У вересні Служба 112 опрацювала майже 10 тисяч звернень
За вересень 2020 року служба 112 опрацювала 9 916 звернень мешканців Львівської області.
З цієї кількості звернень 157 було скеровано на екстрену службу 101, 16 04 звернень - на 102, 10 94 звернень - на 103, 110 звернень - на 104, 6 951 звернень - на «Гарячу лінію області».
На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
Із прийнятих дзвінків за вересень 3 785 заявникам надано відповіді, ще 751 звернення перебуває на розгляді.
Новини за темою
Поліція Львівщини: за публікацію інформації на користь ворога передбачена кримінальна відповідальність
26 квітня 2022
За минулу добу, 25 квітня, на оперативну лінію 102 надійшло 1567 повідомлень - усі вони опрацьовані. Правоохоронці дякують громадянам за пильність. Також поліцейські нагадують про те, що заборонено здійснювати фото-та відеозйомку та публікувати в соцмережах інформацію про: ракети, які летять або кудись потрапили, місце обстрілу або потрапляння снаряда; назви вулиць, зупинок транспорту, будівель, де сталася надзвичайна ситуація; переміщення українських військових, військові об'єкти; розташування блокпостів; інформацію про потерпілих або загиблих (крім офіційних даних). За поширення такої інформації передбачена кримінальна відповідальність у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до дванадцяти років. Поліцейські Львівщини продовжують нести службу в режимі 24/7 - спільно з нацгвардійцями, бійцями тероборони та представниками громадських формувань патрулюють вулиці Львова та інших населених пунктів області, а також несуть службу на блокпостах, де, у разі потреби, перевіряють документи і транспортні засоби. Також правоохоронці допомагають вимушеним переселенцям, які продовжують прибувати на Львівщину з регіонів, де тривають активні бойові дії. Тримаймо стрій! Разом до Перемоги! Слава Україні!
Поліцейські Львівщини працюють в посиленому режимі: резервні номери телефонів для громадян
21 квітня 2022
Безпекова ситуація на Львівщині контрольована. Поліцейські несуть службу у посиленому режимі. Відтак за минулу добу, 20 квітня, до поліції Львівщини надійшло 1252 повідомлення від громадян – усі вони опрацьовані. У випадку, якщо вам не вдається додзвонитись на основну лінію 102, телефонуйте за мобільними номерами: 096 322 51 67, 068 020 55 81, 068 097 17 08, 098 957 97 18, 068 310 91 86, 098 182 89 02, 095 912 70 61, 093 422 58 45, 098 182 89 01. Також повідомлення можна надсилати на чат-бот: @Lviv102_bot. Правоохоронці реагують на кожне звернення. Крім того, поліцейські Львівщини спільно з нацгвардійцями, бійцями територіальної оборони та представниками громадських формувань у посиленому режимі патрулюють вулиці Львова та інших населених пунктів області, а також несуть службу на блокпостах. Також правоохоронці продовжують надавати допомогу вимушеним переселенцям, які щодня прибувають на Львівщину з регіонів, де відбуваються активні бойовій дії. Тримаймо стрій! Разом до Перемоги!
У березні Служба 112 опрацювала більше 9500 звернень громадян
2 квітня 2020
Протягом березня 2020 року служба 112 опрацювала 9511 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 353 було скеровано на екстрену службу 101, 1261 звернень - на 102, 1164 звернень - на 103, 114 звернень - на 104, 6619 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 5928 заявникам надано відповіді, ще 691 звернень перебуває на розгляді.
За вересень Служба 112 опрацювала більше 14 тисяч звернень громадян
8 жовтня 2019
Упродовж вересня Служба 112 опрацювала 14 123 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 182 було скеровано на екстрену службу 101, 1927 звернень - на 102, 1143 звернень - на 103, 177 звернень - на 104, 10 694 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 9906 заявникам надано відповіді, ще 788 звернень перебуває на розгляді.
Маркіян Мальський провів прийом громадян щодо вирішення корупційних правопорушень та житлових питань
19 вересня 2019
Зустріч з громадянами відбулась сьогодні, 19 вересня, у приміщенні Львівської обласної державної адміністрації. Голова Львівської облдержадміністрації Маркіян Мальський заслухав пропозиції та зауваження громадян, які стосувались неправомірного виселення мешканців із житлового будинку, вирішення проблемних питань сімей загиблих військовослужбовців, створення об’єднаних територіальних громад, відновлення газопостачання в житловому приміщенні, можливих корупційних правопорушень, вчинених посадовими особами та питання у сфері служби у справах дітей. Серед заявників були мешканці з Радехівського, Яворівського, Мостиського, Пустомитівського, Миколаївського, Турківського районів та міста Львова. За підсумками особистого прийому громадян, голова Львівської ОДА Маркіян Мальський надав відповідні рекомендації та доручення відомствам щодо негайного вирішення проблемних питань.
У травні Служба 112 опрацювала більше 13 тисяч звернень громадян
5 Червня 2019
Упродовж травня служба 112 опрацювала 13 053 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 14 було скеровано на екстрену службу 101, 1726 звернень - на 102, 1063 звернень - на 103, 124 звернень - на 104, 10 126 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 8949 заявникам надано відповіді, ще 1177 звернень перебуває на розгляді.
У липні Служба 112 опрацювала майже 14 тисяч звернень
7 серпня 2018
Упродовж липня Служба 112 опрацювала 13 896 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 40 скерували на екстрену службу 101, 1861 звернень - на 102, 2057 звернень - на 103, 128 звернень - на 104, 9810 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 8775 заявникам надано відповіді, ще 1035 звернень перебуває на розгляді.
Упродовж травня Служба 112 опрацювала більше 12 тисяч звернень громадян
5 Червня 2018
Упродовж травня служба 112 опрацювала 12 038 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 70 скеровано на екстрену службу 101, 1869 звернень - на 102, 2017 звернень - на 103, 119 звернень - на 104, 7963 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 7029 заявникам надано відповіді, ще 934 звернень перебуває на розгляді.
Упродовж квітня Служба 112 опрацювала понад 10 тисяч звернень
3 травня 2018
Упродовж квітня служба 112 опрацювала 10 345 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 126 скеровано на екстрену службу 101, 1763 звернень - на 102, 1972 звернень - на 103, 86 звернень - на 104, 6398 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 5393 заявникам надано відповіді, ще 1005 звернень перебуває на розгляді.
Упродовж лютого Служба 112 опрацювала понад 16 тисяч звернень мешканців області
7 березня 2018
Упродовж лютого 2018 року Служба 112 опрацювала 16 630 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 66 скеровано на екстрену службу 101, 1513 звернень - на 102, 1965 звернень - на 103, 107 звернень - на 104, 12 979 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із зареєстрованих звернень за місяць 12 175 заявникам надано відповіді, ще 804 звернень перебуває на розгляді.
Упродовж лютого Служба 112 опрацювала понад 16 тисяч звернень мешканців області
7 березня 2018
Упродовж лютого 2018 року Служба 112 опрацювала 16 630 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 66 скеровано на екстрену службу 101, 1513 звернень - на 102, 1965 звернень - на 103, 107 звернень - на 104, 12 979 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із зареєстрованих звернень за місяць 12 175 заявникам надано відповіді, ще 804 звернень перебуває на розгляді.
Упродовж грудня Служба 112 опрацювала майже 24 тисячі звернень
5 січня 2018
Упродовж грудня 2017 року служба 112 опрацювала 23 823 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 75 скеровано на екстрену службу 101, 2768 звернень - на 102, 2282 звернень - на 103, 212 звернень - на 104, 18 486 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства, благоустрою. Із зареєстрованих звернень за місяць 17 552 заявникам надано відповіді, ще 934 звернення перебувають на розгляді.