За червень служба 112 опрацювала понад 15 тисяч звернень мешканців Львівської області
Протягом червня 2019 року служба 112 опрацювала 15 546 звернень мешканців Львівської області.
З цієї кількості звернень 17 було скеровано на екстрену службу 101, 1789 звернень - на 102, 1131 звернень - на 103, 125 звернень - на 104, 12 484 звернень - на «Гарячу лінію області».
На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 11 186 заявникам надано відповіді, ще 1298 звернень перебуває на розгляді.
Ключові слова:
гаряча лінія областіНовини за темою
На Гарячу лінію області мешканці зверталися здебільшого з питань транспорту, дорожнього покриття та комунального господарства
9 Червня 2020
Упродовж травня цього року служба 112 опрацювала 9151 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 122 було скеровано на екстрену службу 101, 1225 звернень - на 102, 862 звернень - на 103, 77 звернень - на 104, та 6865 звернень - на «Гарячу лінію області». «На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства», - розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник. З прийнятих дзвінків за місяць 6466 заявникам надано відповіді, ще 399 звернень перебуває на розгляді.
Упродовж лютого служба "112" опрацювала понад 13 тисяч звернень
10 березня 2020
Упродовж лютого 2020 року служба "112" опрацювала 13 416 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень - 112 було скеровано на екстрену службу "101", 1237 звернень - на "102", 1098 звернень - на "103", 128 звернень - на "104", 10841 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 10239 заявникам надано відповіді, ще 602 звернень перебуває на розгляді.
Максим Козицький привітав працівників “Гарячої лінії області” з 5-ою річницею успішної роботи
5 березня 2020
Cьогодні Львівський обласний контактний центр відзначає п’яту річницю своєї діяльності. З цієї нагоди працівників привітав голова Львівської ОДА Максим Козицький. “Дякую кожному з вас за кропітку і важливу роботу. Ви допомагаєте вдосконалювати роботу ЛОДА, робите її більш помітною і зрозумілою для людей. Хочу підкреслити, що попри емоційну важку роботу ви все одно залишаєтесь усміхненими і готові у будь-який момент прийти на допомогу мешканцям Львівщини”, - зазначив очільник Львівщини. Відтак, за високий професіоналізм, сумлінну працю та з нагоди 5-ї річниці створення Львівського обласного контактного центру Максим Козицький вручив працівникам почесні подяки облдержадміністрації. Зазначимо, за січень 2020 року служба “112” опрацювала 6405 звернень мешканців Львівської області. На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
На «Гарячу лінію області» у листопаді скерували понад 6 тисяч звернень
4 грудня 2019
Протягом листопада 2019 року служба 112 опрацювала 9741 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 259 було скеровано на екстрену службу 101, 1667 звернень - на 102, 1090 звернень - на 103, 140 звернень - на 104, 6585 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 5432 заявникам надано відповіді, ще 1153 звернень перебуває на розгляді.
На гарячу лінію області у серпні звернулись понад 10 тисяч разів
4 вересня 2019
Протягом серпня 2019 року служба 112 опрацювала 14170 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень, 120 було скеровано на екстрену службу 101, 1838 звернень - на 102, 1074 звернень - на 103, 165 звернень - на 104, 10 973 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 9522 заявникам надано відповіді, ще 1451 звернень перебуває на розгляді.
На «Гарячу лінію області» протягом липня надійшло понад 11 тисяч звернень
5 серпня 2019
Протягом липня 2019 року служба 112 опрацювала 14 244 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 99 було скеровано на екстрену службу 101, 1822 звернень - на 102, 1049 звернень - на 103, 100 звернень - на 104, 11 174 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 10 171заявникам надано відповіді, ще 1003 звернень перебуває на розгляді.
"Гаряча лінія області" запрошує на роботу фахівців
18 Червня 2019
Львівський обласний контактний центр шукає операторів "Гарячої лінії області". Вимоги до кандидатів: вища освіта, вільне володіння державною мовою, стресостійкість. Досвід роботи не обов’язковий. Графік роботи: змінний. Контактний телефон: (098) 444 80 65.
"Гаряча лінія області": більше 90 тисяч дзвінків з початку року
17 жовтня 2018
З початку року "Гаряча лінія області" опрацювала понад 90 тисяч телефонних дзвінків. Із них зареєстрували більше 40 тисяч звернень. "Найбільше звернень прийняли з питань комунального господарства, дорожнього покриття, транспортного обслуговування. Найчастіше звернення надходили від мешканців Пустомитівського, Жовківського, Дрогобицького районів Львівщини ", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник. У розрізі міст – найчастіше зверталися мешканці Львова, Червонограда, Борислава. Найбільше порушень термінів розгляду звернень громадян допустили у Львові. Зокрема, на сьогодні не відреагували на 175 звернень.
На "Гарячу лінію" області за місяць звернулись понад 17 тисяч разів
4 жовтня 2018
Протягом вересня 2018 року служба 112 опрацювала 17 090 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 121 було скеровано на екстрену службу 101, 1824 звернень - на 102, 2114 звернень - на 103, 184 звернень - на 104, 12 847 звернень - на «Гарячу лінію області». На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 11 861 заявникам надано відповіді, ще 986 звернень перебуває на розгляді.
"Гаряча лінія області": майже 70 тисяч дзвінків з початку року
20 вересня 2018
З початку року "Гаряча лінія області" опрацювала 69290 телефонних дзвінків. "Найбільше звернень прийняли з питань комунального господарства, дорожнього покриття, транспортного обслуговування", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник. Найбільше звернень надійшло від мешканців Пустомитівського, Жовківського, Перемишлянського районів Львівщини. У розрізі міст – найчастіше зверталися мешканці Львова, Червонограда, Борислава.
"Гаряча лінія області" запрошує на роботу фахівців
25 липня 2018
Львівський обласний контактний центр шукає операторів "Гарячої лінії області". Вимоги до кандидатів: вища освіта, вільне володіння державною мовою, стресостійкість. Досвід роботи не обов’язковий. Графік роботи: змінний. Контактний телефон: (098) 444 80 65.
"Гаряча лінія області": понад 45 тисяч дзвінків з початку року
11 Червня 2018
З початку року "Гаряча лінія області" опрацювала 45306 телефонних дзвінків. Найбільше звернень надійшло від мешканців Пустомитівського, Жовківського, Дрогобицького районів Львівщини. У розрізі міст – найчастіше зверталися мешканці Львова та Борислава. "Найбільше звернень прийняли з питань комунального господарства, дорожнього покриття, транспортного обслуговування", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник. Аутсайдерами за кількістю протермінованих звернень є міста Львів, Дрогобич, Мостиський, Сколівський та Дрогобицький райони.