На Гарячу лінію області мешканці зверталися здебільшого з питань транспорту, дорожнього покриття та комунального господарства

9 Червня 2020р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж травня цього року служба 112 опрацювала  9151 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 122 було скеровано на екстрену службу 101, 1225 звернень - на 102, 862 звернень - на 103, 77 звернень - на 104, та 6865 звернень - на «Гарячу лінію області».

«На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства», - розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

З прийнятих  дзвінків за місяць 6466 заявникам надано відповіді, ще 399 звернень перебуває  на розгляді.

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook