З початку роботи «Prozorro» Львівщина зекономила 3,4 млрд гривень
З початку впровадження системи електронних закупівель «Prozorro», а саме з 1 серпня 2016 року, Львівська область зекономили 3,4 млрд гривень.
Про це повідомив заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Роман Филипів у межах Засідання Ради регіонального розвитку Львівщини.
Економії коштів вдалось досягти в тому числі завдяки проведенню допорогових закупівель в системі Prozorro на товари та послуги понад 50 тис грн, роботи від 100 тис грн та впровадження системи моніторингу допорогових закупівель.
Зазначимо також, що з початку роботи системи «Prozorro» участь у закупівлях взяли 19, 6 тисяч учасників.
Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації продовжує роботу над підвищенням рівня знань розпорядників бюджетних коштів щодо здійснення публічних закупівель в електронній системі «Prozorro». Відтак, здійснює серії навчальних семінарів для представників районних, селищних та сільських рад та об’єднаних територіальних громад.
Новини за темою
Закупівля ліків та медичних виробів: постачальників запрошують подавати комерційні пропозиції
8 квітня 2022
В умовах воєнного стану заклади охорони здоров'я потребують все більше й більше медичних засобів та медичного обладнання, необхідних для порятунку здоров'я та життя українців. Постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2022 року № 185 «Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану» (із змінами і доповненнями) з метою забезпечення нагальних потреб галузі охорони здоров’я державою забезпечено можливість здійснення закупівлі соціально значущих матеріальних цінностей, серед яких лікарські засоби, імунобіологічні препарати (вакцини), медичні вироби, допоміжні засоби до них, а також медичне обладнання, постачальниками яких можуть бути як юридичні особа, так і ФОП. Зважаючи на це, Львівська обласна військова адміністрація планує здійснити закупівлю лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), медичних виробів, допоміжних засобів до них, медичного обладнання зазначених нижче та просить можливих постачальників подати свої комерційні пропозиції на постачання наступних медичиних товарів - перелік у таблиці нижче. Комерційна пропозиція повинна мати містити наступну інформацію: ціни за одиницю (упаковку) у грн, без ПДВ чи з ПДВ з урахуванням вартості доставки до м. Львова; у разі, якщо товар походить із Республіки Білорусь або Російської Федерації, просимо зазначити про це додатково До комерційної пропозиції також просимо долучити такі документи: Для зареєстрованих лікарських засобів: 1. Копію чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні. Документи надаються учасником у складі тендерної пропозиції з урахуванням вимог чинного законодавства України, встановлених до реєстрації лікарських засобів, які можуть закуповуватися особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, зокрема ст. ст. 9, 9-1 Закону України «Про лікарські засоби». Щодо медичних виробів зазначені вимоги повинні бути підтверджені такими документами: 1. Копією документу, що підтверджує проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 № 753 (декларація відповідності та, в разі необхідності, сертифікат) на товар, що закуповується; або копією відповідного повідомлення Міністерства охорони здоров’я про введення в обіг та/або експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я на надану партію товару; або гарантійний лист, що один із вище зазначених документів буде надано під час поставки. Якщо на продукцію (товар) не розповсюджуються вимоги технічного регламенту, необхідно надати лист підтвердження, виданий органом з оцінки відповідності. 2. Копією інструкцій із застосування медичного виробу українською мовою. З урахуванням обмеженості у часі просимо Вас в терміновому порядку до 18:00 13.04.2022 надати до Львівської обласної військової адміністрації на електронну адресу: department@health-loda.gov.ua пакет документів, що міститиме комерційну пропозицію та вищезазначену інформацію. У разі неможливості надання одного з документів просимо додатково це зазначити. Перелік лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), медичних виробів, допоміжних засобів до них, медичного обладнання, щодо постачання яких можна подавати комерційні пропозиції: № п/п Найменування Код ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) Кількість Медичне обладнання 1 Апарат штучної вентиляції легень HAMILTON-C1 або еквівалент 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії 5 2 Апарат штучної вентиляції легень HAMILTON-C3 або еквівалент 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії 5 3 Аспіратор ATMOS C 361 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 20 4 Апарат для анестезії Leon Plus або еквівалент 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації 6 5 Морозильник для зберігання плазми F291 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 3 6 Морозильник для зберігання плазми F131 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 1 7 Холодильник для банку крові В291 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 3 8 Розморожувач плазми DH8 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 2 9 Аналізатор RAPID Point 500e (RP500e) показників газового складу, електролітів, метаболітів та СО-оксиметричних показників крові або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 2 10 Газоаналізатор крові з можливістю визначення електролітів, глюкози та лактату у вигляді Системи аналізу крові EPOC або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 2 11 Електрокардіограф CARDIOVIT AT-1 G2 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 6 12 Дефібрилятор-монітор DEFIGARD HD-7 Праски/АЗД або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 10 13 Пристрій для підігріву крові та розчинів AutoMer II або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 10 14 MD 4090 Столик медичний Майо з ручним регулюванням або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 10 15 Інкубатор для тромбоцитів PC100-Pro або еквівалент 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів 1 16 Шейкер для тромбоцитів PF15-Pro або еквівалент 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів 1 17 Коагулометр 4- канальний BIO SOLEA 4 або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 1 18 Автоматичний гематологічний аналізатор Сonvergys X3 NG або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 1 19 Електрохірургічний апарат ARC303 або еквівалент 33160000-9 Устаткування для операційних блоків 15 20 Монітор пацієнта IM80 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби 30 21 Конвекційна система обігріву ВормТач або еквівалент 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації 10 22 Паровий стерилізатор 1008 Е-2 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 2 23 Паровий стерилізатор SC500E-2/EN285 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 2 24 Мийнодезінфекційна машина MAT LD1000 - E2 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 1 25 Система ультразвукова діагностична MyLab Sigma у складі: Ліцензія General Imaging Ліцензія Vascular Ліцензія Cardio Ліцензія Women's Healthcare (Ob-Gyn) Ліцензія CFM (Кольорового Допплерівського Картування) Ліцензія Doppler Ліцензія X-View (Адаптивна технологія обробки пікселів для томографічної якості зображень) Ліцензія M-View (Комбінування різних кутів променя сканування в одному зображенні) Ліцензія Automatic Gain and TGC Регульований по висоті візок для MyLab Датчик AC2541 конвексний iQProbe Датчик L4- 15 лінійний iQProbe Датчик SP2730 фазований iQProbe Датчик SE3133 ендокавітальний або еквівалент 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 3 26 Електродекрматом ДК-717.0.00 або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 10 27 Насос шприцевий V-AR-122 IP або еквівалент 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 120 28 Стіл операційний електричний STE-1 Vizion або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 6 29 Світильник пересувний Vizion або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 10 30 Світильник 2-х купольний VOZION HL-Bright або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 6 31 Багатотерапевтичне медичне електрообладнання для гострих методів лікування Amplya або еквівалент 33180000-5 Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму 2 Медикаменти та вироби медичного призначення 1 Пов’язка сорбційна Zetuvit® 10см*10см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 2 Пов’язка сорбційна Zetuvit® 10см*20см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 3 Пов’язка сорбційна Zetuvit® 20см*20см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 4 Пов’язка сорбційна Zetuvit® Plus 10см*10см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 5 Пов’язка сорбційна Zetuvit® Plus 10см*20см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 6 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® 10х20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 7 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® 20х20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 8 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® Silicone 10х20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 9 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® Silicone 20х30 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 10 Пов’язка гідрогелева HydroTac® transparent, 10см х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 11 Пов’язка гідрогелева HydroTac® transparent, 10см х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 200 12 Пов’язка гідрогелева HydroTac® transparent, 20см х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 13 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 10 х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 14 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 10 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 15 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 15 х 15 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 16 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 15 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 17 Пов’язка гідро колоїдна Hydrocoll® 10 х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 1500 18 Пов’язка гідро колоїдна Hydrocoll® 15 х 15 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 2000 19 Пов’язка гідро колоїдна Hydrocoll® 20 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 1500 20 Пов’язка атравматична мазева Grassolind® neutral 10 х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 35 21 Пов’язка атравматична мазева Grassolind® neutral 20 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 35 22 Пов’язка атравматична мазева Grassolind® neutral 10 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 30
Уряд погодив закупівлю вакцин проти COVID-19 із залученням міжнародної організації Crown Agents за кредитні кошти ЄІБ
4 листопада 2021
Кабінет Міністрів України на своєму засіданні схвалив проект постанови, який врегульовує питання закупівлі вакцини проти COVID-19 із залученням спеціалізованої організації Crown Agents Limited за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку. Для закупівлі вакцини від COVID-19 ЄІБ надасть 1,66 млрд грн (або 50 млн євро) за проектом “Програма розвитку муніципальної інфраструктури України”. Умовами залучення цих коштів є їх спрямування суто для закупівлі вакцини проти коронавірусної інфекції. Оплата операційних послуг спецорганізації, а також питань логістики та банківських транзакцій буде здійснюватися у межах коштів, передбачених МОЗ за бюджетною програмою 2301270 “Проведення вакцинації населення від гострої респіраторної хвороби COVID-19”. Для уточнення способу оплати таких послуг вносяться зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення вакцинації населення від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV2, затвердженому Урядом. На сьогодні з допомогою Crown Agents закуплено 29 млн доз вакцин від COVID-19 різних виробників, з яких поставлено 15,5 млн доз.
Львівщина - 5-та в Україні за соціально-економічними показниками
19 травня 2021
За підсумками щорічного моніторингу соціально-економічного розвитку регіонів України за 2020 рік, Львівська область зайняла 5 місце за усіма напрямами оцінки. Порівняно з 2019 роком Львівщина піднялася у рейтингу на 3 сходинки. Як зазначив голова Львівської облдержадміністрації Максим Козицький, що незважаючи на нестабільну економічну ситуацію, поширення COVID-19 та тривалий час локдауну, у 2020 році збережено позитивні тенденції щодо динаміки основних соціально-економічних показників в ключових сферах розвитку області. Зокрема, 1 місце - за показниками: індекс промислової продукції (105,4%); частка випускників шкіл звітного року з атестатом про повну загальну середню освіту, 74,2% до загальної чисельності осіб, прийнятих на початковий цикл навчання до вищих навчальних закладів IIIIV рівня акредитації; частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами ЗНО з української мови та літератури 160 балів і вище, 35,9% до загальної кількості учнів, що проходили тестування з української мови та літератури; 2 місце - за часткою випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами ЗНО з іноземної мови 160 балів і вище, 36,7% до загальної кількості учнів, що проходили тестування з іноземної мови; 3 місце - за часткою сільських домогосподарств, які мають доступ до Інтернету вдома, 59,8% до загальної кількості таких домогосподарств; 4 місце - за загальним коефіцієнтом вибуття сільського населення, у розрахунку на 10 тис. осіб наявного сільського населення (83,6 проміле); за часткою сумарної потужності котелень на альтернативних видах палива в регіоні, 23,5% до загальної потужності котелень регіону; 5 місце - за середньою очікуваною тривалістю життя при народженні (73,45 років); за індексом будівельної продукції будівництва (122,7%); за рівнем безробіття населення у віці 15-70 років (за методологією Міжнародної організації праці), 7,6% до економічно активного населення відповідного віку; за рівнем охоплення соціальними послугами осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, територіальними центрами соціального обслуговування, 99,99% до загальної кількості таких осіб. Довідково: моніторинг проведено Міністерством розвитку громад та територій України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 856 «Про затвердження Порядку та Методики проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики» та опубліковано на сайті міністерства
Економія у 250 мільйонів гривень: що змінилось через рік після змін до закупівельного законодавства
23 квітня 2021
З введенням в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» всі замовники почали проводити спрощені закупівлі в Prozorro починаючи від 50 тисяч гривень. Завдяки конкуренції постачальників на цих торгах державні органи влади та комунальні підприємства Львівщини змогли заощадити майже 250 мільйонів гривень від запланованого бюджету. Інформують у департаменті економічної політики Львівської обласної державної адміністрації. «Новий Закон та обов’язок проводити конкурентні закупівлі вже від 50 тисяч гривень суттєво вплинули на закупівельний процес та скоротили простір для зловживань. Не менш важливим є те, що ці нововведення відкрили сферу закупівель для малого та середнього бізнесу, який отримав можливість збільшити ринок збуту своїх товарів, робіт чи послуг», - зазначають у департаменті. Приблизно 1,5 тисячі замовників області провели майже 16 тисяч конкурентних допорогових закупівель очікуваною вартістю 3 мільярди гривень. За період дії нової редакції закону на закупівельний ринок області для участі у таких закупівлях прийшло 5,3 тисячі учасників. Водночас новації Закону передбачили при купівлі товарів швидшу альтернативу обов’язковим спрощеним закупівлям та звіту про укладений договір - електронний каталог «Prozorro-market». Замовник може купити через е-каталог будь-який товар на який є профіль в каталозі та по якому є пропозиції від постачальників. Кількість профілів на товари та пропозицій постачальників постійно збільшується.
Державна продовольчо-зернова корпорація запрошує до участі у форвардній програмі закупівлі зерна
20 квітня 2021
Державна продовольчо-зернова корпорація України розпочинає форвардну програму закупівлі зерна сільськогосподарських культур (пшениця, кукурудза, ячмінь) урожаю 2021 року. В рамках програми надається фінансова підтримка малим та середнім сільськогосподарським товаровиробникам. Програма закупівель зерна майбутнього врожаю проходитиме в два етапи. В першому етапі сільгоспвиробникові потрібно подати заявку на участь до регіонального відділу ДПЗКУ, сформувати відповідний пакет документів та укласти договір поставки зерна безпосередньо у центральному офісі корпорації. Після укладання договору корпорація здійснює попередню оплату сільгоспвиробникові з розрахунку 2800 гривень за 1 тонну зерна пшениці, кукурудзи та ячменю без урахування ПДВ. На другому етапі проводиться поставка зерна на елеватори ДПЗКУ та остаточний розрахунок після передачі зерна у власність корпорації. Відсоткова ставка за користування коштами становитиме від 9,5 % до 13 % річних в залежності від кількості законтрактованого зерна та величини партії. Діє програма лояльності для постійних клієнтів, які мають мінімум дворічний позитивний досвід роботи з корпорацією, за якою можна отримати додаткову знижку 0,5 % до базової відсоткової ставки. «Враховуючи, що закупівля зерна майбутнього врожаю проводиться вже не перший рік, аграрії мають можливість отримати кошти на проведення комплексу весняно-польових робіт, в тому числі на придбання мінеральних добрив, засобів захисту рослин, пального. Це вагома підтримка для ведення прибуткового аграрного бізнесу», - зазначила директор департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації Тетяна Гетьман. Прийом заявок та документів, а також консультації з усіх питань, що стосуються умов участі у форвардній програмі здійснює Тернопільсько-Львівський відділ закупівель АТ ДПЗКУ: 46006, м. Тернопіль, вул. Гайова, 21. Контактні телефони: 097-9998855; 098-8048119; 098-4285213.
Затверджено Програму сприяння інноваційному розвитку Львівщини
16 березня 2021
Сьогодні обласні депутати затвердили Програму сприяння інноваційному та науково-технологічному розвитку у Львівській області на 2021 – 2025 роки. Вона спрямована на реалізацію стратегічної цілі «Конкурентоспроможна економіка на засадах смарт-спеціалізації» Стратегії розвитку Львівської області на період 2021-2027 років. Зокрема, Програма орієнтована на стимулювання інноваційних видів економічної діяльності з високою доданою вартістю. Її завданнями є сприяння розвитку галузей промисловості з високою доданою вартістю; розвиток біоекономіки; підтримка креативних індустрій. Також документ спрямований на науково-технологічний розвиток - розвиток інноваційної інфраструктури, сприяння утворенню інноваційних парків; підтримка прикладних досліджень, інноваційних стартапів та обдарованої молоді; сприяння трансферу передових технологій у виробничий та науково-освітній процес. Актуальність програми обумовлена тим, що конкурентоспроможна економіка потребує розвинутої інноваційної інфраструктури - технопарків, бізнес-інкубаторів, технологічних лабораторій - на регіональному рівні. «Економіка потребує також активного використання наявної науково-технічної бази, а також посилення зв'язку між науковими дослідженнями та їх впровадженням у виробництво, - зазначив Степан Куйбіда, директор департаменту економічної політики ЛОДА. - Незважаючи на те, що Львівщина характеризується потужним науковим потенціалом, високим рівнем освіченості населення та розвинутою науково-освітньою інфраструктурою, рівень інтегрованості науки, освіти та реального сектору економіки залишається недостатнім». Програмою пропонується започаткування співфінансування на взаємовигідній основі бізнесом, обласною владою, науково-дослідними установами та університетами прикладних наукових досліджень. При цьому інноваційні проєкти відбиратимуть на конкурсних засадах самі ж представники бізнесу та науки. Такий підхід має стимулювати розробленню інновацій, створенню інноваційної платформи для співпраці та налагодження взаємовигідних економічних відносин між суб’єктами підприємництва та вищими навчальними закладами і науковими установами, стимулювання інвестицій у модернізацію та технічне переоснащення промисловості, створення нових високотехнологічних підприємств. На виконання зазначеної мети у 2021 році пропонується фінансування завдань: - сприяння науково-технологічним та інноваційним дослідженням шляхом придбання лабораторного та експериментального обладнання, програмного забезпечення, іншого обладнання (предметів) довгострокового користування та інші видатки капітального характеру для ЗВО (наукових установ); - співфінансування впровадження інноваційних проєктів та розробок для регіонального розвитку шляхом забезпечення інвестиційної підтримки (супроводу) впровадження підприємствами Львівщини нових інноваційних видів продукції, нових видів техніки, технологічних і ресурсозберігаючих процесів. Як зазначив директор департаменту економічної політики Степан Куйбіда, затвердження відповідної програми на обласному рівні позитивно сприйнялося як науковим середовищем, так і представниками бізнесу. «Ми розуміємо, що Програма є пілотною, у зв’язку з чим коштів на її реалізацію цьогоріч передбачено лише 5 млн грн. Водночас якщо запропоновані механізми запрацюють та принесуть результат економіці, Програму буде доповнено новими завданнями та збільшено фінансовий ресурс на її реалізацію» - додав директор департаменту економічної політики.
Попри пандемію промисловість області зросла на понад 3%
4 листопада 2020
Обсяг промислової продукції, яку виробили підприємства Львівщини за 9 місяців цього року, зріс на 3,2% - у порівнянні з аналогічним періодом торік. Зростання відбулося насамперед у тих галузях, які мають попит і в час карантину, пояснюють у департаменті економічної політики Львівської ОДА. Це виробництво харчової, медичної та хімічної продукції. Підприємства цих галузей змогли наростити також і обсяги експорту. «Таке зростання спостерігається через те, що промисловість Львівщини є диверсифікована, тобто незалежна від однієї галузі. Незважаючи на негативний вплив пандемії на окремі галузі економіки, ми спостерігаємо збільшення обсягів споживчого попиту населення. Відтак, є постійне замовлення в першу чергу в таких галузях, як харчова та хімічна. Окрім того, хорошу динаміку за 9 місяців цього року продемонстрували добувна промисловість та металургія»,- розповіли у департаменті. Отож, виробництво харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів зросло на 17,3%, хімічних речовин і хімічної продукції – на 16,6%, добувної промисловості та розроблення кар’єрів – на 4%, металургійного виробництва, виробництва готових металевих виробів – на 2,8%. Загалом за січень-серпень 2020 року підприємства Львівщини реалізували промислову продукцію на загальну суму 66,8 млрд грн. Найвищою в обсягах виробництва була частка підприємств харчової промисловості – третина від загального обсягу реалізованої продукції. «Львівщина одна з 3-х областей, які цьогоріч в умовах коронавірусу показують позитивне зростання промислового виробництва у порівнянні до попереднього року. Зрозуміло, що є потреба в продовольстві, і Львівщина багато експортує продукцію харчової, хімічної галузей. Та не менш важливою у досягненні позитивних показників вважаємо підтримку, яку сьогодні отримує бізнес на рівні держави та області», - зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький. Нагадаємо, на сьогодні реалізуються дві обласні цільові програми, які передбачають підтримку бізнесу. Це Програма підвищення конкурентоспроможності Львівської області та Комплексна програма підтримки та розвитку агропромислового виробництва. «Також сьогодні успішно реалізують Державну програму «Доступні кредити 5−7−9%», яка передбачає кредитування мікро- та малих підприємств на реалізацію інвестиційних проєктів. Окрім цього, Львівщина займає лідируючі позиції із виконання програми допомоги з часткового безробіття. Її реалізує Львівський обласний центр зайнятості», - додав очільник області. Юлія Савостейко
Понад три десятки підприємців отримають ваучерну підтримку для розвитку бізнесу
9 вересня 2020
Сьогодні, 9 вересня, відбулось засідання експертної комісії в межах виконання Завдання 7 «Ваучерна підтримка бізнесу» Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області. Виконання Завдання 7 здійснюється шляхом надання інноваційних, маркетингових ваучерів та ваучерів на консалтингові послуги (далі – ваучерів) – права на безповоротну фінансову допомогу для суб’єктів господарювання - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які перебувають на різних системах оподаткування, на відшкодування частини вартості робіт і послуг згідно із вимогами цієї Програми. Експертна комісія провела оцінювання 59 поданих проєктів розвитку бізнесу на предмет економічної ефективності та відповідності вимогам Програми, визначила середній арифметичний бал кожного проєкту і прийняла рішення про надання ваучерів 31 суб’єку господарювання, проєкти розвитку бізнесу яких набрали найбільше балів відповідно до рейтингового списку. Упродовж двох місяців після проведення засідання, суб'єкт господарювання може звернутися до департаменту економічної політики Львівської обласної державної адміністрації із заявою для отримання відшкодування ваучера за виконані роботи/послуги, які надала прекваліфікована сервісна компанія. Разом із заявою для отримання відшкодування, суб'єкт господарювання повинен подати до департаменту економічної політики документи, які підтверджують належне виконання робіт чи надання послуг, а саме: 1. договір на виконання робіт чи надання послуг із прекваліфікованою сервісною компанією; 2. документ, який підтверджує виконання договору (акт приймання-передачі виконаних робіт чи наданих послуг); 3. документ, який підтверджує 100% здійснення оплати прекваліфікованій сервісній компанії (банківська виписка, платіжне доручення, тощо); 4. копію результатів виконання договору (якщо це можливо).
Оголошено початок проведення відбору проектів Всеукраїнського громадського бюджету Львівської області
15 липня 2020
Регіональна комісія з оцінки та попереднього конкурсного відбору проєктів ДФРР оголосила початок проведення відбору проєктів Всеукраїнського громадського бюджету (ВГБ) Львівської області. Прийом заявок для участі в конкурсі триватиме на онлайн-платформі з 15.07.2020 по 14.08.2020 (30 календарних днів). Також комісією визначено пріоритетні напрями проєктів на 2020 рік: «Конкурентоспроможна економіка» та «Туристична привабливість». В рамках напряму розвитку туризму можуть бути реалізовані такі проєкти як: туристична інфраструктура, збереження архітектурної спадщини та розвиток мистецтва, туристичні продукти (розвиток зеленого, активного, спортивного та вело- туризму) тощо. В рамках напряму конкурентоспроможної економіки можуть бути реалізовані такі проєкти як: розвиток інфраструктури підтримки підприємництва, кластерів, індустріальних парків; підтримка проєктів у сфері екологічно безпечних та енергоефективних технологій; розвиток дослідницької бази та інфраструктури передачі технологій при академічних установах та ВНЗ; створення технологічних парків та бізнес-інкубаторів для науковців та малого бізнесу, підтримка інноваційних ініціатив тощо. Детальніше із відповідними пріоритетами можна ознайомитися у Стратегії розвитку Львівської області на період до 2020 року та Плані заходів з реалізації у 2019 – 2020 роках Стратегії розвитку Львівської області на період до 2020 року. Довідково: «Всеукраїнський громадський бюджет» Львівської області (далі – ВГБ) – це інноваційна програма, яка є інструментом участі громадян Львівської області віком від 18 років у розподілі частки державного фінансування шляхом подання проєктів та проведення відкритого громадського електронного голосування за обрані проєкти. Хто може бути ініціатором? У конкурсному відборі можуть брати участь громадянин України віком від 18 років, що має зареєстроване місце проживання на території Львівської області, наукові установи та громадські організації, місцеві органи влади, які здійснюють діяльність у межах Львівської області. Які проєкти будуть допущені до голосування? Інвестиційні проєкти мають відповідати вимогам законодавства, пріоритетам, визначеним Стратегією розвитку Львівської області на період до 2020 року та отримати 20 електронних голосів підтримки. Які вимоги до проєктів? При підготовці проєкту ініціатор/автор забезпечує його відповідність таким вимогам: термін реалізації становить до 1 року; співфінансування з місцевих бюджетів на рівні не менше 10 відсотків; загальна кошторисна вартість проєктів будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) має складати понад 5 млн грн, а для інших проєктів – понад 1 млн грн; питання реалізації проєкту знаходиться в межах повноважень органів місцевого самоврядування Львівської області; реалізація проєкту має здійснюватися виключно на об’єктах, які належать до комунальної форми власності, та/або на землях комунальної форми власності; сфера реалізації проєкту має бути публічною; для проєктів, ініціатором подання яких є громадяни України віком від 18 років, наукові установи та громадські організації, обов’язковою умовою є отримання позитивного висновку відповідного органу місцевого самоврядування, на території якого планується реалізація такого проєкту, з інформацією щодо його згоди виступати заявником проєкту. З положенням про проведення конкурсу та іншими довідковими матеріалами можна ознайомитися на онлайн-платформі конкурсу за посиланням у розділі «Допомога».
