Упродовж травня Служба 112 опрацювала більше 12 тисяч звернень громадян

5 Червня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж травня служба 112 опрацювала  12 038 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 70 скеровано на екстрену службу 101, 1869 звернень - на 102, 2017 звернень - на 103, 119 звернень - на 104, 7963 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих  дзвінків  за місяць  7029 заявникам надано відповіді, ще 934 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

Служба 112

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook