Увага: тимчасові зміни у залізничному сполученні Чернівці – Сокиряни
Львівська магістраль інформує про тимчасові зміни у залізничному сполученні Чернівці – Сокиряни.
У зв`язку із виконанням колійних ремонтних робіт на перегоні Ларга–Васкауци зазнає тимчасових змін розклад руху поїзда №968/967, що курсує у сполученні Чернівці–Сокиряни–Чернівці.
У періоди 21-26 та 28-31 січня 2019 року цей поїзд курсуватиме лише до станції Ларга та зворотно.
Львівська залізниця звертається до пасажирів із проханням урахувати зміни у графіку руху поїзда під час планування поїздок на вказані періоди.
Новини за темою
Внаслідок влучання ворожої ракети у підстанцію залізниці на Золочівщині постраждалих немає
25 квітня 2022
Сьогодні близько 08:30 год внаслідок ракетного удару стався вибух на тяговій підстанції залізничної станції «Красне» на Золочівщині. Пожежу внаслідок влучання ракети уже загасили. Як повідомив начальник Львівської обласної військової адміністрації Максим Козицький, постраждалих, на щастя, нема. Ракети летіли на захід України з південно-східного напрямку, а російські окупанти випустили їх з літаків стратегічної авіації (ймовірно Ту-95). Водночас очільник області розповів, що інформація про вибухи у Яворівському районі, яку активно поширюють деякі телеграм-канали та медіа, не відповідає дійсності! Закликаємо, читайте новини про ситуацію на Львівщині лише з офіційних джерел. Нагадуємо, якщо ви бачите підозрілі літаючі об’єкти, не фотографуйте їх, не знімайте відео і не викладайте у соцмережі. Повідомте про ці об‘єкти в чат-бот у телеграмі «Шось летить» – @rusrocketfly_bot Цей чат-бот створили спеціалісти Львівської ОВА та IT-фахівці спеціально для того, щоб уважні цивільні люди могли також стати Вартовими неба і зробити свій внесок у перемогу України над окупантом. Фото: ілюстративне
Львівська залізниця та автостанції у Львові працюють
26 лютого 2022
Так, з Головного вокзалу курсують приміські поїзди в напрямку: Рава-Руська (з доправкою автобусами до Держкордону), Золочів, Тернопіль, Рівне. Інформацію про розклад рейсів можна дізнатись на інформаційному табло та в касі (довідка вокзалу) в холі на першому поверсі, де розміщені квиткові каси. У 500 метрах від Головного вокзалу по правій стороні знаходиться приміський залізничний вокзал з якого курсують електрички в напрямках: - Трускавець, - Східниця, - Сколе, - Сянки, - Стрий, - Самбір, - Шкло, - Мостиська З детальною інформацією про розклад поїздів можна ознайомитись на інформаційному табло та в будь-якій касі, які знаходяться на території приміського вокзалу. Також з приміського вокзалу здійснюються відправлення автобусів в напрямок на: Городок, Дрогобич та Пустомити. Окрім цього, по ліву сторону на виході з Головного вокзалу «Львів» знаходиться автобусна станція (АС-8) на пл.Двірцевій,1 з якої курсують автобуси в напрямку на: Східниця, Трускавець, Моршин. НА ПЕРОНІ ГОЛОВНОГО ВОКЗАЛУ РОЗМІЩЕНО ВКАЗІВНИКИ. Також у м.Львові функціонують наступні станції: - АС-5, м.Львів, вул.Зелена, 214, з якої курсують автобуси в напрямок на Жидачів через Ходорів - АС-6, м.Львів, вул.Личаківська,162-182, з якої курсують автобуси в напрямок на Перемишляни та Золочів - АС-2, м.Львів, вул.БХмельницького,225, з якої курсують автобуси в напрямок на Жовкву, Камянка-Бузьк, Буськ, Радехів та Сокаль - АС-4, м.Львів, вул.Шевченка,105, з якої курсують автобуси в напрямок на Яворівськ. - АС-1, м.Львів, вул.Стрийська,109, з якої курсують автобуси в напрямок на Стрий, Сколе, Миколаїв та Жидачів. - АС-Західна, м.Львів, вул.Городоцька,280, з якої курсують автобуси в напрямок на Самбір, Турку, Мостиська та Старий Самбір.
Туристична атракція на свята: залізниця запроваджує ретро-потяг зі Львова до Брюхович
30 грудня 2021
Львівська залізниця підготувала традиційний сюрприз на свята для жителів області та гостей нашого регіону, адже у перші дні січня з головного залізничного вокзалу до станції у Брюховичах курсуватиме ретро-потяг. Це буде паротяг Ер № 797-86, виготовлений на початку 1950-х і відреставрований в спеціалізованому депо Цвіткове, а також два пасажирські вагони. Як повідомлять у Львівській залізниці, потяг курсуватиме 1, 2, 3, а також 8 і 9 січня. Відправлення – зі східної сторони першого перону Львівського вокзалу о 12:35 та 15:00 год. Прибуття до Брюхович – о 13:00 та 15:25 год відповідно. У зворотний бік паротяг відправлятиметься о 14:00 та 16:25 год і прибуватиме до Львова о 14:25 та 16:50 год відповідно. Квитки на подорож святковим ретро-поїздом можна буде придбати в окремій касі приміського касового залу Львівського головного вокзалу. Вартість для дорослих – 54 грн, а для дітей – 40,49 грн. «Брюховичі – популярна серед львів’ян і мешканців області локація для відпочинку через її зелені зони, – зауважує Тарас Лозинський, заступник начальника управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації. – У селищі, що тепер входить до складу Львівської міської громади, є чимало відпочинкових локацій, християнські реколекційні центри. За 2 з лишком кілометри від залізничного вокзалу – астрономічна обсерваторія, Музей модерної скульптури Михайла Дзиндри, руїни Брюховицького форту. Якщо дозволить погода, можна влаштувати і велосипедну мандрівку селищем. У Брюховичах декілька років тому ознакували три шляхи для мандрівок на велосипедах, їх протяжність – від 3 до 6,5 км. А влітку наше управління влаштовувало велопробіг зі Львова через селище. У майбутньому цією місциною пролягатиме велошлях із Високого Замку до Ведмежого притулку «Домажир». Ті, кого зацікавить історія залізничного транспорту, окрім поїздки можуть відвідати музей ретро-потягів на приміському залізничному вокзалі Львова (вул. Городоцька, 112) або музей історії Львівської залізниці у Палаці науки й техніки (вул. Федьковича, 54-56).
Президент: стартував наступний важливий напрямок «Великого будівництва» – нова українська залізниця
10 листопада 2021
Оновлення залізниці, модернізація рухомого складу та залізничних шляхів стане наступним важливим напрямком Національної програми «Велике будівництво». Про це вчора заявив Президент України Володимир Зеленський під час виступу на форумі «Велике будівництво: нова залізниця». Глава держави зауважив, що два роки тому в межах програми «Велике будівництво» в усіх регіонах України розпочалося спорудження й ремонт тисяч кілометрів доріг. Далі стартувало зведення й реконструкція сотень шкіл, садочків і лікарень, потім – спорткомплексів, стадіонів і басейнів, регіональних аеропортів, замків, соборів і музеїв. «Сьогодні ми презентуємо нове «далі». Стартує наступний, дуже важливий напрямок – нова українська залізниця. Роками залізницю руйнувала «корозія»: це поганий менеджмент і корупція. Як іржа, її вкрили непрозорість і неефективність. Через ці «не» вона стала відповідно недешева, незручна й навіть небезпечна. Стан, до якого була доведена наша залізниця за ці роки, коротко, але влучно можна описати так: доісторичний локомотив, який зношеними шляхами ледве тягне потяг зі скрипучими вагонами до брудних станцій і некомфортних вокзалів», – сказав Президент. Володимир Зеленський зауважив, що влітку, після втручання в ситуацію Ради національної безпеки і оборони, держава зуміла повернути контроль над Укрзалізницею. «Ми вже бачимо перші важливі позитивні результати. Вперше за 12 місяців Укрзалізниця вийшла на прибутковість. Вперше за тривалий час підвищено вартість вантажних перевезень; занижені тарифи на користь великого бізнесу – в минулому. Замість них – додаткові на сьогодні вже 2 мільярди гривень, які Укрзалізниця отримала цього року, і понад 12 мільярдів гривень, які компанія обов’язково отримає в наступному», – зазначив Глава держави. Також, за його словами, створені умови, коли Укрзалізниця купує електроенергію безпосередньо в державного постачальника, а не через фірми-прокладки, і таким чином заощаджує 4 млрд грн. Крім того, було відновлено співпрацю з ключовим національним підприємством у сфері вагонобудування – Крюківським заводом, який сьогодні представив нові дизельні поїзди. Три з них Укрзалізниця отримає вже до кінця року. «Також цьогоріч Укрзалізниця отримає 20 нових спальних вагонів – перші з анонсованої сотні. У планах за два наступних роки побудувати ще 500 таких. Це сучасні українські купейні вагони, за які справді не соромно», – розповів Володимир Зеленський. Серед іншого триває закупівля сучасних електропотягів для проекту City Express, перші поїзди якого мають вийти на маршрут у Києві, Харкові та Дніпрі наступного року. Президент також анонсував початок наймасштабнішого за роки незалежності будівництва й модернізації рухомого складу та залізничних шляхів. «Це – програма з оновлення вантажних вагонів до 2028 року. Це десятки тисяч вагонів, тисячі нових робочих місць, це формування нового ринку загальним обсягом 107 мільярдів гривень», – повідомив він. Володимир Зеленський зауважив, що тривалий час, щоб користуватися українською залізницею, потрібні були залізні нерви. «Ми прагнемо зробити все, щоб ці часи пішли в минуле, а тому сьогодні Україна прокладає новий шлях – відродження своєї залізниці», – резюмував Президент. Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час виступу зазначив, що програма відновлення залізничної інфраструктури допоможе створити нові робочі місця, наповнити бюджет та підвищити комфорт пасажирських перевезень. Денис Шмигаль повідомив, що завдяки програмі «Велике будівництво» в Україні реалізують проекти з електрифікації залізничних маршрутів. «Я переконаний, що завдяки ініціативі Володимира Зеленського, завдяки роботі урядової команди та команди Міністерства інфраструктури вже наступного року побачимо зміни (у залізничній інфраструктурі. – Ред.)», – додав очільник уряду. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков, розповідаючи про плани щодо оновлення залізниці в межах програми «Велике будівництво», нагадав, що для боротьби з негативними тенденціями у цій галузі було створено антикризовий штаб, і цьогоріч уперше за три роки вдалося підвищили тарифи на вантажні перевезення. За його словами, ринкові ціни на ці послуги можуть створити стабільну базу для належних інвестицій у залізничну інфраструктуру. Отримані кошти буде спрямовано на інфраструктурні проекти, оновлення залізничних колій, вагонів та локомотивів. Як зазначив Олександр Кубраков, до кінця року експерти Deutsche Bahn Engineering & Consulting завершать план трансформації пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця», а з наступного року запланована передача пасажирських перевезень в управління компанії Deutsche Bahn Engineering & Consulting. «Нагадаю, що у Deutsche Bahn є конкретний досвід у Казахстані – він досить успішний, ми бачили фінансові результати їхньої залізниці. І очікуємо, що наші будуть не менші», – зазначив міністр. Олександр Кубраков наголосив, що у планах – до 2024 року електрифікувати щонайменше 500 км та розширити мережу швидкісного міжрегіонального сполучення «Інтерсіті+» до понад 10 областей. Зокрема, йдеться про Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон. «Скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси», – розповів міністр.
«Залізниці як об’єкт історичної та культурної спадщини»: в межах транскордонного співробітництва провели тренінг
2 серпня 2021
У межах проєкту «Популяризація туристичних об’єктів Першої угорсько-галицької залізниці» за програмою транскордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна» організували онлайн-тренінг. До участі запросили працівників місцевих органів влади, які займаються збереженням пам'яток культурної та історичної спадщини, що розташовані поблизу Першої угорсько-галицької залізниці на території України та Польщі. У тренінгу взяли участь і представники управління туризму та курортів облдержадміністрації. «Розвиток регіонального історичного транспортного залізничного туризму на основі маршрутів галицько-угорської залізниці, є надзвичайно перспективною темою, оскільки може мати важливе значення для стабільного розвитку регіонів», - зауважує керівниця управління туризму та курортів облдержадміністрації Наталя Табака. Власним досвідом експлуатації історичних залізниць Великобританії, як туристичних об’єктів, поділились англійські партнери проєкту. Вони продемонстрували як відновлена історична вузькоколійка привела в їхній район туристів та створила робочі місця. За словами голови правління ГО «Лінія102.Юа» Олега Возняка, всі ці речі можливо зробити і у нас. Він переконаний, що за маршрутом Першої угорсько-галицької залізниці зможе їздити потяг на регулярній основі. Останніми роками значно зросла громадська активність по обидва боки кордону, спрямована на популяризацію даної залізниці та об'єктів, які до неї прилягають. Зокрема, проходили такі акції як «Сокиризада 2016», «Миколай без кордонів», «Зніч (свічка пам'яті)», «З Перемишля до джерел Сяну», взаємні візити молоді. Ці акції показали значний інтерес громадськості до малих мостів, пасажирських будівель, які збереглися з часів будівництва залізниці, а також до об'єктів, які знаходяться у безпосередній близькості до них. Зокрема, палаци Козловських у Нижанковичах та Любомирських у Перемишлі, ратуші у Новому Місті, Добромилі, дерев'яні церкви та костели у населених пунктах, що прилягають до залізниці тощо - всього 32 об'єкти, які рівномірно розподілені по обидва боки кордону. Довідково. Перша угорсько-галицька залізниця з’єднувала Будапешт з Перемишлем і Львовом та відігравала важливу стратегічну роль за часів Першої світової війни. Нині вона розташована на території чотирьох країн – Угорщини, Словаччини, Польщі та України. Українська частина угорсько-галицької залізниці складає понад 30 км за напрямом Нижанковичі – Хирів – Смільниця.
В області готують ще дві лікарні до роботи із Covid-19
11 грудня 2020
До переліку ковідних лікарень офіційно внесли Львівську клінічну лікарню на залізничному транспорті та Старосамбірську центральну районну лікарню. Ці заклади перебувають на етапі контрактування із Національною службою здоров’я України. «Щойно закінчиться етап контрактування, заклади будуть у повній готовності до роботи. Залежно від епідситуації зможемо їх залучити. Станом на сьогодні ліжкової бази є достатньо, однак це не означає, що так буде і надалі. Погіршення ситуації може статись найближчим часом, тому готовність має бути 100-відсоткова», - розповів сьогодні під час брифінгу директор департаменту охорони здоров’я Орест Чемерис. Після укладання угод з НЗСУ лікарні отримають фінансування на закупівлю медикаментів, засоби індивідуального захисту та на виплату 300% медичному персоналу, який буде надавати допомогу пацієнтів із ковідом. У залізничній лікарні планують розгорнути 100 ліжок, половина з яких є забезпечені киснем. У Старому Самборі буде 70 ліжок, 60 з яких уже мають кисень.
Львівська залізниця запустить в експлуатацію капітально відремонтований та модернізований електропоїзд
30 листопада 2018
Сьогодні, 30 листопада, в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся капітально відремонтований електропоїзд ЕР9Т №747 у складі 10-ти вагонів. Під час ремонтних робіт на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» рухомий склад пройшов комплекс модернізації, спрямований на покращення умов перевезень пасажирів. Очікується, що вже наступного тижня відновлений поїзд буде запущений у постійну експлуатацію на дільниці Здолбунів–Львів. За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», під час проведення капітального ремонту в електропоїзді ЕР9Т №747 відновили кузови вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановили нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері. Салони вагонів обладнали блоками сидінь із покращеними ергономічними властивостями, модернізували систему освітлення вагонів, прожекторних та буферних ліхтарів зі встановленням світильників із світлодіодними елементами. Крім того, встановлено системи оповіщення, електронних маршрутних покажчиків та інформаційних табло в салонах, а також сучасну протипожежну систему та засоби відеоспостереження. Крім робіт, передбачених нормативною документацією, ремонтники виконали комплекс заходів для продовження експлуатації електропоїзда, зокрема, підвищено надійність ходової частини для гарантування безпеки руху. Поряд із тим, залізничники планують закріпити за оновленим рухомим складом постійні поїзні бригади, що сприятиме належному технічному та естетичному стану електропоїзда. Зауважимо, що це вже друга «електричка» Львівської залізниці, яка цьогоріч пройшла капітальний ремонт та модернізацію в умовах ПрАТ «КЕВРЗ». Влітку цього року на базі ремонтних потужностей заводу було капітально відремонтовано 10-вагонний склад електропоїзда ЕР2Т №7250 приписки моторвагонного депо Львів.
До Дня залізничника в області відзначили кращих представників галузі
31 жовтня 2018
Сьогодні, 31 жовтня, відбулись урочистості з нагоди Дня залізничника України та 157-ї річниці від дня застування Львівської залізниці. Присутніх привітав перший заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Ростислав Замлинський. «Професію, яку ви обрали, є вкрай важливою не лише для кожного з вас, але й для кожної з українських родин, для господарського комплексу Львівщини, а також України. Вашу працю відчувають всі. Ви допомагаєте сім’ям бути разом, але найважливіше - допомагаєте розвиватися регіону. Львівська залізниця завжди була важливим господарським організмом розвитку нашої області. Ви своєю працею демонструєте як необхідно будувати країну. Від нас залежить те, яким буде майбутнє нашої держави», - зазначив Ростислав Замлинський. Окрім того, він додав: «Дуже важливо, що впродовж останніх років Львівська залізниця є надійним партнером облдержадміністрації у реалізації тих реформ, які ініціював Президент України Петро Порошенко, зокрема, реформи децентралізації. Понад тисячу кілометрів доріг було відремонтовано або збудовано на теренах Львівщини. Своєчасна доставка сипучих матеріалів дозволила нам виконати ці роботи. Разом з вами ми долучилися до безпеки нашої країни - побудували фортифікайні споруди на Сході країни, які допомогли і допомагають зупинити ворога». За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток залізничного транспорту та з нагоди Дня залізничника України кращих представників галузі області нагородили Почесними грамотами та подяками Львівської обласної державної адміністрації.
Мешканців області закликають дотримуватись правил безпеки під час користування залізничним транспортом
26 липня 2018
У зв'язку з травмуванням сторонніх осіб на залізничному транспорті та з метою підвищення рівня безпеки громадян, що перебувають на об'єктах залізничної інфраструктури, регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» закликає мешканців області дотримуватись правил безпеки на залізничному транспорті. Аналіз випадків травмування сторонніх осіб на залізничному транспорті свідчить про те, що більшість із них сталися внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України. Це, зокрема, перехід залізничних колій перед потягом, що наближається, ходіння безпосередньо по коліях або близько до них (на відстані менше п’яти метрів до крайньої рейки), знаходження надто близько до крайньої платформи (менше, ніж півметра) під час проходження поїзда, ігнорування заборонних звукових та світлових сигналів залізничних переїздів, посадка та висадка під час руху поїзда, перебування у стані алкогольного сп'яніння на території об'єктів залізничного транспорту. Окрім того, небезпечним є користування мобільними телефонами, аудіоплеєрами чи навушниками поблизу залізничного полотна та стихійний перетин громадянами залізничних колій, не обладнаних для перетину. Зазначимо, що станом на 4 липня 2018 року на залізничних станціях, перегонах, територіях підрозділів ПАТ "Укрзалізниця" внаслідок наїзду залізничного рухомого складу зазнали травм різного ступеня важкості 10 осіб. Пам'ятайте: залізнична колія - зона підвищеної небезпеки.
Мешканців області закликають дотримуватись правил безпеки під час користування залізничним транспортом
10 липня 2018
У зв'язку зі збільшенням кількості випадків травмування сторонніх осіб на залізничному транспорті та з метою підвищення рівня безпеки громадян, що перебувають на об'єктах залізничної інфраструктури, регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» закликає мешканців області дотримуватись правил безпеки на залізничному транспорті. Аналіз випадків травмування сторонніх осіб на залізничному транспорті свідчить про те, що більшість із них сталися внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України. Це, зокрема, перехід залізничних колій перед потягом, що наближається, ходіння безпосередньо по коліях або близько до них (на відстані менше п’яти метрів до крайньої рейки), знаходження надто близько до крайньої платформи (менше, ніж півметра) під час проходження поїзда, ігнорування заборонних звукових та світлових сигналів залізничних переїздів, посадка та висадка під час руху поїзда, перебування у стані алкогольного сп'яніння на території об'єктів залізничного транспорту. Зазначимо, що станом на 1 червня 2018 року на залізничних станціях, перегонах, територіях підрозділів ПАТ "Укрзалізниця" внаслідок наїзду залізничного рухомого складу, падіння з нього або інших випадків впливу зазнали травм різного ступеня важкості 244 сторонні особи.
Львівській залізниці призначили нового керівника
5 Червня 2018
Сьогодні, 5 червня, голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка зустрівся з новопризначеним керівником залізниці Володимиром Кротом, керівником ПАТ «Укрзаліниця» Євгеном Кравцовим та керівником Львівської залізниці Зіновієм Заньківом. У межах зустрічі очільник Львівщини порушив питання збільшення кількості вагонів для перевезення сипучих матеріалів для ремонту доріг на території Львівської області. Зазначимо, що відповідне звернення до «Укрзалізниці» планують скерувати сьогодні під час сесії Львівської облради. У свою чергу, в.о. директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської ОДА Роман Кокотайло повідомив присутніх про те, що сьогодні під час сесії Львівської облради депутати внесли зміни до Програми розвитку мережі утримання автомобільних доріг, організації та безпеки дорожнього руху у 2018-2020 роках, у межах якої передбачили реалізацію заходів з облаштування залізничних переїздів на автомобільних дорогах загального користування на території Львівської області.
Львівська залізниця торік прийняла понад 50 мільйонів тонн вантажів
1 лютого 2018
У 2017 році підготовлено до перевезень 707 035 одиниць вантажних вагонів, що на 79 253 вагони більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Окрім того, торік відремонтовано 3850 одиниць вантажних вагонів, що на 716 вагонів більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Про це йшлося сьогодні, 1 лютого, під час звіту департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації. "Торік Львівщина прийняла 52 млн 826 тис тонн вантажів, серед яких вугілля, будівельна продукція та зерно. Найбільшим споживачем вантажів є Львівська область. Для забезпечення повноцінної роботи вантажного залізничного перевезення значну увагу приділяли ремонту рухомого складу", - зазначив директор департаменту Роман Кокотайло. Зазначимо, регіональна філія “Львівська залізниця” функціонує в межах 7 областей України: Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Івано-Франківської, Чернівецької, Закарпатської. Протяжність колії – 4 459,5 км (розгорнута довжина головних колій - 5 509,1 км), електрифікована протяжність – 1 424,2 км.