У жовтні фонд соцстраху виплатив 1,7 мільйона гривень на лікарняні по догляду за хворими
У жовтні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області направило на лікарняні по догляду за хворими на 54% більше коштів.
У разі потреби перебувати із хворим членом родини у лікарні або вдома, Фонд соціального страхування України компенсує втрачений заробіток за весь час догляду. Найбільша кількість відповідних листків непрацездатності видається у разі хвороби дитини застрахованої особи.
За підсумками жовтня управління виконавчої дирекції ФССУ у Львівській області направлило на допомоги по тимчасовій непрацездатності в разі догляду понад 1,7 мільйона гривень – це на 54% більше, ніж у вересні. У жовтні компенсації втраченого за час догляду заробітку отримали 492 застраховані особи.
Значне зростання сум видатків і кількості осіб, які звернулись до управління виконавчої дирекції ФССУ у Львівській області за такими допомогами, має сезонний характер і пов’язане із початком освітнього процесу.
Загалом за десять місяців 2020 року страхувальники надали заяви-розрахунки на фінансування 8897 листків непрацездатності по догляду на суму 19,2 млн. грн., при цьому кількість днів непрацездатності становила – 69 337 днів.
Нагадаємо, фінансування зазначеної допомоги здійснюється Фондом починаючи з першого дня і за весь час догляду.
Тривалість лікарняних по догляду за хворою дитиною до 14 років складає до 14 календарних днів. У разі стаціонарного лікування Фонд здійснює надання допомоги за весь період перебування застрахованої особи у стаціонарі разом із хворою дитиною.
Водночас, у разі хвороби члена сім’ї тривалість лікарняного по догляду не може перевищувати три календарні дні, а у виняткових випадках, з урахуванням тяжкості хвороби та побутових обставин, – не більше семи календарних днів.
Новини за темою
Фонд соцстраху: громадянам України, з якими через війну призупинили трудовий договір, лікарняні заплатить росія
11 квітня 2022
В умовах воєнного часу українські роботодавці можуть призупинити дію трудового договору зі своїми працівниками – у такому випадку працівник тимчасово припиняє виконувати роботу, однак трудові відносини зберігаються. Оскільки в період призупинення дії трудового договору з припиненням виплати заробітної плати факт втрати заробітку через хворобу або травму відсутній, це тягне за собою також припинення права на компенсацію втраченого заробітку через тимчасову непрацездатність за рахунок роботодавця та за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (важливе виключення – виплати по вагітності та пологах: декретні допомоги ФССУ профінансує незалежно від призупинення дії договору). Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136, який набув чинності 24.03.2022, передбачає, що відшкодування заробітної плати, гарантійних і компенсаційних виплат працівникам у повному обсязі покладається на державу, що здійснює військову агресію проти України (п.3 ст. 13). росія зобов’язана відшкодувати українцям понесені збитки, у тому числі за час тимчасової непрацездатності. Додатково повідомляємо, що станом на 8 квітня управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області профінансувало надання матеріального забезпечення за заявами-розрахунками, поданими роботодавцями по 10.03.2022 року. «Кошти перераховані безпосередньо на рахунки роботодавців, з якими, в телефонному режимі, з'ясували їхню готовність негайно здійснити виплати допомог по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах своїм працівникам», - зазначають у відомстві. Також 8 квітня Управління направило кошти для фінансування страхових виплат потерпілим, внаслідок нещасних випадків на виробництві, або професійних захворювань, а також членам їх родин у разі смерті потерпілих, а саме: - на щомісячні страхові виплати для потерпілих на виробництві і членів їх сімей – понад 110 млн 702 тис грн; - страхові виплати на медичну і соціальну допомогу потерпілим на виробництві – 777 тис грн. Фахівці Управління попри умови воєнного часу продовжують свою роботу для безперебійного здійснення усіх страхових виплат, надання допомог за лікарняними та декретних допомог. Актуальні номери телефонів та адреси відділень Управління у Львівській області оновлюються на вебпорталі Управління за активним посиланням.
Де на Львівщині отримати «лікарняні» та допомогу по вагітності у час війни: адреси та контакти
15 березня 2022
Допомогу по вагітності та пологах під час воєнного стану можна отримати навіть якщо роботодавець не опрацював документи. Звертатись можна до будь-якого зручного відділення Фонду соціального страхування України. Кошти будуть перераховані на спеціально відкритий поточний рахунок або особисту банківську картку. Для призначення виплати при собі треба мати: паперовий листок непрацездатності або е-лікарняний копії 1-ї-4-ї, 11-ї-16-ї сторінок паспорта або сторінки з відповідною інформацією іншого документа, що посвідчує особу довідки про присвоєння індивідуального податкового номера Довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагають. Управління Фонду соціального страхування у Львівській області продовжує роботу за умов воєнного стану, щоб забезпечити безперебійне надання допомог за лікарняними, декретних та усіх страхових виплат потерпілим на виробництві. Станом на 15 березня 2022 року Управління надало матеріальне забезпечення за заявами-розрахунками, поданими роботодавцями по 22 лютого на загальну суму понад 84 млн 720 гривень. З них: Понад 18 млн 800 тисяч - це допомога по вагітності та пологах; Більше ніж 64, 5 млн – допомога з тимчасової непрацездатності 135 тисяч – допомога на поховання 1 млн 209 тисяч - допомога через тимчасову непрацездатність, пов’язану з виробництвом Також станом на 15 березня Управління профінансувало страхові виплати та спеціальні медичні догляди потерпілим на виробництві та членам їх сімей за лютий 2022 року на загальну суму понад 98 млн гривень. «Евакуйовані працівники, чиї роботодавці не змогли опрацювати їхні лікарняні та подати за ними заяви-розрахунки у зв'язку з бойовими діями за місцем їх розташування, можуть самостійно звернутись до відділень Управління у Львівській області для отримання лікарняних і декретних допомог. На сьогодні у Львівській області повноцінно функціонує 17 відділень Управління, а саме: Бродівське, Городоцьке, Дрогобицьке, Жидачівське, Жовківське, Золочівське, Кам'янка-Бузьке, Львівське, Миколаївське, Пустомитівське, Самбірське, Сокальське, Старосамбірське, Стрийське, Трускавецьке, Червоноградське, Яворівське відділення. Контактні номери телефонів та адреси відділень Управління у Львівській області доступні на вебпорталі Управління за посиланням.
МОЗ дозволить видавати паперові лікарняні в окремих випадках до 1 травня 2022 року
27 січня 2022
Міністерство охорони здоров'я України розробило проєкт наказу «Про внесення змін до деяких наказів МОЗ» стосовно медичних висновків про тимчасову непрацездатність та електронних лікарняних. Відтак, паперові листки непрацездатності у чотирьох виключних випадках продовжать видавати до 1 травня 2022 року. Лікарі зможуть виписувати паперові лікарняні, якщо: потрібно продовжити чи закрити листок непрацездатності, який було видано в паперовій формі до 1 жовтня 2021 р.; сплив термін (сім днів), протягом якого лікар може внести зміни до медичного висновку про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров'я. У такому випадку рішення про видачу листка непрацездатності приймає лікарсько-консультативна комісія закладу охорони здоров'я, а за її відсутності — головний лікар закладу; відбувається усиновлення дитини протягом двох місяців з дати її народження, зазначеної у свідоцтві про народження. Листок непрацездатності видається на підставі рішення суду про усиновлення та свідоцтва про народження; виникли технічні проблеми з передачею даних, що призводить до неможливості формування електронного листка непрацездатності протягом семи днів з дати створення медичного висновку про тимчасову непрацездатність до усунення таких проблем. Водночас факт не підключення закладу охорони здоров’я до електронної системи охорони здоров’я не є підставою для видачі паперових лікарняних. Нагадаємо, з 1 жовтня 2021 року в Україні розпочалась реформа електронних лікарняних. Станом на середину січня цього року від початку реформи електронних листків непрацездатності українці понад 4,5 млн разів скористалися новою послугою.
Фонд соціального страхування України профінансував одноразову допомогу для родини медичного працівника зі Львова
14 грудня 2021
Для родини сестри медичної загальної практики сімейної медицини зі Львова, яка померла внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхову виплату. Сума виплати склала 1 мільйон 702 тисячі 500 гривень коштом державного бюджету. Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області допомогу перераховано на рахунок сім'ї сьогодні, 14 грудня. Кошти надійдуть на рахунок впродовж декількох банківських днів. Загалом, станом на сьогодні, профінансовано одноразові допомоги для п'ятнадцяти родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
Для допомоги за е-лікарняним потрібна заява-розрахунок: як її сформувати
14 вересня 2021
Станом на 13 вересня, Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області прийняли до оплати 854 електронних листків непрацездатності на загальну суму 1 млн 613 тис. грн. Щоб отримати допомогу за е-лікарняним роботодавець має сформувати та подати до Фонду заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення. Нагадаємо особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними: ● Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних. Вона визначена Порядком фінансування страхувальників, який затверджений постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12. ● Однак, в е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими та е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки. ● Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності. Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним: - перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім; - у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу; - у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде збігатися для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку. - у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають: «1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві» «2 - Вагітність і пологи» «3 - Необхідність догляду за хворою дитиною» «4 - Необхідність догляду за хворим членом сім’ї» «5 - Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною» «6 - Карантин, встановлений відповідно до законодавства» «7 - Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства» «8 - Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу» «9 - Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижче оплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта) «10 - Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2» Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини: «11 - Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання» «12 - Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»; решта колонок заповнюються, як і раніше. Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення, або на паперових носіях. Однак, зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України!
