На гарячу лінію області у серпні звернулись понад 10 тисяч разів

4 вересня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Протягом серпня 2019 року служба 112 опрацювала 14170 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень, 120 було скеровано на екстрену службу 101, 1838 звернень - на 102, 1074 звернень - на 103, 165 звернень - на 104, 10 973 звернень - на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  9522 заявникам надано відповіді, ще 1451 звернень перебуває на розгляді.

Ключові слова:

гаряча лінія області

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook