«Гаряча лінія Львівської області» запустила чат-боти
«Гаряча лінія Львівської області» запустила чат-боти у Вайбер https://chats.viber.com/lodahotline_bot та Телеграм https://t.me/lodahotline_bot
Через них можна отримати актуальну корисну інформацію (адреси військкоматів, укриттів, центрів прийому гуманітарної допомоги, щодо черг на кордонах, транспорту). Також через чат-боти можна подати звернення.
Просимо не телефонувати на «Гарячу лінію Львівської області» із дріб’язковими проблемами. Адже кожен дзвінок – це одна зайнята лінія. Просимо використовувати чат-боти.
Через значну кількість дзвінків «Гаряча лінія Львівської області» прийматиме лише ті звернення, що стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ.
Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку Вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат ботів.
Якщо Ви перебуваєте в межах Львівської області телефонуйте за коротким номером 112, якщо на території інших областей - 032 259 60 31.
Новини за темою
Внаслідок влучання ворожої ракети у підстанцію залізниці на Золочівщині постраждалих немає
25 квітня 2022
Сьогодні близько 08:30 год внаслідок ракетного удару стався вибух на тяговій підстанції залізничної станції «Красне» на Золочівщині. Пожежу внаслідок влучання ракети уже загасили. Як повідомив начальник Львівської обласної військової адміністрації Максим Козицький, постраждалих, на щастя, нема. Ракети летіли на захід України з південно-східного напрямку, а російські окупанти випустили їх з літаків стратегічної авіації (ймовірно Ту-95). Водночас очільник області розповів, що інформація про вибухи у Яворівському районі, яку активно поширюють деякі телеграм-канали та медіа, не відповідає дійсності! Закликаємо, читайте новини про ситуацію на Львівщині лише з офіційних джерел. Нагадуємо, якщо ви бачите підозрілі літаючі об’єкти, не фотографуйте їх, не знімайте відео і не викладайте у соцмережі. Повідомте про ці об‘єкти в чат-бот у телеграмі «Шось летить» – @rusrocketfly_bot Цей чат-бот створили спеціалісти Львівської ОВА та IT-фахівці спеціально для того, щоб уважні цивільні люди могли також стати Вартовими неба і зробити свій внесок у перемогу України над окупантом. Фото: ілюстративне
''Інформація, яку ви передаєте через чат-бот ''Шось летить'', може врятувати чиєсь життя'', – Максим Козицький
8 квітня 2022
Львівська обласна військова адміністрація в партнерстві з командою розробників створила чат-бот ''Шось летить''. За тиждень кількість користувачів бота сягнула 14 тисяч, а сам бот може одночасно приймати дані до пів мільйона верифікованих осіб. Сьогодні у Львівській ОВА презентували чат-бота “Шось летить”. Начальник Львівської обласної військової адміністрації Максим Козицький розповів, що ця програма дозволяє активним та уважним людям допомогти силам ППО, при цьому не виказуючи локацій ворогу чи його колаборантам. ''Програма створена для того, щоб координувати діяльність між повітряним командуванням ''Захід'', теробороною та нашою адміністрацією. Вона допомагає відстежити об'єкти, які залітають на територію області, а інформація, яку користувачі бота передають військовим, може врятувати чиєсь життя. Люди, які за допомогою чат-бота повідомляють про підозрілі літаючі об‘єкти, допомагають спеціальним службам ще швидше знешкоджувати ворожі об'єкти”, – зазначив під час презентації очільник області. Перший заступник начальника Львівської ОВА Андрій Годик повідомив про особливості роботи бота. ''Основна загроза для мешканців області надходить саме з повітря, тому завдяки координації з ПВК ''Захід'' ми пропрацювали обмін інформації між населенням та військовими. Цей чат-бот створили для того, щоб населення не робило фото чи відео ракетної небезпеки, а повідомляло про почуте чи побачене повітряному командуванню напряму. У боті можна повідомити про місце та тип об'єкта, який помітила людина. Закликаю усіх не зловживати використанням цього чат-бота, інформація, яку ви надаєте, повинна відповідати дійсності'', – сказав Андрій Годик. Заступник начальника Львівської ОВА з питань цифровізації Олександр Кулепін розповів про перспективи використання чат-бота за межами регіону. ''Після проведених переговорів з Міністерством цифрової трансформації ми домовилися, що чат-бот верифікуватиме осіб, які надають інформацію, через додаток “Дія”. Це для того, щоб відсіяти недоброчесних користувачів або інших ботів, яких можуть створити для подання хибної інформації. Зважаючи на доведену ефективність цього чат-бота, ми надалі розширимо географію його роботи на усю територію України'', – розповів Олександр Кулепін. На презентації чат-бота також показали відео нещодавнього відбиття повітряної загрози над Львівщиною, та як цю загрозу локалізують військові, яким користувачі чат-бота передають інформацію. Відеоінструкція авторизації через Дію подана нижче:
На Львівщині запустили чат-бот, де кожен може допомогти бійцям протиповітряної оборони
2 квітня 2022
«Шось летить» - під такою назвою в області створили чат-бот, за допомогою якого кожен небайдужий може допомогти бійцям протиповітряної оборони. Інформує начальник Львівської обласної військової адміністрації Максим Козицький. Щоб авторизуватись потрібно знайти у телеграмі чат-бота @rusrocketfly_bot. Авторизація відбувається одноразово через номер телефону. Що важливо: чат-бот реагує лише на номери українських мобільних операторів. Відтак, коли людина бачить підозрілий літаючий об‘єкт вона інформує про це в наступний спосіб: спершу обирає в меню чат-бота об’єкт, який помітила: ракету, літак чи безпілотник; далі бот пропонує користувачу поділитись своєю геолокацією, користувач погоджується, бот попросить підтвердити намір - підтверджує; опісля інформацію беруть в роботу. Розробили цей чат-бот спеціалісти Львівської ОВА спільно з IT-фахівцями. «Нам усім дуже важливо, щоб чат-ботом «Шось летить» почали користуватися якнайбільше уважних людей у всіх регіонах. На кожне повідомлення, яке ви надішлете, будуть реагувати ті, хто сьогодні прикриває небо над нами. Тому прошу працювати з ботом лише тоді, коли справді помітили щось підозріле в небі. Наші бійці є міцним щитом. Ми зобов‘язані бути міцним та уважним тилом для них», - наголосив начальник Львівської ОВА.
Здолати окупанта: перелік корисних чат-ботів для користувачів Інтернету
11 березня 2022
Чат-боти, які допоможуть подолати окупанта й допомогти собі та близьким. Аби знайти бота, просто копіюйте його юзернейм (починається з @) та вставляйте у вкладку “Пошук” (віконце з лупою) у телеграмі. 1. Готовий до всього. Тут можна дізнатися, як вступити в територіальну оборону, вижити цивільному та як діяти в кризовій ситуації @Hotovyi_do_vsioho_bot 2. Джгут 2.0. Перша допомога. Розкаже, що робити, якщо ви не знаєте / не пам’ятаєте алгоритмів дій при інфаркті, інсульті, зупинці серця, а також інші поради першої медичної допомоги @FastAid_bot 3. SaveUA. Бот допоможе знайти у своїй області як волонтерів, так і запропонувати власну допомогу. Продукти харчування, транспорт, паливо, прихисток тощо @saveua_bot 4. STOP Russian War. Завдяки боту треба повідомляти про пересування ворожої техніки @stop_russian_war_bot 5. StopRussia. За допомогою боту можна заблокувати Telegram-канали, YouTube-канали, Facebook-групи, Instagram-профілі, які поширюють дезінформацію, а також інформацію щодо місць дислокацій ЗСУ @stopdrugsbot 6. Нам по дорозі. Бот допоможе українцям з автівками та українцям, яким немає чим їхати, знайти одне одного @nampodorozi_bot 7. Прихисти українців. Щоб ті, хто потребують притулку, і ті, хто можуть його надати, знайшли одне одного @shelter_for_ukrainians_bot 8. Турботник. Допомагає 24/7 українським переселенцям отримати тимчасову домівку та необхідні речі у ЦНАПах, що працюють як пункти турботи @turbotnyk_bot 9. Для допомоги дітям у складних ситуаціях у воєнний час. Бот допоможе, якщо ви бажаєте тимчасово прихистити дитину у своїй сім'ї, якщо ваша дитина загубилася, якщо ви бачите самотню дитину, якщо вам відомі міжнародні організації, які готові прихистити українських дітей, якщо ви маєте інші питання стосовно дітей @dytyna_ne_sama_bot 10. Оперативна інформація про дорослих та дітей, які загубилися та дітей, яких знайшли, також інформація про дорослих, зв’язок із якими було втрачено @poshuk_znyklyh 11. Надання інформації щодо відмови представникам бізнесу у розрахунку карткою при оплаті товарів/послуг @pos_terminals_bot 12. Надання інфомації у разі виявлення випадків завищених цін під час оренди помешкання чи користування будь якими послугами @derzhspozhivsluzhba_bot Також нагадуємо про корисні чат-боти, які діють на території Львівщини. 1. Чат-бот Гарячої лінії Львівської області (https://t.me/lodahotline_bot) Створений для отримання допомоги щодо вступу в ЗСУ (територіальна оборона), допомоги захисникам, біженцям, укриття міста та області, розміщення біженців на території міста Львова та області, функціонування транспорту (маршрутки, приміські поїзди), черг на міжнародних пунктах пропуску, комендантської години, блок-постів, перепусток, подання звернення. 2. Допомога на Львівщині (https://t.me/mzTyui_bot) Чат-бот, який дозволяє дізнатись, де потрібні волонтери та допомога. Контактну інформацію Територіальної оборони, а також містить низку корисних посилань, як от перекази коштів на армію та інше.
Працюють чат-боти для виявлення випадків завищених цін
7 березня 2022
Львівщина вже як 12 днів є надійним тилом для людей, які постраждали від військових дій російської федерації та змушені були покинути власні домівки. Зокрема, станом на сьогодні Львівська область прийняла вже 63, 5 тисяч вимушено переміщених осіб. Відтак, якщо ви приїхали на Львівщину, ховаючись від бойових дій та хочете орендувати помешкання або скористуватись будь-якою послугою і виявляєте випадки завищених цін, задля уникнення подібних ситуацій створено чат-бот @derzhspozhivsluzhba_bot. Також у разі виявлення випадків відмови представника бізнесу у розрахунку карткою при оплаті товарів/послуг створено чат-бот @pos_terminals_bot. Львівщина застерігає своїх мешканців від мародерів та «хитрих бізнесменів»!
На Львівщині для переміщених осіб, які потребують допомоги діє «гаряча лінія 112» та окремий чат-бот
3 березня 2022
На стадіоні Арена Львів діє Центр підтримки внутрішньо переміщених осіб. У Центрі новоприбулі особи з усіх регіонів України, які були вимушені покинути свої домівки, отримують медичну допомогу та поради щодо тимчасового місця поселення. Для внутрішньо переміщених осіб, які потребують поселення чи гуманітарної допомоги, а також для тих, хто готовий запропонувати допомогу у будь-якому вигляді в області діє «лінія 112» та чат-бот гарячої лінії у телеграмі @lodahotline_bot. Якщо ви перебуваєте в межах Львівської області телефонуйте за коротким номером 112, якщо на території інших областей - +38 032 259 60 31. Читайте також: Максим Козицький роз’яснив алгоритм дій переміщених осіб після прибуття на Львівщину. Також повідомляємо, що у зв'язку з численними запитами представників медіа, від сьогодні на території Центру підтримки внутрішньо переміщених осіб дозволено зйомки з 06:00 до 22:00. Але просимо вас не створювати там хаосу і погоджувати свої дії з координаторами Центру, які розкажуть, що дозволено знімати. Дякуємо за розуміння!
Увага! Інформувати про повітряну тривогу буде лише офіційний телеграм-канал «Оповіщення ЦЗ»
3 березня 2022
Вчора ми стали свідками ситуації, коли багато інформаційних ресурсів дезінформували населення щодо початку та завершення повітряної тривоги. Керівництво Львівської обласної військової адміністрації прийняло рішення обмежити такі повідомлення на підставі воєнного стану в країні. Відтепер усі сповіщення будуть лише і виключно у телеграм-каналі «Оповіщення ЦЗ». Звертаємося до голів громад, блогерів, адміністраторів сторінок і спільнот у соціальних мережах - перестаньте самовільно писати про початок чи завершення повітряних тривог. Ваші необережні і необдумані дії наражають мирне населення Львова та області на смертельну небезпеку. Дозволено тільки поширювати інформацію із каналу Оповіщення ЦЗ, котрий належить департаменту цивільного захисту Львівської обласної військової адміністрації. Додаток «Тривога!» наразі лише вдосконалюється і не завжди працює коректно, тому рекомендуємо використовувати його як додатковий, а не головний канал отримання інформації про повітряні тривоги. Нагадуємо, що після сигналу тривоги вам необхідно увімкнути телеканал Перший Західний, телеканал Правда тут. Львів, телеканал НТА, телеканал UA:Львів, радіо Перше, радіо Львівська хвиля, радіо Люкс, радіо Вголос або радіо Незалежність та діяти відповідно до інструкцій! У будь-якому випадку сигнал «Повітряна тривога» означає, що маємо виконати такі дії: Якщо ви вдома, вимкніть світло та газ, візьміть документи, необхідні ліки, трохи харчів та води і перейдіть у найближче укриття. Повідомте також сусідів та осіб з інвалідністю. Допоможіть їм перейти в укриття. Залишайтеся в укритті до наступного сигналу сирени, яка означає відбій повітряної тривоги! Не виходьте, доки не буде дана команда «Відбій повітряної тривоги!» Про це також повідомить лише телеграм-канал Оповіщення цивільного захисту https://t.me/dczloda Сподіваємось на розуміння і просимо про максимальне поширення цього допису усіма медіа Львова та Львівщини.
Протидія дезінформації: підписуйтесь на офіційний телеграм-канал очільника Львівщини Максима Козицького
1 березня 2022
Для поширення достовірної інформації в кожній області України створили офіційний телеграм-канал начальника обласної військової адміністрації. Про це повідомив заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко. «Друзі! Україна тримає стрій! Влада на місцях разом із воїнами ЗСУ та силами територіальної оборони працює на нашу Перемогу. Ворог штампує багато фейків, щоб посіяти паніку. Не піддаємось на провокації, користуємось офіційними джерелами», - зазначив Кирило Тимошенко. Він також додав список офіційних телеграм-каналів начальників усіх обласних військових адміністрацій. Дізнатися детальнішу інформацію про актуальну ситуацію у Львівській області можна завдяки каналу начальника ОВА Максима Козицького за посиланням. Підписуйтесь, щоб бути в курсі останніх подій на території Львівщини. Там ви також знайдете інформацію про штаби, які розгорнули для допомоги переселенцям, про потреби в ресурсах, волонтерах тощо.
Важливо: в СБУ пояснили, що робити людям, які побачили ворожий російський танк та техніку
26 лютого 2022
У соціальних мережах люди часто поширюють відео та фото, на яких видно, як російська техніка з окупантами їздить населеними пунктами України, здебільшого великими містами. В ГУ Служби безпеки України у Львівській області повідомили, що потрібно робити у таких випадках. «Бачите російські війська та техніку?Помітили ворожі ДРГ? Повідомте про це негайно! Для цього створено спеціальний офіційний чат-бот @stop_russian_war_bot. Достовірність перевірена», - йдеться в повідомленні. Важливо знати: Як відрізнити українську техніку від ворожої. Що вміє цей бот? Він отримує та передає інформацію на відповідні штаби реагування. У разі перебоїв в роботі чат-бота, прохання надсилати інформацію в особисті повідомлення телеграму @stop_russian_war Також знімайте на відео пересування цієї техніки та викладайте у соцмережі під хештегом #війна_проти_україни Маєте бажання та можливість — знищуйте ворожу техніку усіма можливими засобами. В жодному разі не фільмуйте пересування української військової техніки. Не допомагайте ворогу! Захистимо Україну разом!
Телеграм-канали, які поширюють фейки: перелік від служби Держспецзв’язку України
24 лютого 2022
У офіційному телеграм-каналі Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України опублікували перелік телеграм-каналів, які поширюють фейкову інформацію. Нагадаємо, раніше сьогодні у Службі повідомляли, що у мережі шириться інформація про можливі відключення мобільного звʼязку та інтернету, проте ця інформація не відповідає дійсності. Окрім того, як інформував голова Львівської ОДА Максим Козицький, всі мобільні оператори та Інтернет на Львівщині продовжують працювати. Тимчасові технічні збої можуть виникати від перевантаження мереж.
Invest Man: для інвесторів області запрацював новий телеграм-канал
29 липня 2021
Команда відділу інвестиційної політики Львівської ОДА створила телеграм канал для інвесторів Львівщини. Його мета - швидкий обмін та забезпечення максимальної пропозиції для усіх дотичних до процесу залучення інвестицій та ведення проєктів осіб. «Створення такого майданчику пришвидшить та зробить комфортним весь процес обміну інформацією між відділом інвестиційної політики та зацікавленими сторонами. Ще однією вагомою перевагою є те, що потенційні інвестори, відповідно до власних запитів, отримають змогу обирати потрібний об'єкт одразу із декількох варіантів. Це зробить співпрацю особливо вигідною для всіх зацікавлених сторін»,- розповів керівник відділу Орест Фільц. Як він додав, лише за один тиждень роботи каналу для інвесторів, які залишили свої запити вже запропонували 17 об'єктів. Зазначимо, що база інвестиційних об'єктів відділу інвестиційної політики постійно оновлюється. «Це дає змогу запропонувати найкращу пропозицію для кожного інвестора індивідуально», - додав Орест Фільц. Долучитися до телеграм каналу можна за посиланням.
Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків
12 січня 2021
Сьогодні, 12 січня, у співпраці з Visa та Middleware Укрзалізниця запустила свій перший чат-бот у месенджерах Viber та Telegram з можливістю прямого продажу чи повернення квитків, а також замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття або запізнення потяга, номер колії тощо. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. «Укрзалізниця продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу. Ще влітку 2020-го за моєї ініціативи компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+. Сьогодні ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій», - зазначив очільник Міністерства. Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською. Владислав Криклій пояснив, що оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments. Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.