Упродовж грудня Служба 112 опрацювала майже 24 тисячі звернень

5 січня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж грудня 2017  року служба 112 опрацювала 23 823 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 75 скеровано на екстрену службу 101, 2768 звернень - на 102, 2282  звернень - на 103, 212 звернень - на 104, 18 486 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства, благоустрою.

Із зареєстрованих  звернень за місяць 17 552 заявникам надано відповіді, ще 934 звернення перебувають на розгляді.

Ключові слова:

Служба 112

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook