До уваги всіх, хто прибуває на Львівщину з інших областей: діє «гаряча лінія» для звернень
До уваги всіх, хто прибуває на Львівщину з інших областей. В області діє «гаряча лінія» 112 для звернень внутрішньо переміщених осіб, які потребують допомоги з розміщенням, а також якщо ви були змушені тікати з інших регіонів України та потребуєте гуманітарної допомоги.
Про це повідомив голова Львівської ОДА Максим Козицький.
«Якщо вам потрібно дізнатися про розміщення наперед, прошу телефонувати за багатоканальним цілодобовим номером 032 259 60 31»,- зазначив очільник області.
Нагадаємо, що головний центр для збору і допомоги внутрішньо переміщеним особам розгортають на Арені Львів, виші просять звільнити гуртожитки, готують до розселення дорослих та дітей санаторії області.
Ключові слова:
гаряча лініяНовини за темою
На Яворівщині функціонує гаряча лінія щодо виплати допомоги на проживання ВПО
9 травня 2022
За минулий тиждень, на гарячу лінію Яворівської районної військової адміністрації надійшло понад 105 дзвінків від внутрішньо переміщених осіб з приводу виплат, а на обліку в Єдиній інформаційній базі даних внутрішньо переміщених осіб Яворівського району зареєстровано близько 10 424 осіб. Про це повідомили у Яворівській РВА. Станом на 09.05.2022 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року № 332, управління соціального захисту населення Яворівської РВА опрацювало заявки та призначило щомісячну допомогу на проживання 7050 особам з числа ВПО. Зазначимо, допомога на проживання для внутрішньо переміщених осіб з територій, які постраждали внаслідок війни, надається у таких розмірах: для осіб з інвалідністю та дітей - 3 тис. грн; для інших осіб - 2 тис. грн. Від 24 лютого Яворівщина надала прихисток 19 тисячам вимушено переміщених осіб. Значна частина людей самостійно поселилися у приватному секторі. Отримати необхідну інформацію про виплати для ВПО, виплату допомоги з безробіття, соціальну підтримку можна зателефонувавши за номером: 03259-21380. Графік роботи гарячої лінії — щопонеділка з 10:00 до 12:00.
У Телеграмі невідомі особи створили два фейкові чат-боти Гарячої лінії Львівської області
5 квітня 2022
У мережі “Телеграм” невідомі особи створили два фейкові чат-боти "Гарячої лінії Львівської області". Усіх користувачів закликають бути обережними. Як повідомив керівник Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник, офіційна адреса "Гарячої лінії Львівщини" - @lodahotline_bot Чужі: @lodahotlinebot та @lodahotline_robot Про створення фейкових чат-ботів вже проінформували СБУ у Львівській області. Водночас він зазначив, що чат-бот удосконалили та розробили розділ “Часті питання”. У рубриках “Переселенцям”, “Виїзд за кордон”, «Документи», «Для підприємців», «Транспорт» та «Інше» містяться відповіді на питання, з яким на «Гарячу лінію області» зверталися найчастіше протягом останнього місяця. Відповідно, це дозволить усім користувачам швидко отримати необхідну інформацію. Зазначимо, з початку війни оператори "Гарячої лінії області" опрацювали 2085 звернень у чат-ботах та майже 13 тисяч телефонних дзвінків. Просимо не телефонувати на «Гарячу лінію Львівської області» із дріб’язковими проблемами. Адже кожен дзвінок – це одна зайнята лінія. Просимо використовувати чат-боти: Viber https://chats.viber.com/lodahotline_bot Telegram: https://t.me/lodahotline_bot Через значну кількість дзвінків «Гаряча лінія Львівської області» прийматиме лише ті звернення, що стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ. Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку Вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат ботів. Якщо Ви перебуваєте в межах Львівської області телефонуйте за коротким номером 112, якщо на території інших областей - +38 032 259 60 31. Крім цього, у разі технічних неполадок зателефонувати можна за резервними номерами: 097 300 13 89, 097 300 13 84, 097 300 14 93
"Гаряча лінія" підтримки працює у Львівській обласній психіатричній лікарні
21 березня 2022
Нещодавно у Львівській обласній психіатричній лікарні запрацювала "Гаряча лінія" психологічної підтримки. Вже звернулись понад 200 осіб. Режим роботи: щодня з 09:00 до 21:00. Номер телефону "Гарячої лінії" 0960001558. Також з 24 лютого по 21 березня в поліклініці Львівської обласної клінічної психіатричної лікарні надано консультативну та амбулаторну допомогу 708 особам, з них - 70 тимчасово переміщеним особам. В приймальному відділенні лікарні кількість пролікованих випадків становить 760, з них 101 - тимчасово переміщена особа.
Усім, хто потребує допомоги: на базі обласної психіатричної лікарні працює цілодобова «гаряча лінія»
2 березня 2022
На базі КЗ ЛОР «Львівська обласна психіатрична лікарня» відновили роботу лінії цілодобової психологічної допомоги. «Гаряча лінія» розпочала працювати сьогодні з 15:00 год за номером 096-000-15-58. За ним можуть звертатися всі, хто потребує підтримки у час постійної тривоги. На ваші дзвінки будуть відповідати кваліфіковані психологи лікарні, з багаторічним досвідом роботи з кризовими станами, в тім числі в «телефоні довіри». Перед обличчям війни та постійної загрози люди відчувають вкрай інтенсивні емоції. Слід пам’ятати, що кожен по-різному реагує на такі події. Для того, щоби впоратися з цими емоціями, існує ряд рекомендацій, завдяки яким можна допомогти собі та ближнім. Якщо хтось з ваших близьких, друзів, родичів потребує допомоги, розкажіть їм про «гарячу лінію».
ГУ ДПС у Львівській області інформує мешканців про роботу гарячої лінії
2 березня 2022
Шановні платники податків, надання консультацій працівниками ГУ ДПС у Львівській області буде здійснюватися за стаціонарними телефонами із 3 березня з 10.00 год – 16 00 год. Ви можете отримати первинні консультації з питань сплати платежів, повернення та /або перекидів надміру або помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО), декларування доходів та інших питань, що стосуються сплати податків фізичними та юридичними особами. З питань:оподаткування фізичних осіб(управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Львівській області) тел: 297- 33-59 З питань:оподаткування юридичних осіб(управління податкового адміністрування юридичних осіб ГУ ДПС у Львівській області) тел: 297- 33-21 З питань:оподаткування підакцизних товарів(управління контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС у Львівській області) тел: 297- 30-12 З питань:погашення податкового боргу (управління по роботі з податковим боргом ГУ ДПС у Львівській області) тел: 297- 33-22 З питань:надання консультацій, адміністративних послуг(управління електронних сервісів ГУ ДПС у Львівській області) тел: 297- 35-43 З питань:проведення перевірок(управління податкового аудиту ГУ ДПС у Львівській області) тел: 297- 31-82 З питань:адміністрування та контролю за відшкодуванням ПДВ, адміністрування податку на прибуток, неприбуткових установ і організацій, спрощеної системи оподаткування(управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС у Львівській області) тел: 297- 33-03
На Львівщині вирішують питання з системами оповіщення у населених пунктах, де сирени не чутно
2 березня 2022
Час від часу у Львівській області лунають сирени, які оповіщують населення про повітряну тривогу. Вони дають знати, що потрібно негайно піти в укриття. Однак, на «гарячу лінію» з питань оповіщення надходять дзвінки про те, що не всюди чутно їх сигнал. Усі звернення від громадян опрацювали. Відтак, станом на зараз системи оповіщення встановили та під’єднали у таких населених пунктах: Львів: сирени на вул. Стрийська, 47, Княгині Ольги, 122, Червоної Калини, 123. У Винниках та Рясному – потужні гучномовці для голосового інформування про небезпеку. Стрий: електронні сирени на вул. Нижанківського, Кравецькій, Добрівлянській. Сколе: електронна сирена на майдані Незалежності. Краківець: електронна сирена (поки що в автономному режимі) Ковирі (Солонківська громада) та Ясенівці (Золочівська громада - потужна електромеханічна сирена (поки що в автономному режимі). Працюють Львівські підприємства і фірми, які виготовляють та встановлюють системи оповіщення. Безперервно та без вихідних. Укртелеком відновлює лінії управління та зв'язку. Долучились також громади. Забирають та самостійно встановлюють об’єктові системи оповіщення та мобільні системи оповіщення, які роблять наші львівські виробники. Станом на зараз: Львівська громада – 11 комплектів мобільних систем оповіщення Стрийська громада – 5 об’єктових систем Грабовецько-Дулібівська громада – мобільна система Усю необхідну інформацію про ситуацію в області можна дізнатись на телеграм-каналі «Оповіщення ЦЗ». Завдяки цьому, станом на зараз оповіщують понад 300 тисяч громадян. Однак, як повідомили у департаменті з питань цивільного захисту, є потреба в засобах оповіщення для встановлення в районних центрах та для резерву. Волонтери вже привезли до Яворова 2 штуки, але цього мало. Також потрібні: Електромеханічні сирени – syrena wirnikowa alarmowa 1.2 - 5.2 kW. Це ті сирени, які через уривчасте гудіння подають сигнал Увага всім! Примітка. Їх виготовляють переважно в Польщі, але можуть бути і з інших країн. Основна вимога, щоб живлення було 3 фази на 380 Вт, а також справні. Електронні сирени Digitex DSE, потужністю 600 – 1200 Ват. Нагадуємо для громад телефон підприємства виробника систем оповіщення: (032)294-88-30, 067-570-02-13 (відділ збуту). Дякуємо всім за звернення, за конструктивну критику і за допомогу.
Уряд України перезавантажує «гарячу лінію» для оперативного збору запитів з гуманітарних питань
2 березня 2022
Увага! Уряд України перезавантажує «гарячу лінію» для оперативного збору запитів з гуманітарних питань/ За телефоном «гарячої лінії» 1545 можна звертатись по таких питаннях: проблеми з водопостачанням, водовідведенням, опаленням пошкодження інфраструктури: газогонів, залізниці, комунальної інфраструктури евакуація та повернення громадян, які були змушені виїхати за кордон через вторгнення РФ в Україну потреби у продуктах харчування та товарах першої необхідності, питання продажу товарів за підвищеними цінами потреби у ліках потреби у пальному питання соціальних виплат, отримання пенсій проблемні питання з головами громад та іншими представниками місцевого самоврядування Урядова гаряча лінія працює цілодобово Дзвінки з території України з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників – безкоштовні Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії» +38 044 284 19 15. Оплата – за тарифами відповідного оператора зв’язку.
На Львівщині запрацював чат-бот «Гаряча лінія Львівської області»: які в нього функції
25 лютого 2022
На Львівщині запрацював чат-бот у додатку «Телеграм» під назвою «Гаряча лінія Львівської області», в якому передбачено оперативне надання інформації як мешканцям області, так і внутрішньо переміщеним особам з найбільших актуальних тематик в умовах воєнного стану. Зокрема, в чат-боті є такі розділи: Вступ до війська ( інформація про тероборону та як допомогти захисникам) Евакуація (з підрозділами «Допомога з поселенням», «Виїзд у Польщу») Транспорт Електропостачання Комунальне господарство Укриття – місто та область. Для прикладу: якщо ви обираєте розділ «Транспорт», то одразу ж тримаєте інформацію як курсує транспорт на Львівщині, чи є зміни у кількості транспортних засобів на маршрутах, у зв’язку з чим можливі коригування роботи транспорту, а також контактні номери телефону для отримання інформації. Або ж у розділі «Комунальне господарство» можна повідомити про відсутність вуличного освітлення, проблеми з ліфтами, відсутність газопостачання, протікання даху тощо. Чат-бот розробили спеціалісти ІТ-компанії «Soft Serve». Приєднатися до чат-боту можна за посиланням у Телеграмі - https://t.me/lodahotline_bot та у Вайбері - https://chats.viber.com/lodahotline_bot Також нагадуємо, що для отримання інформації можна телефонувати за коротким номером 112 – якщо ви перебуваєте на території Львівської області, якщо на території інших областей – 032 259 60 31. «Через значну кількість дзвінків з 25.02.2022 р. оператори «гарячої лінії» прийматимуть лише ті звернення, що стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ. Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку Вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат-ботів», - зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник. Читайте також: сьогодні запустили чат-бот у Телеграмі для допомоги переселенцям з інших областей, завдяки якому жителі Львівщини, які можуть дати прихисток вимушеним переселенцям з інших областей, швидше сконтактувалися з тими, хто потребує такої допомоги.
В Україні запрацював сайт з протидії торгівлі людьми та запобігання домашнього насильства: як він працює
13 січня 2022
Більше ніж місяць тому в Україні презентували сайт з протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей («гаряча лінія» 1547). Він функціонує на базі Урядового контактного центру. Мета сайту – підвищити обізнаність українців у питаннях протидії домашньому насильству та допомогти отримати необхідну інформацію щодо реагування на такі випадки. Наразі сайт працює в тестовому режимі. Ознайомитися з його презентацією можна тут. Сам сайт інформує до кого саме і у яких випадках можуть звертатися за допомогою постраждалі або ж свідки домашнього насильства. На ньому можна зареєструвати електронне звернення анонімно, тобто без надання персональних даних. "Питання вільного доступу до інформації є надважливим для всіх категорій населення і його має бути забезпечено незалежно від місця проживання та фізичних особливостей людини", - запевнила заступниця Міністра соціальної політики України Ольга Ревук. У Мінсоцполітики розробили Дорожню карту підвищення ефективності роботи урядової «гарячої лінії» 15-47. Її затвердили на засіданні Комісії з питань координації взаємодії органів виконавчої влади щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків «Запобігання та протидія домашньому насильству». Дорожня карта передбачає заходи, які забезпечать ефективність реагування на кожне звернення щодо домашнього насильства, торгівлі людьми, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей та надання відповідної допомоги, а саме: - психологічної; - інформаційної та консультаційної; - у разі необхідності здійснення екстреного виклику поліції, бригади швидкої медичної допомоги. "Ситуація з випадками домашнього насильства як в Україні, так і по Львівській області вимагає від органів влади чітких заходів для протидії таких злочинів, а головне, захисту постраждалих. Тож, якщо ви стали свідками чи самі страждаєте від насильства з боку близької людини і потребуєте допомоги необхідно звернутися до правоохоронних органів, або ж скористатись сайтом чи зателефонувати за номером 1547", - зазначив директор департаменту соціального захисту населення Роман Андрес. До слова, з лютого 2020 року офіційно розпочала роботу «гаряча лінія» за номером 1547. Вона опрацьовує та реєструє звернення про/або від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей або про загрозу вчинення такого насильства. За 2021 рік по Львівській області до органів виконавчої влади передали 89 звернень та надали 485 консультацій. Найбільше звернень за аналогічний період зафіксували в Київській, Дніпропетровській та Одеській областях. Важливо! Контакти департаменту соціального захисту населення Львівської ОДА з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству: 032-255-47-96. Адреса: вул. Митрополита Андрея, 10. Корисні посилання: 1. План дій у випадку домашнього насильства 2. Телефони “гарячих” ліній для осіб, які постраждали від торгівлі людьми
