Золочівське, Кам'янка-Бузьке, Львівське, Миколаївське, Пустомитівське, Самбірське, Сокальське, Старосамбірське, Стрийське, Трускавецьке, Червоноградське, Яворівське відділення.
Контактні номери телефонів та адреси відділень Управління у Львівській області доступні на вебпорталі Управління за посиланням.
Новини за темою
Фонд соцстраху: громадянам України, з якими через війну призупинили трудовий договір, лікарняні заплатить росія
11 квітня 2022
В умовах воєнного часу українські роботодавці можуть призупинити дію трудового договору зі своїми працівниками – у такому випадку працівник тимчасово припиняє виконувати роботу, однак трудові відносини зберігаються. Оскільки в період призупинення дії трудового договору з припиненням виплати заробітної плати факт втрати заробітку через хворобу або травму відсутній, це тягне за собою також припинення права на компенсацію втраченого заробітку через тимчасову непрацездатність за рахунок роботодавця та за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (важливе виключення – виплати по вагітності та пологах: декретні допомоги ФССУ профінансує незалежно від призупинення дії договору). Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136, який набув чинності 24.03.2022, передбачає, що відшкодування заробітної плати, гарантійних і компенсаційних виплат працівникам у повному обсязі покладається на державу, що здійснює військову агресію проти України (п.3 ст. 13). росія зобов’язана відшкодувати українцям понесені збитки, у тому числі за час тимчасової непрацездатності. Додатково повідомляємо, що станом на 8 квітня управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області профінансувало надання матеріального забезпечення за заявами-розрахунками, поданими роботодавцями по 10.03.2022 року. «Кошти перераховані безпосередньо на рахунки роботодавців, з якими, в телефонному режимі, з'ясували їхню готовність негайно здійснити виплати допомог по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах своїм працівникам», - зазначають у відомстві. Також 8 квітня Управління направило кошти для фінансування страхових виплат потерпілим, внаслідок нещасних випадків на виробництві, або професійних захворювань, а також членам їх родин у разі смерті потерпілих, а саме: - на щомісячні страхові виплати для потерпілих на виробництві і членів їх сімей – понад 110 млн 702 тис грн; - страхові виплати на медичну і соціальну допомогу потерпілим на виробництві – 777 тис грн. Фахівці Управління попри умови воєнного часу продовжують свою роботу для безперебійного здійснення усіх страхових виплат, надання допомог за лікарняними та декретних допомог. Актуальні номери телефонів та адреси відділень Управління у Львівській області оновлюються на вебпорталі Управління за активним посиланням.
Україна платитиме військовослужбовцям по 100 тисяч гривень на місяць, - постанова Кабміну
28 лютого 2022
Україна платитиме військовослужбовцям по 100 тисяч гривень на місяць за захист України проти російських окупантів. Відповідне рішення ухвалили сьогодні в Кабінеті міністрів України на виконання Указу Президента. Військовослужбовцям, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, розмір додаткової винагороди збільшується до 100 000 грн в розрахунку на місяць, пропорційно часу участі у таких діях та заходах. Сім’ям наших військовослужбовців, які загинули у цій війні, виплачується одноразова грошова допомога в розмірі 15 млн гривень. Вона розподіляється рівними частками на всіх отримувачів. Разом з цим, в умовах воєнного стану додаткова винагорода в розмірі 30 000 грн в розрахунку на місяць виплачується працівникам: військовослужбовцям Збройних Сил та Служби безпеки; Служби зовнішньої розвідки та Головного управління розвідки Міністерства оборони; Національної гвардії; Державної прикордонної служби; Управління державної охорони; Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації; Державної спеціальної служби транспорту; особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій та поліцейським. «Про це вчора сказав Президент України Володимир Зеленський. Сьогодні рішення виконане Кабінетом міністрів. І я хочу повторити слова Президента: це робиться не для того, щоб нам сказали «дякую». Це робиться, щоб наші захисники і захисниці знали, що країна їм вдячна. Держава має гідно платити за цю важливу роботу. Окрім того, ми продовжуємо робити все для посилення нашої обороноздатності на міжнародному рівні! Дякую за підтримку всім країнам-партнерам! Слава Україні!», - додав Міністр оборони України Резніков Олексій.
Фонд соціального страхування України профінансував одноразову допомогу для родини медичного працівника зі Львова
14 грудня 2021
Для родини сестри медичної загальної практики сімейної медицини зі Львова, яка померла внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхову виплату. Сума виплати склала 1 мільйон 702 тисячі 500 гривень коштом державного бюджету. Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області допомогу перераховано на рахунок сім'ї сьогодні, 14 грудня. Кошти надійдуть на рахунок впродовж декількох банківських днів. Загалом, станом на сьогодні, профінансовано одноразові допомоги для п'ятнадцяти родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
За 10 місяців на Львівщині лікарняні та декретні допомоги від Фонду соцстраху призначили для близько 148 тисяч осіб
11 листопада 2021
За підсумками січня-жовтня 2021 року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області прийняло на фінансування листки непрацездатності з тимчасової втрати працездатності та з вагітності та пологах на суму в понад 1 млн 54 тисячі гривень. За виплатами, відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування за цей період звернулись 147 654 особи. Це на 11% (або на 14 776 осіб) більше, ніж упродовж 10 місяців торік. Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду: 1.Про створений е-лікарняний працівнику необхідно повідомити свого роботодавця будь-яким зручним обом способом (наприклад, телефоном). Якщо застрахованій особі видали паперовий листок непрацездатності, його потрібно передати до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера). Це необхідно зробити не пізніше ніж упродовж 12 місяців після отримання лікарняного листка. Детальніше про алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний читайте тут, а також про можливі помилки при форматуванні е-лікарняних та їх вирішення за посиланням. 2. Е-лікарняний або паперовий листок передають на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). Е-документ видруковувати не обов’язково. Строк розгляду документів і прийняття рішення – 10 календарних днів з дати видачі е-лікарняного (датою видачі вважається восьмий день після дати закриття е-лікарняного, а для лікарняних по вагітності та пологах – восьмий день з дати відкриття). А для паперових лікарняних – 10 календарних днів після отримання листка непрацездатності від працівника. 3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду упродовж не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (зверніть увагу, заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс на вебпорталі Пенсійного фонду, наразі він не має функціональної реалізації). 4. Саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги. Аби слідкувати за станом фінансування онлайн, працівники мають дізнатись точну дату прийняття до фінансування заяви-розрахунку за своїм лікарняним. Це можна зробити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі відділень за посиланням. 5. Знаючи дату отримання Фондом заяви-розрахунку, працівники можуть слідкувати за станом фінансування свого лікарняного листка в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund. 6. Інформація щодо стану фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця – ця інформація з'явиться за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів. 7. Роботодавець виплачує допомогу застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів від Фонду. Як роботодавцю подати заяву-розрахунок за е-лікарняним - посилання.
Для допомоги за е-лікарняним потрібна заява-розрахунок: як її сформувати
14 вересня 2021
Станом на 13 вересня, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області прийняли до оплати 854 електронних листків непрацездатності на загальну суму 1 млн 613 тис. грн. Щоб отримати допомогу за е-лікарняним роботодавець має сформувати та подати до Фонду заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення. Нагадаємо особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними: ● Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних. Вона визначена Порядком фінансування страхувальників, який затверджений постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12. ● Однак, в е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими та е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки. ● Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності. Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним: - перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім; - у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу; - у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде збігатися для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку. - у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають: «1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві» «2 - Вагітність і пологи» «3 - Необхідність догляду за хворою дитиною» «4 - Необхідність догляду за хворим членом сім’ї» «5 - Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною» «6 - Карантин, встановлений відповідно до законодавства» «7 - Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства» «8 - Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу» «9 - Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижче оплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта) «10 - Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2» Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини: «11 - Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання» «12 - Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»; решта колонок заповнюються, як і раніше. Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення, або на паперових носіях. Однак, зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!
