До 1 березня підприємці області можуть представити свою продукцію в експортному каталозі
Служба експортера департаменту економічної політики Львівської ОДА нагадує - презентаційну інформацію про власний бізнес для розміщення на сторінках промоційного видання підприємці можуть подати до 1 березня.
Підприємства, які не подадуть вчасно інформацію з технічних причин, не зможуть бути включені до каталогу.
«Експортний потенціал Львівщини» - це двомовний каталог, на сторінках якого розміщені понад 200 підприємств Львівщини різних галузей промисловості. Це і будівельна, деревообробна, легка, машинобудівна, меблева, металообробна, поліграфічна, харчова, хімічна промисловість. Виробники зазначених галузей Львівської області упродовж останніх років відзначаються високим рівнем якості продукції та затребуваністю на зовнішньому ринку. Підприємства мають достатні виробничі потужності для здійснення безперебійних експортних поставок до країн Європи і світу загалом.
Кожна сторінка презентує окреме підприємство. Є ілюстрація виробництва, або ж продукції, контактні дані тощо.
Каталог «Експортний потенціал Львівщини» поширюється через дипломатичні представництва та інституції іноземних держав, а також презентується на міжнародних економічних форумах, ярмарках та виставках, що покращує можливість доступу підприємств Львівщини на зовнішні ринки. Відтак, департамент економічної політики оновлює каталог і запрошує підприємства орієнтовані на експорт презентувати свою діяльність.
Про рішення щодо представлення продукції в каталозі підприємству потрібно повідомити на e-mail: loda.export@gmail.com.
За більш детальною інформацією можна звертатись у відділ розвитку торгівлі та підприємництва департаменту економічної політики облдержадміністрації за тел.: (032) 261-27-13.
Окрім цього, експортерам нагадують про можливість участі в опитуванні. Коротке електронне опитування стосується низки напрямків, серед яких: - здійснення промоції українських товарів та послуг за кордоном, - налагодження співробітництва і партнерства між українським та закордонним бізнесом, зокрема організація торговельних місій та залучення до міжнародних виставок; - подолання бар'єрів, які виникають під час здійснення експортних операцій.
Пройти опитування можна за посиланням.
Ключові слова:
служба експортера