Школи Львівщини отримали 36 нових автобусів
Сьогодні, 17 серпня, у школи області передали 36 нових шкільних автобусів. Урочиста передача «Школяриків» відбулася за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич, голови Львівської ОДА Олега Синютки, голови Львівської обласної ради.
«Ці автобуси мають принести дітям якіснішу освіту. І сьогодні у Львівській області створюються опорні школи, діти старшої школи повинні здобувати освіту в хороших кабінетах, з кваліфікованими вчителями і мати рівні можливості, незалежно від того, де вони народилися. Сьогодні вже створено 50 опорних шкіл у Львівській області. І, коли ми подивились на результати ЗНО, то діти із сільської місцевості саме на Львівщині показують найкращі результати серед інших областей. Це свідчить про те, що тут дбають про освіту. І цей крок, коли з програми на шкільні автобуси у Львівській області було витрачено 64 мільйони і лише одна частка - це були державні гроші. Все інше було надано тут місцевим бюджетом. Вітаю усіх тих, кому вдалося це зробити, а також дітей та вчителів, які матимуть можливість доїжджати на навчання з комфортом і отримувати кращу освіту», - зазначила Лілія Гриневич.
Автобуси придбали у межах виконання заходів на 2018 рік Програми розвитку освіти Львівщини на 2017-2020 роки. За результатами проведеної закупівлі у системі електронних торгів ProZorro, вартість автобусів склала 63 млн 680 тис гривень.
«Сьогодні ми говоримо про «Нову українську школу», про нові автобуси та збільшення фінансового забезпечення. Крок за кроком збільшується заробітна плата, матеріальне забезпечення в галузі освіти. Ми горді з того, що нас є кому захищати, а також з того, що нам є кого захищати. Наші діти – це дорога в майбутнє. Президент правий, коли говорить про армію, віру та мову. Тільки так ми підемо вперед. На цих автобусах поїдуть до знань і доброго життя наші діти. Це кошти не лише державного та обласного бюджетів. Це кошти кожної громади, і ми тішимося що зробили велику справу. Дякую вам усім за нашу спільну віру в Україну», - зазначив Олег Синютка.
«Всі 36 автобусів зібрані в Україні, без російських комплектуючих. Це була принципова позиція Львівської обласної ради і Львівської обласної державної адміністрації. Минулого року щодо цього була дискусія, цього ж року ми розуміємо, що український товаровиробник почав домінувати і на цьому ринку також», - додав Олег Синютка.
Нові автобуси отримали 17 районів, 11 ОТГ та 3 комунальні заклади обласного підпорядкування.
Нагадаємо, торік для шкіл Львівщини придбали 68 шкільних автобусів.
Новини за темою
Понад три сотні шкільних автобусів обладнали GPS-трекерами
9 лютого 2022
У 2021 році вперше у Програму розвитку освіти заклали кошти для облаштування «Школяриків» системами стеження руху та супутнього програмного забезпечення. На цю мету в обласному бюджеті передбачили 2 млн 352 тисячі гривень. Відтак, впродовж року громади закупили та встановили відповідні системи стеження у 336 автобусах. «Відстеження автобусів дозволяє батькам спостерігати в реальному часі за пересуванням транспорту, аби розуміти де зараз їх дитина чи коли їй треба виходити з дому. Окрім того, всі «Школярики» перебувають на балансі відділів освіти територіальних громад, тому саме вони відповідальні за раціональне і цільове використання транспорту, який закупили за гроші платників податків. Так управлінці можуть пильнувати всі свої автобуси», - наголосив директор департаменту освіти і науки Олег Паска. Трекерами обладнали як нові автобуси, які громадам передали на початку осені 2021 року, так і ті транспортні засоби, які були закуплені у попередні роки. «Із закладеної на трекери суми, громади використали трохи більш як 1 млн 900 тис. грн. Це означає, що не всі автобуси обладнали системами стеження, будемо це враховувати при плануванні наступних покупок. Плануємо GPS-трекерами облаштувати також нові автобуси, які будемо закуповувати цього року. Департамент освіти уже розпочав роботу щодо формування потреб в «Школяриках» від громад», - розповів керівник відділу технічного нагляду та комп’ютерного забезпечення Богдан Прокопчук. Цьогоріч на закупівлю автобусів для опорних закладів Львівської області у державному бюджеті передбачили 55 млн 675 тис. грн. «Для закупівлі шкільних автобусів передбачено співфінансування з місцевих бюджетів. Тобто, міста обласного значення мають залучити не менше третини вартості, а, наприклад, гірські села, не менше 5%. Але знаємо, що на Львівщині є профіцитні громади, які можуть долучитись до закупівлі автобусів для своїх шкіл на значно більшу суму, тому при збільшенні частки співфінансування, кількість потенційно закуплених «Школяриків» зростатиме», - розповів заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Зазначимо, торік для громад області закупили 23 «Школярики», 2020-го їх було 54.
До уваги ОТГ: що варто знати про передачу районних лікарень громадам
25 грудня 2020
Законом № 1009 передбачено, що районна рада, яка представляє спільні інтереси територіальних громад новоутвореного району, з дня набуття нею повноважень є правонаступником всього майна, прав та обов’язків районних рад, які представляли спільні інтереси територіальних громад ліквідованих районів, території яких включені до складу новоутвореного району, якщо інше не передбачено цим Законом; Правонаступник районної ради району, ліквідованого Верховною Радою України, після припинення відповідних районних рад як юридичних осіб, але не пізніше 1 липня 2021 року, зобов’язаний передати у комунальну власність територіальних громад усі об’єкти спільної власності територіальних громад району, які знаходяться на території цих територіальних громад, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, встановлених Бюджетним кодексом України. Додатково цю норму також визначено у проекті Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України 4100-д який прийнято Верховною радою України 15 грудня, а саме до прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України включено пункт 39 такого змісту: "39. Районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність сільських, селищних, міських територіальних громад установ та закладів, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного цим Кодексом. З 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад”. Таким чином, незалежно від дати передачі майна, з 1 січня 2021 року всі видатки плануються та здійснюються з бюджетів територіальних громад за місцезнаходженням закладів та відповідно до розподілу повноважень. З 1 квітня 2020 року в Україні змінено систему фінансування охорони здоров’я, зокрема медична послуга оплачена за програмою медичних гарантій з державного бюджету. Повноваження органів місцевого самоврядування зазначені у статті 89 Бюджетного кодексу України, зокрема це програми громадського здоров’я; оплата комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, для забезпечення надання медичних послуг за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення; місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, місцеві програми надання населенню медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення. У місцевих програмах розвитку та підтримки передбачаються капітальні видатки (обладнання та ремонти) та програми «місцевих стимулів» тобто додаткові премії та заохочення, у тому числі грошові (Закон України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення») З метою об’єднання зусиль щодо покращення матеріально – технічної бази закладів, проведення капітальних ремонтів тощо, громадам потрібно укладати договори про міжмуніципальне співробітництво. Порядок фінансування та утримання районних лікарень? Можливості бюджетів ОТГ у фінансуванні закладів охорони здоров'я? Відповідно до Проекту Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України 4100-д, який прийнято 15.12.2020, передбачено підпункти “ґ” і “д” пункту 3 ст. 89 викласти в такій редакції: «ґ) оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, для забезпечення надання медичних послуг за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення; д) місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, місцеві програми надання населенню медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення». Додаткове уточнення щодо повноважень ОМС містить Закон 2168 « Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»: органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції можуть фінансувати місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, зокрема щодо оновлення матеріально-технічної бази, капітального ремонту, реконструкції, підвищення оплати праці медичних працівників (програми "місцевих стимулів"), а також місцеві програми надання населенню медичних послуг, місцеві програми громадського здоров’я та інші програми в охороні здоров’я. Таким чином до повноважень ОМС належить фінансування комунальних послуг та енергоносіїв, та підтримка матеріальної бази закладів. Крім того, ОМС можуть фінансувати програми місцевих стимулів, наприклад придбання службового житла та додаткові фінансові премії понад основну заробітну плату працівників. Утримання будь яких закладів наразі не здійснюється, фінансування послуги відбувається через єдиного закупівельника – НСЗУ з державного бюджету. Територіальні громади фінансують енергоносії та матеріальне оснащення таких закладів. Для забезпечення фінансової стійкості закладів у подальшому, збільшення обсягу фінансування з державного бюджету громадам варто визначити напрямки розвитку лікарні, необхідність придбання обладнання та залучення додаткових фахівців. З цією метою доцільно використовувати механізм міжмуніципального співробітництва та об’єднувати фінансові ресурси кількох громад для придбання наприклад спеціалізованого дороговартісного обладнання. На фінансування комунальних послуг та енергоносії може бути спрямована додаткова дотація, яка передбачена в державному бюджеті для фінансування видатків переданих закладів. Розподіл субвенції здійснює обласна рада. Яким чином та через кого проводити фінансування ЦРЛ? Яким чином при перехідних періодах проводити оплату комунальних послуг? Відповідно до законопроєкту 4100-д. з 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад. Тобто, незалежно від факту передачі закладу охорони здоров’я, відповідна рада, де знаходиться цей заклад, як правило це районні центри, має передбачити фінансування, зокрема комунальних послуг та енергоносіїв цього закладу відповідно до розподілу повноважень з бюджету територіальної громади. Механізм та складові фінансування закладів охорони здоров'я в 2021 році (нові угоди чи пролонгація договорів з НСЗУ, платні послуги і т.п.) Відповідно до законопроєкту 4100-д, який прийнято 15.12.2020 передбачено викласти підпункти “ґ” і “д” пункту 3 ст. 89 викласти в такій редакції: «ґ) оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, для забезпечення надання медичних послуг за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення; д) місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, місцеві програми надання населенню медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення». Додаткове уточнення щодо повноважень ОМС містить Закон 2168 «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» : органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції можуть фінансувати місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, зокрема щодо оновлення матеріально-технічної бази, капітального ремонту, реконструкції, підвищення оплати праці медичних працівників (програми "місцевих стимулів"), а також місцеві програми надання населенню медичних послуг, місцеві програми громадського здоров’я та інші програми в охороні здоров’я. Таким чином до повноважень ОМС належить фінансування комунальних послуг та енергоносіїв, та підтримка матеріальної бази закладів. Крім того, ОМС можуть фінансувати програми місцевих стимулів, наприклад придбання службового житла та додаткові фінансові премії понад основну заробітну плату працівників. Умови оплати медичних послуг визначаються Постановою Кабінету міністрів України. На 2021 рік відповідна Постанова поки не прийнята. Одним з вагомих джерел фінансування закладів є платні послуги, тарифи на які мають бути розраховані закладом та затверджені ОМС у встановленому законодавством порядку, перелік їх визначений Постановою 1138 Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах. Яким чином закласти кошти в бюджет територіальної громади на 2021рік, якщо заклади охорони здоров'я у власності району, який ліквідовано і ще не відбулась передача до району новоутвореного, а передача до територіальної громади відбудеться до 01.07.2021. Відповідно до законопроєкту 4100-д, який прийнято 15.12.2020, передбачено, що «…районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність сільських, селищних, міських територіальних громад установ та закладів, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного цим Кодексом. З 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад». Тобто, незалежно від факту передачі закладу охорони здоров’я, відповідна рада, де знаходиться цей заклад, як правило це районні центри, має передбачити фінансування, зокрема комунальних послуг та енергоносіїв цього закладу відповідно до розподілу повноважень з бюджету територіальної громади. Чи можливо залучати на договірних умовах на співфінансування енергоносіїв КП ЦРЛ інші територіальні громади в межах району та з громад інших районів та областей, населення яких лікується в ЦРЛ? 15 грудня проголосовано проєкт 4100-д, редакція до другого читання передбачає, що з бюджетів сіл, селищ та міст здійснюються видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я, які належать відповідним територіальним громадам, для забезпечення надання медичних послуг за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення. Тому видатки на комунальні послуги мають здійснюватися з бюджету територіальної громади, яка є власником цього закладу. В разі незабезпеченості в коштах на енергоносії з місцевого бюджету по КП ЦРЛ чи можна спрямовувати на вказані видатки кошти НСЗУ? Комунальне некомерційне підприємство (далі – КНП) спрямовує доходи, утому числі надходження від НСЗУ підприємства на забезпечення діяльності у тому числі на видатки щодо комунальних послуг, проте першочергово обов’язковому порядку забезпечується надання медичних послуг. Як буде здійснюватися з 01.01.2021р фінансування амбулаторій та фельдшерських пунктів, які відійдуть до інших громад? Якщо іншим громадам, за їх ініціативою, буде передано майно КНП, зокрема майно яке було закріплене за ФАПами та амбулаторіями, такій громадам потрібно створити власний заклад на базі цього майна, укомплектувати його персоналом, отримати ліцензію та укласти договір з НСЗУ. Відповідно медична послуга буде профінансована з державного бюджету. Комунальні послуги, енергоносії забезпечить власник закладу. Варто попередньо оцінити спроможність такого закладу та доцільність його створення. Крім того, зміна місць надання допомоги потребує внесення змін до ліцензії та договору з НСЗУ основним закладом, на балансі якого це майно перебуває на сьогоднішній день. Якщо громада не бажає створювати власний заклад, жителі можуть продовжувати обслуговуватися будь яким закладом, у якому працює лікар з яким укладено декларацію, оскільки надання медичної допомоги екстериторіальне та не пов’язане з приналежністю до певної громади. Що робити у випадку, коли новостворена територіальна громада не приймає у власність КНП ЦРЛ? Як будуть плануватись і фінансуватись комунальні послуги на лікарню у 2021 році? (з якого бюджету?) Відповідно до законопроєкту 4100-д, який прийнято 15.12.2020, передбачено, що «….районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність сільських, селищних, міських територіальних громад установ та закладів, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного цим Кодексом. З 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад». Тобто, незалежно від факту передачі закладу охорони здоров’я, відповідна рада, де знаходиться цей заклад, як правило це громади, утворені на базі районного центру, має передбачити фінансування, зокрема комунальних послуг та енергоносіїв цього закладу відповідно до розподілу повноважень з бюджету територіальної громади. У разі відсутності згоди щодо подальшого прийняття закладу охорони здоров’я (далі -ЗОЗ) у власність територіальної громади, районна рада може звернутися до суду з відповідним позовом. Хто повинен виділяти кошти на утримання районної лікарні, енергоносії? Якщо ОТГ відмовляються прийняти лікарню у власність, можна її передати на область? Чи можна залишити районну лікарню на рівні районну, а ТГ по угоді направляли кошти на енергоносії? Відповідно до законопроєкту 4100-д, який прийнято 15.12.2020, передбачено, що « районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність сільських, селищних, міських територіальних громад установ та закладів, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного цим Кодексом. З 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад». Тобто, незалежно від факту передачі закладу охорони здоров’я, відповідна рада, де знаходиться цей заклад, як правило це районні центри, має передбачити фінансування, зокрема комунальних послуг та енергоносіїв цього закладу відповідно до розподілу повноважень з бюджету територіальної громади. Район не має повноважень у сфері медицини, тому направляти громада субвенцію не може. Громади можуть об’єднувати кошти на засадах міжмуніципального співробітництва для покращення матеріальної бази закладів, наприклад для придбання дороговартісного обладнання, яке дозволить в подальшому закладу надавати більш якісні послуги та укласти додаткові договори з НСЗУ.
Дітям-сиротам вручили ключі від помешкання у смт Рудне
14 грудня 2020
Для дітей-сиріт Надії і Дмитра, які між собою є братом та сестрою, придбали власне житло. Сьогодні, 14 грудня, ключі від двокімнатної квартиру у смт Рудно їм вручив заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Юрій Холод. Діти родом з Кам'янка-Бузького району. Загальна площа житлового об'єкту – 41,4 м2. Вартість житла становить 578 тисяч гривень. Це кошти обласного бюджету у співфінансуванні з коштами, що надала районна рада. ВІдтак, 336 800 тисяч гривень перечислили з області, а ще 241 200 тисяч гривень - з району. "Лише з обласного бюджету за три роки в Кам‘янка-Бузькому районі придбали для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, 16 домівок. Ми використовуємо усі можливості для того, щоб якнайбільше дітей отримали власне житло, де зможуть збудувати міцну і люблячу власну родину", - зазначив Юрій Холод. Як розповів начальник служби у справах дітей Львівської ОДА Володимир Лис, цього року у межах обласної програми для 33 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування загалом придбали 25 житлових об’єктів за майже 13 мільйонів гривень. Співфінансування з місцевих бюджетів склало 5 мільйонів 842 тисячі гривень. Христина Дмитрик
Двадцятьом чотирьом амбулаторіям області передали комплекти для телемедичного консультування
11 листопада 2020
На закупівлю 254 комплектів телемедичного обладнання для сільських амбулаторій Львівщини передбачено 25 146,0 тис. грн субвенції з державного бюджету. Аби кожна амбулаторія отримала такі комплекти, співфінансування із місцевих бюджетів становить 10%. Сьогодні комплекти для телеметрії та телемедичного консультування отримали ті медичні заклади, для яких місцева влада передбачила таке співфінансування. Комплекти урочисто передали заступник голови Львівської ОДА Іван Собко та начальник управління капітального будівництва Павло Терех. У програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування входять портативний ЕКГ, вимірювач артеріального тиску, пульсоксиметр, спірометр, безконтактний термометр, дерматоскоп, цифрова оглядова камера та планшет для зберігання та передачі даних. Комплекти для телемедичного консультування отримали 24 амбулаторій у Буському, Пустомитівському та Радехівському районах. Телемедицина — це напрям медицини, а саме комплекс дій, технологій та заходів, що застосовуються при наданні медичної допомоги з використанням засобів дистанційного зв’язку у вигляді обміну електронними повідомленнями (у випадках, коли відстань є критичним чинником, наприклад, в сільській місцевості). Повідомленнями обмінюються лікарі між собою. Так лікарі первинної ланки мають можливість швидко отримати фахову консультацію вузькопрофільних колег. Консультації в форматі «лікар — лікар» можна отримати у сфері пульмонології, ендокринології, дерматології, педіатрії тощо. Прес-служба ОДА
Інфекційній лікарні передали нові апарати ШВЛ
8 вересня 2020
Сьогодні, 8 вересня, Львівській обласній інфекційній клінічній лікарні передали три апарати ШВЛ. Обладнання придбали за кошти Фонду Ріната Ахметова та ДТЕК. " У квітні ми передали на потреби області майже 35 тис. експрес-тестів для діагностики вірусу та захисні костюми для медиків. На потреби області передали вже 15 апаратів ШВЛ, а сьогодні передаємо три апарати для інфекційної лікарні. Це обладнання буде рятувати людські життя як під час пандемії, так і після", - зазначив Олег Таращук, директор ДТЕК Західенерго. Він додав, що апарати ШВЛ, які придбав для українських медиків Фонд Ріната Ахметова, це реанімаційне обладнання високого класу. Вони автоматизовані і значною мірою виключають людський фактор. Завдяки цьому, закуплені апарати ШВЛ, можуть бути використані майже відразу ж після інсталяції практично в будь-якому куточку України, що дуже важливо в умовах епідемії, коли рятувати життя потрібно тут і зараз. «Наші партнери системно не на словах, а на ділі допомагають лікарям і медичним закладам боротися із пандемією. В межах підписаного меморандуму чітко виконують свої зобов’язання і активно підтримують нас у подоланні Covid-19. Уже чимало наших лікарень – як у Львові, так і в області - отримали допомогу. Ми дуже вдячні за ваші зусилля, які ви докладаєте до порятунку життів українців. Особлива подяка колективу інфекційної лікарні, який взяв на себе особливо велике навантаження, працює із найважчими пацієнтами, тому допомога завжди доречна. Львівська ОДА і обласна рада завжди готові відгукнутися на ваші потреби, адже лише разом можна подолати цю пандемію», - акцентував заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Зазначимо, ще один апарат ШВЛ сьогодні передадуть Львівському обласному госпіталю ветеранів війн та репресованих імені Юрія Липи. Ірина Ящишин Фото автора
Освітнім закладам області передали ще три нових «Школярики»
17 Червня 2020
Сьогодні, 17 червня, навчальним закладам області передали ключі від ще трьох автобусів, які придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини. Загалом школи отримають 54 автобуси. По одному автобусу отримали Перемишлянський район, Радехівська ОТГ, Судововишнянська ОТГ. Ключі та документи урочисто передав заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. «Традиційно передаємо нові автобуси нашим громадам. Ми обіцяли громадам, що ми це зробимо якнайшвидше, і всі, хто надає співфінансування, отримує автобуси. Громади, які отримують школярики, попри зниження можливостей місцевих бюджетів змогли дати співфінансування. Львівщина цього року першою придбала «Школярики». Тепер ці автобуси забезпечуватимуть комфортний доїзд учням, в тому числі і до пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання, яке стартує вже 25 червня», - наголосив Іван Собко. Зазначимо, кошти на автобуси 45% від суми заплатив державний бюджет, 25 % - обласний, 30 % - базові місцеві бюджети громад і районів.
Районам та ОТГ Львівщини передали шкільні автобуси
3 Червня 2020
Сьогодні, 3 червня, п’ятьом районам області та ОТГ вручили ключі від автобусів, які придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини. Загалом школи отримають 54 автобуси. «Школярики» отримали такі райони та громади: Старосамбірський р-н - 2 автобуси, Великомостівська ОТГ, Лопатинська ОТГ та Радехівська ОТГ по одному автобусу. Ключі та документи урочисто передав заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. «Традиційно передаємо нові автобуси нашим громадам. Якісна освіта - це не лише сучасна школа та прогресивний педагог, а й якісне довезення дітей, особливо у гірських районах. Львівщина цього року першою придбала «Школярики». Ми обіцяли громадам, що ми це зробимо якнайшвидше, і всі, хто дасть співфінансування, отримають автобуси. Приємно, що ті громади, які отримують школярики, попри зниження можливостей місцевих бюджетів змогли дати співфінансування», - наголосив Іван Собко. Зазначимо, кошти на автобуси 45% від суми заплатив державний бюджет, 25 % - обласний, 30 % - базові місцеві бюджети громад і районів. Найближчим часом громадам області передадуть іще п’ять автобусів.
Школам Львівщини передали нові «Школярики»
23 квітня 2020
Сьогодні кільком районам області вручили ключі від перших десяти автобусів, які придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини. "Школярики" марки "АТАМАН" отримали такі території: Буський район – 2 , Городоцький район – 2, Яворівський район – 3 , Кам’янко-Бузька ОТГ – 2, Славська ОТГ – 1. «Навіть попри пандемію коронавірусу не варто забувати про те, що карантин закінчиться, і діти знову повернуться до навчання. Впевнений, що нові автобуси - це шлях не лише до школи, а й до нових знань і можливостей для учнів. Якісна освіта - один з найголовніших та найважливіших пріоритетів для ЛОДА. Щороку випускники шкіл області демонструють високі показники на ЗНО, гідно представляють Львівщину на олімпіадах і конкурсах. Ми маємо підтримати підростаюче покоління у їх прагненні до знань і розвитку», - зазначив під час вручення атобусів голова Львівської ОДА Максим Козицький. Кошти на школярики 45% від суми заплатив державний бюджет, 25 % - обласний, 30 % - базові місцеві бюджети громад і районів. «Львівщина першою з-поміж усіх областей закупила автобуси для районних шкіл. Ми сьогодні вручили перші 10 "Школяриків", і найближчим часом маємо вручити решту. Усі без виключення території, які внесли свою лепту у закупівлю автобусів, отримають їх. Територія, яка потребує такого автобуса, мусить у своєму бюджеті передбачити на нього співфінансування», - розповів заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Загалом упродовж квітня-червня 2020 року районам та ОТГ Львівської області буде передано 54 шкільні автобуси. Загальна очікувана вартість "Школяриків" становить 100 млн 60 тис грн, з них 44 млн 559 тис 300 грн було виділено з державного бюджету, 25 млн 245 тис 700 грн - з обласного бюджету та 30 млн 255 тис грн - з місцевих бюджетів районів та ОТГ. Автобуси придбали у межах Програми розвитку освіти Львівщини за кошти державного, обласного та місцевого бюджетів на умовах співфінансування.