На Львівщині майже 80% заяв на фінансування лікарняних подають в електронному вигляді
12 липня 2021
Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області. 77,2 % заяв-розрахунків, на підставі яких фінансується матеріальне забезпечення, подаються до Фонду онлайн. Електронний документообіг дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції. Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають укласти відповідний договір – це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ. ● Контакти у розрізі районних відділень за посиланням. ● Примірний договір за посиланням. Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.
В області зросли видатки на лікарняні і декретні допомоги
12 липня 2021
За підсумками першого півріччя цього року Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області прийняло на фінансування листки непрацездатності по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах на суму 694 млн гривень. У порівнянні з першим півріччям 2020 року видатки зросли на 194 млн гривень. За виплатами відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування упродовж шести місяців звернулись понад 108 тисяч українців. У порівнянні з першим півріччям 2020 року кількість осіб збільшилась на 31,3% або на 25796 осіб. Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду: 1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера). Це необхідно зробити не пізніше ніж упродовж 12 місяців після отримання лікарняного листка. Якщо для застрахованої особи сформовано е-лікарняний, вона має повідомити про це роботодавця одразу після його створення будь-яким зручним обом способом (наприклад, телефоном). 2. Листок непрацездатності або е-лікарняний передають на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). Строк розгляду документів і прийняття рішення – 10 календарних днів після отримання листка непрацездатності від працівника (для паперових лікарняних), або 10 календарних днів з дати завершення тимчасової непрацездатності (для е-лікарняних). 3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду упродовж не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді. 4. Саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги. Аби слідкувати за станом фінансування онлайн, працівники мають дізнатись точну дату прийняття до фінансування заяви-розрахунку за своїм лікарняним. Це можна зробити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі відділень Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області за посиланням.
Фонд соціального страхування України розпочинає здійснювати оплати е-лікарняних
11 Червня 2021
Заклади охорони здоров’я України переходять від видачі паперових листків непрацездатності до створення електронних медичних висновків. Такий електронний листок не потребує дублювання на бланку та має повний перелік функцій паперової версії. Е-лікарняні є підставою, щоб отримати від Фонду соцстрахування України допомогу по вагітності та пологах, а також по тимчасовій втраті працездатності, зокрема самоізоляції від COVID-19, на період догляду за хворими дітьми та родичами, лікування в санаторно-курортних закладах тощо. Також за е-лікарняними роботодавці здійснюють оплату перших п’яти днів лікування хвороб або травм своїх співробітників. Перехідний період триватиме до 1 вересня 2021 року. Створювати та вносити медичні висновки про тимчасову непрацездатність до Реєстру будуть окремі визначені заклади охорони здоров’я. Обіг паперових листків непрацездатності та призначення за ними матеріального забезпечення від ФССУ на цей період продовжуються. Якщо пацієнту відкрили лікарняний на бланку, то його мають продовжити виключно у паперовому вигляді навіть у разі переходу лікарні на електронний формат. Е-лікарняний не впливає на процедуру призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення від ФССУ. Розмір допомоги на тимчасову втрату працездатності складе від 50 % до 100 % середнього доходу застрахованої особи залежно від тривалості стажу, а розмір допомоги по вагітності та пологах – 100 % середнього доходу. Що змінюється для працівника? Після оформлення лікарем електронного медичного висновку (автоматично відбувається відкриття е-лікарняного), працівник має повідомити про це свого роботодавця. З цього моменту і пацієнт, і роботодавець матимуть інформацію щодо відкритого е-лікарняного в особистих кабінетах на сайті Пенсійного фонду. Після закриття е-лікарняного, він стає підставою для призначення матеріального забезпечення і оформлення роботодавцем заяви-розрахунку (в разі допомоги по вагітності та пологах – одразу після відкриття). Дата отримання коштів від Фонду за е-лікарняними, як і за паперовими, залежить від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку за відповідним лікарняним до ФССУ. Слідкувати за станом перерахування коштів на рахунки роботодавців працівники можуть онлайн в телеграм-каналі Фонду https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників. Що змінюється для роботодавця? Зміни торкнуться оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними працівників. Оскільки е-лікарняні не мають серії та видаються за оновленими кодами причин тимчасової непрацездатності, заяви-розрахунки за ними подаються роботодавцями окремо від заяв-розрахунків, сформованих за паперовими лікарняними листками. Чи вносять зміни до процедури призначення матеріального забезпечення? Комісії із соціального страхування на підприємствах продовжують свою роботу та призначають матеріальне забезпечення як і раніше незалежно від виду лікарняного. Вони зберігають весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13.
Фонд соціального страхування України профінансував одноразову допомогу для родини медичного працівника зі Львівщини
11 березня 2021
Для родини лікаря-хірурга зі Львівщини, який помер внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхову виплату у розмірі 1 мільйон 576 тисяч 500 гривень за рахунок коштів державного бюджету. Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області допомогу перераховано на рахунок сім’ї сьогодні, 11 березня. Загалом, станом на сьогодні, профінансовано одноразові допомоги для одинадцяти родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
Фонд соцстраху профінансував виплати для родин медичних працівників зі Львівщини
24 лютого 2021
Для родини медичного працівника лікаря-терапевта зі Львівщини, який помер внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхові виплати у розмірі 1 мільйон 576 тисяч 500 гривень за рахунок коштів державного бюджету. Також, за кошти Фонду відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування профінансовано допомогу у розмірі 227 тис грн сім’ї лікаря-терапевта та допомогу у розмірі 219 тис 700 грн для сім’ї лікаря з медицини невідкладних станів. Допомоги перераховані Фондом 23 лютого 2021 року. Кошти надійдуть сьогодні на рахунки родин. Загалом, управлінням Фонду соціального страхування України у Львівській області профінансовано одноразові допомоги для дев’яти родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
Фонд соцстраху профінансував страхові виплати для родин медичних працівників зі Львівщини
23 лютого 2021
Для родин двох медичних працівників – лікаря з медицини невідкладних станів та завідувача інфекційним відділенням зі Львівщини, які померли внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків, Фонд соціального страхування України профінансував страхові виплати у розмірі 1 мільйон 576 тисяч 500 гривень за рахунок коштів державного бюджету кожній сім’ї. Допомоги перераховані Фондом 22 лютого 2021 року. Кошти надійшли на рахунки родин. Загалом, станом на сьогодні, виплачено одноразові допомоги для восьми родин медиків зі Львівщини, що померли внаслідок інфікування COVID-19 під час виконання професійних обов'язків.
У 2020 році лікарняні та декретні виплати від Фонду соцстраху отримали 164 тисячі працюючих
5 лютого 2021
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області направило 1,2 млрд гривень на фінансування лікарняних, ізоляції від COVID-19, допомог по вагітності та пологах для працюючих, які тимчасово втратили працездатність упродовж 2020 року. Це на 22,2% або 221,2 млн гривень більше, ніж за підсумками 2019 року. Матеріальне забезпечення від Фонду отримали 176,8 тис. застрахованих осіб, з них по тимчасовій непрацездатності – 160,7 тис. осіб, ізоляції від COVID-19 – 3,1 тис. осіб, по вагітності та пологах – 12,1 тис. осіб. Фондом у повному обсязі профінансовано заяви-розрахунки, подані страхувальниками (роботодавцями) упродовж 2020 року. Зокрема, на допомоги по тимчасовій втраті працездатності (у тому числі в разі потреби догляду за хворою дитиною і перебування на самоізоляції) Управлінням ВД ФССУ у Львівській області направлено 790,2 млн. гривень. Для здійснення виплат працюючим жінкам, які знаходились у декретній відпустці у минулому році, направлено 369,5 млн. гривень. Допомоги на поховання профінансовано на загальну суму 3,2 млн. гривень. Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду: 1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера, для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватися матеріальне забезпечення). 2. Листок непрацездатності передають на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (у строк до 10 календарних днів приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). 3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. На це відведено до 5 робочих днів. 4. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду (ми радимо робити це дистанційно), після чого на її підставі здійснюється перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника. Дізнатись, чи вже перераховано Фондом кошти безпосередньо на рахунок роботодавця, застраховані особи можуть у телеграм-каналі https://t.me/socialfund за тегом #фінансування_страхувальників, за яким щоденно оновлюється інформація про стан фінансування заяв-розрахунків. 5. Виплата роботодавцем матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від Фонду.