Львівщина взяла участь у першому онлайн-форумі з менеджменту дестинацій
Майже сто представників туристичної галузі з різних регіонів України взяли участь в онлайн-конференції «Роль організацій з менеджменту дестинацій для сталого розвитку туризму», яка відбулася 15 грудня на платформі Zoom.
«Направду досить важливим є питання належної організації та підходу до розвитку туристичної галузі в регіонах, кооперації усіх стейкхолдерів задля розвитку своїх дестинацій. Варто зазначити, що деякі об’єднані територіальні громади роблять велику ставку на розвиток туристичної галузі, мають розроблену стратегію, яка включає напрям туризму, створюють власні бренди, вибудовують свою маркетингову стратегію та розвивають туристичну інфраструктуру, мають свідоме місцеве населення, яке чекає на туриста і готове його гостинно прийняти. Проте є такі, що мають не менший потенціал, але не можуть запропонувати якісні туристичні послуги тому позиціонують себе як дестинації одного дня», - розповів заступник начальника управління туризму та курортів Тарас Лозинський.
Щорічна конференція дає змогу встановити діалог між міжнародними експертами, представниками малого та середнього бізнесу, бізнес-асоціаціями, представниками органів місцевої влади та самоврядування з метою виявлення проблеми розвитку з менеджменту туристичних дестинацій для сталого розвитку міст та громад.
Окрім цього, впродовж трьох останніх місяців представники міст та регіонів, які відповідають за напрям туризму взяли участь у онлайн семінарах та воркшопах з розвитку Регіональних та Локальних туристичних організацій. Також під час онлайн зустрічей піднімалось питання щодо якості та стандартизації в туризмі, безпеки як головного пріоритету дестинацій та розробки нових туристичних продуктів.
Під час дискусії обговорювали застосування міжнародного досвіду колег з країн Польщі, Угорщини та Хорватії, налагодили обмін кращими практиками менеджменту та маркетингу туризму в дестинаціях, а також напрацювання чітких рекомендацій щодо створення національних, регіональних та місцевих DMOs. До головних тем належало визначення спільної візії розвитку та сталих каналів співпраці МСБ туристичної галузі.
Інформаційним партнером онлайн-заходу стала Національна туристична організація України. Конференцію організовував Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Одеса, заснований на базі Одеської регіональної торгово-промислової палати за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в межах ініціативи Європейського Cоюзу.