«Історія цікава – пізнай її»: Львівська ОДА презентувала промоційний ролик (+відео)

1 серпня 2018р, Новини. Департамент комунікацій та внутрішньої політики, Прес-служба ОДА

Департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА відзняв промоційний ролик, мета якого – популяризація національно-патріотичного виховання молоді.

У 50-тисекундному відеоряді увагу акцентували на вихованні молодого покоління, яке повинне знати свою історію. Головні герої ролика – учасник АТО Богдан Ковальчин та його діти.

«Музей як культурний проект має бути трендовим. Адже його мета – не лише збереження й охорона культурної спадщини, він виконує важливу освітянську функцію. Музеї області сьогодні створюють проекти з глибоким задумом і креативною подачею, тому раджу батькам водити дітей на цікаві виставки, журналістам – висвітлювати яскраві музейні проекти, а усім відвідувачам – ходити в музеї і ділитись враженнями», - наголосила т.в.о. директора департаменту внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА Ольга Березюк. – Сьогодні національно-патріотичне виховання молоді є вкрай важливим, адже у час війни діти повинні усвідомлювати загальнолюдські й національні морально-духовні цінності, знати і поважити культурні та матеріальні надбання своєї країни».

Зазначимо, у період із січня до серпня 2018 року музеї Львівщини відвідали понад 768 тис осіб, з них 77,769 тисяч дітей. За цей період часу музеї презентували 315 виставкових проектів та  провели понад 24 тисячі екскурсій.

 

Ключові слова:

музеїролик

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook