Школярі та студенти Львова - серед переможців Міжнародної олімпіади з астрономії та астрофізики
Українські школярі здобули 9 медалей на міжнародній олімпіаді. Наша команда виборола 1 золото, 3 срібла та 5 бронз.
Шестеро переможців - вихованці Львівського фізико-математичного ліцею. Зокрема, до основної команди увійшли:
1. Святослав Лушней - золото
2. Олександр Козак - срібло
3. Северин Шикула - срібло
4. Ірина Гонцовська - бронза
5. Іван Симотюк - бронза
Гостьова команда:
1. Назар Тхір - бронза
Олімпіаду організовувала Колумбія, але через карантин вона відбулась у змішаному форматі. Основне журі працювало в Колумбії, а паралельно з ним роботи перевіряли в Україні. Учасники працювали у своїх країнах. Українська команда зібралась на базі лабораторії Малої академії наук у Києві.
Міжнародна олімпіада з астрономії та астрофізики (IOAA) – щорічне змагання з астрономії та астрофізики для дітей до 18 років. Основна мета IOAA – сприяти зростанню інтересу до астрономії та суміжних предметів, особливо через загальну освіту молоді, та сприяти розвитку міжнародних контактів між різними країнами щодо просування астрономії та астрофізики в школах.
Новини за темою
Санкарі Львівщини завершили змагання на зимовій Олімпіаді
11 лютого 2022
Для спортсменів Львівської школи вищої спортивної майстерності Олімпійські Ігри у Пекіні завершились учора, 10 лютого, командною естафетою. Антон Дукач, Ігор Стахів та Андрій Лисецький фінішували одинадцятими. На попередніх Олімпійських іграх-2018 у Пхьончхані українці стали 13-ми з 13 команд. У цій дисципліні Україна показала найкращий результат на Іграх-2014 у Сочі: тоді збірна посіла 11-те місце з 12 команд. Тож цього разу українцям вдалося повторити цей рекорд, однак вже за більшої конкуренції. У двомісних санях, у середу, екіпаж Ігоря Стахіва та Андрія Лисецького фінішував 15-м. У цій дисципліні Україна показала найкращий результат за 16 років. В одномісних санях львів’яни Антон Дукач та Олена Стецків показали 22 результат, залишившись за крок від потрапляння у фінальний заїзд. Нагадаємо, спортсменів тренують Іван Баїк, Вахрушев Володимир та Тарас Гарцула, головний тренер збірної команди України.
Золотих призерів Міжнародної олімпіади з астрофізики та астрономії на Львівщині побільшало
16 грудня 2021
Наприкінці листопада українська команда школярів та студентів виборола 9 медалей на міжнародній олімпіаді. Тоді повідомлялось, що золоту нагороду для України здобув лише Святослав Лушней. ⠀ Однак днями оргкомітет міжнародної олімпіади знайшов помилку і перерахував усі бали: українська команда по праву отримала ще одну золоту медаль. ⠀ «Виявилось, що у нашого срібного переможця Олександра Козака – таки золота медаль.. Олександр торік закінчив Львівський фізмат ліцей. Гадаю, помилка вкралась, адже спрацював людський фактор, однак добре, що організатори звернули на неточності увагу. В Олександра Козака найкращий результат серед всіх українців. Офіційно в нього золото», - розповів вчитель Львівського фізико-математичного ліцею Микола Петрунів. Під час Олімпіади учасникам довелося розв’язати 15 задач теоретичного туру, 2 об’ємні задачі практичного туру, що пов’язані з аналізом даних, та виконати завдання спостережного туру, який цього року проводився у програмі для спостережень за Сонцем та у віртуальному планетарії. ⠀ Олімпіаду організовувала Колумбія. Наступного року Олімпіада відбудеться в Україні, орієнтовно у середині серпня 2022 року.
«Для досягнення результату потрібна командна робота», - Лілія Олексин
20 вересня 2021
Нещодавно в ЛНУ імені Івана Франка відзначили призерів Міжнародних учнівських олімпіад. Цього року, попри карантин та закриті кордони, сімом вихованцям Львівського фізико-математичного ліцею та трьом педагогам, які підготували дітей до змагань, вдалось досягти найвищих сходинок інтелектуального п’єдесталу. В яких умовах доводиться готуватись до олімпіад, яку програму треба засвоїти та що варто змінити у системі сучасної освіти – у розмові із викладачем хімії, «Народним вчителем України» Лілією Олексин. Цього року ваш вихованець є переможцем Міжнародної олімпіади, як відбувалась підготовка? Так сталося, що через карантин очний етап цього року не проводився, ні обласний, ні всеукраїнський. Але групі ентузіастів, під керівництвом голови журі Костянтина Гавриленка, вдалось провести дистанційну олімпіаду з хімії для учнів. Участь у ній міг взяти кожен охочий. Після оголошення результатів було відібрано вісім одинадцятикласників, які змагались на відборі за право представляти Україну на Міжнародній олімпіаді. Ці змагання відбулись у Києві в очному режимі. Діти писали контрольні роботи, і за їх результатами, а також за результатами дистанційної олімпіади, мій учень Юрій Окіс виборов можливість презентувати нашу державу на дистанційній олімпіаді, яку проводила Японія. Як відбувалась сама олімпіада? Усі учасники працювали перед камерами, на розв’язання завдань дали 6 годин. Завдання були дуже складні. Ця олімпіада відбулась в один тур, за результатами якої визначили переможців. Шлях до бронзової медалі, вочевидь, був непростим… Юрій бере участь в олімпіадах із 8 класу. Відколи вступив до фізико-математичного ліцею, відтоді його супроводжують олімпіади. До цієї перемоги він йшов чотири роки. Жаль, що все відбувалось онлайн, адже дитина могла би потрапити в Японію, але все ж краще, ніж нічого. Бо торік олімпіад не було взагалі, через повний локдаун навіть відборів не було. Це щастя, що є такі ентузіасти, які змогли цього року провести олімпіаду, нехай хоч у віддаленому форматі. Дуже хочеться сподіватись, що Міністерство освіти відновить в очному режимі олімпіади, бо два роки без таких змагань відображаються на результатах. Чому з-поміж цілого класу зазвичай знаходяться один-два учні, яким під силу такі перемоги? Завдання, які ставлять перед учнями 11 класу, виходять за рамки шкільної програми. Я викладаю поглиблене вивчення хімії, у розкладі - 5 уроків хімії на тиждень, але і цього не достатньо. Це велика додаткова праця для того, хто готується до олімпіад. Окрім того, треба володіти логічним мисленням, мати добру пам'ять, працьовитість. Не секрет, що багато в чому треба собі відмовляти: коли однокласники можуть собі дозволити розважитись чи десь погуляти, людина, яка готується до олімпіади, мусить вчитись. Юрій багато працював, він хотів взяти участь, серйозно готувався, і переміг. Тобто у 16 чи 17 років діти уже мають розуміти чого вони прагнуть і куди йдуть Для дітей це складний період. Для олімпіадників – й поготів. Крім того, що уроків ніхто не відміняв, домашню роботу треба виконувати, підлітки також готуються до ЗНО. А олімпіадники ще й до змагань. Це колосальне навантаження. Тут треба вчитись працювати над собою. Не кожен на таке здатен. Також треба мати силу волі, витримку, бо написати контрольну багатогодинну роботу на відборі - це змагання не тільки розуму, а й характеру. Скажімо, усі ці вісім дітей, яких відібрали після дистанційного етапу, розумні та сильні, але треба проявити також силу волі і характер. Ви працюєте у ліцеї 15 років, скільком переможцям ви допомогли досягти найвищих результатів. Мій педагогічний стаж – понад 20 років. Серед моїх вихованців 17 переможців Міжнародних олімпіад. Це значна цифра. Але це праця не лише дітей і вчителя. Варто відмітити, що не було би таких результатів, якби не було командної роботи. В підготовці такого рівня олімпіад нам дуже допомагає хімічний факультет університету Івана Франка. Для наших учнів відкриті усі лабораторії. Раніше, при очному режимі, викладачі факультету докладали максимум зусиль, коли працювали із нашими учнями. Не все ми можемо зробити у себе в кабінеті, тому факультетські лабораторії - це значна допомога. Ще один важливий аспект - мої випускники надають різного роду допомогу. Вони теж в минулому олімпіадники, які відчувають відповідальність перед ліцеєм, не забувають його і свого вчителя, діляться досвідом, знаннями, вміннями, навиками. Це справді робота команди. Вчитель, випускники, учні, батьки: і це позитивно впливає на результат. На інтелектуальних змаганнях вкрай важливо зібратись з думками та не розгубитись. Як діти дають собі з цим раду? Психологічна підготовка дуже важлива. Так як спортсмени хвилюються перед стартом, так і вони перед олімпіадою непокоються. Важливо психологічно налаштуватись, впоратись з емоціями. Можна бути розумним і талановитим, але хвилювання може завадити. Тут в гру також вступає індивідуальна робота вчителя та психолога. Високих результатів досягають тільки ті команди, які мають високу психологічну підготовку. У нас є заняття як подолати хвилювання, як поводитись на олімпіадах, яку техніку розв’язання задач обрати. Цим досвідом діляться із юними товаришами випускники. Важливо також яка атмосфера панує вдома, як батьки розмовляють з дитиною. Підтримка від батьків – сильний мотивуючий фактор. Переважно таких високих результатів досягають діти, батьки яких цікавляться їхніми вподобаннями, живуть життям дитини та сприяють розвитку її здібностей. Ви навчали різні покоління, які між ними відмінності? Сучасні діти, якщо порівнювати з дітьми 2000-них, більш досконало володіють навиками роботи із комп’ютерною технікою, різними гаджетами, досконало володіють пошуком інформації. Звісно, це великий плюс. Якщо раніше для нас були важливими паперові варіанти книг, зараз їх можна знайти в електронній версії. Наприклад, готуючись до олімпіад, дітям вдається знаходити цікаві завдання минулих років, національних олімпіад інших країн. Сучасні діти в цьому добре орієнтуються, подекуди навіть краще за вчителя. Велику увагу вони приділяють іноземній мові, їх вже до цього не треба змушувати. Вони свідомі того, що іноземна мова – це ширші можливості. Вони це розуміють і приділяють цьому більше уваги, ніж попереднє покоління. Сучасні діти – це також покоління підвищеної комунікації. Через інтернет вони багато спілкуються з ровесниками з інших областей чи міст. Якщо раніше мої учні зустрічались із однолітками тільки на олімпіадах, то тепер, вони щодня на зв’язку із Харковом, Києвом та навіть закордоном. Чого бракує цим сучасним «цифровим» дітям? Діти, які були 10 років назад, і сучасні мають свої плюси і мінуси, але всі індивідуальні. До кожного треба знайти підхід. За роки своєї роботи я зібрала багато праць, книжок. І навіть у питанні вибору тої чи іншої книжки треба орієнтуватись на особистість. Треба пропонувати конкретну книжку конкретній дитині. Діти всі різні, і в підготовці зокрема. Один воліє самостійно займатись, щоб йому ніхто не заважав, інший потребує більшого спілкування. Із сучасними дітьми дуже цікаво але дуже нелегко. Як виявити схильності у дитини до того чи іншого предмету? Вчитель одразу побачить талант. Помітити обдаровану дитину нескладно, це діти з нестандартним мисленням, вони пропонують незвичні способи розв’язку задач, навіть якщо не все вдається на перших порах. Вони ставлять багато питань. Відчувається багато зацікавлення, ці діти ерудовані. Скажімо, мої учня мають знання не лише з хімії, адже вона інтегрована з біологією, фізикою. Тому талановита дитина - ерудована, це кидається в очі на уроках, факультативах. Певна річ, не всі будуть показувати свої здібності одразу, є такі, які можуть мовчати, але рано чи пізно це виявляється. Звісно, можна помилитись, але так чи інакше дитина заявить про себе. Чия роль важливіша у розвитку талантів: батьків чи вчителів? Тут відповідальність спільна. Від батьків, звісно, багато залежить. Їхня відповідальність у тому, щоб дати можливість дитині проявити себе. Важливо, як батьки спілкуються з дитиною, що вони заклали у ранні роки, які книги читали, як складали конструктори – це все має значення. А вчитель підтримує цей інтерес і намагається розвинути. Спільна праця батьків і школи дає результат. Що би ви змінили у системі освіти? Із власного досвіду зізнаюсь, щоб було успішним навчання, дитина не повинна боятись помилятись, не можна приділяти велику увагу оцінкам, не можна за незнання карати оцінкою. Реакція вчителя на помилку має бути спокійною. Не помиляється той, хто нічого не робить, тільки у творчій співпраці вчителя і учня можна досягти результатів. Не знаю чи наша система оцінювання є досконалою, інколи значно важливіше, щоб дитина оцінювала себе порівняно з тим, якою вона була. Нехай ще рівень знань не є високий, але оцінити працю, яка привела до покращення результату, це важливо. Ще одне наболіле питання: коли йдеться про олімпіадників, треба розуміти, що ці діти мали би мати пільги для вступу у вищі навчальні заклади. Це ж наші таланти, діаманти, вони повинні мати відчуття, що держава цінує їх працю, дбає про них. Може тоді в них зміниться ставлення до бажання виїхати закордон. На мою думку, треба створити соціальний ліфт для дітей, щоб вони могли проявляти свої здібності та хотіли працювати в Україні. Третє: у світлі пандемії, ми не знаємо як буде розвивати епідситуація. Тому ми, вчителі, перебудовуємо свою працю, освоюємо нові форми дистанційного навчання. Вчителі переформатували свою роботу, зробили стрибок від дошки з крейдою до уроку з мультимедійними засобами. Але така перебудова потрібна на всіх рівнях. Якось світ за цим встигає. Треба і нам переходити на формат дистанційних олімпіад, це складно, не завжди об’єктивно, але це вимога часу. Які побажання, настанови чи рекомендації ви можете дати усім нам на початку навчального року? Не секрет, що всі батьки найбільше люблять своїх дітей, вони для них найкращі і найталановитіші. Моя порада молодим батькам - більше приділяти живому спілкуванні з дітьми, дослухатися до їхніх потреб, до їхніх запитів, не обмежуватись загальними питаннями про те, як минув день у школі. Проявляти більший інтерес до справ дітей, це в майбутньому дасть результат. Всім нам бажаю спокійного навчального року, всім здоров’я, аби не було нового локдауну, щоб ми змогли вчитись в очному режимі та зустрічатись один із одними, адже ніщо не замінить теплого людського спілкування та усмішки.
Україна підтримуватиме своїх спортсменів і створюватиме для них необхідну інфраструктуру – Володимир Зеленський на зустрічі з призерами Олімпіади-2020
18 серпня 2021
Президент України Володимир Зеленський провів зустріч з українськими спортсменами – переможцями та призерами XXXII літніх Олімпійських ігор у Токіо та їхніми тренерами. Глава держави привітав олімпійців з успішним виступом на іграх, де вони здобули 19 нагород, 3 з яких завоювали спортсмени з Львівщини. «Ви своєю великою працею заробили таку кількість медалей. Я розумію, як складно готуватися до Олімпіади в час пандемії COVID-19. Ви всі – молодці, ви перемогли. Перемогли COVID, здолали відстань до цієї Олімпіади. А ми вас дуже підтримували», – наголосив Володимир Зеленський. За його словами, нині держава опікується питаннями створення спортивної інфраструктури, посилює увагу до потреб спортсменів і тренерів. «Ви це відчуєте. Ми побудуємо інфраструктуру, якій заздритимуть інші збірні. Україна буде гідно підтримувати наших великих спортсменів», – заявив Глава держави. Крім того, Президент порушив питання щодо створення умов для повернення в Україну сильних тренерів, які зараз готують спортсменів для інших держав, а також для залучення іноземних фахівців. Володимир Зеленський розповів, що у вересні, під час візиту в Україну президента Міжнародного олімпійського комітету Томаса Баха буде представлена національна програма розвитку спортивної інфраструктури. Глава держави також висловився за проведення у майбутньому в Україні Олімпійських ігор. «У нас їх ніколи не було. Я не впевнений, що це відбудеться за наш час, але ми точно все побудуємо, щоб наступним поколінням було легше», – зазначив Володимир Зеленський. Президент Національного олімпійського комітету України Сергій Бубка подякував Главі держави за високу оцінку виступів українських олімпійців. «Ми відчуваємо вашу підтримку і пишаємося таким ставленням, завдяки якому бачимо майбутнє українського спорту. Ми почули про ваше бачення щодо підготовки до Олімпійських ігор 2024 року в Парижі та 2028 року в Лос-Анджелесі. Ми бачимо сьогодні інфраструктуру, ставлення до спорту, і це мотивує наших фахівців», – зауважив він. Міністр молоді та спорту України Вадим Гутцайт додав, що українські спортсмени можуть відверто говорити про наявні проблеми, і запевнив, що керівництво українського спорту робитиме все для їхнього розв'язання. «Ви всі – герої України. Тому що ви з тренерами зробили все можливе, щоб привезти 19 нагород. Повірте мені, це немало», – наголосив Вадим Гутцайт. Чемпіон Олімпійських ігор – 2020 з греко-римської боротьби Жан Беленюк висловив подяку тренерам і наголосив, що національна олімпійська збірна в Токіо здобула на вісім медалей більше, ніж на попередній літній Олімпіаді, що є дуже добрим результатом. Бронзовий призер Олімпійських ігор 2020 року Станіслав Горуна відзначив роботу всіх людей, які забезпечують українським спортсменам умови для виступів та здобуття медалей. Під час зустрічі Володимир Зеленський також вручив державні нагороди атлетам, які завоювали золоті, срібні та бронзові медалі на Олімпіаді-2020, та їхнім тренерам. Нагадаємо, спортсмени з Львівщини здобули одну срібну та дві бронзові медалі на Олімпіаді у Токіо: Олена Старікова (велоспорт, срібло), Алла Черкасова (вільна боротьба, бронза), Станіслав Горуна (карате, бронза).
Олена Старікова – срібна призерка Олімпійських Ігор у Токіо
8 серпня 2021
На олімпійському велотреку Ідзу завершились змагання з індивідуального жіночого спринту. У заключний день Олімпіади нагороду для України у цій дисципліні виборола 25-річна представниця Львівщини Олена Старікова. Вона стала віцечемпіонкою Олімпійських Ігор. У півфіналі Олена перемогла триразову чемпіонку світу і бронзову медалістку Лондона-2012 Лі Хвейші з Гонконгу, проте у фіналі поступилася у заїздах світовій рекордсменці Келсі Мітчелл з Канади. Нагадаємо, Олена Старікова цьогоріч стала чемпіонкою Європи з велоспорту на треку. На Олімпіада у Токіо львів’янка також стала четвертою у кейріні. Серед найбільш досягнень Олени – медалі чемпіонату світу і Європи, Кубків світу. Львівська велосипедистка є переможницею рейтингових міжнародних змагань, багаторазовою чемпіонкою України. Тренує Олену заслужений тренер України – Євген Болібрух. За друге місце на Олімпіаді Олена отримає грошову винагороду з обласного бюджету у розмірі 200 тисяч гривень. До вітань спортсменці долучився і голова Львівської ОДА Максим Козицький. "Щиро вітаю Олену! Сьогодні о 14.00 - церемонія закриття Олімпіади. Україна завершує Олімпійські ігри в Токіо з 19 медалями - однією золотою, шістьма срібними та 12 бронзовими", - написав на своїй сторінці у Фейсбуці голова Львівської ОДА.
Львівський каратист Станіслав Горуна – бронзовий призер Олімпійських Ігор
6 серпня 2021
Два переможні поєдинки провів Станіслав Горуна у своїй групі у ваговій категорії до 75 кг, чим забезпечив собі вихід до півфіналу та бронзу Олімпійських Ігор. У боротьбі за вихід до фіналу, на жаль, поступився італійцю. 31-річний Заслужений майстер спорту України Станіслав Горуна тренується у Львівській школі вищої спортивної майстерності та представляє Збройні Сили України. За фахом – юрист, навчався у Львівському національному університету ім. Івана Франка. Нагадаємо, Станіслав здобув ліцензію на участь в Олімпійських Іграх в Токіо на чемпіонаті Європи з карате 2021 року в особистих змаганнях за підсумками олімпійського рейтингу, де він посідав 4 місце станом на червень 2021 року. Представляючи Україну на міжнародних турнірах, Станіслав став чемпіоном ІІ Європейських ігор, чемпіоном Всесвітніх ігор в 2017 році та чемпіоном Європи в 2021 року. Він також багаторазовий призер чемпіонатів світу і Європи, переможець міжнародних турнірів Прем’єрліги (K1 Premier League), багаторазовий чемпіон України. Тренує Станіслава заслужений тренер України Антон Нікулін. За бронзу на Олімпіаді львівський каратист отримає від області грошову винагороду у розмірі 150 тисяч гривень. Ще 75 тисяч отримає його тренер.
Представниця Львівщини здобула бронзу на Олімпійських іграх в Токіо
3 серпня 2021
Львів’янка Алла Черкасова стала бронзовою призеркою Олімпійських ігор у Токіо. Про це на своїй фейсбук сторінці повідомив голова Львівської ОДА Максим Козицький. Борчиня із Львівщини перемогла олімпійську чемпіонку Ріо-2016 японку Сару Досо. Зазначимо, що 32-річна Алла Черкасова – випускниця Львівського державного університету фізичної культури. Призерка чемпіонату світу і Європи, золота медалістка Кубку світу, майстер спорту України міжнародного класу. Нагадаємо, Україна на літній Олімпіаді вже завоювала 1 срібну і 6 бронзових медалей.
«Талановитим дітям треба пропонувати достойні умови розвитку, інакше їх запропонують інші держави», - Микола Петрунів
31 липня 2021
Щосуботи впродовж чотирьох років двоє переможців Міжнародної олімпіади з фізики відвідували факультатив, що проводив вчитель Львівського фізико-математичного ліцею Микола Петрунів. Гурток відвідувало понад десять учнів, інколи засиджувались допізна. «Окрім обов’язкової шкільної програми, яку діти проходили в межах навчальних годин на уроках, ми щосуботи збирались на факультативі, аби поправлятись, поекспериментувати та порозв’язувати додаткові задачі. Шість – сім годин пролітали непомітно. Інколи я у них відпрошувався, адже потрібно було бігти до сім’ї. Тому перемога моїх вихованців на міжнародній олімпіаді – це наполеглива багаторічна робота цілої команди», - згадує Микола Петрунів. Випускники фізмат ліцею, що вибороли срібну та бронзову медалі, закінчили школу із найвищими балами та уже вступили до вищих навчальних закладів. Одному із п’яти українців, які вибороли призові місця на Міжнародній олімпіаді, запропонували навчання в університеті Китаю. «Обдарованих дітей, які виховуються нашими педагогами в наших навчальних закладах, потім запрошують на навчання та роботу інші країни. З одного боку, це привід для гордості, а з іншого – усвідомлення того, що ми не можемо запропонувати талановитим випускникам гідних умов для розвитку. Мусимо зрозуміти, що це відповідальність не лише держави. Це спільна відповідальність бізнесу, державних інституцій, суспільства в цілому», - вважає Микола Петрунів. Високоосвічені фізики застосовують свої знання у різних галузях: промисловості, медицині, військовій сфері. За словами педагога, «розгледіти» майбутнього фізика - це відповідальність батьків та вчителів. «Спостереження за природою та любов до цих спостережень – це уже основи фізики. Дітям варто менше проводити часу за дисплеями, а частіше бувати на вулиці, аби бачити ті чи інші природні процеси. Також треба більше працювати руками. Не йдеться про якусь важку фізичну працю, а про конструктори, моделювання тощо. Це неабияк розвиває творче мислення та дає розуміння елементарних законів фізики», - акцентував Микола Петрунів. Цього вересня, у суботній факультатив Миколи Петруніва прийдуть нові поціновувачі фізики – восьмикласники, успіхи яких невдовзі також стануть приводом для гордості. Департаментом освіти і науки передбачено преміювання переможців олімпіад, яке відбудеться уже невдовзі.
Двоє львівських лучників завоювали ліцензії на Паралімпіаду-2020
19 Червня 2019
У нідерландському місті Хертогенбос відбувся чемпіонат світу зі стрільби з лука серед спортсменів з ураженням опорно-рухового апарату. Про це прес-службі управління фізичної культури та спору ЛОДА повідомив т. в. о. начальника КЗ ЛРЦ «Інваспорт» Володимир Любіжанін. У складі національної збірної команди України зі стрільби з лука взяли участь 8 львівських спортсменів з ураженням ОРА. Серед них у класичному луці виступили: Роксолана Дзьоба – Балян, Світлана Шатковська, Сергій Шимчак та Микола Галишич. У блочному луці змагались: Сергій Атаманенко, Іван Дзядик, Павло Назар та Наталія Малих. Найкращий результат показали у командних змаганнях з блочного луку, посівши 4 місце: Сергій Атаманенко, Іван Дзядик, Павло Назар. Також 5 місце у міксі у спортсменів – Роксолани Дзьоби - Балян та Сергія Шимчака. Також дві ліцензії для національної збірної команди України зі стрільби з лука серед спортсменів з УОРА на участь у Паралімпійських іграх -2020 Токіо (Японія) вибороли: Роксолана Дзьоба – Балян (класичний лук) та Сергій Атаманенко (блочний лук).
Жовківщина уболіває за українських олімпійців у Пхьончхані
12 лютого 2018
На Жовківському міському стадіоні «Розточчя» відбулася урочиста церемонія підняття Державного Прапора України та прапора Національного Олімпійського комітету України з нагоди відкриття Олімпійських ігор в Пхьончхані. В знак підтримки наших учасників на зимових Олімпійських іграх, учні шкіл Жовківщини подолали дистанцію на лижах з прапором Національного олімпійського комітету України. Підняття державного прапору відбулося під виконання гімну України.
Завтра відбудеться церемонія проводів членів національної збірної на XXІІI Зимові Олімпійські Ігри
30 січня 2018
31 січня відбудеться урочиста церемонія проводів спортсменів Львівщини - членів національної збірної України на XXІІI Зимових Олімпійських Іграх. В середу, 31 січня 2018 року, у дзеркальній залі Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької за участю представників влади, депутатського корпусу, членів колегії управління фізичної культури та спорту Львівської облдержадміністрації, членів виконкому відділення НОК України у Львівській області, керівників обласних федерацій з видів спорту, тренерів, спортивного активу Львівщини, журналістів відбудеться урочиста церемонія проводів спортсменів Львівщини - членів національної збірної України на XXІІI Зимових Олімпійських Іграх (9-25 лютого 2018 року, м. Пхьончхан, Республіка Корея). Під час урочистостей відбудеться також і відзначення найкращого спортсмена Львівщини за підсумками спортивного січня – санкарки Олени Стецків. Початок о 13:00 годині. Довідково: В олімпійському турнірі ХХІІІ Зимової Олімпіади, що відбудуться упродовж 9-25 лютого 2018 року у південнокорейському Пхьончхані Львівщину представлятимуть п’ятеро спортсменів: санкаріОлена Стецків (1994р.н.), Олена Шхумова (1993р.н.) Антон Дукач (1995 р.н.), Роман Захарківа(1991 р.н.) та гірськолижниця Ольга Книш (1995 р.н.). У складі тренерського колективу національної олімпійської збірної команди України працюватимуть також і четверо найкращих фахівців зі Львівщини: Тарас Гарцула, Володимир Вахрушев, Олег Жеребецький (санний спорт) та Юлія Шепіленко (гірськолижний спорт).
На Зимовій Олімпіаді-2018 виступить ще одна представниця санного спорту Львівщини
30 січня 2018
У штаб-квартирі Міжнародної федерації санного спорту затвердили остаточні персональні склади допущених санкарів до олімпійського турніру в у Пхьончхані (Республіка Корея). У змаганнях серед жіночих одномісних саней Україна отримала ще одну квоту. Відтак, на південнокорейській трасі змагатиметься майстер спорту України, вихованка львівської СДЮШОР «Беркут», представниця «Колоса», учасниця попередніх зимових Олімпійських Ігор Олена Шхумова, 1993 р.н. (тренери - Володимир Вахрушев, Іван Баїк, Олег Жеребецький). Таким чином, у Південній Кореї змагатимуться четверо представників Львівської області у змаганнях з санного спорту - Олена Стецьків, Олена Шхумова, Антон Дукач і Роман Захарків та одна представниця гірськолижного спорту Ольга Книш. У складі тренерського колективу національної збірної планується, що працюватимуть Тарас Гарцула, Володимир Вахрушев, Олег Жеребецький (санний спорт) та Юлія Шепіленко (гірськолижний спорт).