Соціальний супровід учасників АТО на Львівщині здійснюють 1152 відповідальні особи
На Львівщині з метою забезпечення належного соціального захисту за учасниками АТО (ООС) та членами сімей загиблих та померлих учасників АТО (ООС) 1152 працівників соціальної сфери систематично спілкуються із зазначеною категорію осіб.
“Основними принципами комунікації є координація роботи з відповідними службами та органами влади з метою надання допомоги у вирішенні проблемних питань, озвучених під час спілкування”, - зазначив заступник директора департаменту соціального захисту населення Львівської ОДА Віктор Степанюк.
За його словами, таке спілкування також сприяє вчасному інформуванню про майбутні події або заходи.
Новини за темою
Для громадських організацій розробили путівник ефективних комунікацій
13 січня 2022
Фонд Східна Європа та Інтерньюз-Україна за підтримки проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» в межах програми Академія громадського активізму розробили Путівник ефективних комунікацій, який передбачений для представників громадського сектору. Як зазначили у департаменті комунікацій та внутрішньої політики, Путівник містить фахові поради щодо комунікаційної діяльності громадських організацій та посилання на корисні матеріали, інструкції, курси. Зокрема він дає відповіді на запитання щодо побудови комунікаційної стратегії громадської організації. У посібнику окреслено як визначити цільову аудиторію, на яку спрямована діяльність та основні правила розробки комунікаційного плану. Важливим елементом функціонування громадської організації є робота із медіа та висвітлення своєї діяльності. У путівнику можна знайти необхідні для правила співпраці з медіа та медіамоніторингу. Варто зазначити, що основною метою Путівника є навчити: Розробляти комунікаційну стратегію; Комунікувати у соціальних мережах; Створювати бренд організації; Розробки власних дизайнів проєктів; Налагодження співпраці з медіа тощо. Посібник знаходиться у вільному доступі за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1sot2_6A9YK4QOfy31DvPBrTKX3ZqzLCK/view
Стартувала комунікаційна кампанія про реформу професійної освіти «Ми змінюємося»
16 грудня 2021
Розпочалася комунікаційна кампанія у сфері професійної освіти "Ми змінюємося". Кампанія націлена розповісти учням, їхнім батькам і бізнесу про зміни у професійній освіті. "Реформа неможлива без комунікації. Можна роками робити зміни, але якщо не говорити про них у публічному просторі, їх просто не існуватиме. Сьогодні ми запускаємо комунікаційну кампанію про зміни у професійній освіті, щоб нагадати українському суспільству про перемоги, яких ми досягнули з початку реформи. Розповісти, якими ми є зараз: з новою технікою, навчальними програмами, сотнями партнерств із бізнесом і десятками училищ, які відправляють учнів на стажування за кордон. Ми хочемо, щоб "ми змінюємося" лунало в кожній українській автівці, у кожному профтесі, закарбувалося в головах наших школярів та їхніх батьків", – зазначив заступник Міністра освіти і науки Ігор Гарбарук. Кампанія передбачає інформаційні та рекламні матеріали у Facebook, Telegram, Instagram, Twitter, Tik-Tok і Youtube. У точках дотику з цільовою аудиторією будуть розміщені рекламні постери, а слухачі кращих радіостанцій країни зможуть дізнатися успішні історії працевлаштування учнів у розважальному форматі. Матеріали розповідають про переваги професійної освіти для кожної з цільових аудиторій: для учнів – швидке отримання професії; для батьків – можливість допомогти дитині стати самостійнішою; для бізнесу – отримати професійних фахівців. Кампанія триватиме до кінця грудня 2021 року. Організаторами комунікаційної кампанії є Міністерство освіти і науки спільно з Інститутом модернізації змісту освіти, Pr-агентством Press Association UA, медійною агенцією MediaHub та діджитал агенцією InPrime.
Нетворкінг та ефективна комунікація: для органів виконавчої влади провели тематичне навчання
18 листопада 2021
Напередодні, 17 листопада, для представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадськості провели навчання з комунікації Тема навчання - «Нетворкінг», розвиток критичного мислення та інформаційної культури. Учасниками стали представники органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадськості Львівщини. «Ефективна комунікація - це щось більше, ніж просто обмін інформацією. Йдеться про розуміння, якість та кількість поданої інформації для навколишніх. Якщо дотримуватися певних правил, застосовувати техніки і прийоми, можна розширити свої вміння знаходити підхід до людей і доносити свої думки ясно і швидко». – зазначив Дмитро Посипанко, директор департаменту комунікацій та внутрішньої політики ЛОДА. Спікерами навчання стала Оля Меренюк - тренерка з комунікації і публічних виступів, засновниця Школи ораторської майстерності «Logos». Вона розповіла учасникам про особливості нетворкінгу та способи, за допомогою яких можна завести нові зв’язки. У другій частині інтенсиву Наталія Шегинська - доцент, завідувач кафедри менеджменту та соціального забезпечення Університету банківської справи, сертифікована бізнес-тренерка, експертка з комунікацій поділилась з учасниками знаннями про розвиток критичного мислення та інформаційної культури. Також, спікерка ознайомила присутніх із видами пропаганди, термінами «дезінформації», «меми», «мізінформації» та сферами їх застосування. Як зазначають у департаменті комунікацій та внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації, навчання відбулось в межах Регіональної програми сприяння розвитку інформаційного простору та громадянського суспільства у Львівській області на 2021-2025 роки.
Понад 1,9 млн грн на сімейний відпочинок учасників АТО та їхніх родин виділили з обласного бюджету
7 Червня 2021
За кошти обласного бюджету у межах реалізації обласної Комплексної програми соціальної підтримки АТО/ООС передбачається надання компенсації за послуги з організації сімейного відпочинку поранених учасників АТО (у тому числі поранених бійців-добровольців) та членів їхніх сімей, батьків, дружин і дітей загиблих та померлих учасників АТО, Героїв Небесної Сотні. У 2021 році на зазначену мету передбачено понад 1,9 млн грн з розрахунку 1,5 тис. грн на особу. Для того, щоб скористатися послугами сімейного відпочинку, слід звернутися до органу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації або фактичного проживання одержувача.
Триває конкурс стартап-проєктів для учасників АТО (ООС)
3 Червня 2021
Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації у межах реалізації Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області задля підтримки підприємницької ініціативи учасників АТО (ООС) нагадує про конкурс стартап-проєктів в частині придбання устаткування, обладнання, інших засобів виробництва, які відповідають умовам для визнання їх основними засобами. Підприємці-учасники АТО (ООС) можуть отримати фінансування витрат (частини витрат) на реалізацію стартап-проєкту шляхом укладання договору з департаментом економічної політики ЛОДА. Перелік документів необхідних для участі у конкурсі з підтримки стартап-проєктів: 1. Стартап-проєкт який має містити такі розділи: - Зміст ідеї. Опис проєкту, суспільна значимість, вид економічної діяльності, якому відповідає проєкт. - Конкретний напрямок використання наданих коштів. - Очікуваний фінансово-економічний ефект від реалізації стартап-проєкту (загальний обсяг стартап-проєкту не повинен перевищувати 5 сторінок). 2. Декларація доброчесності учасника згідно з формою (додаток). 3. Виписка із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР). 4. Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати до 20 червня 2021 року у департамент економічної політики обласної державної адміністрації за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 18, каб. 419. Розмір видатків на реалізацію стартап проєкту для однієї фізичної особи-підприємця не може перевищувати 50 тис грн і надається не частіше 1 разу на два роки (24 місяці). Детальну інформацію також можна отримати за телефоном: 299-92-79.
Для учасників АТО (ООС) оголосили конкурс стартап-проєктів
20 травня 2021
Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації у межах реалізації Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області задля підтримки підприємницької ініціативи учасників АТО (ООС) інформує про оголошення конкурсу стартап-проєктів в частині придбання устаткування, обладнання, інших засобів виробництва, які відповідають умовам для визнання їх основними засобами. Підприємці-учасники АТО (ООС) зможуть отримати фінансування витрат (частини витрат) на реалізацію стартап-проєкту шляхом укладання договору з департаментом економічної політики ЛОДА. Перелік документів необхідних для участі у конкурсі з підтримки стартап-проєктів: 1. Стартап-проєкт який має містити такі розділи: - Зміст ідеї. Опис проєкту, суспільна значимість, вид економічної діяльності, якому відповідає проєкт. - Конкретний напрямок використання наданих коштів. - Очікуваний фінансово-економічний ефект від реалізації стартап-проєкту (загальний обсяг стартап-проєкту не повинен перевищувати 5 сторінок). 2. Декларація доброчесності учасника згідно з формою (додаток). 3. Виписка із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР). 4. Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати до 20 червня 2021 року у департамент економічної політики обласної державної адміністрації за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 18, каб. 419. Розмір видатків на реалізацію стартап проєкту для однієї фізичної особи-підприємця не може перевищувати 50 тис грн і надається не частіше 1 разу на два роки (24 місяці). Детальну інформацію також можна отримати за телефоном: 299-92-79.
Учасників АТО (ООС) запрошують до участі у конкурсі інвестиційних проєктів
18 травня 2021
Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації інформує, що триває конкурс інвестиційних проєктів задля підтримки підприємницької ініціативи учасників АТО (ООС) - у межах реалізації Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області. Підприємці-учасники АТО (ООС) зможуть отримати з обласного бюджету відшкодовування частини відсоткової ставки за кредитами, отриманими у банках, які уклали генеральні угоди про співробітництво з департаментом економічної політики ЛОДА. Претенденти на отримання відшкодування частини відсоткової ставки за кредитами повинні відповідати таким вимогам: - мати статус учасника АТО (ООС), підтверджений відповідним офіційним документом; - мати офіційну реєстрацію місця проживання на території Львівської області; - є/були учасниками проєкту Міжнародного фонду “Відродження” “Новий відлік” та/або інших проєктів (програм), що передбачають навчання і супровід фізичних осіб-підприємців на етапах започаткування та ведення підприємництва. Фізичні особи-підприємці, які не є учасниками жодного із наведених вище проєктів (програм), участь можуть брати виключно за умови посвідчення відповідним банківським документом наявності на поточному чи будь-якому іншому банківському рахунку такої фізичної особи-підприємця коштів у сумі не меншій, ніж 20% від розміру заявленого кредиту. Кредити надаються фізичним особам-підприємцям учасникам АТО (ООС) на: - придбання устаткування, обладнання, інших основних засобів виробничого призначення, а також оборотних засобів (сировини, комплектуючих, продукції (товарів) для роздрібної та гуртової торгівлі); - модернізацію технологічного процесу виробництва; - розроблення нових видів продукції (товарів); - промоцію бізнесу і пошук ринків збуту. Перелік документів на участь у конкурсі: 1) Інвестиційний проєкт, що має містити такі розділи: - вид діяльності, наявні чи потенційні виробничі можливості, наявний чи потенційний кадровий склад; - конкретний напрям використання кредитних коштів; - очікуваний фінансово-економічний ефект від реалізації проєкту; - очікувані ринки збуту продукції та послуг. 2) Письмова згода фінансово-кредитної установи щодо надання кредиту; 3) Декларація доброчесності учасника (додаток 1) 4) Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР); 5) Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Розмір кредиту, за яким погашатимуться відсотки, не може перевищувати 300 тис гривень, термін - не більше ніж 3 роки. Відшкодуванню підлягає частина відсоткової ставки за кредитом, яка рівна розміру 1,5 облікової ставки НБУ на дату підписання генерального договору з кредитно-фінансовою установою. Зазначимо, департамент економічної політики ЛОДА співпрацює з: АТ «Ощадбанк», АТ КБ «ПриватБанк», ПАТ АБ «Укргазбанк», АТ «Кредобанк», АТ «ОКСІ БАНК». Документи учасникам конкурсу необхідно подати в департамент економічної політики обласної державної адміністрації за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 18, каб. 419. Детальну інформацію також можна отримати за телефоном: 299-92-79.
Молодь запрошують до участі у Літній школі соціальних лідерів
20 квітня 2021
Учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів Львівської області, а також батьків та учителів майбутніх абітурієнтів запрошують відвідати «Літню школу молодіжних соціальних лідерів». Навчання триватиме з 11 по 14 травня 2021 року. Літня школа має на меті залучити майбутніх молодіжних соціальних лідерів до підготовки фахівців соціальної сфери для територіальних громад області та інших організацій, які здійснюють свою діяльність в соціальній галузі. Стейкхолдерами «Літної школи» виступлять відомі в Україні практики, успішні випускники та студенти кафедри у сфері соціології, соціальної роботи та соціального забезпечення. Захід відбудеться в режимі он-лайн на платформі Zoom з 11 по 14 травня 2021 року. Для участі у школі необхідно перейти за посиланням та зареєструватись у гугл-формі. Посилання на відео конференції буде розіслано зареєстрованим учасникам «Літньої школи» на зазначені у гугл-формі електронні адреси та розміщено на офіційних сторінках партнерів, зокрема у соцмережах. Після завершення «Літньої школи» всі «Молоді соціальні лідери», що зголосились, отримають сертифікат учасника. Організатори літньої школи – кафедра соціології та соціальної роботи Інституту гуманітарних і соціальних наук Національного університету «Львівська політехніка» у партнерстві із Службою у справах дітей Львівської обласної державної адміністрації, Львівським обласним центром соціальних служб та із БФ «Галицька фундація».
Фермерство як бізнес: історії успіху ветеранів АТО/ООС
16 квітня 2021
Ветерани, отримавши бойовий досвід на Донбасі, часто вирішують розпочати нове життя із власної справи. Вони відкривають кав’ярні, майстерні, започатковують креативні й освітні проекти, а також розпочинають свій аграрний бізнес. Завдання департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації – допомогти їм стати професіоналами, показати важливість їхніх господарств не лише для них, а для всього українського суспільства. Упродовж 2016-2020 років в області діяла Комплексна програма підтримки та розвитку агропромислового виробництва у Львівській області, одним із напрямів якої було пільгове кредитування на започаткування чи розвиток аграрного бізнесу. Цією програмою скористались 7 учасників бойових дій на Сході України та отримали кошти на започаткування власної справи з вирощування полуниці, малини, лохини, ірландських троянд, зелені (базиліку) та овочів, розведення овець, вирощування курей-бройлерів та молодняка великої рогатої худоби. Власною історією успіху поділився Андрій Дробіт, який після повернення додому розпочав свою власну справу з вирощування ірландських троянд та зелені. Кошти, отримані від продажу квітів, вклав у будівництво теплиці, а за отримані кредитні кошти придбав котел для обігріву. «З нуля все починалося, досвіду взагалі не було, але було бажання, тому в принципі складного нічого не має, працювати треба. Наразі маємо посаджену лаванду та 5200 туй смарагдових. А також залежно від сезону, вирощуємо салат, огірки та ірландську троянду еустому розсаду якої замовляли аж у Голландії», — розповідає Андрій. Ще одне успішне фермерське господарство “Еко-Ранчо Сабадаш”, яке створив учасник АТО (ООС) Ігор Сабадаш та розпочав свій бізнес з вирощування гусей, а сьогодні займається вирощуванням молодняка великої рогатої худоби. Торік чоловік отримав півмільйона гривень кредитних коштів для розширення ферми та придбав 15 голів корів абердин-ангуської породи та шароле. «Свій бізнес розпочав з вирощування гусей, однак в процесі зрозумів, що потрібні великі кошти для зміни технічних приміщень з їх утримання. Розведення великої рогатої худоби є для нас додатковим напрямом, з якого можна отримувати прибуток і розвиватись», - розповідає Ігор Сабадаш. Крім цього, великою допомогою для учасників АТО (ООС) було те, що вони мали змогу скористатися й іншими грантами і отримати можливість розвивати улюблену справу на рідній землі. Учасникам АТО (ООС) мають переваги при відборі претендентів на участь в Комплексній програмі підтримки та розвитку сільського господарства у Львівській області на 2021-2025 роки. Нагадуємо, що з метою сприяння розвитку суб’єктів мікро- та малого аграрного бізнесу в області розпочато реалізацію Комплексної програми, на яку в 2021 році виділено 20,3 млн.грн.
У Львові окреслили виклики та перспективи підготовки фахівців соціальної роботи
14 квітня 2021
У Львові на базі Львівського національного університету імені Івана Франка відбувся круглий стіл «Сучасні виклики у професійній підготовці фахівців соціальної сфери: діалог роботодавців та закладу вищої освіти». У межах заходу порушили питання, зокрема, підготовки фахівців соціальної роботи, викликів та перспектив у цій сфері, а також особливостей роботи у системі сучасних суспільних інновацій. У своєму виступі начальник Служби у справах дітей Львівської ОДА Володимир Лис розповів про наявні послуги в громадах, хід реалізації ДІ-реформи, а також наголосив на важливості виховання дитини в сім’ї. «Успіх реформи першочергово залежить від створених освітніх, медичних, соціальних та реабілітаційних послуг відповідно до потреб дітей та їх сімей, перш за все на рівні громади, - підкреслив Володимир Лис. - Керівники на місцях повинні розуміти важливість соціального працівника на території громади, бо це дуже важливо. Фаховий працівник – запорука того, що родині нададуть кваліфіковану допомогу для виходу із кризи, і дитину не потрібно буде направляти до інтернатного закладу». Також із доповідями виступили викладачі кафедри спеціальної освіти та соціальної роботи ЛНУ ім. Івана Франка та запрошені гості. Зазначимо, захід проходив on-line на платформі Zoom.
Учасникам АТО/ООС нагадують щодо можливості навчання з розвитку власної справи
7 квітня 2021
Університет банківської справи у співпраці з Мінветеранів проводить навчальний курс «Власна справа» для учасників та учасниць АТО/ООС в межах проєкту «VETERAN START-UP EDUCATION». Мета курсу: - надати практичні знання щодо створення інтегрованої моделі бізнесу; - сприяти соціально-психологічній адаптації учасників та учасниць АТО /ООС; - розкрити потенціал учасників курсу та сформувати впевненість у власних силах; - мотивувати на нові досягнення через заснування власної справи; - допомогти реалізувати start-up; - надати менторський супровід учасникам та допомогти їм підготувати бізнес-проект на обласний конкурс стартапів з ціллю отримати фінансування на його реалізацію. Упродовж 15 навчальних модулів учасники курсу здобудуть прикладні знання з особистого розвитку та самореалізації в соціумі, як особистості, бізнес-процесів, роботи з командою, фінансів, залучення інвестицій в бізнес, управління проєктами та грантової діяльності, опанують практичні інструменти для ведення бізнесу та побудують бізнес-модель свого стартапу. Кожен модуль передбачає тренінговий семінар, виконання практичних вправ та аналізування кейсів відомих компаній за допомогою гостей – успішних підприємців, представників бізнесу та фінансових структур. Між модулями учасники виконують завдання та консультуються для правильної побудови власної бізнес-моделі і кінцевого пітчингу свого проекту перед конкурсною комісією. За результатами успішного закінчення курсу, всі учасники отримають сертифікат Університету банківської справи. Найкращі проекти зможуть взяти участь в обласному конкурсі стартапів та отримати фінансування на його реалізацію. Заяви приймаються районними відділами соціального захисту до 20 квітня 2021 року. Початок навчання 5 травня 2021 року. Партнери проекту: Львівська обласна державна адміністрація, управління соціального захисту ЛМР, Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій, ГО «Академія соціально-економічних ініціатив», IQholding, АТ «Кредобанк», АТ «ОТР Банк», АБ «Укргазбанк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», КС «Галичина», ГС «Фонд розвитку банківської освіти та науки», ГО «Центр «Кроки», БФ «Там де живе надія», ГО «Діловий Клуб «Партнер», Бізнес школа УБС. Контактна особа від Університету банківської справи: к.е.н, доцент кафедри фінансового консалтингу і банківництва, начальник відділу фандрайзингу УБС Ярина Танчак, 0974434264, Email: jarunatanchak@ukr.net.
Учасників АТО/ООС запрошують на навчальний курс з розвитку власної справи
12 березня 2021
Університет банківської справи у співпраці з Мінветеранів проводить навчальний курс «Власна справа» для учасників та учасниць АТО/ООС в межах проєкту «VETERAN START-UP EDUCATION». Мета курсу: - надати практичні знання щодо створення інтегрованої моделі бізнесу; - сприяти соціально-психологічній адаптації учасників та учасниць АТО /ООС; - розкрити потенціал учасників курсу та сформувати впевненість у власних силах; - мотивувати на нові досягнення через заснування власної справи; - допомогти реалізувати start-up; - надати менторський супровід учасникам та допомогти їм підготувати бізнес-проект на обласний конкурс стартапів з ціллю отримати фінансування на його реалізацію. Упродовж 15 навчальних модулів учасники курсу здобудуть прикладні знання з особистого розвитку та самореалізації в соціумі, як особистості, бізнес-процесів, роботи з командою, фінансів, залучення інвестицій в бізнес, управління проєктами та грантової діяльності, опанують практичні інструменти для ведення бізнесу та побудують бізнес-модель свого стартапу. Кожен модуль передбачає тренінговий семінар, виконання практичних вправ та аналізування кейсів відомих компаній за допомогою гостей – успішних підприємців, представників бізнесу та фінансових структур. Між модулями учасники виконують завдання та консультуються для правильної побудови власної бізнес-моделі і кінцевого пітчингу свого проекту перед конкурсною комісією. За результатами успішного закінчення курсу, всі учасники отримають сертифікат Університету банківської справи. Найкращі проекти зможуть взяти участь в обласному конкурсі стартапів та отримати фінансування на його реалізацію. Заяви приймаються районними відділами соціального захисту до 20 квітня 2021 року. Початок навчання 5 травня 2021 року. Партнери проекту: Львівська обласна державна адміністрація, управління соціального захисту ЛМР, Львівський центр надання послуг учасникам бойових дій, ГО «Академія соціально-економічних ініціатив», IQholding, АТ «Кредобанк», АТ «ОТР Банк», АБ «Укргазбанк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», КС «Галичина», ГС «Фонд розвитку банківської освіти та науки», ГО «Центр «Кроки», БФ «Там де живе надія», ГО «Діловий Клуб «Партнер», Бізнес школа УБС. Контактна особа від Університету банківської справи: к.е.н, доцент кафедри фінансового консалтингу і банківництва, начальник відділу фандрайзингу УБС Ярина Танчак, 0974434264, Email: jarunatanchak@ukr.net.