У Славській ОТГ запрацював Центр надання адміністративних послуг
Сьогодні, 29 жовтня, у Славській ОТГ за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» відбулось відкриття Центру надання адміністративних послуг Славської селищної ради.
На сьогодні можливість отримувати якісні послуги є одним із головних індикаторів проведення реформи децентралізації. Центр надання адміністративних послуг покращує життя мешканців громади, наближаючи органи влади до потреб громадськості та роблячи систему надання адміністративних послуг прозорою, доступною та сервісно-орієнтованою.
Варто відзначити, що у ЦНАП Славської селищної ради публічні послуги зможуть отримувати як жителі Славської громади, так і Сколівського району. Прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками ЦНАП здійснюватимуть 5 працівників, які виконують функції адміністраторів у будівлі, загальною площею – 92,48 м2. Разом з тим, утворено віддалені робочі місця у Волосянківському, Нижньорожанківському та Либохорівському старостинських округах.
Громада самостійно зробила капітальний ремонт приміщення ЦНАП та облаштувала його для потреб людей з обмеженими можливостями. Задля зручності відвідувачів, які до ЦНАП приходять разом з дітьми, облаштовано дитячий куток. Допомогу в інституційному створенні ЦНАП, а також в оснащенні центру меблями та сучасною технікою зі спеціалізованим програмним забезпеченням Славська ОТГ отримала в межах реалізації Програми «U-LEAD з Європою».
Новини за темою
Для представників сімейних фермерських господарств та ОТГ відбудеться онлайн-конференція
24 січня 2022
Департамент агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації запрошує голів територіальних громад, сімейних фермерських господарств та потенційних учасників СФГ взяти участь в конференції на тему: «Сімейні фермерські господарства: чому це вигідно і за яких умов» Онлайн-конференція відбудеться 26 січня об 11:00 на платформі Zoom. «Унікальність цієї події в тому, що вона присвячена роз’ясненню останніх змін в податковому законодавстві. Ми пояснимо чому в контексті цих змін, реєструватись фермерським господарствам вигідно, а також розкажемо про інструменти фінансової підтримки, які будуть діяти для сімейних фермерських господарств у 2022 році на рівнях обласного та державного бюджетів. Для сімейних фермерських господарств будуть певні пільги, про які, власне, ми хочемо розповісти. Особливо, це актуально для осіб, які проживають в сільській місцевості. Це якраз та можливість, коли справу свого життя можна трансформувати в бізнес», - зазначила директорка департаменту агропромислового розвитку Львівської ОДА Тетяна Гетьман. Вона також додала, що на Львівщині, станом на сьогодні є 59 одиниць СФГ, що майже вдвічі більше, ніж минулого року. На заході розглянуть питання: Програми фінансової підтримки аграріїв з державного та обласного бюджетів у 2022 році; Нова податкова реформа в частині оподаткування СФГ і власників с/г земель; Алгоритм створення СФГ; ЄСВ: сімейні фермерські господарства мають право на отримання часткової компенсації; Субвенція органам місцевого самоврядування на заходи з проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення та на заходи з поліпшення громадських пасовищ. Для участі в онлайн-конференції реєструйтесь за посиланням. Посилання для підключення в Zoom.
"У новому ЦНАПі у Дрогобичі одну адміністративну послугу можна отримати до двох хвилин", - Андрій Годик
21 січня 2022
У межах “Великого будівництва” торік у Дрогобицькій територіальній громаді дали старт роботі нового сучасного Дія Центру «Документ-Сервіс Дрогобич». Тут мешканці мають змогу отримувати понад 400 адміністративних послуг. “Загальна вартість проєкту – понад 33 млн грн, з них: більш як 10 млн грн – кошти державної субвенції, 10 млн грн – ДФРР, а також співфінансування з місцевого бюджету. Але важливо відзначити оперативність надання послуг у новому центрі. Так, одну адміністративну послугу мешканці можуть отримати до двох хвилин. Головна новація Дія. Центрів саме в тому, що тут можна в одному місці отримати дуже багато різних послуг від держави та громади", - підкреслив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. Нагадаємо, будівництво об’єкта розпочали у 2018 році. Так, упродовж трьох років, 2018-2020, підрядна організація провела земляні роботи, залила фундамент, вимурувала стіни першого поверху та провела його перекриття, підвели мережі каналізування. Торік перекрили другий поверх, улаштували покрівлю, встановили віконні блоки та алюмінієві вітражі, змонтували ліфти, завершили внутрішні та зовнішні оздоблювальні роботи, улаштували інженерні мережі (вентиляцію, водопостачання та водовідведення, електропостачання), серверну, провели роботи з благоустрою території. У Дія Центрі можна отримати такі послуги: реєстрація місця проживання, речових прав на нерухоме майно, реєстрація бізнесу, послуги у сфері земельних відносин та архітектурно-будівельної діяльності, а також соціальні послуги. Окрім цього - послуги комунальних підприємств, такі, як послуги водоканалу, тепломереж, угоди по вивозу сміття та оплати послуги КПЖЕО. Щодня Дія Центр може обслуговувати більш як 200 осіб. ЦНАП працює за адресою: м. Дрогобич, вул. Бориславська, 8А.
Мінцифри: Понад 90% молоді хоче отримувати всі адмінпослуги в ЦНАП
17 січня 2022
92,3% українців хотіли б отримувати всі адмінпослуги в єдиному просторі — у ЦНАП. Про це свідчать результати соцопитування молоді U-Report та Unicef за липень-серпень 2021 року. В опитуванні взяли участь близько 3700 українців віком 14-34 роки. Крім цього, зі 100% опитуваних 78,9% користувалися послугами ЦНАП, а 70,3% вказали, що їм відомо про діяльність ЦНАП. Учасники опитування найчастіше користувалися послугами ЦНАП, щоб: отримати паспорт — 50,3% отримати закордонний паспорт — 36,6% зареєструвати/змінити місце проживання — 32,6% Загалом молодь оцінила рівень сервісу на 7,67 бала з 10. Для порівняння: у листопаді-грудні 2021 року сервісом у ЦНАП задоволені 94% українців віком 14-35 років, за результатами всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг. Це свідчить про те, що сервіс у ЦНАП постійно трансформується та покращується.
У Дрогобичі відкрили сучасний ЦНАП: надаватимуть понад 400 послуг
5 січня 2022
Сьогодні, 5 січня, у Дрогобицькій територіальній громаді дали старт роботі нового сучасного Дія Центру «Документ-Сервіс Дрогобич». Тут мешканці зможуть отримати понад 400 адміністративних послуг. Будівництво об’єкта розпочали у 2018 році. Так, упродовж трьох років, 2018-2020, підрядна організація провела земляні роботи, залила фундамент, вимурувала стіни першого поверху та провела його перекриття, підвели мережі каналізування. Торік перекрили другий поверх, улаштували покрівлю, встановили віконні блоки та алюмінієві вітражі, змонтували ліфти, завершили внутрішні та зовнішні оздоблювальні роботи, улаштували інженерні мережі (вентиляцію, водопостачання та водовідведення, електропостачання), серверну, провели роботи з благоустрою території. Загальна вартість проєкту – понад 33 млн грн, з них: більш як 10 млн грн – кошти державної субвенції, 11 млн 438 тис грн - ДФРР, 3,3 млн грн – обласний бюджет, 8 млн 197 тис грн – кошти місцевого бюджету. Сьогодні Дія Центр «Документ-Сервіс Дрогобич» - це сучасна двоповерхова будівля. На першому поверсі знаходиться рецепція та зал очікування з дитячою зоною, зал обслуговування абонентів (фронт-офіс), громадська приймальня (бек-офіс), система електронної черги, адміністративні кімнати. Приміщення другого поверху - це два конференцзали, гардероб для відвідувачів, зал для коворкінгу та серверна. ЦНАП оснастили необхідним обладнанням, провели благоустрій території з улаштуванням тимчасових автомобільних стоянок. Ді Центр відповідає вимогам інклюзивності, тут перебачили безперешкодний доступ з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Участь у відкритті ЦНАПу взяв голова Львівської ОДА Максим Козицький, перший заступник Андрій Годик. «Центр Дія у Дрогобичі – вже третій, який ми збудували, а також відкрили за грудень на Львівщині. Перші два у Бориславі та Городку. Але цей є найбільший і реалізація такого амбітного проєкту стала можливою в межах програми Президента Велике будівництво. Нашим першим завданням є максимально наблизити всі можливі адміністративні послуги до кожної людини в громаді. А також опція «Дія.Центру» означає, що ці послуги не просто можна буде отримати близько. Їх можна буде отримати швидко і максимально багато. Головна новація Дія. Центрів саме в тому, що тут можна в одному місці отримати дуже багато різних послуг від держави та громади», - зазначив Максим Козицький. Також очільник області нагадав, що у грудні минулого року в області прийняли програму цифровізації з річним бюджетом 15 мільйонів. Відтак, за співфінансування держави, наступного року планують збудувати та відкрити з громадами не менше 10 нових ЦНАПів. У Дія Центрі працюватимуть понад 30 людей. Працівники ЦНАПу надаватимуть мешканцям 410 адміністративних послуг. Серед них: реєстрація місця проживання, речових прав на нерухоме майно, реєстрація бізнесу, послуги у сфері земельних відносин та архітектурно-будівельної діяльності, а також соціальні послуги. Окрім цього - послуги комунальних підприємств, такі, як послуги водоканалу, тепломереж, угоди по вивозу сміття та оплати послуги КПЖЕО. Щодня Дія Центр зможе обслуговувати більш як 200 осіб. ЦНАП працює за адресою: м. Дрогобич, вул. Бориславська, 8А.
В Городку урочисто відкрили другий на Львівщині Центр надання адміністративних послуг "Дія"
22 грудня 2021
Сьогодні, 22 грудня, в Городку відкрили новий сучасний Центр надання адміністративних послуг «Центр «Дія». Новий центр обслуговуватиме майже 40 тисяч жителів громади та надаватиме 171 послугу. На церемонію відкриття Центру завітали заступник голови Львівської облдержадміністрації Олександр Кулепін, заступник директора департаменту економічної політики Вадим Табакера, начальник відділу розвитку надання адміністративних послуг управління з питань цифрового розвитку Львівської ОДА Галина Тупісь. В новому Центрі сучасне обладнання. Він доступний для осіб з інвалідністю та клієнтів з дітьми. Оновити ЦНАП вдалося завдяки тому, що Городоцька міська рада перемогла у відборі об’єктів для фінансування з державного бюджету на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг. Отже, новий центр надаватиме такі послуги: реєстрація місця проживання, реєстрація речових прав на нерухоме майно, реєстрація бізнесу, послуги у сфері земельних відносин та архітектурно-будівельної діяльності, а також соціальні послуги. В межах проєкту здійснили реконструкцію будівлі міської ради під ЦНАП, закупили нові меблі, комп’ютерну техніку, ліцензійне програмне забезпечення та інше. Загальна вартість реалізованого проєкту – 4 млн 692 тис. грн, з яких: 3 млн 264 тис. грн – державний бюджет, 1 млн 456 тис. грн – бюджет громади. Вже завтра перші відвідувачі матимуть змогу особисто побачити та відчути усі переваги нового приміщення, нової організації роботи, розширеного переліку надання послуг, оцінити зручність і комфорт Центру. Адже у новому приміщенні забезпечено максимально комфортні умови для обслуговування громадян: послуги тепер надаються за принципом «єдиного вікна» та «прозорого офісу». При вході працюватиме зона очікування, де фахівці надаватимуть консультації з навігації у ЦНАПі та за потреби допомагатимуть з реєстрацією в електронній черзі. Принцип електронної черги простий: спеціальний термінал видає кожному відвідувачу талончик з номером, а коли ця цифра засвітиться на моніторі – можна підходити до адміністратора, аби звернутися за необхідною послугою. Ще однією перевагою є облаштований дитячий куточок у зоні очікування. А при вході у Центр «Дія» встановлено платіжний термінал, щоб надання послуг відбувалося в рази швидше. З його допомогою відвідувачі ЦНАПу зможуть миттєво здійснювати оплату адміністративних послуг, не виходячи за межі приміщення.
Мінцифри відкрило 4 нові Дія.Центри - один з них в Бориславі
14 грудня 2021
Мінцифри розширює мережу Дія.Центрів. Нові модернізовані ЦНАПи розпочали роботу в 4 населених пунктах: Бориславі (Львівська область), Байківцях (Тернопільська область), Білоберізці (Івано-Франківська область) та Чернівцях (Вінницька область). У Бориславі для відвідувачів доступні земельні послуги, реєстрація бізнесу та громадських формувань, безоплатна правова допомога, шеринг документів, е-черга, сплата адмінзбору одразу в Центрі та комплексна послуга єМалятко. Приміщення Центру безбар’єрне та облаштоване пандусом. Довідково: Дія.Центри — це one-stop-shop із комплексом всіх необхідних протягом життя адмінпослуг для громадян. Загалом в Україні вже 10 Дія.Центрів. Понад 238 ЦНАПів працюють над трансформацією в Дія.Центри. Завдяки їм 72 тисячі українців отримали доступ до сучасного держсервісу.
Відтепер скористатися адмінпослугою «Внесення суб’єкта кінематографії до Державного реєстру виробників, розповсюджувачів та демонстраторів фільмів» можна у ЦНАПах
3 грудня 2021
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2021 року № 969-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523» розширено перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри надання адміністративних послуг. Зокрема, у переліку таких послуг і «Внесення суб’єкта кінематографії до Державного реєстру виробників, розповсюджувачів та демонстраторів фільмів», яку відповідно до статті 8 Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись частиною другою статті 9 Закону України «Про кінематографію», абзацом третім пункту 6 Положення про Державний реєстр виробників, розповсюджувачів і демонстраторів фільмів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 № 27 (зі змінами) надає департамент з питань культури, національностей та релігій облдержадміністрації. Департаментом було розроблено інформаційну та технологічну картки адміністративної послуги з внесення суб’єкта кінематографії до Державного реєстру виробників, розповсюджувачів та демонстраторів фільмів. Згадані картки було затверджено Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 23листопада 2021 року № 1170/0/5-21. Тож відтепер послугу, про яку йдеться, можна отримувати і через центри надання адміністративних послуг. Одначасно звертаємо увагу на те, що надання згаданої адміністративної послуги обласною державною адміністрацією не припиняється.
Будівельна готовність об’єктів - 83% та на 100% закуплене обладнання: Львівщина освоює субвенцію на розвиток мережі ЦНАП
15 листопада 2021
Департамент економічної політики Львівської ОДА підбив результати реалізації субвенції на розвиток мережі ЦНАПів. Так, у 6-ти громадах вже на 100% закупили обладнання для видачі паспортних документів та обладнання для видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів. Це такі громади: - Гніздичівська ТГ - Моршинська ТГ - Самбірська ТГ - Стрийська ТГ - Ходорівська ТГ - Новороздільська ТГ. Ще 4 громади проводять будівництво та/або реконструкцію ЦНАПів. На сьогодні роботи виконали на понад 90 % у Бориславській, Глинянській, Дрогобицькій, Новояворівській територіальних громадах. Окрім цього, у 3 громадах роботи по реконструкції приміщень виконали на понад 60 %. Це Боринська, Городоцька, Оброшинська територіальні громади. Нагадаємо, що згідно з новим перерозподілом коштів субвенції на розвиток мережі ЦНАП Львівщина отримала додаткових 600 тис грн. Відтак загалом сума субвенції для 13-ти громад збільшилась до 23,5 млн грн. З них, станом на зараз профінансовано 19,9 млн грн. Касові видатки становлять 10,7 млн грн.
“Якісне розпорядження земельними ресурсами – добробут громад”, - Віталій Загайний
27 жовтня 2021
Сьогодні під головуванням заступника голови Львівської обласної державної адміністрації Віталія Загайного та за участі представників департаменту агропромислового розвитку, департаменту економічної політики облдержадміністрації, Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) відбулась онлайн-нарада для керівників та землевпорядників територіальних громад на тему: «Важливі питання земельного законодавства в контексті розвитку громад». Віталій Загайний наголосив на важливості якісного і законного розпорядження землями, які є у віданні територіальних громад. «Якісне розпорядження земельними ресурсами – добробут громад. Львівська область в порівняні із іншими областями має в половину менший земельний банк сільськогосподарських угідь. Водночас, Львівщина особлива тим, що 39% населення області – сільське населення. З передачею сільськогосподарських земель до відання територіальних громад розширюються можливості громад приймати рішення по управлінню землями на всій території юрисдикції. Відтак, лише якісне розпорядження землями стимулюватиме соціальний і економічний розвиток територій, забезпечить надходження до бюджетів на місцях», - наголосив Віталій Загайний. Також у заході взяв участь голова постійної комісії з питань діяльності агропромислового комплексу, підприємництва та інвестицій Юрій Раделицький, який наголосив на важливості проведення таких заходів, оскільки земельна реформа та обіг (ринок) землі – це одне з найважливіших питань і стосується кожного – від представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування до пересічного громадянина та аграрія. «Вдячний громадам за активність. Як бачу, сьогодні зібрались за одними столом професіонали. Спільна з територіальними громадами комунікація щодо ходу земельної реформи і розвитку агропромислового комплексу в рамках цієї реформи - це основне із завдань сьогодення», - зазначив Юрій Раделицький. У своїй доповіді директорка департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації Тетяна Гетьман довела учасникам заходу інформацію про діючий з 1 липня обіг земель сільськогосподарського призначення та його результати. «Відтак, в рамках ринку землі по Україні укладено 33 853 правочини на загальну площу 84,1 тис. га, по Львівщині цей показник складає - 1056 угод на загальну площу 845 га. Однак, що стосується підмораторних земельних ділянок-паїв, то на такі землі укладено лише 168 угод купівлі-продажу, площа проданих паїв складає 198 гектарів. Це доводить, що ринок землі є консервативний, поступовий і неспішний», - зазначила Тетяна Гетьман. Начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Віталія Шепега проінформувала присутніх щодо порядку використання та передачі в користування неуспадкованих земельних ділянок, орендних правовідносини, зокрема, щодо умов, порядку і поновлення договорів оренди. А також довела до відома норми законодавства щодо державної реєстрації прав власності в Державному реєстрі речових прав на земельні ділянки всіх форм власності. «Земля є життєво необхідним ресурсом, неминуче виникають конфлікти, що пов'язані з земельними відносинами. Тому правильна реєстрація прав - запорука захисту від рейдерства. Відтак, важливою і надалі залишається поінформованість населення щодо актуальних питань у сфері державної реєстрації», - наголосила Віталія Шепега. Заступниця начальника управління - начальниця відділу розвитку аграрної інфраструктури, земельних відносин департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації Тетяна Борушок поінформувала учасників щодо змін чинного земельного законодавства в рамках запровадження ринку землі, зокрема, переважного права на викуп земель сільськогосподарськогопризначення, порядку і умов викупу земель сільськогосподарського призначення громадянами України, яким належить право постійного користування/довічного успадкованого володіння для ведення фермерського господарства. А також наголосила про важливість проведення аудиту та інвентаризації земель сільськогосподарського призначення. «Аби якісно розпоряджатись земельним банком громадам вкрай необхідно провести земельний аудит. Необхідно виявити земельні ділянки, які можуть використовуватися в сільськогосподарському виробництві, але не задіяні, а також ділянки, які використовуються в сільськогосподарському виробництві, але за таке використання не сплачуються податки або ж сплачуються не в повній мірі», - зазначила Тетяна Борушок.
Розширили перелік послуг Держпраці, які можна отримати виключно через ЦНАПи
23 жовтня 2021
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 969-р внесли зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг». Відтак, розширили перелік послуг, що входять до повноважень Держпраці, які можна отримати виключно через ЦНАПи. Суб’єкти господарювання виключно через ЦНАПи зможуть отримати наступні адмінпослуги, що входять до повноважень Держпраці: • Реєстрація зміни відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – НОВА ПОСЛУГА. • Продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки – НОВА ПОСЛУГА. • Реєстрація декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки – НОВА ПОСЛУГА. • Реєстрація об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки – НОВА ПОСЛУГА. • Виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки – НОВА ПОСЛУГА. • Видача свідоцтва на придбання вибухових матеріалів – НОВА ПОСЛУГА. • Видача свідоцтва на зберігання вибухових матеріалів – НОВА ПОСЛУГА. • Видача гірничих відводів для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення – НОВА ПОСЛУГА. • Переоформлення гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення – НОВА ПОСЛУГА. • Тимчасова реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів – ПОСЛУГУ ОНОВЛЕНО. • Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. • Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. • Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. • Реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів. • Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів. • Перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів. Ознайомитись з інформаційними та технологічними картками перелічених послуг можна на сайті Головного управління Держпраці у Львівській області, у рубриці «Адміністративні послуги» або перейшовши за посиланням.
У Зимноводівській територіальній громаді відкрили сучасний ЦНАП
1 жовтня 2021
Сьогодні, 1 жовтня, у селищі Зимна Вода Львівського району Львівської області відкрили Центр надання адміністративних послуг. Для створення ЦНАПу реконструювали приміщення на першому поверсі селищної ради, закупили меблі, комп’ютерну техніку та електронну чергу. Вартість проекту – 1 млн 759 тисяч грн, з них мільйон це кошти з бюджету розвитку обласного бюджету та понад 750 тисяч – кошти громади. «ЦНАП - це об’єкт, який робить послуги якісними і близькими для громади. Сьогоднішній об’єкт - хороший приклад співпраці громади і області, який на ділі демонструє, що в нас точно є взаєморозуміння, комунікація, знання потреб громади. Мешканець не повинен за отриманням чи то довідки, чи проведення реєстраційної дії чи послуги їхати за енну кількість кілометрів, а має отримувати послугу на місці, швидко та з комфортом. Дякую керівнику громади за те, що був ідейником і мотиватором цього процесу. Впевнений, що ми спільно відкриємо ще не один об’єкт у громаді», - зазначив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. При реконструкції дотримались умов інклюзії, відтак отримати необхідні адміністративні послуги відтепер безперешкодно можуть і мешканці з інвалідністю. Загалом ЦНАП обслуговуватиме більш як 21 тисячу мешканців, які живуть на території громади. «У нас надзвичайно велика кількість адміністративних послуг надається сільською радою. Дякую працівникам за вашу щоденну працю. Вірю, що з відкриттям ЦНАПу ситуація буде ще кращою, адже весь спектр надання адміністративних послуг буде сконцентрований тут, на місці, і це дозволить ефективніше працювати іншим підрозділам», - зазначив керівник Зимноводівської територіальної громади Володимир Гутник. У сучасному ЦНАПІ надаватимуть більше сотні адміністративних послуг. Серед них: «Реєстрація місця проживання, актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, земельні послуги, архітектурно-будівельні, соціальні та інші послуги місцевого значення», - зазначила керівник ЦНАПУ Марія Качмар. Окрім цього, Зимноводівська селищна територіальна громада у місцевому бюджеті передбачила кошти та оголосила тендер на закупівлю паспортного обладнання для видачі ID-паспортів громадян України та закордонних паспортів. Відтак мешканці громади до кінця року зможуть отримувати і ці послуги на місці. ЦНАП Зимноводівської територіальної громади працюватиме у будні дні з 09:00 до 17:00 год без перерви на обід, адмінпослуги надаватимуть 7 осіб. Приймати громадян ЦНАП розпочне 4 жовтня. Зазначимо, що сьогодні у Львівській області функціонують 138 точок, де мешканці можуть отримати якісні адміністративні послуги, а саме: 48 ЦНАПів при органах місцевого самоврядування, 2 ЦНАПи утворених при районних державних адміністраціях, 16 територіальних підрозділів ЦНАП, 72 віддалених робочих місць адміністраторів.
Мінцифри нагадує про можливості Платформи Дія Центр
30 вересня 2021
Для підвищення рівня задоволеності фізичних та юридичних осіб якістю адміністративних та інших публічних послуг, які надаються в центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП), на початку вересня цього року Мінцифри презентувало Платформу Дія Центрів. Проєкт реалізований за підтримки ПРООН в Україні, в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру (UN RPP) та проєкту SURGe, The Support to Ukraine’s Reforms for Governance Project, що фінансується Урядом Канади. Завдяки Платформі Дія Центрів кожен українець, який планує візит за адміністративною послугою, може сформувати маршрут до найближчого ЦНАП, перевірити актуальний графік його роботи, а також оцінити якість обслуговування. Незабаром з’явиться можливість попереднього запису до ЦНАП онлайн. Мінцифри планує запустити цю функцію у 2022 році та масштабувати на всі ЦНАП в Україні. У свою чергу, працівникам ЦНАП платформа допоможе розвиватися і підвищувати якість сервісу. Кожен керівник ЦНАП та адміністратор зможуть системно навчатися в особистому кабінеті, відстежувати свій прогрес та зіставляти результати з показниками роботи. Для цього Мінцифри зібрало на одному майданчику всі профільні онлайн-курси та освітні матеріали, історії успіху та найкращі практики. Крім цього, на ресурсі доступна актуальна інформація щодо можливостей фінансової підтримки на розвиток ЦНАП та бібліотека корисних матеріалів, що полегшать їх щоденну роботу. Це актуальне законодавство, потрібні документи, інструкції, вебінари та відповіді на поширені запитання. Ще одна важлива роль Платформа Дія Центрів — моніторинг якості адміністративних послуг. На сайті опублікований дашборд, на якому доступна інформація з аналітичними даними з усіх ЦНАП країни. Кожен охочий зможе відстежувати актуальну динаміку розвитку та модернізації мережі ЦНАП. Окремо слід зазначити що Платформа Дія Центрів забезпечує інтеграцію із системою моніторингу та оцінки якості послуг Єдиного державного вебпорталу електронних послуг «Портал Дія» і відповідно Мапа Дія Центрів наповнюється з інформації, яку надають ЦНАП при заповненні щоквартального моніторингу, тому важливо, щоб інформація, яка надається ЦНАП при щоквартальному моніторингу була достовірною та актуальною. На платформі Дія Центрів громадяни зможуть: дізнатися інформацію про роботу Центрів; знайти та сформувати маршрут до найближчого до себе Центру; перевірити ефективність Центрів на дашбордах; залишити відгук про візит до Центру; записатися до Центру онлайн (у 2022 році). Для працівників ЦНАП стануть доступними: модуль дистанційного навчання; роз'яснення та рекомендації щодо роботи; актуальні шаблони та зразки документів; всі навчальні матеріали за останні роки; інформація щодо програм фінансової підтримки для ЦНАП; результати моніторингу ЦНАП на дашборді.