Сільським лікарським амбулаторіям первинної медичної допомоги Львівщини передали 28 позашляховиків
29 листопада 2019
Сьогодні, 29 листопада, відбулась передача 28 одиниць службового автотранспорту існуючим амбулаторіям первинної медичної допомоги у сільській місцевості Львівської області. Участь у заході взяв голова Львівської обласної державної адміністрації Маркіян Мальський. «У нас радісна подія. Ці машини сьогодні поїдуть у сільські амбулаторії. Це дуже важлива державна реформа. Минулого тижня ми відкривали амбулаторію в с. Брюховичах Перемишлянського району. Враження від амбулаторій переповнюють, бо є дуже правильна концепція, адже держава створила всі необхідні умови для того, щоб лікарі працювали у сільських амбулаторіях, які відповідають найвищим європейським стандартам. У їхньому приміщенні передбачили житло для медпрацівника. Ми щасливі, що ця реформа продовжується і робитимемо усе від нас залежне, аби мешканці Львівської області отримували якісні медичні послуги. Ця галузь буде у нас в пріоритеті. Здорові люди – це здорова нація, країна і наше майбутнє», - наголосив Маркіян Мальський. Відтак, автомобілі передали у медичні заклади Миколаївського, Пустомитівського, Перемишлянського, Стрийського,Турківського, Яворівського, Золочівського, Кам’янка-Бузького, Радехівського, Сколівського, Сокальського, Мостиського, Дрогобицького, Буського районів. Вартість 28 автомобілів Renault Duster становить 12,796 млн грн - 457,0 тис грн кожен. Всього, включно з цими автомобілями, управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації закупило 110 автомобілів: 43 для нових амбулаторій, що будуються, та 67 для існуючих. За словами заступника голови Львівської обласної державної адміністрації Юрія Холода, до кінця цього року планують відкрити 20 нових амбулаторій на усій території області. Зазначимо, що 22 листопада 2019 року управління капітального будівництва облдержадміністрації оголосило тендер на закупівлю ще 158 автомобілів для існуючих амбулаторій, розташованих на теренах області.
Цьогоріч планують передати 12 тисяч гектарів п’ятьом створеним ОТГ
21 лютого 2019
Цьогоріч триватиме процес передачі земель сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об’єднаних територіальних громад. На виконання рішення уряду в межах децентралізації у сфері земельних відносин Держгеокадастр з 1 лютого минулого року здійснює передачу державних сільгоспземель у комунальну власність об’єднаних територіальних громад. Станом на початок лютого між головними управліннями Держгеокадастру у відповідних областях та всіма ОТГ щодо яких передбачено передачу землі, укладено меморандуми про співпрацю при здійсненні цих транзакцій. По Україні землі отримають 141 ОТГ, які об’єдналися у 2018 році. По Львівській області планується передати п’ятьом створеним ОТГ1984 ділянки орієнтовною площею 12,1 тис га Землі будуть передаватися на баланс ОТГ, як і торік, після проведення інвентаризації, уточнення даних та внесення відомостей до Державного земельного кадастру. Усі процедури з оформлення ділянок перед передачею ОТГ здійснюватимуться за рахунок Державного бюджету.
У кожному врятованому завдяки цьому гвинтокрилу житті буде частка вашої праці, - Ігор Бендзай під час передачі вертольота Ка-226 від Львівської ОДА до Міноборони
8 Червня 2018
Сьогодні, 8 червня, на території Міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького відбулась передача вертольота Ка-226 від Львівської обласної державної адміністрації до сфери управління Міністерства оборони України. «Щодня українська армія, український народ стають міцнішими. Це дається силою, роботою кожної людини. Тому найважливіше – щоб кожен сьогодні на своєму місці робив усе, щоб ми повернули нашу окуповану територію. Для цього нам потрібна сильна армія та підтримка всього цивілізованого світу. Це насправді знаково, що сьогодні тут, на львівському летовищі ми передаємо цей гелікоптер, який лежав у розібраному стані кілька років. Завдяки волонтерам, завдяки всім небайдужим людям ми сьогодні маємо можливість передати цей вертоліт Військово-Морським Силам України. Це ще один крок, який робить Львівщина до нашої спільної перемоги. Переконаний, що ми станемо свідками того, як цей гелікоптер не з пошуковою, не з рятувальною, а із переможною операцією облетить над визволеним Севастополем і Сімферополем», - наголосив голова Львівської ОДА Олег Синютка. Вертоліт Ка-226 - палубний літальний апарат для виконання пошуково-рятувальних операцій з палуби корабля, за своїми льотно-технічними характеристиками може виконувати завдання з несення чергування з медичного забезпечення (евакуація поранених) в зоні проведення Операції Об’єднаних сил, оснащений всім необхідним медичним обладнанням для надання першої медичної допомоги. «Від особового складу морської авіації щиро дякую громаді Львівщини, які долучились до сьогоднішньої важливої події. У кожному врятованому завдяки цьому гвинтокрилу житті буде частка вашої праці, ваша заслуга», - зазначив командир 10-ї морської авіаційної бригади Військово-Морських Сил Збройних Сил України, полковник військово-морських сил Ігор Бендзай. Безоплатна передача вертольота Ка-226 у комплекті з експлуатаційно-технічним майном, в тому числі медичне обладнання, з балансу комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» до сфери управління Міністерства оборони України здійснена до для потреб військової частини А1688 Військово-Морських Сил Збройних Сил України (м. Миколаїв) для виконання завдань із медичного забезпечення (евакуації поранених), а також пошуково-рятувальних дій. «Ми це зробили. Нарешті цей апарат, буде там, де він насправді необхідний і робитиме те, що він повинен робити», - наголосив волонтер Даулет Бейсембаєв. Зазначимо, у 2013 році постановою КМУ «Про передачу майна до сфери управління Львівської обласної державної адміністрації для потреб системи екстреної (швидкої) медичної допомоги» Львівській облдержадміністрації був переданий вертоліт Ка-226 у комплекті з експлуатаційно - технічним майномзагальною вартістю 35 994 002,4 гривень. Вертоліт Ка-226 у комплекті з експлуатаційно - технічним майном зараховано на баланс Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф». За період з 2013 по 2018 роки не використовувався у зв’язку із специфікою літального апарату (палубний вертоліт).
З бюджету області додатково виділили понад 11 млн гривень на придбання «Школяриків»
20 березня 2018
Сьогодні, 20 березня, рішенням сесії, залишок освітньої субвенції в сумі 12 млн 598 тис грн спрямували на Програму розвитку освіти області. Зокрема, на придбання шкільних автобусів виділили – 11,3 млн грн, ще 1,3 млн грн скерували на облаштування спортивної інфраструктури. Окрім цього на оздоровлення дітей інтернатних закладів- 2 100 тис грн, заходи в галузі освіти - 1 500 тис грн. Загалом внесеними змінами до показників обласного бюджету на 2018 рік на галузь освіти і науки скерували 16 млн 478 тис грн.