Фонд соціального страхування України розпочинає здійснювати оплати е-лікарняних
11 Червня 2021
Заклади охорони здоров’я України переходять від видачі паперових листків непрацездатності до створення електронних медичних висновків. Такий електронний листок не потребує дублювання на бланку та має повний перелік функцій паперової версії. Е-лікарняні є підставою, щоб отримати від Фонду соцстрахування України допомогу по вагітності та пологах, а також по тимчасовій втраті працездатності, зокрема самоізоляції від COVID-19, на період догляду за хворими дітьми та родичами, лікування в санаторно-курортних закладах тощо. Також за е-лікарняними роботодавці здійснюють оплату перших п’яти днів лікування хвороб або травм своїх співробітників. Перехідний період триватиме до 1 вересня 2021 року. Створювати та вносити медичні висновки про тимчасову непрацездатність до Реєстру будуть окремі визначені заклади охорони здоров’я. Обіг паперових листків непрацездатності та призначення за ними матеріального забезпечення від ФССУ на цей період продовжуються. Якщо пацієнту відкрили лікарняний на бланку, то його мають продовжити виключно у паперовому вигляді навіть у разі переходу лікарні на електронний формат. Е-лікарняний не впливає на процедуру призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення від ФССУ. Розмір допомоги на тимчасову втрату працездатності складе від 50 % до 100 % середнього доходу застрахованої особи залежно від тривалості стажу, а розмір допомоги по вагітності та пологах – 100 % середнього доходу. Що змінюється для працівника? Після оформлення лікарем електронного медичного висновку (автоматично відбувається відкриття е-лікарняного), працівник має повідомити про це свого роботодавця. З цього моменту і пацієнт, і роботодавець матимуть інформацію щодо відкритого е-лікарняного в особистих кабінетах на сайті Пенсійного фонду. Після закриття е-лікарняного, він стає підставою для призначення матеріального забезпечення і оформлення роботодавцем заяви-розрахунку (в разі допомоги по вагітності та пологах – одразу після відкриття). Дата отримання коштів від Фонду за е-лікарняними, як і за паперовими, залежить від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку за відповідним лікарняним до ФССУ. Слідкувати за станом перерахування коштів на рахунки роботодавців працівники можуть онлайн в телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників. Що змінюється для роботодавця? Зміни торкнуться оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними працівників. Оскільки е-лікарняні не мають серії та видаються за оновленими кодами причин тимчасової непрацездатності, заяви-розрахунки за ними подаються роботодавцями окремо від заяв-розрахунків, сформованих за паперовими лікарняними листками. Чи вносять зміни до процедури призначення матеріального забезпечення? Комісії із соціального страхування на підприємствах продовжують свою роботу та призначають матеріальне забезпечення як і раніше незалежно від виду лікарняного. Вони зберігають весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13.
Реабілітація після перенесених захворювань – ефективний чинник відновлення організму, - Фонд соцстраху
12 травня 2021
Фонд соціального страхування України із 1 січня 2018 впровадив новий механізм надання послуг з реабілітаційного лікування на підставі тристоронніх договорів (застрахована особа, Фонд, санаторій), що забезпечує індивідуальний підхід до лікування людини в реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів та надає право самостійного вибору закладу для проходження реабілітаційного лікування. Станом на зараз, послугами реабілітаційного лікування скористалися 4268 осіб, з них: у 2018 році – 1 465 осіб, на суму 16 915,5 тис.грн.; у 2019 році – 2 388 осіб, на суму 28 263,5 тис.грн.; у 2020 році – 332 особи, на суму 4 085,7 тис.грн.; за 4 місяці 2021 року – 148 осіб, на суму 1 947,6 тис.грн. Низький рівень забезпечення у 2020 році реабілітаційним лікуванням спричинений впровадженням на території України карантинних заходів та призупиненням фінансування медичних і соціальних послуг, окремих виплат для потерпілих на виробництві, осіб з інвалідністю та працюючого населення на період дії карантину, відповідно до прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний Бюджет України на 2020 рік», який діяв до 26 листопада 2020 року. У 2021 році на реабілітаційне лікування застрахованих осіб передбачено видатки на суму 30 405,0 тис.грн. для 2406 осіб. Упродовж чотирьох місяців 2021 року після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів, з дотриманням карантинних заходів, пройшли лікування 148 застрахованих осіб, на загальну суму 1 947,6 тис.грн. Зауважимо, що у порівнянні із аналогічним періодом 2020 року, кількість застрахованих осіб, що пройшли лікування у санаторно-курортних закладах знизилась на 183 особи, або на 55,3%. Така ситуація склалася у зв’язку із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 та продовженням дії карантину на території України. Після проведеного реабілітаційного лікування, приступили до роботи 62 застраховані особи, що складає 76,5% від загальної кількості пролікованих.. Чотирьох застрахованих осіб, які пройшли реабілітаційне лікування, визнано особами з інвалідністю: після нейрореабілітації - 1 особу; після кардіо-пульмонарної реабілітації – 3 особи. У санаторно-курортних закладах Львівщини пройшли лікування 77 застрахованих осіб, що становить 78% від загальної кількості пролікованих. Найбільшою популярністю користувались наступні санаторно-курортні заклади: ТзОВ санаторій «Алмаз», ПАТ санаторій «Дніпро-Бескид», ДП ПАТ санаторій «Любінь Великий», ДП ПАТ санаторії «Моршинкурорт», санаторій «Стожари», ПП Ярина санаторій «Конвалія». Послугами санаторно-курортного лікування у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів інших областей України скористалася 71 застрахована особа, відвідавши наступні санаторії: ДП ПАТ санаторій «Авангард» Вінницької області; ДП ПАТ санаторій «Миргородкурорт» Полтавської області; ДП ПАТ санаторій «Карпати», ПП санаторій «Джерело-2» Закарпатської області; санаторій «Лісова пісня» Волинської області; ДП ЗАТ санаторій ім. Пирогова Одеської області. Своєчасна реабілітація осіб після перенесених захворювань і травм є ефективним чинником подальшого відновлення і компенсації порушених функцій організму та запобігання настання інвалідності. Робочі органи Фонду соціального страхування України продовжують скеровувати застрахованих осіб для проходження реабілітаційного лікування у реабілітаційні відділення санаторно-курортних закладів, які гарантують дотримання протиепідемічних заходів протидії поширенню коронавірусної інфекції. Додатково повідомляємо, що для застрахованої особи, яка направляється на реабілітаційне лікування, Фонд фінансує надання допомоги по тимчасовій непрацездатності за весь час перебування у санаторно-курортному закладі. Перелік санаторіїв, у розрізі профілів медичної реабілітації, оприлюднено для ознайомлення на офіційному веб-сайті Фонду .
28 квітня в Україні відзначатимуть День охорони праці
13 квітня 2021
Міжнародна організація праці оголосила 28 квітня Всесвітнім днем охорони праці. Його започаткували, аби привернути увагу світової громадськості до проблеми безпеки людини на робочому місці. Через пандемію COVID-19 Всесвітній день охорони праці у 2021 році присвячений питанню зміцнення національних систем безпеки та здоров’я на роботі (БЗР). Головною метою державної політики України у сфері охорони праці є збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Девіз Дня охорони праці у 2021 році - «Передбачати, готуватися та реагувати на кризу – інвестуймо зараз у стійкі системи безпеки і здоров’я на роботі». Кожна людина, яка працює на виробництві, підпадає під певні ризики, починаючи від найбільш небезпечних секторів економіки, якими є промислове виробництво (вугільна промисловість, лісове господарство, будівництво та інші) і закінчуючи відносно безпечною сферою послуг. Упродовж 2020 року управлінням ВД Фонду у Львівській області взято на облік 239 нещасних випадків, в яких потерпіло 245 осіб, з них 26 – зі смертельним наслідком. Зокрема, у добувній промисловості (на підприємствах вугільної галузі) сталося 94 нещасних випадки, в т. ч. 3 – зі смертельним наслідком, на підприємствах лісової галузі – 8 випадків, в т. ч. 6 – зі смертельним наслідком, у будівництві – 15 випадків, в т. ч. 6 – зі смертельним наслідком. Причинами настання нещасних випадків у 84% були організаційні, а саме: порушення трудової і виробничої дисципліни, порушення вимог безпеки під час експлуатації транспорту та інші. Статистичні дані вказують на те, що випадки травматизму на виробництві відбуваються саме тоді, коли роботодавець не приділяє уваги питанню безпеки на робочих місцях, працівники нехтують елементарними правилами виконання робіт, не знають своїх обов’язків, що закріплені у інструкціях з охорони праці. У зв’язку з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-COV-2, у 2020 році захворіло понад 3,8 тисяч медичних працівників. Управління ВД Фонду соціального страхування звертається до роботодавців Львівщини щодо створення на підприємствах безпечних та нешкідливих умов праці, дотримання санітарних норм та правил у виробничому процесі, забезпечення працівників спецодягом, іншими засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами. Закликаємо всіх долучитися до відзначення Дня охорони праці в Україні, забезпечити широку інформаційну кампанію задля захисту та збереження життя і здоров’я працівників.
Фонд соціального страхування України профінансував одноразову допомогу для родини медичного працівника зі Львівщини
11 березня 2021
Для родини лікаря-хірурга зі Львівщини, який помер внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхову виплату у розмірі 1 мільйон 576 тисяч 500 гривень за рахунок коштів державного бюджету. Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області допомогу перераховано на рахунок сім’ї сьогодні, 11 березня. Загалом, станом на сьогодні, профінансовано одноразові допомоги для одинадцяти родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
Фонд соцстраху профінансував виплати для родин медичних працівників зі Львівщини
24 лютого 2021
Для родини медичного працівника лікаря-терапевта зі Львівщини, який помер внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхові виплати у розмірі 1 мільйон 576 тисяч 500 гривень за рахунок коштів державного бюджету. Також, за кошти Фонду відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування профінансовано допомогу у розмірі 227 тис грн сім’ї лікаря-терапевта та допомогу у розмірі 219 тис 700 грн для сім’ї лікаря з медицини невідкладних станів. Допомоги перераховані Фондом 23 лютого 2021 року. Кошти надійдуть сьогодні на рахунки родин. Загалом, управлінням Фонду соціального страхування України у Львівській області профінансовано одноразові допомоги для дев’яти родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
Фонд соцстраху профінансував страхові виплати для родин медичних працівників зі Львівщини
23 лютого 2021
Для родин двох медичних працівників – лікаря з медицини невідкладних станів та завідувача інфекційним відділенням зі Львівщини, які померли внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхові виплати у розмірі 1 мільйон 576 тисяч 500 гривень за рахунок коштів державного бюджету кожній сім’ї. Допомоги перераховані Фондом 22 лютого 2021 року. Кошти надійшли на рахунки родин. Загалом, станом на сьогодні, виплачено одноразові допомоги для восьми родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
У 2020 році лікарняні та декретні виплати від Фонду соцстраху отримали 164 тисячі працюючих
5 лютого 2021
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області направило 1,2 млрд гривень на фінансування лікарняних, ізоляції від COVID-19, допомог по вагітності та пологах для працюючих, які тимчасово втратили працездатність упродовж 2020 року. Це на 22,2% або 221,2 млн гривень більше, ніж за підсумками 2019 року. Матеріальне забезпечення від Фонду отримали 176,8 тис. застрахованих осіб, з них по тимчасовій непрацездатності – 160,7 тис. осіб, ізоляції від COVID-19 – 3,1 тис. осіб, по вагітності та пологах – 12,1 тис. осіб. Фондом у повному обсязі профінансовано заяви-розрахунки, подані страхувальниками (роботодавцями) упродовж 2020 року. Зокрема, на допомоги по тимчасовій втраті працездатності (у тому числі в разі потреби догляду за хворою дитиною і перебування на самоізоляції) Управлінням ВД ФССУ у Львівській області направлено 790,2 млн. гривень. Для здійснення виплат працюючим жінкам, які знаходились у декретній відпустці у минулому році, направлено 369,5 млн. гривень. Допомоги на поховання профінансовано на загальну суму 3,2 млн. гривень. Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду: 1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера, для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватися матеріальне забезпечення). 2. Листок непрацездатності передають на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (у строк до 10 календарних днів приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). 3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. На це відведено до 5 робочих днів. 4. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду (ми радимо робити це дистанційно), після чого на її підставі здійснюється перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника. Дізнатись, чи вже перераховано Фондом кошти безпосередньо на рахунок роботодавця, застраховані особи можуть у телеграм-каналі https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників, за яким щоденно оновлюється інформація про стан фінансування заяв-розрахунків. 5. Виплата роботодавцем матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від Фонду.