Денис Шмигаль: Проєкт «Мале карпатське коло» стане цілим туристичним комплексом протяжністю в сотні кілометрів
23 грудня 2021р, Новини. Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку, Прес-служба ОДА
Проєкт «Мале карпатське коло» покликаний покращити дорожню інфраструктуру в гірській місцевості, що веде до туристичних локацій в Івано-Франківській, Закарпатській та Львівській областях.
Про це відзначив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час наради щодо реалізації проєкту за участі Голови Верховної Ради Руслана Стефанчука, секретаря Ради національної безпеки і оборони Олексія Данілова та Міністра інфраструктури Олександра Кубракова.
Також до обговорення проєкту долучилися голови Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської облдержадміністрацій та керівники громад.
«Мале карпатське коло» — це перший крок до реалізації проєктів з розбудови Карпатського регіону в межах програми Президента «Велике будівництво». Це буде не просто ремонт і будівництво доріг, а цілий туристичний комплекс протяжністю в сотні кілометрів. Окрім транзитного, цей проєкт має колосальний туристичний потенціал», — наголосив Денис Шмигаль.
За словами очільника Уряду, цей проєкт сприятиме обміну туристичними потоками, зменшенню часу подорожі, а також суттєво вплине на соціально-економічний розвиток та збільшення туристичного потенціалу в регіоні.
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков відзначив, що проєкт охопить дороги загальною протяжністю понад 640 км. Водночас певна частина доріг або вже відремонтована цього року, або відповідні ремонтні роботи ведуться зараз.
Прем’єр-міністр наголосив на важливості комплексного підходу до реалізації проєкту. Окрім ремонту вже наявних доріг, за його словами, важливо розпочати будівництво нових.
«Сьогодні як ніколи є політична воля реалізовувати такі проєкти. Верховна Рада готова приймати всі необхідні зміни до бюджетів для того, щоб ми могли активно просуватися далі. Переконаний, такі проєкти як «Мале карпатське коло» даватимуть позитивний результат для економіки й розвитку нашої держави», — підкреслив очільник Уряду.
Реалізація першої черги проєкту «Мале карпатське коло» запланована наступного року.
Довідково
«Мале карпатське коло» — спільний проєкт обласних влад Закарпатської, Львівської та Івано-Франківської областей разом з «Укравтодором» щодо розбудови доріг у центральній частині Українських Карпат. У грудні 2019 року проєкт було презентовано та підписано відповідний меморандум. У лютому 2021 року майбутній державний інвестиційний проєкт «Мале карпатське коло» було презентовано як частину програми Президента України «Велике будівництво».
Ключові слова:
мале карпатське колоНовини за темою
Укравтодор погодився взяти під своє управління місцеві дороги, що входять до “Малого карпатського кола”
13 січня 2022
Державне агентство автомобільних доріг України погодилось взяти під своє управління автомобільні дороги загального користування місцевого значення, що входять у Мале карпатське коло та проєктно-кошторисні документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт цих доріг та штучних споруд на них. До цього ці автошляхи перебували у сфері управління Львівської обласної державної адміністрації. Йдеться про дороги Славське – Хащованя протяжністю 14,4 км, Славське – Вигода протяжністю 22,3 км, Хітар – Тухля протяжністю 11,95 км, (Київ – Чоп) – Плавʼя протяжністю 4,1 км, Східниця – Верхнє Синьовидне протяжністю 20,7 км, Корчин – Дубина протяжністю 4,3 км, Турка – Східниця протяжністю 38,9 км, Верхнє Синьовидне - Дубина – Кам’янка, протяжністю 15,4 км, Бориня – Мохнате протяжністю 30,3 км, Боберка – Бориня протяжністю 26,8 км та (Київ – Чоп) – Сколе протяжністю 3,5 км. “Такий крок важливий для того, аби полегшити та пришвидшити фінансування проєкту з будівництва нового транспортного кільця, котре має об’єднати ключові гірські курорти трьох областей - Львівської, Івано-Франківської та Закарпатської. Сьогодні ми отримали офіційну письмову згоду Укравтодору на нашу пропозицію про передачу деяких автомобільних доріг загального користування місцевого значення, які перебувають у сфері управління Львівської обласної державної адміністрації та входять до інвестиційного проєкту «Мале Карпатське коло» у Львівській області”, - зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький. Також він додав, що зараз департамент дорожнього господарства готує необхідний пакет документів, який скерують Укравтодору. Після цього відповідне рішення має затвердити Уряд під час засідання. Нагадаємо, у межах проєкту "Мале Карпатське коло" заплановано будівництво трьох нових перевалів, які дозволять повноцінно використати рекреаційний потенціал Славська і Боржави, з’єднають скелі Довбуша з Тустанню і курортами Трускавця та Східниці, і дозволять комфортне та безпечне пересування подорожуючим центральною частиною Українських Карпат. Водночас, діючі автошляхи, в межах проекту заплановано максимально розширити, зробити більш безпечними - зокрема, з допомогою нових безпечних розв’язок, освітлення і відеоспостереженням та створити повноцінні умови для велотуристів. Капітальний ремонт має відбутися і на всіх мостових переходах, які вичерпали свій ресурс у суворих гірських умовах.
Для реалізації першої черги проєкту "Мале карпатське коло" на наступний рік необхідно 4,2 млрд гривень
22 грудня 2021
Державний інвестиційний проєкт "Мале Карпатське коло" стартував у 2019 році. На сьогодні роботи з виготовлення проектно-кошторисних документацій для реалізації об’єктів виконані на 80%. На цьому сьогодні наголосив голова Львівської обласної державної адміністрації Максим Козицький під час наради, яка відбулась у Івано-Франківську щодо реалізації проекту під головуванням Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля. Участь у нараді взяли заступник голови Юрій Бучко, директор департаменту дорожнього господарства Орест Шуліковський. “У межах проєкту "Мале Карпатське коло" заплановано будівництво трьох нових перевалів, які дозволять повноцінно використати рекреаційний потенціал Славська і Боржави, з’єднають скелі Довбуша з Тустанню і курортами Трускавця та Східниці, і дозволять комфортне та безпечне пересування подорожуючим центральною частиною Українських Карпат. Водночас, діючі автошляхи, в межах проекту заплановано максимально розширити, зробити більш безпечними - зокрема, з допомогою нових безпечних розв’язок, освітлення і відеоспостереженням та створити повноцінні умови для велотуристів. Капітальний ремонт має відбутися і на всіх мостових переходах, які вичерпали свій ресурс у суворих гірських умовах. Ми також розраховуємо на те, що нові проектовані пункти пропуску «Боберка – Смольнік» (кордон Україна – Республіка Польща, північна частина Львівської області) та «Яблунівка – Каминиця» ( кордон Україна – Румунія), від яких беруть початок автошляхи, включені до проекту "Мале Карпатське коло", дозволять ще більше розкрити туристичний потенціал Українських Карпат”, - зазначив Максим Козицький. Наразі розпочато реалізацію І чергу проєкту «Мале Карпатське коло». Виготовлено передпроєктну та проєктно-кошторисну документацію на будівництво та капітальний ремонт для 12 об’єктів. Це за такими напрямками автомобільних доріг та штучних споруд на них: - Напрямок Славське - Верхній Студений (С141516 Славське - Хащованя на ділянці км 0+000 - км 5+100; С141516 Славське – Хащованя на ділянці км 5+550 - км 12+200 (коригування ПКД), Міст С141516 Славське – Хащованя на км 2+062; Міст С141516 Славське – Хащованя на км 2+816; Виготовлення перед проєктної документації з будівництва Хащовання (Львівська обл.) – Верхній Студений (Закарпатська обл.). - Напрямок Славське – Сеченів (Міст С141515 Славське - Вигода на км 0+080, Міст С141515 Славське - Вигода на км 2+799). - Напрямок Тухля - Плав’я (С141507 Хітар - Тухля км 9+100 - км 25+100, Міст С141507 Хітар - Тухля на км 13+258, Міст С141507 Хітар - Тухля на км 13+950, Міст С141507 Хітар - Тухля на км 17+905, Міст С141507 Хітар - Тухля на км 25+095). - Напрямок Східниця – Дубина (С141525 Корчин – Дубина (розробляється ПКД на капітальний ремонт). - Напрямок Східниця – Турка (О141902 Турка — Східниця). “Відповідно до розроблених проєктно-кошторисних документацій, вартість робіт по об’єктах становить 2, 03 млрд гривень. Служба автодоріг розпочала роботи на 6 об’єктах. Ще 5 об’єктів завершили ремонтувати. Перша черга передбачає ремонт та реконструкцію 75 км доріг державного значення та 80 км доріг місцевого. Друга - ремонт та будівництво 143 км доріг”, - додав очільник області. Водночас він наголосив, що на наступний рік потреба у фінансуванні становить 4, 2 млрд гривень для ремонту автошляхів державного та місцевого значення. Також зазначив, що ЛОДА звернулася до Державного агентства автомобільних доріг України з проханням взяти на баланс автомобільні дороги загального користування місцевого значення, що входять у Мале карпатське коло та проєктно-кошторисні документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт цих доріг та штучних споруд на них. “Львівщина готова сприяти та працювати над реалізацією проєкту. Ми переконані, що він справді має реальну потугу дати потужний поштовх розвитку туризму в нашій області, а також вдихнути нове життя таких туристичних центрів, як Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай, а з боку Закарпаття – Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я, та на Івано-Франківщині – Вигода, Вишків і Буковель», - зазначив Максим Козицький. У свою чергу Прем’єр-міністр Денис Шмигаль наголосив, що проєкт “Мале карпатське коло” має стати ключовим на наступний рік у межах Президентської програми “Велике будівницво”. Він зазначив, що важливою є спільна робота трьох областей у реалізації дорожньої інфраструктури та акцентував, що центральна влада сприятиме у розвитку цього проекту та залученні коштів.
“Мале Карпатське коло – це ремонт понад ста кілометрів місцевих доріг та будівництво нових об’єктів”, - Юрій Бучко
22 жовтня 2021
У межах реалізації проекту “Мале Карпатське коло” департаментом дорожнього господарства Львівської ОДА заплановано ремонт та будівництво 39 об’єктів на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення. Загальна вартість всіх робіт по місцевим дорогам становить 4,13 млрд гривень. Які це об’єкти – розповів під час робочої наради щодо реалізації проекту заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. “Ми працюємо за маршрутним принципом, тобто розробляємо проєкт на існуючі дороги мости на них та будуємо дороги за напрямком, який сполучатиме певні території. На сьогодні нами визначено 5 основних напрямки. Це Славське - Верхній Студений, який включає капітальний ремонт двох ділянок автомобільної дороги Славське – Хащованя, ремонт 2 мостів на ній та нове будівництво дороги Хащованя– Верхній Студений. Другий напрямок Славське – Сеченів – включає капітальний ремонт дороги Славське – Вигода, двох мостів на ній та будівництво двох нових ділянок автомобільних доріг - дороги, що з’єднає автодороги Сколе-Славське та Славське-Вигода та будівництво дороги Верхня Рожанка– Сеченів”, - наголосив Юрій Бучко. Ще один напрямок - с.Тухля – с. Плав’я, або сполучення двох державних доріг Сколе – Славське з Київ – Чоп. Він включає капітальний ремонт двох доріг та ремонт 11 мостів. Також в межах проекту працюватимуть на ділянці Мохнате – Боберка, тут планується перспективний пункт пропуску Боберка-Смольник. Цей маршрут включає капітальний ремонт двох доріг та ремонт 11 мостів. І останній інфраструктурний об’єкт - Корчин – Сукіль, це фактично нова дорога, яка має сполучити Львівську та Івано-Франківську області за ще одним маршрутом. В рамках цього напрямку заплановано капітальний ремонт двох доріг та мостів на них. “Разом заплановано капітально відремонтувати 116,3 км доріг загального користування місцевого значення, збудувати 7,5 км нових доріг що з’єднають Львівську, Закарпатську та Іван-Франківську області, та перебудувати 26 мостів. Всі об’єкти проєктуються за єдиним стандартом з велодоріжкою, тротуаром, освітлення, з шириною проїзної частини не менше 7-8 м, особливе увагу приділяємо заходам з безпеки дорожнього руху. У 2022 році ми завершимо всі проєктні роботи та проведемо процедури закупівлі по майже всіх об’єктах. Департамент дорожнього господарства Львівської ОДА як замовник робіт з ремонту місцевих доріг, які включено в проєкт «Мале карпатське коло» буде готовий виконати роботи в рамках цього проєкту на суму 2,2 млрд гривень. Перш за все плануємо розпочати роботи на всіх мостах та на об’єктах нового будівництва, які з’єднають Львівщину з Закарпаттям та Івано-Франківськом. Також буде продовжено роботи на розпочатих цього року ділянках”, – додав Юрій Бучко. Щодо нового будівництва, то заступник голови зазначив, що вже виготовлено передпроєктну документацію на будівництво нових доріг, що з’єднають Львівщину з Закарпатською та Івано-Франківською областями. “Нова дорога – Хащованя –Верхній Студенний матиме протяжність майже 6 кілометрів. З них територією Львівщини 1,6 км та Закарпатської 4,2 км. Орієнтовна вартість будівництва складе 750 млн гривень, це включаючи перехід через газову магістраль, яка проходитиме на межі Львівської та Закарпатської областей. Інша дорога протяжністю 10,75 км – Верхня Рожанка-Сеченів. Орієнтовна вартість будівництва складе 902 млн гривень. Кінцеву вартість проєкту буде відома після виготовлення проєктно-кошторисної документації”, - зазначив Юрій Бучко. Нагадаємо «Мале Карпатське коло» - масштабний проєкт, який у найближчому майбутньому об’єднає курортні та туристичні центри трьох областей. Серед ключових центрів з львівського боку – Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай, із боку Закарпаття – Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я, а з Івано-Франківського – Вигода, Вишків і Буковель.
«Мале Карпатське коло дасть новий поштовх розвитку гірської місцевості», – Максим Козицький
30 березня 2021
На Львівщині триває реалізація масштабного проекту «Мале карпатське коло». Станом на сьогодні відновили роботи на дорозі Славське – Хащованя, невдовзі стартують роботи на напрямках Бориня – Боберка та Сколе – Славське. «Загальна потреба коштів для будівництва на цей рік для Львівщини – близько 2,5 млрд грн. Окрім ремонту доріг «Сколе – Славське», «Славське – Хащованя», плануємо будівництво нової дороги на Закарпаття «Хащованя – Верхній Студений», продовжимо ремонт доріг «Боберка – Бориня», «Київ – Чоп» на ділянці, де Сколе, Козьова. Дороги пролягатимуть через Славське, Рожанку, Сколе та Плай. В проекті передбачено будівництво двох нових доріг, які з’єднають Львівську область із Закарпатською – від нашого села Хащованя до Верхнього Студеного. А також Львівщину з Івано-Франківщиною – від нашої Верхньої Рожанки до села Сеничів. Всі ці дороги будуть з велодоріжками, якісним освітленням, сучасною інфраструктурою, оглядовими майданчиками, туристичні місця і пам’ятки будуть промарковані», – наголосив Максим Козицький. Він підкреслив, дороги «Малого карпатського кола» будуть ремонтуватися так само якісно, як і дороги Східниця – Пісочне та Східниця – Урич, які відремонтували торік в межах «Великого будівництва». «Ці дороги збільшать потік туристів щойменше вдвічі. Заманять сюди інвесторів, а це нові готелі, ресторани – це величезні кошти, які осядуть тут, в Карпатах. Мале Карпатське коло дасть новий поштовх розвитку гірської місцевості. Це нові робочі місця, добробут людей. Концерн «Галнафтогаз» вже готовий інвестувати величезні суми у курорт у Славському і, ймовірно, наступного року почне будівництво. Ніхто не сумнівається в успішності цього проекту. Рекреаційні, людські ресурси плюс добрий доїзд до курорту – це те, що для цього найбільше потрібно. І що ще дуже важливо – завдяки «Малому карпатському колу», наша амбіція про проведення на Львівщині Олімпійських ігор стає реальністю», – додав очільник області. Оксана Буй
"Мале Карпатське коло" включили в програму Президента "Велике будівництво"
22 лютого 2021
Масштабний проєкт “Мале карпатське коло” включили у Президентську програму “Велике Будівництво” на 2021 рік. Її презентували сьогодні під час Всеукраїнському форуму «Україна 30. Інфраструктура єднає». Участь у ньому взяв Президент України Володимир Зеленський. Реалізацію проєкту «Мале Карпатське коло» Львівська ОДА спільно із Службою автомобільних доріг розпочала ще торік. Зокрема, за 200 млн грн, коштів державного дорожнього фонду, почали ремонтувати окремі ділянки автодоріг Славське-Хащованя, Славське-Вигода та Бориня-Боберка. Окрім того, запустили процес виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нових доріг та реконструкцію інших. «Завдяки успішній реалізації “Малого карпатського кола” ми отримаємо понад 20 кілометрів нових доріг європейського рівня та 170 кілометрів тих, які не ремонтувалися десятиліттями. З велодоріжками, сучасним освітленням, необхідною інфраструктурою та капітально відремонтованими мостами. Щобільше, завдяки цьому проєкту ми з’єднаємо найкоротшими шляхами найголовніші туристичні центри Карпат – Славське, Рожанку, Сколе та Плай на Львівщині, Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я на Закарпатті, а з Івано-Франківського боку – Вигоду, Вишків і Буковель. Цей проєкт може стати туристичним діамантом для Львівщини, збільшить потік туристів та привабить інвесторів», - зазначив голова Львівської ОДА Маким Козицький. На цей рік для продовження ремонтних робіт на автошляхах місцевого значення необхідно майже 700 мільйонів гривень, державного – 1,2 млрд гривень. Фінансовий ресурс з держбюджету дозволить виконати повний комплекс робіт на дорозі «Бориня – Боберка» та на дорозі «Славське – Хащованя» до межі Львівської області. “Те, що дороги «Малого Карпатського кола» увійшли в перелік об’єктів «Великого будівництва» означає, що ми точно зможемо реалізувати задумане в найближчі 2-3 роки. Ми бачили, якими темпами зводили, ремонтували різні інфраструктурні та соціальні об’єкти в межах Програми Президента минулого року, як чітко фінансувалися всі роботи. Щодо доріг, то 278 км автошляхів державного значення відремонтували в межах цієї ініціативи. Це і «Львів – Пустомити – Меденичі», «Східниця – Пісочна», і ділянки великого транзитного кільця «Миколаїв – Городок – Жовква – Кам’янка-Бузька – Бібрка», і багато інших. А також понад 100 кілометрів доріг місцевого значення, як-от «Східниця – Верхнє Синьовидне». Дуже приємно, що з боку центральної вади є велике розуміння того, наскільки важливими є ці проєкти для розвитку нашого регіону та всієї країни", - наголосив Максим Козицький. Оксана Буй
Мале Карпатське коло: представники центральної влади запевнили у підтримці проєкту
6 лютого 2021
«Мале Карпатське коло» - масштабний проєкт, який у найближчому майбутньому об’єднає курортні та туристичні центри трьох областей. Серед ключових центрів з львівського боку – Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай, із боку Закарпаття – Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я, а з Івано-Франківського – Вигода, Вишків і Буковель. Це надасть можливість обміну туристичними потоками, зменшення часу подорожі і відповідно збільшення інвестиційних надходжень та надходжень до місцевих бюджетів. Як розповів під час брифінгу в межах конференції «Мале Карпатське коло: на шляху до державного інвестиційного проєкту» голова Львівської ОДА Максим Козицький для його розбудови облдержадміністрація реалізовує проєкти з капітального ремонту та будівництва нових доріг. Так, торік з державного бюджету область отримала 200 мільйонів гривень, що дозволило розпочати капітальні ремонтні роботи на окремих ділянках автодоріг Славське-Хащованя, Славське-Вигода та Бориня-Боберка. Окрім того, запустили процес виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нових доріг, реконструкцію та капітальний ремонт інших. На цей рік на ремонт доріг необхідно 700 мільйонів гривень. Фінансовий ресурс дозволить провести повний комплекс робіт на дорогах Бориня –Боберка та Славське – Хащованя до межі Львівської області. «Мале Карпатське коло - це величезний перспективний проєкт. Проєкту такого масштабу потрібно надавати статус національного. І тоді ми, справді, зможемо його завершити за 2-3 роки. Тут важлива співпраця усіх гілок влади та бізнесу», - зазначив очільник області. Як наголосив заступник Керівника Офісу Президента України Кирило Тимошенко центральна влада готова і надалі підтримувати проєкт. «2020 рік продемонстрував, що Президент України опікується інфраструктурою і це є одним з найважливіших питань для нас. Ми допомагатимемо всім чим можемо для того, щоб проєкт Мале Карпатське коло був зроблений у найближчій перспективі, за 2-3 роки, щоб він працював. Ми дуже зацікавлені в тому, щоб тут були інвестори, які будуватимуть і гірськолижні курорти, готелі, ресторани й іншу інфраструктуру», - зазначив він. Додамо, що окрім доріг місцевого значення, у рамках реалізації проєкту «Мале Карпатське коло» буде відремонтовано та збудовано 75,5 км доріг загального користування державного значення Львівщини. Зокрема, М-06 Київ – Чоп – 51,5 км та Т-14-24 Сколе – Славське – 24 км. Окрім цього, заплановане відновлення 37-и мостових переходів.
Мале Карпатське коло: на Львівщині планують збудувати та відремонтувати майже 200 км доріг
6 лютого 2021
Сьогодні, 6 лютого, у селищі Славське Львівської області відбувається конференція «Мале Карпатське коло: на шляху до державного інвестиційного проєкту». Учасники, а це представники центральних та місцевих органів влади, а також виконавчої гілки трьох областей: Львівської, Івано-Франківської та Закарпатської, окреслять спільні завдання, можливості й джерела фінансування окремих складових проєкту. Привітав присутніх голова Львівської ОДА Максим Козицький. «Мале Карпатське коло» - це великий інфраструктурний проєкт на території трьох карпатських областей, який ми розпочали ще у 2019 році, підписавши тристоронній меморандум за участі Прем’єр-міністра. Завдяки його успішній реалізації ми отримаємо понад 20 км кілометрів нових доріг європейського рівня та 170 км тих, які не ремонтувалися десятиліттями! З велодоріжками, сучасним освітленням, необхідною інфраструктурою та капітально відремонтованими мостами. Щобільше, завдяки цьому проєкту, ми з’єднаємо найкоротшими шляхами найголовніші туристичні центри Карпат – Славське, Рожанку, Сколе та Плай на Львівщині, Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я на Закарпатті, а з Івано-Франківського боку – Вигоду, Вишків і Буковель»,- зазначив очільник області. Максим Козицький додав, що реалізацію проєкту «Мале Карпатське коло» Львівська ОДА спільно із Службою автомобільних доріг розпочала ще торік. Зокрема, з державного бюджету Львівщина отримала 200 мільйонів гривень для розвитку дорожньої інфраструктури. За ці кошти почали ремонтувати окремі ділянки автодоріг Славське-Хащованя, Славське-Вигода та Бориня-Боберка. Окрім того, запустили процес виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво нових доріг та реконструкцію інших. На цей рік – для продовження ремонтних робіт на автошляхах необхідно майже 700 мільйонів гривень. Фінансовий ресурс з держбюджету б дозволив виконати повний комплекс робіт на дорозі Бориня –Боберка та на дорозі Славське – Хащованя до межі Львівської області. «Проєкт може стати туристичним діамантом для Львівщини, збільшить потік туристів та привабить інвесторів для вкладання фінансового ресурсу у розвиток нових об’єктів інфраструктури», - наголосив очільник області. Додамо, що упродовж дня учасники працюватимуть у чотирьох панельних дискусіях: «Дорожня інфраструктура «Малого Карпатського кола»: від ідеї до стану реалізації», «Мале Карпатське коло» і туристична інфраструктура Українських Карпат», «Державний інвестиційний проєкт: від процедури до втілення», «Лісові автомобільні дороги в «Малому Карпатському колі».
Мале Карпатське коло: ЛОДА реалізує 34 проекти з будівництва, ремонту доріг місцевого значення та мостів
5 січня 2021
Для розбудови Малого Карпатського кола департамент дорожнього господарства Львівської ОДА реалізує 34 проекти з капітального ремонту та будівництва нових доріг, а також реконструкції мостів. Про це проінформував сьогодні під час наради із представниками Служби автомобільних доріг та головами ОТГ заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. “У частині нашої відповідальності передбачено реконструкцію 5 наявних доріг, серед яких Славське – Вигода, Славське – Хащованя, Хітар – Тухля, Бориня – Мохнате та Бориня – Боберка. Окрім того, плануємо будівництво трьох нових автошляхів. Це дорога, яка з’єднає Івано-Франківську область із дорогою Славське – Вигода протяжністю 11 кілометрів. Нове будівництво автошляху від с. Нижнє Студене Закарпатської області до дороги Славське – Хащованя – 8, 5 кілометрів. А також, зведення дороги в обхід залізничних мостів, що з’єднає автошляхи Сколе – Славськ і Славське – Вигода протяжністю понад кілометр. Якщо говорити про реконструкції мостових переходів, то ми реалізуємо 26 проектів”, - наголосив Юрій Бучко. За його словами, щодо будівництва нових доріг на сьогодні укладені договори на виготовлення передпроектної документації. Завершити виготовлення планують у лютому. Ремонт 5 автомобільних доріг, що з’єднають три області: що зроблено станом на сьогодні? Славське – Вигода. Роботи проводили в межах Нижньої Рожанки і відремонтували 3,2 кілометри. Вартість робіт – 31, 5 млн грн. Розробляється проект на ремонт іншої ділянки. Також заключені угоди на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт двох мостів, що пролягають на цьому автошляху. Славське – Хащованя. Торік відремонтували ділянку протяжністю 5 кілометрів від Захар Беркута до с. Хащованя. На виконання цих робіт з державного дорожнього фонду у 2020 році виділили приблизно 72 млн гривень. Заключені угоди на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт двох мостів. Бориня – Боберка. Дорожники відремонтували 5 кілометрів автошляху із запланованих 10. Роботи весною планують продовжити. “Вартість ремонту – 420 млн гривень. У 2019 році командно вдалось залучити з держдорфонду на ремонт 90 мільйонів гривень. Використали майже половину. Решта сума є перехідною на цей рік. Окрім того, сподіваємось залучити додаткове фінансування, щоб завершити ремонтні роботи”, - додав Юрій Бучко. Бориня – Мохнате та Хітар – Тухля. Департамент дорожнього господарства заключив угоди на виготовлення ПКД із капітального ремонту цих доріг. А також передбачається ремонт на обох автошляхах 22 мостів. “Минулого року на реалізацію Малого Карпатського кола Львівщині отримала 200 млн грн з Державного дорожнього фонду. Цього року теж очікуємо таку суму. Але цього недостатньо, щоб вчасно завершити проект. Працюємо над розробленням окремої програми фінансування. Підготували звернення на Кабмін та Офіс Президента щодо виділення додаткових коштів для реалізації цього проекту за окремою статтею бюджету. Загальна вартість, яка необхідна для будівництва та ремонту доріг місцевого значення в межах Малого карпатського кола, – близько трьох мільярдів гривень”, – наголосив Юрій Бучко. Зазначимо, окрім доріг місцевого значення, Мале карпатське коло передбачає ремонт та будівництво 75,5 км доріг загального користування державного значення Львівщини.Зокрема, М-06 Київ-Чоп - 51,5 км та Т-14-24 Сколе-Славське – 24,0 км. Крім цього, планують відновити 37 мостових переходів. «Завдяки проєкту «Мале Карпатське коло» ми не лише з’єднаємо між собою три області Західного регіону України гарними дорогами, він також дозволить нам відродити центральну частину Українських Карпат. Адже для регіону далеко не останню роль відіграє дорожня інфраструктура. Відремонтовані дороги вплинуть на розвиток туризму та соціально-економічне становище регіону загалом. Окрім гарного та якісного дорожнього покриття, не менш важливим є безпечні дороги», - зазначив керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області Олег Береза. У межах наради обговорили проблемні питання, зокрема щодо відведення та викупу земельних ділянок, вилучення їх із лісового господарства на територіях, де пролягатимуть автомобільні дороги. Оксана Буй
Дві автомобільні дороги, що з’єднають Мале Карпатське коло, завершили ремонтувати
16 грудня 2020
Цього року завершили ремонт двох автомобільних доріг: Славське – Хащованя, Славське –Вигода. У майбутньому вони повинні з'єднати Львівську та Закарпатську області. Про це повідомив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. “Минулого року ми розпочали реалізацію цього масштабного проекту. Проект Малого Карпатського кола має з’єднати три області в Західній Україні. Протяжність автомобільних доріг становитиме приблизно 100 км. Уся ділянка буде облаштована освітленням, тротуарами та велодоріжками. Дороги Славське – Хащованя та Славське – Вигода з’єднають Львівську область із Закарпатською та Івано-Франківською через гори, де будуть збудовані нові дороги. На сьогодні є передпроектні рішення, у 2021 році працюватимемо над проектами”, - зазначив Юрій Бучко. За його словами, на дорозі Славське – Хащованя ділянку протяжністю 5 кілометрів від Захар Беркута до с. Хащованя. На виконання цих робіт з державного дорожнього фонду у 2020 році виділили приблизно 72 млн гривень. Щодо ремонту автошляху Славське – Вигода, роботи проводили в межах Нижньої Рожанки і відремонтували 3,2 кілометри. Вартість робіт – 31, 5 млн грн. Окрім того, Юрій Бучко проінформував, що цьогоріч ремонтні роботи стартували на ще одній дорозі , що увійде у Мале Карпатське коло – Бориня-Боберка. “Через погодні умови дорожники встигли відремонтувати 5 кілометрів автомобільної дороги Бориня-Боберка із запланованих 10. У 2021 роботи продовжимо. Вартість ремонту – 420 млн гривень. На цей рік нам командно вдалось залучити з держдорфонду на ремонт 90 мільйонів гривень. Використали майже половину. Решта сума є перехідною на наступний рік”, - додав Юрій Бучко. Зокрема він зазначив, що наступного року стартує ремонт дороги Турка –Східниця. На сьогодні провели тендер та підписали договір із підрядною організацією. “Ця дорога з’єднає Турківський і Старосамбірський райони із курортними містами Стебник, Східниця та трасою Київ – Чоп”, - наголосив заступник голови. Нагадаємо, облдержадміністрація через Державний дорожній фонд на реалізацію Малого карпатського кола виділила 200 млн грн. Проект спрямований на розкриття туристичного потенціалу Карпатського регіону, покращення інфраструктурної доступності: будівництво нових доріг, велодоріжок, пішохідних стежок. Оксана Буй
Дві дороги Малого карпатського кола завершують ремонтувати
13 листопада 2020
Дорожники завершують ремонт двох автомобільних доріг, що в Сколівському районі: Славське – Хащованя та Славське –Вигода. У майбутньому вони повинні з'єднати Львівську та Закарпатську області. Щодо ремонту першого напрямку, то ремонт проводили на ділянці від Захар Беркута до с. Хащованя. Ремонтували ділянку протяжністю 5 кілометрів. «Підрядники ремонтують 2 мостові переходи, в межах населених пунктів влаштовують хідники, проводять роботи з водовідведення, невдовзі приступлять до улаштування підпірних стінок з габіонів. На виконання цих робіт з державного дорожнього фонду у 2020 році виділили приблизно 72 млн гривень. Роботи виконує підрядна організаціє ТзОВ «Автомагістраль-Південь», - розповів заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. На дорозі Славське –Вигода роботи проводили в межах Нижньої Рожанки і відремонтували 3,2 кілометри. Вартість робіт – 31, 5 млн грн. «На автомобільній дорозі влаштували асфальтобетонне покриття, проводять роботи з водовідведення та влаштування хідників», - додав Юрій Бучко. Нагадаємо, ці автошляхи ремонтують в рамках проекту «Мале карпатське коло». Проект Малого Карпатського кола має з’єднати три області в Західній Україні. Протяжність автомобільних доріг становитиме приблизно 100 км. Уся ділянка буде облаштована освітленням, тротуарами та велодоріжками. Облдержадміністрація через Державний дорожній фонд на цей рік виділила 200 млн грн. Проект спрямований на розкриття туристичного потенціалу Карпатського регіону, покращення інфраструктурної доступності: будівництво нових доріг, велодоріжок, пішохідних стежок. Оксана Буй
Львівська ОДА розпочала роботи з реалізації проєкту “Мале Карпатське коло”
29 травня 2020
Сьогодні за участі голови Львівської ОДА Максима Козицького відбулась виїзна нарада з питань моніторингу реалізації спільного проєкту трьох областей “Мале Карпатське коло”. Участь у нараді також взяв голова Львівської облради Олександр Ганущин, заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. Проєкт об’єднає в кільце три області – Івано-Франківську, Львівську та Закарпатську. Облдержадміністрація через Державний дорожній фонд на цей рік виділила 200 млн грн. “Це один з найважливіших проектів, який дозволить побудувати не лише нові напрямки, але й провести ремонт діючих автомобільних шляхів. Ми продовжуватимемо вкладати кошти, щоб якнайшвидше реалізувати цей проєкт. Протяжність Малого Карпатського кола становитиме приблизно 100 км. Уся ділянка буде облаштована освітленням, тротуарами та велодоріжками”, - наголосив Максим Козицький. На Львівщині проєкт розпочали із автошляху «Бориня – Боберка». Відтак, передбачили фінансування для проведення капітального ремонту цієї дороги у сумі 90,0 млн гривень. Окрім того, станом на сьогодні, департаментом дорожнього господарства укладено угоди на виготовлення передпроєктної документації на нове будівництво автомобільної дороги, що з'єднає Івано-Франківську область (с. Дашковець) з автомобільною дорогою загального користування Славське - Вигода Львівської області та нове будівництво автомобільної дороги, що з'єднає Закарпатську область (с. Верхнє Студене) з автомобільною дорогою загального користування Славське - Хащованя Львівської області. Відтак, це дозволить суттєво скоротити час, щоб дістатися з однієї області в іншу й комфортно подорожувати Карпатами. За інформацією департаменту дорожнього господарства, важливим кроком у реалізації проєкту є укладені угоди на виготовлення проєктно-кошторисної документації з капітального ремонту 26 мостових переходів на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення. Також укладено угоду на виготовлення ПКД на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення Славське – Хащованя на ділянці км 0+000 - км 5+100 Сколівського району Львівської області. Окрім того, оголошено закупівлю з виготовлення проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення Хітар – Тухля км 9+100 – км 25+100 Львівської області. Як повідомили під час наради, найближчим часом заплановано провести закупівлі з капітального ремонту доріг Боберка – Бориня Турківського району, Бориня – Мохнате, Славське – Вигода на км 8+100 - км 14+000. А також департамент оголосить закупівлю на виготовлення передпроєктної документації на нове будівництво автомобільної дороги в обхід залізничних мостів, що з’єднає дорогу Т-14-24 Сколе-Славськ з дорогою Славське-Вигода. Нагадаємо, наприкінці минулого року три області: Закарпатська, Івано-Франківська та Львівська підписали Меморандум про співпрацю у межах проєкту "Мале Карпатське коло". Передусім, він спрямований на розкриття туристичного потенціалу Карпатського регіону, покращення інфраструктурної доступності: будівництво нових доріг, велодоріжок, пішохідних стежок.
Реалізацію проекту "Мале Карпатське коло" розглянули в межах виїзної наради
29 квітня 2020
Голова Львівської ОДА Максим Козицький, перебуваючи сьогодні із візитом на Сколівщині, провів виїзну нараду щодо реалізації проекту Мале Карпатське коло. Участь у нараді взяв голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин. В межах зустрічі порушили питання виділення коштів на виготовлення ПКД. «Цього року старує будівництво Малого Карпатського кола, яке з’єднає три області в Західній Україні. Цей проект має величезне значення для розвитку туризму, економіки та логістики між областями. Облдержадміністрація через державний дорожний фонд на цей рік виділила 200 млн грн. Ці кошти буде використано на проектно-кошторисну документацію та початок робіт із ремонту старих доріг і будівництва нових», - зазначив Максим Козицький. На Львівщині проект розпочнеться із автошляху «Бориня – Боберка». Окрім того, оголошено відкриті торги на платформі Prozorro щодо розробки ПКД з капітального ремонту автомобільної дороги М-06 «Київ-Чоп» на окремих ділянках з Мохнатого до Сколе на очікувану вартість 22 млн грн, а також на розробку ПКД з капітального ремонту автомобільної дороги Т-14-24 «Сколе-Славське» на очікувану вартість 4,9 млн грн. Протяжність Малого Карпатського кола становитиме приблизно 100 км. Уся ділянка буде облаштована освітленням, тротуарами та велодоріжками.