Туристична атракція на свята: залізниця запроваджує ретро-потяг зі Львова до Брюхович
Львівська залізниця підготувала традиційний сюрприз на свята для жителів області та гостей нашого регіону, адже у перші дні січня з головного залізничного вокзалу до станції у Брюховичах курсуватиме ретро-потяг.
Це буде паротяг Ер № 797-86, виготовлений на початку 1950-х і відреставрований в спеціалізованому депо Цвіткове, а також два пасажирські вагони.
Як повідомлять у Львівській залізниці, потяг курсуватиме 1, 2, 3, а також 8 і 9 січня. Відправлення – зі східної сторони першого перону Львівського вокзалу о 12:35 та 15:00 год. Прибуття до Брюхович – о 13:00 та 15:25 год відповідно.
У зворотний бік паротяг відправлятиметься о 14:00 та 16:25 год і прибуватиме до Львова о 14:25 та 16:50 год відповідно.
Квитки на подорож святковим ретро-поїздом можна буде придбати в окремій касі приміського касового залу Львівського головного вокзалу. Вартість для дорослих – 54 грн, а для дітей – 40,49 грн.
«Брюховичі – популярна серед львів’ян і мешканців області локація для відпочинку через її зелені зони, – зауважує Тарас Лозинський, заступник начальника управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації. – У селищі, що тепер входить до складу Львівської міської громади, є чимало відпочинкових локацій, християнські реколекційні центри. За 2 з лишком кілометри від залізничного вокзалу – астрономічна обсерваторія, Музей модерної скульптури Михайла Дзиндри, руїни Брюховицького форту.
Якщо дозволить погода, можна влаштувати і велосипедну мандрівку селищем. У Брюховичах декілька років тому ознакували три шляхи для мандрівок на велосипедах, їх протяжність – від 3 до 6,5 км. А влітку наше управління влаштовувало велопробіг зі Львова через селище. У майбутньому цією місциною пролягатиме велошлях із Високого Замку до Ведмежого притулку «Домажир».
Ті, кого зацікавить історія залізничного транспорту, окрім поїздки можуть відвідати музей ретро-потягів на приміському залізничному вокзалі Львова (вул. Городоцька, 112) або музей історії Львівської залізниці у Палаці науки й техніки (вул. Федьковича, 54-56).
Новини за темою
Внаслідок влучання ворожої ракети у підстанцію залізниці на Золочівщині постраждалих немає
25 квітня 2022
Сьогодні близько 08:30 год внаслідок ракетного удару стався вибух на тяговій підстанції залізничної станції «Красне» на Золочівщині. Пожежу внаслідок влучання ракети уже загасили. Як повідомив начальник Львівської обласної військової адміністрації Максим Козицький, постраждалих, на щастя, нема. Ракети летіли на захід України з південно-східного напрямку, а російські окупанти випустили їх з літаків стратегічної авіації (ймовірно Ту-95). Водночас очільник області розповів, що інформація про вибухи у Яворівському районі, яку активно поширюють деякі телеграм-канали та медіа, не відповідає дійсності! Закликаємо, читайте новини про ситуацію на Львівщині лише з офіційних джерел. Нагадуємо, якщо ви бачите підозрілі літаючі об’єкти, не фотографуйте їх, не знімайте відео і не викладайте у соцмережі. Повідомте про ці об‘єкти в чат-бот у телеграмі «Шось летить» – @rusrocketfly_bot Цей чат-бот створили спеціалісти Львівської ОВА та IT-фахівці спеціально для того, щоб уважні цивільні люди могли також стати Вартовими неба і зробити свій внесок у перемогу України над окупантом. Фото: ілюстративне
Укрзалізниця призначає ще один потяг сполученням Київ – Перемишль
15 квітня 2022
Із 20 квітня поїзд відправлятиметься щоденно з Києва о 17:00, прибуватиме до Перемишля о 05:00. У зворотному напрямку з Перемишля, поїзд відправлятиметься щоденно з 21 квітня о 08:00 і прибуватиме до Києва о 20:43. По станції Перемишль організована хабова пересадка на поїзди до Кракова, Берліна та Праги. Після прибуття до Перемишля пасажири з мінімальним часом очікування зможуть пересісти на: 05:50 – поїзд Перемишль – Краків; 07:07 – поїзд Перемишль – Берлін; 07:22 – поїзд Перемишль – Прага. Нагадаємо, що квитки 2-го класу на поїзди TLK та IC безкоштовні для українців, які перетнули кордон між Україною та Польщею з 24 лютого. Ними можуть скористатись такі групи: – діти до 18 років; – жінки; – чоловіки старше 60 років; – чоловіки від 18 до 60 років з інвалідністю. Посадка в польські поїзди - за заздалегідь отриманими в касі безкоштовними квитками, які видаються за умови пред'явлення закордонного паспорта громадянина України або проїздного документа від Укрзалізниці на поїзд до Польщі. Також пасажир може показати повідомлення про присвоєння номеру PESEL разом з будь-яким іншим документом, що посвідчує особу.
Укрзалізниця запускає ще один додатковий евакуаційний рейс до Чехії
28 березня 2022
Укрзалізниця разом з чеською залізницею призначає ще один додатковий евакуаційний рейс до Чехії. “Поїзд Мостиська ІІ - Богумін відправлятиметься зі станції Мостиська 30 березня о 15:15 та прибуватиме в Богумін о 22:36. Також можливе продовження маршруту поїзда до міста Брно з боку чеських залізниць”, - зазначив заступник начальника Львівської ОВА Юрій Бучко. Дістатися станції Мостиська можна електричкою зі Львова - найзручніший рейс відправляється о 9:02, і прибуває на станцію Мостиська ІІ об 11:03. Нагадаю, вчора ми отримали чергову партію гуманітарного вантажу з Чехії.
Львівська залізниця та автостанції у Львові працюють
26 лютого 2022
Так, з Головного вокзалу курсують приміські поїзди в напрямку: Рава-Руська (з доправкою автобусами до Держкордону), Золочів, Тернопіль, Рівне. Інформацію про розклад рейсів можна дізнатись на інформаційному табло та в касі (довідка вокзалу) в холі на першому поверсі, де розміщені квиткові каси. У 500 метрах від Головного вокзалу по правій стороні знаходиться приміський залізничний вокзал з якого курсують електрички в напрямках: - Трускавець, - Східниця, - Сколе, - Сянки, - Стрий, - Самбір, - Шкло, - Мостиська З детальною інформацією про розклад поїздів можна ознайомитись на інформаційному табло та в будь-якій касі, які знаходяться на території приміського вокзалу. Також з приміського вокзалу здійснюються відправлення автобусів в напрямок на: Городок, Дрогобич та Пустомити. Окрім цього, по ліву сторону на виході з Головного вокзалу «Львів» знаходиться автобусна станція (АС-8) на пл.Двірцевій,1 з якої курсують автобуси в напрямку на: Східниця, Трускавець, Моршин. НА ПЕРОНІ ГОЛОВНОГО ВОКЗАЛУ РОЗМІЩЕНО ВКАЗІВНИКИ. Також у м.Львові функціонують наступні станції: - АС-5, м.Львів, вул.Зелена, 214, з якої курсують автобуси в напрямок на Жидачів через Ходорів - АС-6, м.Львів, вул.Личаківська,162-182, з якої курсують автобуси в напрямок на Перемишляни та Золочів - АС-2, м.Львів, вул.БХмельницького,225, з якої курсують автобуси в напрямок на Жовкву, Камянка-Бузьк, Буськ, Радехів та Сокаль - АС-4, м.Львів, вул.Шевченка,105, з якої курсують автобуси в напрямок на Яворівськ. - АС-1, м.Львів, вул.Стрийська,109, з якої курсують автобуси в напрямок на Стрий, Сколе, Миколаїв та Жидачів. - АС-Західна, м.Львів, вул.Городоцька,280, з якої курсують автобуси в напрямок на Самбір, Турку, Мостиська та Старий Самбір.
Президент: стартував наступний важливий напрямок «Великого будівництва» – нова українська залізниця
10 листопада 2021
Оновлення залізниці, модернізація рухомого складу та залізничних шляхів стане наступним важливим напрямком Національної програми «Велике будівництво». Про це вчора заявив Президент України Володимир Зеленський під час виступу на форумі «Велике будівництво: нова залізниця». Глава держави зауважив, що два роки тому в межах програми «Велике будівництво» в усіх регіонах України розпочалося спорудження й ремонт тисяч кілометрів доріг. Далі стартувало зведення й реконструкція сотень шкіл, садочків і лікарень, потім – спорткомплексів, стадіонів і басейнів, регіональних аеропортів, замків, соборів і музеїв. «Сьогодні ми презентуємо нове «далі». Стартує наступний, дуже важливий напрямок – нова українська залізниця. Роками залізницю руйнувала «корозія»: це поганий менеджмент і корупція. Як іржа, її вкрили непрозорість і неефективність. Через ці «не» вона стала відповідно недешева, незручна й навіть небезпечна. Стан, до якого була доведена наша залізниця за ці роки, коротко, але влучно можна описати так: доісторичний локомотив, який зношеними шляхами ледве тягне потяг зі скрипучими вагонами до брудних станцій і некомфортних вокзалів», – сказав Президент. Володимир Зеленський зауважив, що влітку, після втручання в ситуацію Ради національної безпеки і оборони, держава зуміла повернути контроль над Укрзалізницею. «Ми вже бачимо перші важливі позитивні результати. Вперше за 12 місяців Укрзалізниця вийшла на прибутковість. Вперше за тривалий час підвищено вартість вантажних перевезень; занижені тарифи на користь великого бізнесу – в минулому. Замість них – додаткові на сьогодні вже 2 мільярди гривень, які Укрзалізниця отримала цього року, і понад 12 мільярдів гривень, які компанія обов’язково отримає в наступному», – зазначив Глава держави. Також, за його словами, створені умови, коли Укрзалізниця купує електроенергію безпосередньо в державного постачальника, а не через фірми-прокладки, і таким чином заощаджує 4 млрд грн. Крім того, було відновлено співпрацю з ключовим національним підприємством у сфері вагонобудування – Крюківським заводом, який сьогодні представив нові дизельні поїзди. Три з них Укрзалізниця отримає вже до кінця року. «Також цьогоріч Укрзалізниця отримає 20 нових спальних вагонів – перші з анонсованої сотні. У планах за два наступних роки побудувати ще 500 таких. Це сучасні українські купейні вагони, за які справді не соромно», – розповів Володимир Зеленський. Серед іншого триває закупівля сучасних електропотягів для проекту City Express, перші поїзди якого мають вийти на маршрут у Києві, Харкові та Дніпрі наступного року. Президент також анонсував початок наймасштабнішого за роки незалежності будівництва й модернізації рухомого складу та залізничних шляхів. «Це – програма з оновлення вантажних вагонів до 2028 року. Це десятки тисяч вагонів, тисячі нових робочих місць, це формування нового ринку загальним обсягом 107 мільярдів гривень», – повідомив він. Володимир Зеленський зауважив, що тривалий час, щоб користуватися українською залізницею, потрібні були залізні нерви. «Ми прагнемо зробити все, щоб ці часи пішли в минуле, а тому сьогодні Україна прокладає новий шлях – відродження своєї залізниці», – резюмував Президент. Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час виступу зазначив, що програма відновлення залізничної інфраструктури допоможе створити нові робочі місця, наповнити бюджет та підвищити комфорт пасажирських перевезень. Денис Шмигаль повідомив, що завдяки програмі «Велике будівництво» в Україні реалізують проекти з електрифікації залізничних маршрутів. «Я переконаний, що завдяки ініціативі Володимира Зеленського, завдяки роботі урядової команди та команди Міністерства інфраструктури вже наступного року побачимо зміни (у залізничній інфраструктурі. – Ред.)», – додав очільник уряду. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков, розповідаючи про плани щодо оновлення залізниці в межах програми «Велике будівництво», нагадав, що для боротьби з негативними тенденціями у цій галузі було створено антикризовий штаб, і цьогоріч уперше за три роки вдалося підвищили тарифи на вантажні перевезення. За його словами, ринкові ціни на ці послуги можуть створити стабільну базу для належних інвестицій у залізничну інфраструктуру. Отримані кошти буде спрямовано на інфраструктурні проекти, оновлення залізничних колій, вагонів та локомотивів. Як зазначив Олександр Кубраков, до кінця року експерти Deutsche Bahn Engineering & Consulting завершать план трансформації пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця», а з наступного року запланована передача пасажирських перевезень в управління компанії Deutsche Bahn Engineering & Consulting. «Нагадаю, що у Deutsche Bahn є конкретний досвід у Казахстані – він досить успішний, ми бачили фінансові результати їхньої залізниці. І очікуємо, що наші будуть не менші», – зазначив міністр. Олександр Кубраков наголосив, що у планах – до 2024 року електрифікувати щонайменше 500 км та розширити мережу швидкісного міжрегіонального сполучення «Інтерсіті+» до понад 10 областей. Зокрема, йдеться про Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон. «Скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси», – розповів міністр.
«Залізниці як об’єкт історичної та культурної спадщини»: в межах транскордонного співробітництва провели тренінг
2 серпня 2021
У межах проєкту «Популяризація туристичних об’єктів Першої угорсько-галицької залізниці» за програмою транскордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна» організували онлайн-тренінг. До участі запросили працівників місцевих органів влади, які займаються збереженням пам'яток культурної та історичної спадщини, що розташовані поблизу Першої угорсько-галицької залізниці на території України та Польщі. У тренінгу взяли участь і представники управління туризму та курортів облдержадміністрації. «Розвиток регіонального історичного транспортного залізничного туризму на основі маршрутів галицько-угорської залізниці, є надзвичайно перспективною темою, оскільки може мати важливе значення для стабільного розвитку регіонів», - зауважує керівниця управління туризму та курортів облдержадміністрації Наталя Табака. Власним досвідом експлуатації історичних залізниць Великобританії, як туристичних об’єктів, поділились англійські партнери проєкту. Вони продемонстрували як відновлена історична вузькоколійка привела в їхній район туристів та створила робочі місця. За словами голови правління ГО «Лінія102.Юа» Олега Возняка, всі ці речі можливо зробити і у нас. Він переконаний, що за маршрутом Першої угорсько-галицької залізниці зможе їздити потяг на регулярній основі. Останніми роками значно зросла громадська активність по обидва боки кордону, спрямована на популяризацію даної залізниці та об'єктів, які до неї прилягають. Зокрема, проходили такі акції як «Сокиризада 2016», «Миколай без кордонів», «Зніч (свічка пам'яті)», «З Перемишля до джерел Сяну», взаємні візити молоді. Ці акції показали значний інтерес громадськості до малих мостів, пасажирських будівель, які збереглися з часів будівництва залізниці, а також до об'єктів, які знаходяться у безпосередній близькості до них. Зокрема, палаци Козловських у Нижанковичах та Любомирських у Перемишлі, ратуші у Новому Місті, Добромилі, дерев'яні церкви та костели у населених пунктах, що прилягають до залізниці тощо - всього 32 об'єкти, які рівномірно розподілені по обидва боки кордону. Довідково. Перша угорсько-галицька залізниця з’єднувала Будапешт з Перемишлем і Львовом та відігравала важливу стратегічну роль за часів Першої світової війни. Нині вона розташована на території чотирьох країн – Угорщини, Словаччини, Польщі та України. Українська частина угорсько-галицької залізниці складає понад 30 км за напрямом Нижанковичі – Хирів – Смільниця.
До Львова прибув перший рейс Інтерсіті+ «Київ – Славське»
15 грудня 2020
Сьогодні, 15 грудня, об 11:09, на головний залізничний вокзал Львова прибув потяг Інтерсіті+, який прямує із Києва до карпатського селища Славське, відомого гірськолижними курортами. Зупинка потяга на головному вокзалі Львова триває 20 хвилин, також Інтерсіті+ зупиняється на станції «Підзамче», поблизу центру міста. До кінцевої станції, Славського, перший рейс швидкісного потяга із Києва прибуде о 13:20. По дорозі зупинятиметься у містах Стрий і Сколе. «Призначення Інтерсіті+ на цей маршрут саме взимку дуже актуальне, адже в Славському й довкола селища є багато гірськолижних курортів і зовсім не дарма місцева громада позиціонує себе лозунгом «гори вражень», – акцентував Тарас Лозинський, заступник начальника управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації. – Чудові краєвиди, велика кількість цікавих атракцій, роблять цю місцевість особливо привабливою для туризму. І не тільки взимку. Тому сподіваємось, що Інтерсіті+ за цим маршрутом курсуватиме постійно». Напередодні йшлося про те, що швидкісний потяг Інтерсіті+ (№745/746) курсуватиме до 17 січня. Але у випадку актуальності рейс може стати постійним. Потяг Інтерсіті+ «Київ – Славське» складається з 9 вагонів, з них 6 – другого класу і 3 – першого. У кожному вагоні по 56 місць. Поїзд курсуватиме щодня. Вирушає з Києва о 5:59 (станція Київ-Пасажирський), у Львові – об 11:00 (станція Підзамче) та 11:09 (головний залізничний вокзал), а до Славського прибуває о 13:20. Загалом поїздка триває 7 годин і 20 хвилин. У зворотному напрямку Інтерсіті+ вирушає зі Славського о 16:20, у Львові – о 18:26 (головний залізничний вокзал), о 18:54 (станція Підзамче), а до Києва (станція Київ-Пасажирський) прибуває о 23:57. Дорога між двома кінцевими станціями в зворотному напрямку триває 7 годин і 37 хвилин. Квиток зі Львова до Славського коштує 208,45 грн (другий клас) або 365,25 - 393,17 грн (перший клас, залежно від часу придбання). Такі ж ціни на квитки і в зворотному напрямку.
