Цього тижня на Львівщині стартувала щорічна Освітня академія
Цього тижня на Львівщині пройшла перша частина щорічної Освітньої академії - проєкту, де освітяни можуть ділитися власним досвідом, а також здобувати нові знання. Це новий формат спілкування та практичного навчання для керівників відділів освіти та закладів освіти.
На перших червневих сесіях розглядали питання моніторингу та оцінки ефективності управління освітою на рівні територіальних громад, стратегії цифровізації закладів освіти ТГ, формування команди навколо компетенцій і пріоритетів та базових інструментів формування довіри в мережі Інтернет.
У першій частині проєкту взяли участь 73 учасники - керівники відділів освіти.
Серед спікерів були:
- Олег Паска, директор департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації;
- Галина Бордун, автор та керівник програми, член експертної ради при департаменті освіти і науки ЛОДА;
- Наталія Піпа, народна депутатка України, секретар Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій;
- Валентина Загрева – начальник управління Державної служби якості освіти у Львівській області, кандидат педагогічних наук;
- Роман Пастушенко – член Експертної ради при при департаменті освіти і науки ЛОДА;
- Віра Пустовіт – інтернет-маркетолог;
- Оля Цап – директор КП «Телерадіокомпанія «Перший Західний»
Наступні сесії проводитимуть для директорів шкіл.
Детальніше про проєкт – https://www.facebook.com/lviveduacademy/?ref=page_internal
Інформація для освітян - https://www.hromady.loda.gov.ua/dlya-osvityan?fbclid=IwAR3n0WCUcdALV33asIJSc-1hDov9a4-V9mBN0D92kAkvJAqO4J2N0UwciZI
Ключові слова:
освітня академіяНовини за темою
«Освітня академія» відкриває нові можливості у розвитку галузі освіти на Львівщині», - Іван Собко
14 грудня 2021
Під час творчої зустрічі у Львівському професійному коледжі готельно-туристичного та ресторанного бізнесу представники відділів освіти Львівської, Закарпатської, Івано-Франківської та Тернопільської облдержадміністрацій обговорили інновації та зміни в освіті. Зустріч організував департамент освіти і науки Львівської ОДА у межах програми «Освітня академія для управлінців освіти». Відкрив захід профільний заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. «Освітня академія» - це платформа, яка дає можливість дискутувати та обговорювати важливі актуальні питання у галузі освіти. Головним здобутком цієї програми мають бути реальні рішення, які реалізовуватимуть на практиці. Одним з таких рішень є створення наглядових рад при закладах профтехосвіти, до яких входять представники бізнесу. Це дозволить навчати майбутніх спеціалістів відповідно до потреб ринку праці. Сьогодні ж до творчої зустрічі залучені представники облдержадміністрацій, і, сподіваюся, що результатом зустрічі стане напрацювання дієвих рішень у галузі освіти на міжобласному рівні», - зазначив заступник голови Львівської ОДА. У режимі онлайн до зустрічі долучилася заступниця Міністра освіти і науки Віра Рогова. У заході також взяв участь директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска, заступниця директора Ольга Котовська, представники Центру інноваційних освітніх технологій НУ «Львівська Політехніка», КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут педагогічної освіти», Харківського національного педагогічного університету ім. Г. Сковороди. Зустріч включала три дискусійні панелі, під час яких представники департаментів освіти і науки облдержадміністрацій західних областей України обговорили: створення і впровадження моделі національного освітнього технопарку підвищення якості дошкільної і загальної середньої освіти за участі закладів освіти, які працюють за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України»; досягнення та перспективи дистанційної освіти; проблеми фінансування освітньої галузі та шляхи їх вирішення. Довідково: Програма Львівської облдержадміністрації «Освітня академія» - це майданчик для обміну думками. Місце, де освітяни можуть ділитися власним досвідом, а також здобувати нові знання. Це новий формат спілкування та практичного навчання, у якому беруть участь працівники відділів освіти громад Львівщини, керівники та педагогічні працівники навчальних закладів.
Зміна стратегії роботи закладів профтехосвіти: як у Львові провели чергову «Освітню академію»
24 вересня 2021
Протягом двох днів, 23 і 24 вересня, у Львівському професійному коледжі готельно-туристичного та ресторанного бізнесу тривала заключна частина «Освітньої академії» - навчання для освітян, цього разу – для заступників директорів профтехучилищ та коледжів за участі представників бізнесу, яке проводять з метою допомогти закладам профтехосвіти змінити стратегію своєї роботи, налагодити співпрацю закладів з бізнесом, посилити і розвинути потенціал їх адміністрації. Учасниками Академії стали 70 осіб, серед яких 49 – заступники директорів усіх профтехучилищ та коледжів Львівщини, 21 – представники бізнесу. Учасників навчання розділили на п’ять груп за різними галузями (легка і харчова промисловість, будівництво, автомобільний сервіс (машинобудування), фермерство), де вони могли попрацювати над маркетингом проєктів, SWOT-аналізом, створенням медіаплану, просуванням закладу в інформаційному просторі. Як зазначив заступник голови Львівської ОДА Іван Собко, професійно-технічну освіту потрібно популяризувати серед молоді. «Для нас важливо щоби наша молодь розуміла значення і переваги професійно-технічної освіти. Багато залежить від людей, які працюють в цій галузі, розвивають її. Хороші робітники масово виїжджають за кордон, бо робочі професії в Україні непопулярні. Але ми почали закладати в бюджеті кошти на розвиток, щоб з чогось почати. В обласних програмах і державних субвенціях – також закладені кошти на підтримку профтехосвіти. Такі зустрічі – це також старт. Щоб обговорити проблематику і нагальні питання в роботі», - сказав Іван Собко. Він також наголосив на важливості вакцинації працівників освіти від ковіду та відзначив, що більшість учасників сьогоднішньої Академії – вакциновані. Як розповіла Галина Бордун, керівниця освітньої програми «Освітня академія», радниця голови Львівської облдержадміністрації, у межах програми створять наглядові ради, куди увійдуть представники бізнесу та закладів освіти області, які зможуть впливати на освітні процеси таким чином, щоб профтехучилища стали цікавими для підприємців. «Наша мета – формування такого ринку послуг від закладів професійно-технічної освіти, щоб учень мав цінність своєї майстерності для бізнесу чи формування власної справи. Для Львівщини – це означає, що чим більше молодих фахівців будуть затребуваними, тим більше розвиватиметься економіка. Впливаючи на процес підготовки кадрів у закладах профтехосвіти, бізнес отримує молодих спеціалістів у своїй галузі», - зазначила Галина Бордун. Перша частина навчання для ЗПТО проходила 13 і 14 вересня. «Освітню академію» також організують для представників відділів освіти територіальних громад, директорів шкіл, а у планах - організувати подібні заходи для дошкільних та позашкільних навчальних закладів.
Директорам шкіл у межах Освітньої академії розповіли про Стратегію розвитку освіти Львівщини
22 Червня 2021
У Львівському професійному коледжі готельно-туристичного та ресторанного сервісу завершилась дводенна Освітня академія, яку цього разу організували для керівників шкіл області. Під час академії директорам розповіли серед іншого про формування довіри в інтернеті, способи популяризації свого закладу, стратегію розвитку закладів та трансформацію школи в інноваційний освітній простір. «Хочемо, аби якнайбільше керівників шкіл пройшли через нашу освітню академію, аби скористатись всіма можливостями розвитку. Ми розширили діяльність академії, зараз подібні заходи проводяться не лише для керівників шкіл, а й для керівників відділів освіти, для закладів професійно-технічної освіти. Освітня академія хороший майданчик для обміну досвідом. Децентралізація дещо по-іншому налаштувала роботу, тому обмін досвідом - важлива складова прогресу на всіх рівнях. На 30% покращується якість освіти, якщо застосовувати систему обміну досвідом», - наголосив під час спілкування із керівниками шкіл директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА Олег Паска. Директор департаменту ознайомив керівників закладів із Стратегією розвитку освіти Львівщини, наголосив на важливих завданнях, що стоять перед освітньою галуззю та зупинився на основних пунктах Програми розвитку, що є цікавими для шкіл. Зокрема, важливим для закладів освіти є Програма «Шкільний автобус. У програмі передбачено встановлення трекерів на всі автобуси. Це спростить ситуацію із відстежуванням транспорту, адже директори шкіл та батьки зможуть бачити локалізацію автобуса. Також буде прораховано витрати пального. Обговорили також субвенцію на придбання обладнання для їдалень. У планах також провести ще одну сесію Освітньої академії для вчителів гуманітарного напряму, а також для вчителів природничо-математичного профілю.
«Освітня академія стане стимулом для позитивних змін у професійно-технічній освіті області», - Андрій Годик
7 травня 2021
У стінах Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу сьогодні продовжує свою роботу традиційна «Освітня академія». Так, упродовж двох днів директорів та їх заступників навчають нових підходів у взаємодії із бізнесом, методиці рішень, принципам віддаленого навчання, способам використання соцмереж у популяризації закладів тощо. Привітав учасників перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. «Я переконаний, що «Освітня академія» стане стимулом для позитивних змін у вашій діяльності та діяльності ваших закладів. На першій сесії «Освітньої академії», де був присутній голова Львівської ОДА Максим Козицький, порушували низку питань та пропозицій. І надзвичайно важливо, що ці пропозиції, нехай наразі лише частково, мають імплементацію вже в практичну реалізацію. Зокрема порушували питання щодо створення наглядових рад при закладах профтехосвіти й ці пропозиції вже були враховані при розробці та затвердженні Програми розвитку освіти Львівщини на 2021-2025 роки. Саме в такому напрямку і тенденціях ми маємо рухатись і надалі. Є проблематика, її усвідомлення і практична реалізація її вирішення», - зазначив Андрій Годик. Та додав, що заходи такого формату дадуть можливість освітній сфері області бути ефективною перед викликами часу. «Ми маємо ефективно й оперативно реагувати на ці виклики. Це наше спільне завдання як влади, так і педагогів, адміністративної та управлінської частини закладів освіти. Щиро переконаний, що цей практичний досвід і обмін думками стане хорошим стимулом для ефективного завершення освітнього року, належної підготовки до вступної компанії», - наголосив перший заступник. Значну частину панельних дискусій та лекцій присвячено дистанційному навчанню та процесу цифровізації освіти. «Якщо ми налагодимо добрий контакт з бізнесом, то ми зможемо дуже швидко реагувати на запити ринку. Також нам потрібно використовувати можливості дистанційного навчання, таким чином економити ресурси й час і так оптимізувати всі процеси в профтехосвіті. Будемо корегувати й Стратегію розвитку освіти, а вже відповідно до Стратегії будемо вносити зміни у Програму розвитку освіти на наступний рік. Саме тому «Освітня академія» своїм кінцевим завданням має практичне застосування. Окрім цього, це гарна можливість поділитись досвідом, який кожен з нас має», - зазначив керівник департаменту освіти і науки Львівської ОДА Олег Паска. В межах освітньої академії також говорили про публічно-приватне партнерство у розвитку сфери профтехосвіти та про роль наглядових рад у цьому процесі. В межах академії директорів та заступників директорів професійних училищ, коледжів поділили на групи, де вони могли попрацювати над окремими темами на чолі із менторами. Подібну Освітню академію невдовзі організують для представників відділів освіти територіальних громад.
Для керівників закладів професійно-технічної освіти організували «Освітню академію»
6 травня 2021
У стінах Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу розпочалася традиційна «Освітня академія». Упродовж двох днів директорів та їх заступників навчатимуть новим підходам у взаємодії із бізнесом, методиці рішень, принципам віддаленого навчання, способам використання соцмереж у популяризації закладів тощо. «Система освіти серйозно змінюється. Освітня академія дає можливість дискутувати і доходити до якогось спільного розуміння, адже в усіх нас одна місія: покращити систему освіти. Ми маємо зробити все, що нам під силу. Ми уже живемо в світі ідей. Ідея зараз дуже важливі. Той хто має хорошу ідею, буде попереду. Важливо у цьому процесі працювати командно. Кожен з нас має досвід, а обмін цим досвідом і дискусія дають позитивні результати. Співпраця і кооперація, яку ми тут налагоджуємо, дозволить продукувати нові ідеї та шукати шляхи їх втілення», - зазначив директор департаменту освіти і науки львівської ОДА Олег Паска. Значну частину панельних дискусій та лекцій було присвячено дистанційному навчанню та процесу цифровізації освіти. «Електронне середовище потрібно формувати всюди, адже дизайн освіти міняється. Від змішаного і дистанційного навчання ми вже нікуди не дінемось. Зараз професійно-технічна освіта змушена використовувати ті способи дистанційного навчання, якими послуговується середня школа. Але у такий формат неможливо вмістити практичні заняття, які є важливими для профтехосвіти. Цифровізація освіти в розвинених країнах відбувається уже років 10, а ми опинились в ситуації, коли невдалий старт створив негативні враження про віддалене навчання. Але до попереднього формату ми вже не повернемось. Тому варто по-іншому підійти до організації навчання», - наголосила директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти «Львівської політехніки» Маргарита Носкова. На важливості по-новому будувати процес навчання наголосила також заступник директора з наукової роботи Інституту регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України Ірина Сторонянська. За її словами, сучасні діти уже незабаром формуватимуть пласт соціально активних та працездатних громадян. «Упродовж останніх двадцяти років ми спостерігаємо падіння кількості учнів у професійно-технічній освіті. Проте у найближче десятиліття буде зростати частка дітей, які потенційно можуть бути учнями коледжів та училищ. Цей період треба використати, оскільки після нього ми прогнозуємо чергове падіння. Наше суспільство уже минуло пік бажання здобувати вищу освіти, тому настав час правильно формувати уявлення молоді про професії, що працюватимуть на їх добробут та економіку області», - розповіла Ірина Сторонянська. В межах освітньої академії також говорили про публічно-приватне партнерство у розвитку сфери профтехосвіти та про роль наглядових рад у цьому процесі. «Наглядові ради, які складаються із представників усіх зацікавлених сторін, пришвидшують розвиток закладу, адже мають можливість незалежного спостереження. Це покращує систему управління, сприяє працевлаштуванню та створенню нових робочих місць. Діяльність таких органів також позитивно впливає на імідж закладу. Бізнес представники мають бути залучені до процесу розвитку закладів. Кожна країна з високим рівнем розвитку професійної-технічної освіти має подібні інститути колективного реагування на ситуацію. Розвиток і становлення наглядових рад не є панацеєю, але це перший крок на шляху розвитку і переходу до нових форм підтримки профтехосвіти», - наголосив завідувач відділу ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. Долішнього НАН України» Тарас Васильців. На думку керівника програми «Освітня Академія» Галини Бордун, бізнес шукає фахові кадри, тому подібні заходи допоможуть скоригувати зусилля щодо цього. В межах академії директорів та заступників директорів професійних училищ, коледжів поділили на групи, де вони могли попрацювати над окремими темами на чолі із менторами. Подібну Освітню академію невдовзі організують для представників відділів освіти територіальних громад.
Для керівників професійно-технічних закладів організували Освітню академію
21 листопада 2020
Департамент освіти і науки спільно з проєктом EU4Skills, з німецькою міжнародною організацією GIZ Україна та з програмою особистого і професійного розвитку «Гармонія рішень, планів, можливостей» із Галиною Бордун не втомлюються розвивати освіту Львівщини. Основним завданнями такої співпраці є підвищення ефективності реформ, покращення якості та престижності професійно-технічної освіти та її відповідності вимогам ринку праці, а також модернізація інфраструктури у закладах ПТО. Надихатися і вчитися новому прийшло багато керівників закладів. В перший день говорили про Стратегію розвитку освіти Львівщини разом із директором департаменту освіти і науки ЛОДА Олегом Паскою. «Ми живемо в часи суцільного хаосу, і суцільного реагування на соціальні мережі і на емоції людей. Інтернет і соціальні мережі мають величезний вплив. Один із директорів фейсбуку, засновник платіжної системи PayPal Пітер Тіль каже, що якщо раніше, років 40 тому, американський уряд думав, про те, як забезпечити польоти в космос, висадку на Місяць, як опанувати ядерну енергію і загалом будував стратегічні плани, то сьогодні уряд переймається пільгами, стандартами і забезпеченням медичного страхування. Ми маємо робити з цього висновки. Інновації важливі, наведу три цікаві цифри: венчурні фонди США в нові ідеї та винаходи вкладають 0,2% ВВП США. З цього, в результаті, утворюється 12% робочих місць, які дають 20% податків ВВП країни. Оце результат того, на що треба звертати увагу під час розвитку освіти і не тільки. Для кожної галузі має бути стратегія і план, тоді ми матимемо постійний розвиток. Важливо розвивати профтехосвіту, як одну зі складових будівництва успішної країни» – зауважив Олег Паска. Серед спікерів були Степан Куйбіда – директор економічної політики ЛОДА, який розповів про стратегію розвитку Львівської області та формування ринку праці. Також спікерами були Олена Тихончук – директорка, ТзОВ «Рувітекс Захід Трейд», яка ділилась запитами бізнесу. Про партнерство говорили зі Свистович Лілією – директоркою КЗ ЛОР "Винниківська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ", вчителькою фізики, сертифікованою тренеркою Agile Eduscrum, засновницею та головою ГО "Школа Мрій", а про стратегію організації розказав Андрій Пундор – керівник відділу стратегії Інститу міста. «План організації, дії, проєкти формуються навколо SWOT-аналізу. Перше, це треба виділити слабкі і сильні сторони. Потім подивитися які можливості відкриваються під час реалізації та які є загрози під час здійснення. Ну а далі – діяти» – пояснив Андрій Пундор. Василь Кашевський – консультант зі стратегічного планування, програма ЄС EU4Skills дав рекомендації закладам ПТО: «По-перше, прагматичні та виважені пропозиції щодо заходів – а не просто надсилання пропозицій «для кількості». По-друге, жодних планів без грошей і жодних грошей без планів. Загальна вартість всіх заходів плану реалізації повинна орієнтовно відповідати обсягу коштів, які можуть надійти в систему за три роки. І, по-третє, визначення з пріоритетами». Протягом двох днів учасники Освітньої Академії змогли дізнатися більше про стратегію розвитку, організацію та партнерство закладів професійно-технічної освіти. Серед програми завершального дня була мотиваційна та корисна лекція від ректора ІТ СТЕП Університету Віктора Волошина, який говорив про маркетинг закладу освіти та як постійно бути в тренді. Серед спікерів також була Віра Пустовіт, яка провела лекцію про інтернет-комунікаці, розказала як від стратегії перейти до практики та як навчальному закладу «продавати» себе через інтернет мережі. Отож другий день академії пройшов не менш насичено. Серед спікерів була також Рибак Наталія, - заступниця директора Навчально-методичного центру ПТО, яка розказала про ліцензування освітніх послуг. «МОН України розробило та пропонує для громадського обговорення нову редакцію Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності – електронне ліцензування послуг у всіх сферах освіти. Все це регламентується нормативними актами, насамперед законами України: ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ЗУ «Про освіту» та ЗУ «Про професійну (професійнотехнічну) освіту. А також рядом актів Кабінету Міністрів та листами МОН України. Ліцензування у сфері професійної (професійно-технічної) освіти – це важлива процедура визнання спроможності закладу провадити освітню діяльність за професіями включеними до Національного класифікатора професій. Важливо аналізувати ринок праці регіону, укладати угоди з потенційними роботодавцями та проводити опитування випускників» – наголосила Наталія Рибак. Освітня Академія, створена департаментом освіти і науки ЛОДА спільно з проєктом EU4Skills та німецькою міжнародною організацією GIZ Україна, навчала директорів та директорок закладів як будувати стратегію розвитку та як ставати краще і розвиненіше. «Цей захід спрямований на вдосконалення та розвиток. Кожен директор закладу професійної освіти лідер в своєму освітньому середовищі, але інколи цього недостатньо, аби сформувати хороший колектив. Саме тому в програмі навчання багато уваги приділено формуванню команди та партнерству. Мережа закладів широко розкинута по населених пунктах області і не так часто, особливо зараз, є можливість зібратися, щоб поспілкуватись чи обмінятись досвідом. Дуже важливо, що керівники закладів ПТО почули загальноукраїнську та регіональну стратегію розвитку професійної (професійно-технічної) освіти. Відтак є розуміння як планувати роботу та модернізовувати навчальні заклади на наступні роки. Переконаний, що за ці два дні всі учасники Освітньої академії отримали багато емоцій, знань та досвіду. Всім дякуємо за участь» – зазначив Іван Пикус, начальник відділу інновацій, дистанційного навчання, координації діяльності закладів вищої освіти і науки, професійної науки. Освітня Академія – це сучасний формат підвищення кваліфікації з високопрофесійними спікерами, які діляться знаннями та досвідом, аби освіта Львівщини виходила на якісно новий рівень.
На Львівщині завершився останній день Освітньої Академії
24 вересня 2020
Сьогодні у Львівському професійному коледжі готельно-туристичного та ресторанного сервісу фінішувала Освітня Академія. Серед програми завершального дня були тренінги від Віталія Бєлова та Євгена Фєдєчкіна, які розповіли про переваги командної роботи у школі й психічне здоров’я учнів. Голова Львівської ОДА Максим Козицький вручив подяки спікерам та тренерам Академії Освіти. Усі учасники отримали сертифікати від департаменту освіти. "Переконаний, що осіння сесія розширила ваші горизонти у методах роботи з дітьми та батьками в умовах адаптивного карантину. Знаю, що ви також мали можливість познайомитись із діяльністю «Стартап школи» та безпосередньо із тими інноваційними проєктами, які реалізовує професор Назарій Подольчак та його команда. Сподіваюся Ваш досвід, яким ви мали змогу поділитись один з одним, й ця гостинність, з якою вас зустрів Львівський професійний коледж готельно-туристичного і ресторанного сервісу, дозволять вам успішно організувати цей освітній рік незалежно від викликів", - наголосив під час нагородження очільник області. Захід було організовано для директорів шкіл міста Львова та області. У планах – організація подібної Освітньої Академії для закладів професійно-технічної освіти.
На Львівщині стартувала щорічна освітня академія
20 серпня 2020
Сьогодні, 20 серпня 2020 року, в стінах Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу розпочалася щорічна освітня академія. Освітня академія — це майданчик для обміну думками. Місце, де освітяни можуть ділитися власним досвідом, а також здобувати нові знання. Це новий формат спілкування та практичного навчання для керівників закладів загальної середньої освіти. Участь у відкритті заходу взяв голова Львівської обласної адміністрації Максим Козицький. Керівник області висловив подяку вчителям за сумлінну роботу в складний час дистанційного навчання, а також підкреслив важливість якісної загальної середньої освіти. «Я - батько двох дітей, тому на власному досвіді переконався, що ситуація з навчанням під час карантину була складною. І ми разом з Вами робимо усе, аби дати школярам якісну освіту. Я переконаний, якщо дитина отримає сильну базу в школі, то вона матиме хороше підґрунтя на успішне майбутнє, а успіх молоді – це успіх країни загалом», - наголосив очільник Львівщини. На серпневих сесіях розглядатимуть питання організації дистанційного навчання, розроблення програми розвитку шкіл, оцінювання якості освітніх послуг, організації роботи з батьками та громадськими об’єднаннями, кадрового діловодства. Спікером освітньої академії також став директор департаменту освіти та науки Львівської ОДА Олег Паска. Під час презентації керівник департаменту структуровано розповів про системний аналіз та сучасні зміни освіти Львівщини. А також висловив сподівання щодо подальшого розвитку такого масштабного заходу. “Обмін досвідом в рамках освітньої академії є дуже важливим. Сподіваюся, що з часом цей захід переросте в хорошу традицію і буде допомагати всім нам творити такі зміни, які будуть позитивно впливати на якість освіти на Львівщині. Вважаю, що саме Львівська область має бути прикладом і локомотивом прогресивних змін в освіті», - наголосив Олег Паска. Про важливість освітньої академії розповіла співорганізаторка заходу Галина Бордун. «Враховуючи те, що в період карантину дуже багато керівників шкіл були зненацька заскочені великою кількістю нових проблем, сьогодні ми маємо можливість разом обговорити та знайти можливості адаптації навчання до сучасних реалій. Саме робота в групах дозволить напрацювати правильні та конкретні рішення для впровадження результатів на практиці», - акцентувала співорганізаторка. Додамо, що цьогорічна освітня академія відбуватиметься 20, 26 та 27 серпня.