"Гаряча лінія області": більше 90 тисяч дзвінків з початку року

17 жовтня 2018р, Новини. Прес-служба ОДА

З початку року "Гаряча лінія області" опрацювала понад 90 тисяч телефонних дзвінків. Із них зареєстрували більше 40 тисяч звернень. 

"Найбільше звернень прийняли з питань комунального господарства, дорожнього покриття, транспортного обслуговування. Найчастіше звернення надходили від мешканців Пустомитівського, Жовківського, Дрогобицького районів Львівщини ", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

У розрізі міст – найчастіше зверталися мешканці Львова, Червонограда, Борислава. Найбільше порушень термінів розгляду звернень громадян допустили у Львові. Зокрема, на сьогодні не відреагували на 175 звернень.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook