На Львівщині стартував міжнародний проект із медіаграмотності
У Стрийській загальноосвітній школі №6 розпочався учнівський дослідницький проект щодо аналізу різних засобів масової інформації на предмет висвітлення анексії Криму.
Ініціатором проекту стали учні та їх наставники із загальноосвітнього ліцею імені Стефана Банаха №44 у Варшаві.
«Проект присвячений проблемі суверенітету України. Цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності, тому у мене виникла ідея наблизити ситуацію в Україні до своїх учнів. Україна стала жертвою агресії Росії, яка також є і нашим сусідом. Будемо досліджувати і аналізувати, в тому числі, як польське суспільство ставиться до проблеми війни в Україні. Ми поділились на групи: дехто аналізуватиме англомовну пресу, дехто російські ЗМІ, дехто – польське телебачення та інтернет-видання», - розповів учитель історії ліцею №44 Мацей Туркевич.
Перша зустріч учасників проекту з обох сторін відбулась минулої п’ятниці у Zoom-форматі.
До участі у проекті з польської сторони зголосились майже 30 учнів.
«Цікаво взяти участь у проекті, адже анексія Криму Росією зовсім не відповідає розвитку цивілізованого світу. Хотілось би дізнатись якою є думка моїх співгромадян про ситуацію в Україні. Мене непокоїть ситуація в Україні, і я вважаю, що молодь Польщі повинна знати, що діється у сусідів», - поділився роздумами учень 1 класу суспільно-гуманітарного профілю Ліцею №44 Адам Чаус.
Таку ж роботу проведуть старшокласники Стрийської школи №6 у межах факультативу.
«Ми дякуємо польським партнерам за їх ініціативу. Ідея справді надзвичайна, власне тому, що походить від наших сусідів, підтримку яких ми завжди відчували на всіх рівнях. До досліджень долучились наші учні 9 і 10 класу. Ці діти живуть в умовах війни, тому не дивно, що їх цікавить думка польських ровесників про анексію Криму та бойові дії. Гадаю цей проект не останній, це тільки початок спільної роботи», - зазначила учителька іноземних мов Стрийської школи Романа Кіяшко.
Організатори проекту також планують при покращенні епідситуації провести зустрічі в офлайн-форматі, аби діти змогли продовжити співпрацю.
Ключові слова:
медіаграмотність