У березні Служба 112 опрацювала більше 9500 звернень громадян

2 квітня 2020р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом березня 2020 року служба 112 опрацювала  9511 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 353 було скеровано на екстрену службу 101, 1261 звернень - на 102, 1164 звернень - на 103, 114 звернень - на 104, 6619 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць 5928 заявникам надано відповіді, ще 691 звернень перебуває  на розгляді.

Ключові слова:

Служба 112

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook