За 10 місяців на Львівщині лікарняні та декретні допомоги від Фонду соцстраху призначили для близько 148 тисяч осіб

11 листопада 2021р, Новини. Прес-служба ОДА

За підсумками січня-жовтня 2021 року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області прийняло на фінансування листки непрацездатності з тимчасової втрати працездатності та з вагітності та пологах на суму в понад 1 млн 54 тисячі гривень.

За виплатами, відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування за цей період звернулись 147 654 особи. Це на 11% (або на 14 776 осіб) більше, ніж упродовж 10 місяців торік.

Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду:

1.Про створений е-лікарняний працівнику необхідно повідомити свого роботодавця будь-яким зручним обом способом (наприклад, телефоном). Якщо застрахованій особі видали паперовий листок непрацездатності, його потрібно передати до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера). Це необхідно зробити не пізніше ніж упродовж 12 місяців після отримання лікарняного листка.

Детальніше про алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний читайте тут, а також про можливі помилки при форматуванні е-лікарняних та їх вирішення за посиланням

2. Е-лікарняний або паперовий листок передають на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). Е-документ видруковувати не обов’язково. Строк розгляду документів і прийняття рішення – 10 календарних днів з дати видачі е-лікарняного (датою видачі вважається восьмий день після дати закриття е-лікарняного, а для лікарняних по вагітності та пологах – восьмий день з дати відкриття). А для паперових лікарняних – 10 календарних днів після отримання листка непрацездатності від працівника.

3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду упродовж не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (зверніть увагу, заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс на вебпорталі Пенсійного фонду, наразі він не має функціональної реалізації).

4. Саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги. Аби слідкувати за станом фінансування онлайн, працівники мають дізнатись точну дату прийняття до фінансування заяви-розрахунку за своїм лікарняним. Це можна зробити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі відділень за посиланням.

5. Знаючи дату отримання Фондом заяви-розрахунку, працівники можуть слідкувати за станом фінансування свого лікарняного листка в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.

6. Інформація щодо стану фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця – ця інформація з'явиться за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів.

7. Роботодавець виплачує допомогу застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів від Фонду.

Як роботодавцю подати заяву-розрахунок за е-лікарняним - посилання

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook