Для будівництва доріг планують залучати приватних інвесторів
Кабмін схвалив зміни до Бюджетного кодексу, які нададуть можливість залучати приватних інвесторів до будівництва доріг, при цьому, залишаючи їх безкоштовними для водіїв.
Про це повідомив на Фейсбук-сторінці Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
“У цьому році одним із наших пріоритетів є залучення приватних інвесторів до інвестиційних проєктів. Як показує міжнародний досвід, залучення приватних партнерів дозволяє швидше та більш якісно відбудувати інфраструктуру, так як партнерство - це не тільки залучення коштів, але й додатковий досвід та відповідальність. Схвалені КМУ зміни, за умови їх підтримки у Верховній Раді, дадуть змогу вже цього року розпочати роботу над першими 6 пілотними ділянками доріг загальною протяжністю 1400 км, провести тендер та залучити найкращого приватного партнера, та, відповідно, повернути приватному партнеру інвестиції протягом 20-30 років. Але ключове слово - не тільки додаткові кошти, але й якість”, - зазначив Владислав Криклій.
За його словами, платежі інвестору будуть обумовлені дотриманням інвестором стандартів якості будівництва чи реконструкції автошляху, а також залежатиме від якості обслуговування дороги відповідно до всіх встановлених стандартів.
“Дороги залишаються безкоштовними для водіїв, та сподіваюсь, що такими темпами за 4 роки за державні кошти та завдяки проєктам державно-приватного партнерства ми відновимо всі дороги державного значення”, - підкреслив Міністр.
Новини за темою
Дорожники ліквідовують деформації дорожнього покриття на напрямку Зимна Вода – Холодновідка
11 травня 2022
Дорожники ліквідовують деформації дорожнього покриття на одній із найбільш завантажених доріг Львівщини. Йдеться про Західний обхід Львова. Станом на зараз важка техніка працює на відтинку Зимна Вода – Холодновідка. Керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області Олег Береза зазначив, що війна внесла свої корективи у плани щодо розбудови дорожньої інфраструктури по всій території України. Однак, проїзд основними автошляхами має бути забезпечений. Адже дороги – це артерії, які забезпечують транспортний зв’язок для громадян нашої держави. «Ще з початку війни ми спостерігали значне збільшення інтенсивності руху транспорту автомобільними дорогами західний областей України, особливо, в напрямках міжнародних пунктів пропуску. Адже вимушено переселені громадяни із східної, південної та центральної частин нашої держави залишали свої домівки, щоб врятуватися від війни. Станом на зараз ситуація трохи стабілізувалася, однак потреба у належному сполученні залишилася». – Наголосив Олег Береза. Він додав, що на ділянках проведення ремонтних робіт організували реверсивний рух транспорту. «Прохання до водіїв, ставитися з розумінням до тимчасових незручностей на дорозі та звертати увагу на встановленні дорожні знаки». – Зазначив керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області.
Дорожники ліквідовують деформації дорожнього покриття на напрямку Зимна Вода – Холодновідка
11 травня 2022
Дорожники ліквідовують деформації дорожнього покриття на одній із найбільш завантажених доріг Львівщини. Йдеться про Західний обхід Львова. Станом на зараз важка техніка працює на відтинку Зимна Вода – Холодновідка. Керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області Олег Береза зазначив, що війна внесла свої корективи у плани щодо розбудови дорожньої інфраструктури по всій території України. Однак, проїзд основними автошляхами має бути забезпечений. Адже дороги – це артерії, які забезпечують транспортний зв’язок для громадян нашої держави. «Ще з початку війни ми спостерігали значне збільшення інтенсивності руху транспорту автомобільними дорогами західний областей України, особливо, в напрямках міжнародних пунктів пропуску. Адже вимушено переселені громадяни із східної, південної та центральної частин нашої держави залишали свої домівки, щоб врятуватися від війни. Станом на зараз ситуація трохи стабілізувалася, однак потреба у належному сполученні залишилася». – Наголосив Олег Береза. Він додав, що на ділянках проведення ремонтних робіт організували реверсивний рух транспорту. «Прохання до водіїв, ставитися з розумінням до тимчасових незручностей на дорозі та звертати увагу на встановленні дорожні знаки». – Зазначив керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області.
Підрядник отримав сертифікат на введення в експлуатацію дороги Дроговиж - Дубина
5 травня 2022
Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ) видала сертифікати для введення в експлуатацію відремонтованих доріг. Як роз’яснили в департаменті дорожнього господарства, після завершення капітального ремонту автомобільної дороги згідно з чинним законодавством необхідно здійснити процедуру введення її в експлуатацію. Для цього Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ) за результатами перевірки видає сертифікат, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації. Відтак, на цьому тижні ДІАМ видали такий сертифікат для експлуатації автодороги Дроговиж - Дубина, якою здійснюють доїзд на озеро Задорожнє, що у Стрийському районі Львівської області. З цього моменту гарантійний термін експлуатації капітально відремонтованих доріг згідно з договором підряду становить 10 років - на земляне полотно та 8 років - на основу дорожнього одягу. Також за період від грудня 2021 року по квітень цього року ДІАМ видала сертифікати готовності до експлуатації таких об'єктів на території області: – автомобільної дороги загального користування місцевого значення Хильчиці - Ясенівці Золочівського району. Ця дорога є об’їзною Золочева та відіграє важливу логістичну складову для транспортної інфраструктури Золочівського району; – моста на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення Судова Вишня - Комарно, Яворівського району Львівської області. Цей міст перебував в аварійному стані і створював загрозу життю людей; – вул. Шкільна (від буд. №1 до буд. № 44) в с. Викоти Самбірського району Львівської області. Дорогу капітально відремонтували задля безпечного руху мешканців села та учнів до школи у с. Викоти. «На цьому робота ЛОВА не зупиняється, продовжуємо підготовку документації для подальшого введення в експлуатацію відремонтованих автомобільних доріг в області». – Наголосив заступник директора департаменту дорожнього господарства Микола Одиноцький.
Підрядник отримав сертифікат на введення в експлуатацію дороги Дроговиж - Дубина
5 травня 2022
Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ) видала сертифікати для введення в експлуатацію відремонтованих доріг. Як роз’яснили в департаменті дорожнього господарства, після завершення капітального ремонту автомобільної дороги згідно з чинним законодавством необхідно здійснити процедуру введення її в експлуатацію. Для цього Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ) за результатами перевірки видає сертифікат, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації. Відтак, на цьому тижні ДІАМ видали такий сертифікат для експлуатації автодороги Дроговиж - Дубина, якою здійснюють доїзд на озеро Задорожнє, що у Стрийському районі Львівської області. З цього моменту гарантійний термін експлуатації капітально відремонтованих доріг згідно з договором підряду становить 10 років - на земляне полотно та 8 років - на основу дорожнього одягу. Також за період від грудня 2021 року по квітень цього року ДІАМ видала сертифікати готовності до експлуатації таких об'єктів на території області: – автомобільної дороги загального користування місцевого значення Хильчиці - Ясенівці Золочівського району. Ця дорога є об’їзною Золочева та відіграє важливу логістичну складову для транспортної інфраструктури Золочівського району; – моста на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення Судова Вишня - Комарно, Яворівського району Львівської області. Цей міст перебував в аварійному стані і створював загрозу життю людей; – вул. Шкільна (від буд. №1 до буд. № 44) в с. Викоти Самбірського району Львівської області. Дорогу капітально відремонтували задля безпечного руху мешканців села та учнів до школи у с. Викоти. «На цьому робота ЛОВА не зупиняється, продовжуємо підготовку документації для подальшого введення в експлуатацію відремонтованих автомобільних доріг в області». – Наголосив заступник директора департаменту дорожнього господарства Микола Одиноцький.
Кабмін вніс зміни до Правил перетинання державного кордону громадянами України
1 березня 2022
Згідно з постановою Кабінету Міністрів № 166 від 28.02.2022 року, для українців змінили правила перетину державного кордону. Зміни застосовуються з 24 лютого і стосуються перетинання кордону дітьми. Так, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, зможуть виїхати закордон із супроводжуючими за спрощеною процедурою під час воєнного стану Зокрема: У разі введення на території України надзвичайного або воєнного стану виїзд за межі України дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які не досягли 18-річного віку та проживають або зараховані до закладів різних типів, форми власності та підпорядкування на цілодобове перебування (далі – діти), здійснюється у супроводі законного представника або іншої уповноваженої ним особи та за наявності: паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини (за відсутності паспорта громадянина України)/ документів, що містять відомості про особу, визнаних Держприкордонслужбою; наказу директора закладу / установи, де проживали / перебували діти, або особи, яка його заміщує, про виїзд дітей за межі України. У разі введення на території України надзвичайного або воєнного стану виїзд за межі України дітей, які не досягли 18-річного віку та не належать до категорії дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, зарахованих до закладів різних типів, форми власності та підпорядкування на цілодобове перебування, дітей, влаштованих до сімей патронатних вихователів, здійснюється у супроводі особи, уповноваженої керівником відповідного закладу / працівником закладу, який його заміщує, або органом опіки та піклування чи військовою адміністрацією, у супроводі патронатного вихователя, який здійснює догляд за дітьми, за наявності: паспорта громадянина України або свідоцтва про народження дитини (за відсутності паспорта громадянина України) / документів, що містять відомості про особу, визнаних Держприкордонслужбою; наказу директора закладу / установи, де проживали / перебували діти, або особи, яка його заміщує / рішення органу опіки та піклування чи військової адміністрації про виїзд дітей за межі України або рішення органу опіки та піклування чи військової адміністрації / наказу служби у справах дітей про влаштування дитини до сім‘ї патронатного вихователя. Після прибуття дітей на місце тимчасового перебування за межами України супроводжуючі особи зобов’язані протягом одного робочого дня звернутися до консульської установи України в країні перебування для взяття дітей на консульський облік. Консульська установа протягом одного робочого дня зобов’язана через МЗС поінформувати Нацсоцслужбу про взяття дітей на консульській облік. Для виїзду дітей за межі України можуть бути сформовані групи дітей із супроводжуючими особами з розрахунку один супроводжуючий не більш як на 15 дітей / один супроводжуючий не більш як на чотири дитини з інвалідністю. «Таке спрощення процедури дозволить швидше перемістити дітей з вразливих категорій у безпечні місця. Багато громадських об’єднань, які працюють за кордоном з дітьми, готові організувати виїзд дітей групами. Ми вже отримали запрошення від двох країн для щонайменше 1000 українських дітей з супроводжуючими», - зазначила міністерка соціальної політики України Марина Лазебна.
У поточному році на Львівщині відремонтують майже 350 кілометрів доріг
22 лютого 2022
Цього року у межах Президентської програми «Велике будівництво» на Львівщині планують відремонтувати 336 кілометрів доріг державного та місцевого значення, а також відновити 52 мости. Про це сьогодні під час брифінгу розповів голова Львівської облдержадміністрації Максим Козицький. «У 2010 році на Львівщині відремонтували 0 кілометрів доріг. У 2017 – 179. І це найбільший показник до моєї каденції як голови ОДА. Минулоріч в області в межах «Великого будівництва» відремонтували понад 264 кілометри шляхів. А цього року маємо ще амбітнішу ціль – збудувати та відремонтувати 336 кілометрів доріг і 52 мости», – наголосив очільник області Максим Козицький. Серед пріоритетів на цей рік – ремонт доріг Київ – Чоп та Сколе – Славське, що у межах проєкту «Мале карпатське коло». «Також важливий проєкт - реконструкція Західного обходу Львова і влаштування там транспортних розв’язок на різних рівнях. Завершення капітального ремонту дороги Стрий – Ізварине. Ця дорога з’єднає усю Україну», – додав Максим Козицький. Щодо місцевих доріг, то на цей рік з державного бюджету виділили більше 1,2 млрд гривень. Також голова Львівської ОДА наголосив, що важливим є розвиток прикордонної інфраструктури і надалі розбудовуватимуть під’їзди до пунктів пропуску на українсько-польському кордоні. Зокрема, свого ремонту на всій протяжності дочекається дорога Червоноград – Рава-Руська. Працюватимуть дорожники також у Хирові та Нижанковичах. «Дороги потрібно не лише будувати і ремонтувати, а й берегти та належним чином обслуговувати. Тому в області з’явиться ще 5 майданчиків для зважування у русі. Два таких на Львівщині вже успішно працюють. За два роки, поки діє програма «Велике будівництво», на Львівщині збудували та відремонтували більше кілометрів доріг, ніж за усі попередні роки незалежності України. І виглядає так, що це лише початок. Наше завдання – робити свою справу, обороняти наші кордони, зберігати спокій і ми обов'язково переможемо», - акцентував Максим Козицький. Більше достовірної інформації про стан справ на Львівщині читайте на телеграм-каналі голови ЛОДА Максима Козицького.
У поточному році на Львівщині відремонтують майже 350 кілометрів доріг
22 лютого 2022
Цього року у межах Президентської програми «Велике будівництво» на Львівщині планують відремонтувати 336 кілометрів доріг державного та місцевого значення, а також відновити 52 мости. Про це сьогодні під час брифінгу розповів голова Львівської облдержадміністрації Максим Козицький. «У 2010 році на Львівщині відремонтували 0 кілометрів доріг. У 2017 – 179. І це найбільший показник до моєї каденції як голови ОДА. Минулоріч в області в межах «Великого будівництва» відремонтували понад 264 кілометри шляхів. А цього року маємо ще амбітнішу ціль – збудувати та відремонтувати 336 кілометрів доріг і 52 мости», – наголосив очільник області Максим Козицький. Серед пріоритетів на цей рік – ремонт доріг Київ – Чоп та Сколе – Славське, що у межах проєкту «Мале карпатське коло». «Також важливий проєкт - реконструкція Західного обходу Львова і влаштування там транспортних розв’язок на різних рівнях. Завершення капітального ремонту дороги Стрий – Ізварине. Ця дорога з’єднає усю Україну», – додав Максим Козицький. Щодо місцевих доріг, то на цей рік з державного бюджету виділили більше 1,2 млрд гривень. Також голова Львівської ОДА наголосив, що важливим є розвиток прикордонної інфраструктури і надалі розбудовуватимуть під’їзди до пунктів пропуску на українсько-польському кордоні. Зокрема, свого ремонту на всій протяжності дочекається дорога Червоноград – Рава-Руська. Працюватимуть дорожники також у Хирові та Нижанковичах. «Дороги потрібно не лише будувати і ремонтувати, а й берегти та належним чином обслуговувати. Тому в області з’явиться ще 5 майданчиків для зважування у русі. Два таких на Львівщині вже успішно працюють. За два роки, поки діє програма «Велике будівництво», на Львівщині збудували та відремонтували більше кілометрів доріг, ніж за усі попередні роки незалежності України. І виглядає так, що це лише початок. Наше завдання – робити свою справу, обороняти наші кордони, зберігати спокій і ми обов'язково переможемо», - акцентував Максим Козицький. Більше достовірної інформації про стан справ на Львівщині читайте на телеграм-каналі голови ЛОДА Максима Козицького.
Міст на дорозі Мшанець-Стрілки відремонтують за майже 5 млн грн
18 лютого 2022
На автомобільних дорогах загального користування місцевого значення стартує ремонтно-будівельний сезон 2022. Зокрема, відновили роботи з капітального ремонту мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141704 Мшанець – Стрілки на ділянці км 19+137. Як інформують у департаменті дорожнього господарства Львівської ОДА ремонт цього мосту розпочали у вересні минулого року. На сьогодні розібрали старий міст, провели роботи з влаштування бурозаливних опор, змонтували балки прогонової будови та влаштували залізобетонну накладну плиту. Виконують підготовчі роботи із влаштування тротуарів. «На виконання робіт з державного дорожнього фонду у 2022 році передбачено 4,8 млн гривень. У цьому році плануємо завершити всі роботи та відкрити для проїзду новозбудований міст», - зазначив заступник голови ЛОДА Юрій Бучко. Нагадаємо, що рух цим мостом перекритий з 2008 року. Після повені та пошкодження поруч збудували тимчасовий міст, який слугує основним проїздом до сьогодні та перебуває в аварійному стані. З того часу жодних робіт з відновлення мосту не проводили.
Кабмін затвердив Правила розробки робочих проєктів землеустрою: що вони в собі містять
4 лютого 2022
Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Правила розроблення робочих проєктів землеустрою», які зафіксували чіткі й зрозумілі норми складання відповідної документації. Про це розповів міністр аграрної політики та продовольства України Роман Лещенко. «Розробники документації із землеустрою отримали вичерпний перелік якісних і кількісних вимог, які мають застосовуватися до відповідних робочих проєктів. Існування таких чітких уніфікованих вимог підвищить якість робіт, що виконуються та запобігатиме зловживанням у земельній сфері», - підкреслив міністр. Відповідно до правил розроблення робочих проєктів землеустрою такі робочі проєкти землеустрою розробляються з метою здійснення заходів з рекультивації порушених земель, зняття та перенесення родючого шару ґрунту, консервації деградованих, малопродуктивних і техногенно забруднених земель, поліпшення стану сільськогосподарських угідь і лісових земель, захисту земель від ерозії, підтоплення, заболочення, вторинного засолення, висушення, зсувів, ущільнення, закислення, забруднення промисловими та іншими відходами, радіоактивними та хімічними речовинами. Робочий проєкт землеустрою має включати: завдання на складання робочого проєкту землеустрою; пояснювальну записку; характеристику природних та агрокліматичних умов відповідної території; матеріали ґрунтових та інших обстежень; матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проєктування; техніко-економічні показники робочого проєкту землеустрою; проєктні рішення з визначення комплексу заходів та обсягу робіт з охорони земель; розрахунки кошторисної вартості щодо впровадження запроєктованих заходів з охорони земель; плани агровиробничих груп ґрунтів та крутості схилів (у разі потреби); плани запроєктованих заходів; матеріали перенесення проєкту в натуру (на місцевість). «Робочі проєкти землеустрою розробляються суб’єктом господарювання, що є виконавцем робіт із землеустрою відповідно до Закону України “Про землеустрій”, згідно з договором про розроблення робочого проєкту землеустрою, укладеним між замовником та розробником., - зазначила директор департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації Тетяна Гетьман. Детальніше із текстом постанови кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил розроблення робочих проєктів землеустрою» від 02 лютого 2022 р. № 86 можна ознайомитись за посиланням.
Майже 250 кілометрів доріг оновили на Львівщині в межах “Великого будівництва”
21 січня 2022
За підсумками 2021 році на Львівщині в межах Президентської програми збудували і відремонтували 247 кілометрів доріг державного та місцевого значення. Про це повідомив під час брифінгу перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. “Ремонтом охопили майже 150 кілометрів автошляхів державного значення та понад 100 кілометрів місцевих доріг. Окрім того, відновили 36 мостів, найбільший об’єкт – це мостовий перехід у селі Крушельниця на дорозі Східниця – Верхнє Синьовидне”, - зазначив Андрій Годик. Наймасштабніші об’єкти дорожньої інфраструктури: М-30 Стрий – Ізварино на всій протяжності в межах Львівської області (км 0+000 км 44+230). “Це найкоротший шлях від Львівщини до Луганщини. Він з’єднає схід і захід країни. Цей маршрут є Дорогою Єдності. Капітальний ремонт проводили на 43 км дороги та 5 мостових переходів. Станом на сьогодні повністю змінено дорожній одяг та завершуємо капітальний ремонт усіх штучних споруд”, - додав перший заступник. Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка, яка з’єднує між собою основні магістралі Львівщини. Активно відновлюючи автомобільну цю дорогу, поступово створюють Велике транзитне кільце навколо Львова, що дозволить суттєво розвантажити кільцеву дорогу Львова та його вуличну мережу. Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква. Як зазначив Андрій Годик, ще весною автомобільна дорога регіонального значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, яка з’єднує Львівську область із Волинською, була не в найкращому стані. На дорожньому покритті спостерігалися різні деформації. Зокрема, напливи, колійність, тріщини, дрібна ямковість та інше. Цьогоріч ремонтом були охоплені дві ділянки загальною довжиною майже 50 км. Ще одним важливим об’єктом став міст на дорозі Львів – Радехів – Луцьк, який обвалився 3 травня минулого року. “Завдяки тому, що цю споруду ми планували реконструювати, на момент її руйнування в нас була готова проєктна документація. Впродовж кількох місяців ми отримали всі дозвільні документи на проведення будівельних робіт, забезпечили переправу для пішоходів, облаштували тимчасовий міст, провели демонтаж зруйнованих елементів та приступили до будівництва основного моста”, - наголосив перший заступник голови. Також він акцентував, що в межах реалізації проєкту «Розбудова прикордонної дорожньої інфраструктури на підходах до пунктів пропуску на українському кордоні» активно проводили ремонтні роботи на автомобільних дорогах Т-14-01 КПП «Смільниця» - Старий Самбір, (відремонтували 1,8 км дороги), Т-14-04 Червоноград – Рава-Руська (відремонтували 8,2 км дороги) та Т-14-18 Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стрий (відремонтовано 27 км). Крім цього, цьогоріч завершили капітальний ремонт на автомобільній дорозі Т-14-20 Яворів – Грушів (відремонтували 19,2 км). “У цьому році на ремонт доріг місцевого значення плануємо залучили понад, 1,2 млрд гривень. Зокрема, продовжимо роботи на напрямках Мшанець – Стрілки, Бориня – Боберка, а також дорогах "Малого карпатського кола" - наголосив Андрій Годик.
Укравтодор погодився взяти під своє управління місцеві дороги, що входять до “Малого карпатського кола”
13 січня 2022
Державне агентство автомобільних доріг України погодилось взяти під своє управління автомобільні дороги загального користування місцевого значення, що входять у Мале карпатське коло та проєктно-кошторисні документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт цих доріг та штучних споруд на них. До цього ці автошляхи перебували у сфері управління Львівської обласної державної адміністрації. Йдеться про дороги Славське – Хащованя протяжністю 14,4 км, Славське – Вигода протяжністю 22,3 км, Хітар – Тухля протяжністю 11,95 км, (Київ – Чоп) – Плавʼя протяжністю 4,1 км, Східниця – Верхнє Синьовидне протяжністю 20,7 км, Корчин – Дубина протяжністю 4,3 км, Турка – Східниця протяжністю 38,9 км, Верхнє Синьовидне - Дубина – Кам’янка, протяжністю 15,4 км, Бориня – Мохнате протяжністю 30,3 км, Боберка – Бориня протяжністю 26,8 км та (Київ – Чоп) – Сколе протяжністю 3,5 км. “Такий крок важливий для того, аби полегшити та пришвидшити фінансування проєкту з будівництва нового транспортного кільця, котре має об’єднати ключові гірські курорти трьох областей - Львівської, Івано-Франківської та Закарпатської. Сьогодні ми отримали офіційну письмову згоду Укравтодору на нашу пропозицію про передачу деяких автомобільних доріг загального користування місцевого значення, які перебувають у сфері управління Львівської обласної державної адміністрації та входять до інвестиційного проєкту «Мале Карпатське коло» у Львівській області”, - зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький. Також він додав, що зараз департамент дорожнього господарства готує необхідний пакет документів, який скерують Укравтодору. Після цього відповідне рішення має затвердити Уряд під час засідання. Нагадаємо, у межах проєкту "Мале Карпатське коло" заплановано будівництво трьох нових перевалів, які дозволять повноцінно використати рекреаційний потенціал Славська і Боржави, з’єднають скелі Довбуша з Тустанню і курортами Трускавця та Східниці, і дозволять комфортне та безпечне пересування подорожуючим центральною частиною Українських Карпат. Водночас, діючі автошляхи, в межах проекту заплановано максимально розширити, зробити більш безпечними - зокрема, з допомогою нових безпечних розв’язок, освітлення і відеоспостереженням та створити повноцінні умови для велотуристів. Капітальний ремонт має відбутися і на всіх мостових переходах, які вичерпали свій ресурс у суворих гірських умовах.
Прем’єр-міністр: Цьогоріч плануємо оновлення не менше 5 тис. км доріг та запуск проектів державно-приватного партнерства в дорожній сфері
12 січня 2022
У 2022 році Уряд має амбітні цілі у сфері розвитку інфраструктури в межах програми Президента «Велике будівництво». Про це повідомив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час засідання Кабінету Міністрів України 12 січня. «Цьогоріч передбачається будівництво та ремонт не менше 5 тис. км доріг та запуск проектів державно-приватного партнерства в дорожній сфері. Для їх збереження плануємо збільшити на автошляхах кількість WIM-систем (зважування-в-русі). Продовжимо також реалізацію ініціатив для покращення залізничного сполучення та інфраструктури. Зокрема, плануємо відремонтувати більше 600 км колій та електрифікувати нові ділянки, оновити рухомий склад «Укрзалізниці», — відзначив Денис Шмигаль. Як зауважив Прем’єр-міністр, цього року Уряд також дасть старт програмі «Велика термомодернізація». За його словами, очікується реалізація щонайменше 500 енергоефективних проектів за рахунок Фонду енергоефективності. А також у сумі з бюджетними коштами та кредитними коштами планується здійснити термомодернізацію 5 тисяч будинків. «Розвиток транспортних стратегічних хабів — невід’ємний елемент для розвитку держави та економічної спроможності регіонів. Це і проекти щодо розвитку прикордонної інфраструктури, це і будівництво аеропортів. Цього року готуємось до старту проектів з будівництва двох аеропортів на Сході України», — зазначив очільник Уряду. За словами Прем’єр-міністра, цього року також передбачається створення Фонду внутрішніх водних шляхів, кошти якого підуть на модернізацію річкової інфраструктури. Крім того, Міністерство інфраструктури спільно з Міністерством економіки мають запустити програму відродження суднобудування. Денис Шмигаль додав, що не менш очікуваним у 2022 році також є реалізація проекту «Велика реставрація», а також продовження програми Президента «Зелена країна».