У Львівській області розпочав роботу цілодобовий колцентр для відповідей населення щодо вакцинації
19 листопада 2021
Згідно з дорученням Офісу Президенту України, сьогодні у Львівській області розпочав роботу цілодобовий колцентр, який надаватиме відповіді на запитання щодо вакцинації від COVID-19, адреси та контакти пунктів щеплень та центрів вакцинації населення. Такий колцентр запрацював на базі «Гарячої лінії області» за телефоном 112 Єдиної служби допомоги населенню. «Новий формат роботи лінії 112 є дуже на часі, адже до обласного колцентру на тему вакцинації жителі області зверталися і звертаються повсякчас. Зараз ми підвищуємо якість надання послуг у цьому напрямі та робимо все можливе, аби допомогти кожному отримати всю повноту інформації, вирішити важливі питання, почути та навіть разом втілити ініціативи», - зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький. Попередньо працівники колцентру спільно з Департаментом охорони здоров'я Львівської ОДА напрацювали спеціальний список питань та відповідей на можливі запитання про вакцинацію в області. Як повідомив також очільник області, гаряча лінія працюватиме у двох режимах: запитання, які потребуватимуть короткої інформаційної відповіді, закриватимуть усно; проблеми ковідної тематики, які потребують подальших кроків та вирішення, реєструватимуть як звернення громадян і, відповідно, скеровуватимуть для вирішення у відповідні підрозділи та інстанції.
Працює контакт-центр щодо укладання договорів на постачання природного газу
26 жовтня 2021
Як інформують у департаменті паливно-енергетичного комплексу, енергоефективності та житлово-комунального господарства Львівської ОДА працює контакт-центр щодо укладання договорів на постачання природного газу з бюджетними установами та релігійними організаціями. «На Львівщині триває робота щодо заключення договорів на постачання природного газу бюджетним установам з ТОВ «Нафтогаз Трейдинг»»,- зазначають у департаменті. Відтак, для узгодження алгоритму працює контакт-центр за номером 044-300-25-50. Години роботи: Пн-Пт 8:00-19:00 год, Сб-Нд 9:00-19:00 год. Детальніше з алгоритмом укладення договорів бюджетними організаціями та установами, а також переліком контактів відповідальних осіб від ТОВ «ГК «Нафтогаз Трейдинг» можна ознайомитись за посиланням.
В межах інформаційної компанії з превенції постковідного синдрому в області працює безкоштовна Гаряча лінія
26 жовтня 2021
Благодійна організація «Благодійне товариство «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» м. Львів» в партнерстві з Львівським обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України за підтримки департаменту комунікацій та внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації, запустили безкоштовну гарячу лінію щодо поширення коронавірусної інфекції COVID-19. Її метою є надання консультаційних послуг для осіб, які перебувають в групі ризику щодо поширення легеневих захворювань, перебувають на етапі лікування, або перехворіли легеневими захворюваннями та мають постковідні симптоми. «Зважаючи на актуальність запитів щодо подолання постковідного синдрому, було критично необхідне впровадження діяльності гарячої лінії. В процесі виконання проєкту «Інформаційна кампанія щодо превенції постковідного синдрому у населення Львова та Львівської області» було поширено понад 15 тис. інформаційних матеріалів, що стосуються гарячої лінії з приводу поширення коронавірусної інфекції COVID-19. Інформуванням охоплено приблизно 50 тисяч населення міста та області, розповсюджено 10 тис інформаційних матеріалів, зокрема, серед відвідувачів закладів соціального захисту та клієнтів закладів охорони здоров’я» - розповів голова правління Благодійної організації «Благодійне товариство «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» м. Львів». Дмитро Тигач. Гаряча лінія працює за номером телефону 0800-300-232 (безкоштовно) з 8:00 – 20:00 год. Додамо, що проєкт реалізують в межах конкурсу серед інститутів громадянського суспільства на виконання яких надається фінансова підтримка.