Департамент соцзахисту оголосив закупівлю соціальних послуг окремим соціально-вразливим категоріям
5 Червня 2020
4 червня департамент соціального захисту населення облдержадміністрації оголосив закупівлю соціальних послуг окремим соціально-вразливим категоріям. Закупівлю оголосили в межах реалізації Комплексної програми соціальної підтримки окремих категорій громадян Львівської області на 2018-2020 рок а саме: - надання тимчасового притулку для осіб, які зазнали домашнього насильства на суму 200 000,00 грн; - проведення корекції поведінки для осіб, які вчинили домашнє насильство на суму 175 000,00 грн; - надання притулку бездомним особам, звільненим з місць позбавлення волі на суму 225 000,00 грн. “У будь-якої людини чи родини можуть трапитися прикрі обставини, які погіршують якість життя, позбавляють здоров’я, заважають нормальному розвитку та діяльності. Часто їх не виходить подолати самостійно. Ці обставини можуть бути зумовлені такими чинниками, як невиліковна хвороба, інвалідність, безробіття, похилий вік чи домашнє насильство. Право на отримання соціальних послуг мають особи та сім’ї, які потрапили в складні життєві обставини та/або мають найвищий ризик потрапляння в них (тобто є вразливими). Надавачами соціальних послуг є юридичні особи, інститути громадянського суспільства, благодійні організації, фізичні особи-підприємці, які відповідають критеріям, визначеним Кабінетом Міністрів України”, - зазначила директор департаменту соціального захисту населення Наталія Кузяк. Загалом заплановано закупити послуг на загальну суму 600 000,00 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 22 червня 2020 року. Детальніше за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-005198-c
За кошти Державного фонду регіонального розвитку на Львівщині реалізують 22 проєкти
14 травня 2020
У середу, 13 травня, на засіданні Кабінету Міністрів України схвалили розроблений Мінрегіоном проект розпорядження «Про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2020 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, у тому числі тих, що фінансуються з метою погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої органами Державної казначейської служби станом на 1 січня 2020 року» з урахуванням змін, внесених до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік». Про це повідомляють в департаменті економічної політики Львівської ОДА. Відтак, у поточному році реалізовуватиметься 22 проєкти на загальну суму 232,7 млн грн, з яких 12 проєктів на суму 152,0 млн грн - в межах національної програми «Велике будівництво». Зокрема, це - 6 шкіл, 4 садочки, 2 спортивних об’єкти. Із детальною презентацією об'єктів, які реалізують у межах Національної програми «Велике будівництво» можна ознайомитися тут. У 2020 році заплановано завершити 17 проєктів. Школи і садочки прийматимуть своїх учнів та дошкільнят уже 1 вересня в новозбудованих та оновлених приміщеннях, оснащених сучасним обладнанням із забезпеченням під’їзних доріг до них.
Мінекономіки: Уряд дозволив ведення ще декількох видів господарської діяльності під час карантину
10 квітня 2020
Кабінет Міністрів України підтримав пропозиції Мінекономіки та ухвалив зміни до постанови від 11 березня 2020 р. № 211, розширивши перелік дозволених під час карантину видів господарської діяльності. Рішення прийняте з метою пом’якшення впливу на економіку обмежувальних заходів, запроваджених з метою протидії розповсюдженню коронавірусної інфекції COVID-19. Відповідно до постанови дозволили: діяльність хімчисток, оскільки задіяна мінімальна кількість обслуговуючого персоналу, а відвідувачі не проводять багато часу в приміщенні; роботу будівельників, оскільки робітники здебільшого працюють на відкритому просторі або маленькими групами; заготівлю вторинної сировини, що необхідна для забезпечення безперервного виробництва. Нагадаємо, що Офіс розвитку малого та середнього підприємництва створив загальний інформаційний ресурс для бізнесу під час карантину. Сайт містить актуальну інформацію та системно оновлюється.