В області готують ще дві лікарні до роботи із Covid-19
11 грудня 2020
До переліку ковідних лікарень офіційно внесли Львівську клінічну лікарню на залізничному транспорті та Старосамбірську центральну районну лікарню. Ці заклади перебувають на етапі контрактування із Національною службою здоров’я України. «Щойно закінчиться етап контрактування, заклади будуть у повній готовності до роботи. Залежно від епідситуації зможемо їх залучити. Станом на сьогодні ліжкової бази є достатньо, однак це не означає, що так буде і надалі. Погіршення ситуації може статись найближчим часом, тому готовність має бути 100-відсоткова», - розповів сьогодні під час брифінгу директор департаменту охорони здоров’я Орест Чемерис. Після укладання угод з НЗСУ лікарні отримають фінансування на закупівлю медикаментів, засоби індивідуального захисту та на виплату 300% медичному персоналу, який буде надавати допомогу пацієнтів із ковідом. У залізничній лікарні планують розгорнути 100 ліжок, половина з яких є забезпечені киснем. У Старому Самборі буде 70 ліжок, 60 з яких уже мають кисень.
У Брюховичах відкрили унікальний дитячий майданчик
18 жовтня 2019
На території Брюховицького відділення Львівської обласної дитячої клінічної лікарні Охматдит запрацював спортивний майданчик для дітей із вадами опорно-рухового апарату та вадами зору. Об’єкт урочисто відкрили у межах виїзної наради заступника голови Львівської ОДА Івана Собка. «Приємно бачити, що обласні заклади охорони здоров’я беруть активну участь у проектах, перемагають та реалізовують спільно з місцевими радами такі розвиткові проекти. Попри складну ситуацію навколо реорганізації закладу, Охматдит розвиватиметься і надалі, адже на медичні послуги цієї лікарні є запити», - зазначив під час відкриття майданчика заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Об’єкт, вартістю 285 тисяч гривень, облаштували у межах виконання програми проектів місцевого розвитку Львівської області на 2016 – 2020 роки. Під час розмови з колективом заступник голови закликав керівників відділень подавати свої пропозиції на конкурси, зокрема, щодо комп’ютеризації, закупівлі обладнання та капітального ремонту приміщень. «У нас багато планів щодо розвитку. Перш за все щодо наповнення матеріально-технічної бази, а також покращання благоустрою. Наша лікарня за рік проводить майже 5 тисяч операцій, зокрема в офтальмології – понад 600 операцій. Серед наших пацієнтів мешканці інших областей та навіть сусідніх країн. Тож ми налаштовані і надалі надавати допомогу тим діткам, які її потребують», - наголосила в.о. директора Львівської обласної дитячої клінічної лікарні Охматдит Олександра Бурда. Від імені колективу ортопед-травматолог ОХМАТДИТу Оксана Колодій запевнила, що лікарі та весь медперсонал готовий працювати над тим, щоб Охматдит і надалі надавав якісні послуги, адже всі передумови для цього є. Зазначимо, що у відділені також планують відремонтувати сходи, на що скерують 346 тисяч гривень.
На Львівщині все активніше встановлюють приватні сонячні електростанції
6 вересня 2019
Більше шести сотень власників приватних домогосподарств на Львівщині встановили сонячні електростанції для вироблення електроенергії. Сумарна потужність цих станцій 12 мегават. Власник приватної сонячної електростанції у Брюховичах Михайло Лозан уже рік використовує енергію сонця для власних потреб, а надлишок енергії продає державі. «З точки зору матеріальної – це дуже хороший проект. Перш за все, не доводиться платити за електроенергію, а поза тим, держава нараховує до 10 тисяч щомісяця за надлишок виробленої енергії. У свою станцію потужністю 17 кіловат, я інвестував до 17 тисяч доларів. За підрахунками окупність моєї ідеї - до шести років», - розповів Михайло Лозан. У планах Михайла Лозана розширити потужність своєї сонячної станції до 30 кіловат. На думку іншого власника домашньої електростанції Ігоря Кугайкевича, який облаштував на своєму будинку у Пустомитах сонячну електростанцію потужністю 10 кіловат, ідею переходу на альтернативну енергетику треба поширювати серед мешканців Львівщини активніше. «Переваги сонячної станції - фантастичні. Уже давно варто було нашій державі рухатись у цьому напрямі, використовуючи природні способи вироблення енергії. Моя електростанція повністю покриває потреби сім’ї, в тому числі при обігріві, адже від газу ми відмовились. За 5-6 років мій проект встановлення цієї електростанції повинен окупитися. Окрім того, у планах є збільшення потужності», - поділився Ігор Кугайкевич. Законодавством закріплено зелений тариф до 2030 року, тому власників домогосподарств, які мають намір встановлювати енергоощадні джерела енергії, запевняють у надійності такого проекту. «Люди переживають, що закон про зелений тариф буде змінено, і їх інвестиція виявиться марною. Але так чи інакше, маючи власну сонячну електростанцію, можна повністю відмовитись від усіх послуг і користуватись виключно своїми потужностями», - зазначив директор однієї із компаній, що займається встановленням сонячних панелей Ігор Гордон. Мешканці, які реалізують надлишок електричної енергії сплачують ПДФО в розмірі 18 %, що йде в місцеві бюджети, а також півтори відсотки військового збору. «Зараз в області діє програма енергозбереження, в межах якої відшкодовується 10% тіла кредиту, але не більше 25 тисяч грн. Додатково триває робота над новими механізмами стимулювання, в тому числі тих власників, які встановлюють енергоощадні технології за власні кошти. Вартість приєднання до електричних мереж є однією з найвищих в Україні, тому ця галузь потребує додаткового стимулювання», - розповів начальник управління енергозбереження Львівської ОДА Андрій Якубовський. Змінами до програм, які будуть розглядати на сесії обласні обранці найближчого вівторка, планують стимулювати також мешканців області, які встановлюють геліоколектори, теплові помпи та вітрогенератори.
На Перемишлянщині завершується будівництво амбулаторії
7 березня 2019
Заступник голови Львівської облдержадміністрації Роман Филипів оглянув хід будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини у селі Брюховичі, Перемишлянського району. Амбулаторію збудують у межах виконання Ініціативи Президента України з розвитку і підтримки сільської медицини. «Амбулаторія в Брюховичах буде збудована однією з перших, і однією з перших буде здана в експлуатацію. Однак збудувати амбулаторію - не достатньо. Туди треба доставити адекватне обладнання, оснастити її телемедициною та забезпечити кваліфікованими кадрами», - зазначив Роман Филипів. Для будівництва цієї амбулаторії виділено з державного бюджету 5205951 грн, з районного – 520600 грн (10% від загальної суми проекту). Зараз там тривають роботи із внутрішнього оздоблення та благоустрій території. Зазначимо найближчим часом на Львівщині збудують 43 нових сільських лікарських амбулаторій, загалом по Україні таких амбулаторій буде більше трьох сотень.
Увага: тимчасові зміни у залізничному сполученні Чернівці – Сокиряни
17 січня 2019
Львівська магістраль інформує про тимчасові зміни у залізничному сполученні Чернівці – Сокиряни. У зв`язку із виконанням колійних ремонтних робіт на перегоні Ларга–Васкауци зазнає тимчасових змін розклад руху поїзда №968/967, що курсує у сполученні Чернівці–Сокиряни–Чернівці. У періоди 21-26 та 28-31 січня 2019 року цей поїзд курсуватиме лише до станції Ларга та зворотно. Львівська залізниця звертається до пасажирів із проханням урахувати зміни у графіку руху поїзда під час планування поїздок на вказані періоди.