Конкурс для вчителів щодо покращення дистанційного навчання продовжили до листопада
Авторські колективи та окремі автори можуть подавати свої педагогічні розробки на конкурс «Дидактичне забезпечення змішаного та дистанційного навчання». Прийом робіт продовжили до 1 листопада.
Конкурс має на меті виявити та поширити кращий досвід використання дидактичних матеріалів для проведення навчання у різних форматах.
«На конкурс уже подали кілька доволі цікавих робіт, ми бачимо зацікавлення педагогів, тож вирішили дати більше часу для підготовки матеріалів. Організація дистанційного навчання тема відносно нова, тому зараз важливо підтримати тих наших педагогів і науково-педагогічних працівників, які готові розробляти власні авторські програми», - розповіла начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти департаменту освіти і науки Ірина Сислюк.
Програми-переможці можуть отримати підтримку департаменту для того, щоб вони були апробовані і подані на гриф Міністерства. Це дозволить використовувати авторські програми не тільки вчителям, які їх розробили, а й іншими педагогами в усіх школах України.
Конкурс щодо дидактичного забезпечення передбачає три номінації: урок змішаного навчання, урок дистанційного навчання, урок змішаного (дистанційного) навчання для учнів із особливими освітніми потребами. Окрім того, кожна номінація буде поділена на за віковими категоріями: початкова школа, середня, старша.
Подані програми мають містити окрім іншого сценарій уроку, рекомендації для учнів, посилання на інтернет-ресурси тощо. Зі всіма деталями конкурсу можна ознайомитись тут, подати заявку - тут.
Нагадаємо, нещодавно завершився ще один конкурс для педагогів «Інноваційні програми та дидактичне забезпечення для осучаснення освітнього процесу-2021». На цей конкурс подали кілька десятків робіт, а переможців нагородили під час Першого педагогічного форуму.
Новини за темою
Понад 800 учнів з числа ВПО долучилися до дистанційного навчання у школах Червоноградщини
9 травня 2022
Вже близько двох місяців як у школах Червоноградського району відновили навчальний процес. Окрім місцевих учнів, дистанційне навчання у районі організували і для внутрішньо переміщених дітей. Відтак у Червоноградському районі зареєстровано 4 199 учнів з числа внутрішньо переміщених осіб. З них 837 учнів долучились до дистанційного навчання у загальноосвітніх закладах району. Зокрема: у Белзькій громаді – 49 учнів у Великомостівській громаді – 53 учнів у Добротвірській громаді – 39 учнів у Лопатинській громаді – 51 учня у Радехівській громаді – 104 учні у Сокальській громаді -197 учнів у Червоноградській громаді – 344 учні Інші 3 329 дитини навчаються на дистанційних платформах шкіл своїх територій. Окрім того, як інформують у Червоноградській РДА, станом на 9 травня в Червоноградському районі зі 126 закладів загальної середньої освіти – 23 проводять навчання в очному режимі, 13 - на змішаній формі навчання. У інших 90 закладах загальної середньої освіти навчаються дистанційно.
Продовольча безпека України: аграріїв запрошують взяти участь в конкурсі на одержання субгрантів
4 квітня 2022
Проєкт АГРО запрошує українських сільськогосподарських виробників подавати заявки для одержання субгранту для реалізації проєктів з метою розвитку мережі господарств, що працюють на продовольчу безпеку в Україні. Проєкт АГРО планує надати приблизно 10 млн грн. у межах до двадцяти субгрантів. Цей конкурс для українських мікро-, малих та середніх с/г підприємств, які є приватними виробниками/переробниками овочів, фруктів та ягід, м’яса та молочної продукції, птиці (крім курятини) або продукції аквакультури та працюють на продовольчу безпеку в Україні. Субгранти можна використати на: закупівлю нового обладнання та ресурсного забезпечення для впровадження кращих технологічних практик у виробництві; закупівлю нового обладнання для створення нових та модернізації існуючих переробних потужностей для поширення кращого досвіду в секторі; залучення консультаційно-експертної підтримки тощо. Сума субгранту може коливатися від 500 до 900 тис. гривень але остаточна сума буде залежати від субгрантової діяльності та остаточних переговорів і може вийти за межі цього діапазону. Вимоги до заявника: офіційно зареєстрованаукраїнська організація або суб’єктпідприємницької діяльності (кооператив, товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство, фермерське господарство, ФОП тощо); дотримання всіх чинних правил цивільного та податкового законодавства; підпадає під категорію мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств, з щорічним оборотом заявника - не менше 500 тис. грн; готовий (за можливості) співінвестувати у дану діяльність не менше 20% від загального бюджету проекту. Проєкт АГРО приймати заявки до 18:00 за київським часом 23 березня 2023 р. або до моменту вичерпання коштів. Детально з умовами одержання субгранту, формою заявки, включаючи бюджет та супровідною документацією можна ознайомитись в доповненні до Річного програмного запиту (APS) №APS-04 за посиланням: завантажити Доповнення №1 до Річного програмного запиту (APS) №APS-04 та завантажити додатки.
Фермери Львівщини можуть взяти участь у конкурсі фінансової підтримки
1 квітня 2022
Український державний фонд підтримки фермерських господарств оголошує конкурс на отримання фінансової підтримки фермерськими господарствами для провадження виробничої діяльності та диверсифікації виробництва за бюджетною програмою «Надання кредитів фермерським господарствам». У 2022 році за програмою «Надання кредитів фермерським господарствам» відповідно до Постанови КМУ від 25 серпня 2004 р. № 1102 на Львівську область виділено 4 млн 588 тис гривень що в 3,8 рази більше в порівнянні з минулим роком . Фінансова підтримка фермерських господарств надається у розмірі, що не перевищує 1 млн гривень із забезпеченням виконання зобов’язання щодо повернення бюджетних коштів на строк до 5 років. Прийом заявок та документів здійснюватиметься з 31 березня 2022 року до 30 квітня 2022 року. Фермерські господарства подають у паперовій та електронній формі до Львівського регіонального відділення документи (фотокопії). 1. Заявку у двох примірниках за формою, затвердженою Мінагрополітики; 2. Копію статуту фермерського господарства із статусом юридичної особи або копію договору /декларації про створення сімейного фермерського господарства; 3. Відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою; 4. Баланс та звіт про фінансові результати фермерського господарства за 2021 рік за встановленою формою; 5. Копію паспорта (у разі коли голова фермерського господарства віком до 35 років (включно); 6. Бізнес-план з техніко-економічним обгрунтуванням доцільності надання фінансової підтримки фермерському господарству із зазначенням графіка повернення коштів; 7. Пропозицію фермерського господарства щодо забезпечення виконання зобов’язання з повернення бюджетних коштів у порядку, встановленому законодавством; Львівське відділення приймає документи за адресою: 79026, м. Львів, вул. Липинського, 54, каб. 11,22. lvivudfpfg@ukr.net Контактні дані: +380 (67) 781 82 87 - Розмус Оксана Степанівна +380 (97) 210 74 57 - Кульчицька Наталія Володимирівна З більш детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1102-2004-%D0%BF#Text «В такий непростий для держави час основним завданням кожного фермера є ведення свого фронту – забезпечення продовольчої безпеки. В свою чергу держава сприяє розвитку фермерства та надає можливості додатково залучити такий необхідний додатковий фінансовий ресурс», - зазначають в департаменті агропромислового розвитку ЛОВА.
3332 дитини зареєструвалися в Українській дистанційній школі, яку створили на Львівщині
29 березня 2022
Департамент освіти і науки Львівської ОВА спільно з Центром інноваційних освітніх технологій Національного Університету «Львівська Політехніка» започаткували унікальний волонтерський проєкт Українська дистанційна школа (УДШ). Навчатися в школі можуть учні 5-11 класів, які не мають можливості продовжити навчання за основним місцем реєстрації – наприклад, виїхали за кордон у зв’язку з воєнним станом або перебувають в областях України, які постраждали від бойових дій (де зруйновані або не працюють заклади загальної середньої освіти - ЗЗСО). Сьогодні на навчання в школі УДШ зареєструвалися вже 3332 дитини. З них 500-700 учнів щодня долучаються до навчального процесу. Слід зауважити, що діти, які проживають на Львівщині (і місцеві, і з числа внутрішньо переміщених осіб), можуть навчатися у школах області – очно, дистанційно або у змішаній формі. Зокрема, 1077 шкіл Львівщини проводять навчання дистанційно, 29 – очно, близько 10-15 шкіл – у змішаній формі. Проєкт Українська дистанційна школа розрахований значною мірою на дітей, які такої можливості не мають. «Українська дистанційна школа з’явилася на початку березня. Львівська Політехніка вже два роки готує вчителів до роботи в дистанційних умовах в рамках проєкту «Moodle – це про100!». Завдяки цьому одразу знайшлося багато вчителів, які були готові долучитися до нового проєкту. Кістяк школи склали вчителі Львівщини, також приєдналися вчителі з Харківської, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Миколаївської, Житомирської і Рівненської областей. Але 95% вчителів – з Львівщини», - розповіла Маргарита Носкова, директорка Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка», керівниця Української дистанційної школи. В чому особливість УДШ: забезпечується навчання за затвердженою МОН програмою майже зі всіх предметів. По кількох ще шукають вчителів – з економіки (для 10-11 класів), української мови і літератури, англійської, німецької, французької, польської мов. Вчителі іноземних мов потрібні першочергово для організації розмовних клубів для учнів; навчання організоване за гнучким графіком; діти можуть навчатися з будь-якого гаджета (ноутбук, планшет, комп’ютер, смартфон); додаток УДШ можна завантажити на смартфон або ж просто знайти платформу у Гуглі; є графік консультацій, під час яких учні можуть обговорити з вчителями складні питання, поспілкуватися з іншими учнями; учні мають доступ до електронних підручників і можуть виконувати завдання на дистанційній платформі, яка захищена, а доступ до інформації є авторизованим; навчання відбувається за державними програмами; діти отримують оцінки в електронних щоденниках. Також, як повідомив директор департаменту освіти у науки Львівської ОВА Олег Паска, департамент упродовж двох тижнів підготує документацію, яка дозволить учням УДШ отримати підсумкові документи про закінчення навчального року. «В УДШ зареєструвалися учні, які раніше навчалися у Харківській області (52,2%), Київській (23,5%), Львівської (10%). Зараз продовжуємо активно реєструвати дітей з Харківської, Запорізької, Донецької та Луганської областей. Понад 10% учнів, які зареєструвалися, зараз перебувають за кордоном», - додала Маргарита Носкова. Всю інформацію про те, як приєднатися до навчання в Українській дистанційній школі або у школах Львівщини, можна дізнатися у спеціальному інформаційному буклеті. Детальніше - тут. Вимоги до вчителів, які хочуть приєднатися до викладання в УДШ: бажано, щоб це були педагоги, з достатнім рівнем цифрової грамотності, володіння платформою Moodle, на якій здійснюється навчання, неконфліктність, здатність і готовність працювати в команді, досвід викладання відповідної дисципліни.
Вчителів запрошують до роботи в дистанційній школі
8 березня 2022
Департамент освіти і науки Львівської ОДА у співпраці з Центром інноваційних освітніх технологій ІППО НУ ЛП розпочав роботу над дистанційною школою для учнів 7 - 11 класів. Школа мала б запрацювати уже через 10 днів. За цей час педагоги, які мають досвід роботи із платформою Moodle, в екстреному форматі наповнять її навчальними матеріалами на перший тиждень навчання. Сьогодні відбулася інформаційна нарада для педагогів-волонтерів дистанційної школи, на якій окреслили ключові моменти організації навчання, базовий алгоритм дій кожного. "В ситуації, коли в країні йде війна, наше головне завдання – дати можливість дітям продовжити навчання. Мусимо зробити все, щоб організувати навчальний процес, нехай навіть у дистанційному форматі, зробити його безпечним для кожного учасника", - розповів директор департаменту освіти Олег Паска. За словами координатора проєкту Маргарити Носкової, Moodle дозволяє школярам працювати через смартфон та виконувати завдання навіть попри відсутність інтернету. "Перед нами стоїть непросте завдання. Мусимо організувати роботу дистанційної школи за дуже короткий термін. Те, на що в мирний час йде 3-4 місяці, ми мусимо зробити за 10 днів. Попереду багато роботи. Усі вчителі, які зголосились до участі в проєкті, мають досвід роботи на платформі. Бачимо зацікавлення інших педагогів, тому команда викладачів зростатиме. Це дозволить оперативно наповнювати платформу та перевіряти завдання", - наголосила Маргарита Носкова. Навчанням планують охопити усіх дітей, які цього потребуватимуть: дітей Львівщини, переселенців та усіх, хто зараз перебуває за кордоном. Усі школи області розподілять між вчителями, а координуватиме процес департамент освіти та Центр інноваційних освітніх технологій. Нагадуємо: До роботи в дистанцій школі запрошуються вчителі, що мають відповідний досвід, пройшли навчання щодо організації дистанційного навчання на Moodle, електронно-навчальний ресурс і готові працювати на волонтерських засадах. Просимо вчителів реєструватися у формі: https://cutt.ly/LAmxJJQ
На Львівщині дистанційне навчання продовжили в 21 школі
14 лютого 2022
З 1150 загальних середніх шкіл Львівщини в 21 школі триває дистанційне навчання. Про це повідомляють у департаменті освіти і науки Львівської ОДА. Нагадаємо, згідно з рішенням обласної комісії ТЕБ і НС від 4 лютого, 5-11 класи шкіл у Львові, Червонограді, Стрию, Дрогобичі продовжили дистанційне навчання, адже у цих містах були зафіксовані найвищі показники захворюваності на ковід серед дітей. Навчання онлайн запровадили у школах, де хворіють на COVID-19 або перебувають на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 більш як 50 % здобувачів освіти та персоналу. Станом на сьогодні дистанційне навчання продовжують у 21 школі Львівщини. «Так, у дев’яти школах Львівського району надалі понад 50% учасників навчального процесу (педагоги, інші працівники, учні) перебувають на самоізоляції або хворіють. У дванадцяти школах міста Козьова Стрийського району діти навчаються дистанційно через погодні умови, оскільки місто розташоване у гірській місцевості. Показники захворюваності аналізуємо кожного дня і наприкінці цього тижня переглянемо рішення щодо онлайн-навчання у школах», - зазначив директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска.
Рішення обласної комісії ТЕБ і НС: як навчатимуться в школах Львівщини з наступного тижня
4 лютого 2022
За рішенням обласної комісії ТЕБ і НС до раніше встановлених карантинних обмежень, які діють на території Львівщини з 31 січня внесли зміни. Зокрема, це стосується організації процесу навчання в закладах освіти. Отож, з 7 лютого навчання учнів з 1 по 4 класи відбуватиметься в очному режимі. Однак у разі, коли хворіє на COVID-19 або перебуває на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 більш як 50 % здобувачів освіти та персоналу, заклад освіти переходить на дистанційну форму. Рішення щодо переведення на онлайн-режим навчання закладів освіти приймає педагогічна рада закладу освіти. Своєю чергою, 5-11 класи з 7 лютого навчаються дистанційно. Йдеться лише про Львів, Червоноград, Стрий та Дрогобич. Саме у цих містах найвищий рівень захворюваності на ковід, а також через велику кількість населення - велике скупчення дітей у класах. Нова хвиля «Омікрон» спричинила багато випадків захворюваності саме серед дітей. Однак, як наголосив директор департаменту охорони здоров’я Орест Чемерис, наразі рівень їх госпіталізації зменшився – від 10 до 20 дітей за добу. «Маємо констатувати, що на Львівщині зростає рівень захворюваності на коронавірус. За п’ятьма ключовими показниками постанови Кабінету Міністрів, які є індикатором переходу територій до тієї чи іншої епідеміологічної зони, наша область продовжує перевищувати два показники. Коефіцієнт захворюваності станом на зараз складає 26% від допустимих 20%. Є високий показник рівня госпіталізованих на сто тисяч населення (71 при нормі 60). Розуміємо, що пік захворюваності ще попереду», - зазначив Орест Чемерис. Враховуючи особливості нової хвилі поширення ковіду, кількість хворих, які потребують госпіталізації відповідно збільшується. Станом на ранок, 4 лютого, налічують 2220 таких пацієнтів. Заповненість ліжкової мережі становить 41,5%. Учасники комісії обговорили також питання поширення поліомієліту на території Львівської області. Аби не допустити спалах вірусу планують провести додаткові заходи з імунізації дитячого населення. Йдеться про вакцинацію дітей віком від 6 місяців до 6 років (діти 2016 – 2021 років народження) проти поліомієліту, які досі не отримали щеплення. Ознайомитися з протоколом засідання можна тут.
Дітей запрошують до участі у конкурсі «Мальовничі річки Західного Бугу та Сяну»
3 лютого 2022
Конкурс «Мальовничі річки Західного Бугу та Сяну» спрямований на залучення дітей, учнівської та студентської молоді, громадськості до заходів, спрямованих на збереження екосистеми річок суббасейнів Західного Бугу та Сяну. Відтак, діти, учні та студенти загальноосвітніх, професійно-технічних, позашкільних та вищих навчальних закладів віком до 17 років можуть взяти участь в дитячому басейновому конкурсі «Мальовничі річки Західного Бугу та Сяну». Номінаціями конкурсу є: «Малюнок»; «Вироби виготовлені з природних та ужиткових матеріалів»; «Фоторобота»; «Вірш». Для кожної номінації встановлено три вікові категорії: І категорія – до 6 років; ІІ категорія – від 6 до 12 років; ІІІ категорія – від 12 до 17 років. Зазначаємо, що для участі в конкурсі приймаються не більше 2-х робіт від кожного учасника. Роботи необхідно надсилати до 1 червня 2022 року на адресу Басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну: вул. Родини Крушельницьких, 14, м. Львів, 79017. З положенням про конкурс та анкетою учасника можна ознайомитися за посиланням: https://cutt.ly/OOcLaNn
Громади області запрошують до участі у конкурсному відборі проектів транскордонного співробітництва
2 лютого 2022
Львівська обласна державна адміністрація запрошує взяти участь у конкурсному відборі проектів (програм) транскордонного співробітництва, яким може надаватися державна фінансова підтримка. Інформують у департаменті міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Львівської ОДА. У конкурсі можуть взяти участь проекти суб’єктів та учасників транскордонного співробітництва, визначених у Законі України «Про транскордонне співробітництво», в тому числі діючі проекти, що фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги. Для участі проекту (програми) транскордонного співробітництва у конкурсному відборі заявник (центральний або місцевий орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, інший суб’єкт або учасник транскордонного співробітництва (крім фізичної особи), визначений Законом України «Про транскордонне співробітництво») подає на електронну адресу Мінрегіону: minregion@minregion.gov.ua або по СЕВ такі документи: 1) заявку на участь у конкурсному відборі (у довільній формі), яка повинна містити такі відомості про заявника проекту: найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, адресу електронної пошти, номер телефону відповідальної особи, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) керівника; 2) документи, що підтверджують співфінансування проекту за рахунок коштів місцевого бюджету та/або інших джерел, не заборонених законодавством (гарантійний лист органу місцевого самоврядування та/або органу виконавчої влади, рішення сесії органу місцевого самоврядування); 3) інформаційну картку та опис проекту, оформлені відповідно Вимог до інформаційної картки проекту (програми) та опису проекту (програми) транскордонного співробітництва, якому може надаватися державна фінансова підтримка, затверджених наказом Мінрегіону від 25 листопада 2021 року № 307 «Про забезпечення проведення конкурсного відбору проєктів (програм) транскордонного співробітництва, яким може надаватись державна фінансова підтримка», зареєстрований в Мін'юсті 31 грудня 2021 року за №№ 1711/37333, 1712/37334, 1713/37335. 4) висновок Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської або Севастопольської міських держадміністрацій щодо актуальності та доцільності реалізації проекту у відповідному регіоні. Висновок не подається у разі, коли заявником проекту є обласна чи міська держадміністрація. Для участі у конкурсному відборі проекту, відібраного у рамках програми міжнародної технічної допомоги відповідно до правил та процедур, установлених міжнародними договорами України (далі - проект міжнародної технічної допомоги), крім заявки на участь у конкурсному відборі, яка повинна містити зазначені вище відомості про заявника, та документів, що підтверджують співфінансування проекту міжнародної технічної допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету та/або інших джерел, не заборонених законодавством, на електронну адресу Мінрегіону: minregion@minregion.gov.ua або по СЕВ подаються також копії таких документів: 1) укладеного грантового контракту та угоди про партнерство для реалізації проекту міжнародної технічної допомоги (завірені електронним або мокрим підписом з відбитком печатки (за наявності) заявника на конкурс) з перекладом на українську мову у випадках, коли грантовий контракт та угода про партнерство є іншомовними. Переклад завіряється електронним або мокрим підписом з відбитком печатки (за наявності) заявника на конкурс; 2) реєстраційної картки проекту міжнародної технічної допомоги, передбаченої Порядком залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги». У РАЗІ БУДІВНИЦТВА, КАП РЕМОНТУ, РЕСТАВРАЦІЇ, РЕКОНСТРУКЦІЇ: Для проектів (програм) транскордонного співробітництва, які передбачають будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт), додатково подаються: - зведений кошторисний розрахунок; - звіт за результатами експертизи проектів будівництва; - акт (наказ, розпорядження, рішення) про затвердження проектної документації відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України». - документи щодо форми власності для об’єктів будівництва. Документи для участі у конкурсному відборі подаються виключно в електронному вигляді до 17:00 год 18 лютого 2022 року включно. Телефони для довідок: (044) 207-18-85, 207-18-91. Запитання також можна задати, надіславши лист на такі електронні адреси: kayaas@minregion.gov.ua, dalievskata@minregion.gov.ua, suprunenkola@minregion.gov.ua.
Бізнес Львівщини запрошують до участі у конкурсі ваучерної підтримки
1 лютого 2022
Департамент економічної політики Львівської обласної державної адміністрації запрошує суб’єктів мікро- та малого підприємництва – юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для участі у конкурсі в межах Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області на 2021-2025 роки. У межах Програми проводиться конкурс на надання ваучерів – безповоротної фінансової допомоги у розмірі: ваучери на маркетингові послуги – до 50 тис. грн; ваучери на консалтингові послуги – до 50 тис. грн; інноваційні ваучери – до 100 тис. грн. Вимоги до суб'єктів господарювання, які можуть отримати ваучер: - підпадає під визначення суб’єкта мікро- та малого підприємництва згідно з положеннями Господарського кодексу України; - працює в межах всіх видів діяльності згідно із КВЕД 2010, крім тих, які підлягають ліцензуванню; - має зареєстроване місцезнаходження на території Львівської області; - не має заборгованості із виплати заробітної плати та сплати податків (довідка з Державної фіскальної служби); - виробляє фізичний продукт (самостійно або із залученням підрядних організацій, але є власниками прав інтелектуальної власності) або надає сервіси з високою доданою вартістю; - річний дохід за попередній рік не перевищує 15 млн гривень. Цілі, на які надаються ваучери, наведені в додатку 1. Частка власних витрат суб’єкта господарювання на отримання послуг повинна становити не менше 30% суми від загальних витрат. Для участі у конкурсі необхідно подати: 1. Проєкт розвитку бізнесу. Форма проєкту (додаток 2); 2. Декларацію доброчесності (додаток 3); 3. Комерційну пропозицію від однієї із прекваліфікованих компаній. Комерційна пропозиція готується прекваліфікованою компанією у довільній формі, але з обов'язковим вказанням назви суб'єкта господарювання, якому вона надана, описом та вартістю послуг, які можуть бути надані за рахунок ваучера. Прекваліфіковані компанії, які мають право надавати послуги за рахунок ваучера: https://cutt.ly/TIaUmj9 Зазначені документи учасникам конкурсу необхідно подати в департамент економічної політики обласної державної адміністрації за адресою: м. Львів, вул. Винниченка, 18, каб. 419, до 1 березня 2022 року. Детальну інформацію також можна отримати за номером 2 999- 279.
Молодь запрошують до участі у конкурсі «Всеукраїнський юнацький водний приз 2022»
28 січня 2022
Триває прийом робіт на конкурс Всеукраїнський юнацький водний приз 2022 (ВЮВП 2022) – національний етап Міжнародного конкурсу «StockholmJunior Water Prize». ВЮВП 2022 відкритий для всіх проєктів, які стосуються водної тематики, та покликаний об’єднати інтелектуальні та творчі здібності молоді, зокрема: для вирішення проблем раціонального використання водних ресурсів, - забезпечення суспільства якісною питною водою, мінімізації водоспоживання у всіх галузях народного господарства. У конкурсі можуть брати участь учні середніх шкіл, ліцеїв, коледжів (окрім вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації) — молодь віком від 15 до 20 років. Основні критерії визначення переможця: глибина досліджень, новизна прийнятого інноваційно-технічного рішення самостійність виконання. Для участі у конкурсі ВЮВП 2022 необхідно заповнити заявку та надіслати проєкт в електронному вигляді не пізніше 21 лютого 2022 року. Пакет документів та порядок оформлення конкурсних проєктів можна знайти в Положенні про Конкурс за посиланням https://cutt.ly/lOiIZhC . Національний етап конкурсу буде проходити 19-21 квітня 2022 року в онлайн форматі, а переможець представлятиме Україну у міжнародному фіналі, який триватиме з 29 серпня по 2 вересня 2022 року.
Проект «Moоdle це про100» триватиме і цього року
21 січня 2022
За підсумками минулого року у закладах освіти розгорнули 109 платформ у межах проекту «Moоdle це про100». До участі у проекті створення єдиного електронного середовища зголосились школи та заклади професійно-технічної освіти. Відтак, платформа для дистанційного навчання запрацювала в усіх закладах, а навчання пройшли понад дві з половиною тисяч педагогів. «Відповідно до програми розвитку освіти проект реалізовуватиметься до 2025 року. Проаналізувавши те, як проект втілювався торік, зробимо висновки, посилимо сильні сторони та відкоригуємо слабкі. Уже в січні заклади, які бажають створити єдине електронне середовище, можуть розпочинати цей процес. Кожен відділ освіти має розуміти на якому рівні у них дистанційне навчання та оцінити свої перспективи. Для роботи платформи департамент закупив відповідні сервери, аби зберігати всю інформацію. Окрім того, методичними та інноваційними розробками вчителів будемо наповнювати цю платформу, щоб кожен міг ними користуватись», - розповів директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА Олег Паска. Цього року до проекту планують долучити ще сотню закладів освіти, а реалізацію проекту розіб’ють на два потоки: для нових учасників, та для тих, хто розпочав роботу над проектом торік. «Торік проект стартував трохи із запізненням. Тому розгортання платформи «посунулось» на серпень – грудень. Щоб пришвидшити цей процес у цьому році, до кінця лютого маємо укласти всі договори, у березні будемо навчати педагогів базовим навикам. Розгортання платформи має відбутись у березні – червні, щоб усі заклади, які зголосились до проекту, могли влітку "залити" все, що їм треба. Тому 2022-2023 навчальний рік має стати повноцінним Moоdle-роком», - наголосила директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти «Львівської політехніки» Маргарита Носкова. Під час роботи на платформі Moоdle важливим чинником є навики вчителів, тому навчання – необхідна частина проекту. Школи, які взяли участь у проекті та пройшли навчання, відзначають позитиви платформи та закликають колег зупинити свій вибір саме на Moоdle. «В час першої хвилі пандемії, коли паніка була нашим щоденним станом, ми зупинились на Classroom тільки тому, що Moоdle потребував серверного розміщення. Коли торік департамент вирішив підтримати Moоdle в закладах освіти, сумнівів не було, адже ця платформа краща, більш гнучка для роботи з організації відділеного навчання, що дає можливість впорядкувати вчителю свої напрацювання, розмістити їх у хмарі та мати доступ цілодобово», - поділився враженнями керівник Бродівської гімназії імені Івана Труша Юрій Мельник. Минулого року Львівська область також взяла участь у європейському проекті SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies). Це платформа, що дозволяє здійснювати самоаналіз закладу освіти до цифрових трансформацій. Пройти анкетування змогли три десятки закладів Львівщини «Проект привернув увагу тим, що це онлайн інструмент, який допоміг зрозуміти на якому етапі цифрового розвитку ми знаходимось. Звіт детальний, багато чого директори можуть почерпнути для аналізу. Також є рекомендації. Розробляючи нову стратегію розвитку закладу, ми взяли до увагу висновки цього анкетування. Позитивно те, що цей онлайн інструмент не одноразовий, а буде використовуватись щорічно, аби вдосконалювати наше цифрове середовище. Навесні ми знову будемо проходити онлайн опитування, тому будемо бачити динаміку і напрям руху», - розповіла директорка Жовтанецького опорного закладу Жанна Король. Проект дозволяє подивитись на школу очима керівника, вчителя чи учня, і побачити як працює заклад зсередини. За результатами минулорічного пілотування, представники Європейського фонду освіти готові надати можливість пройти таке опитування і провести проект у всіх закладах освіти Львівської області. Це дасть можливість скласти картину реального стану впровадження цифрових технологій та розуміти як змінюється наша освіта, в чому сила та слабкість закладів області.