Державна продовольчо-зернова корпорація запрошує до участі у форвардній програмі закупівлі зерна
Державна продовольчо-зернова корпорація України розпочинає форвардну програму закупівлі зерна сільськогосподарських культур (пшениця, кукурудза, ячмінь) урожаю 2021 року. В рамках програми надається фінансова підтримка малим та середнім сільськогосподарським товаровиробникам.
Програма закупівель зерна майбутнього врожаю проходитиме в два етапи.
В першому етапі сільгоспвиробникові потрібно подати заявку на участь до регіонального відділу ДПЗКУ, сформувати відповідний пакет документів та укласти договір поставки зерна безпосередньо у центральному офісі корпорації. Після укладання договору корпорація здійснює попередню оплату сільгоспвиробникові з розрахунку 2800 гривень за 1 тонну зерна пшениці, кукурудзи та ячменю без урахування ПДВ.
На другому етапі проводиться поставка зерна на елеватори ДПЗКУ та остаточний розрахунок після передачі зерна у власність корпорації.
Відсоткова ставка за користування коштами становитиме від 9,5 % до 13 % річних в залежності від кількості законтрактованого зерна та величини партії. Діє програма лояльності для постійних клієнтів, які мають мінімум дворічний позитивний досвід роботи з корпорацією, за якою можна отримати додаткову знижку 0,5 % до базової відсоткової ставки.
«Враховуючи, що закупівля зерна майбутнього врожаю проводиться вже не перший рік, аграрії мають можливість отримати кошти на проведення комплексу весняно-польових робіт, в тому числі на придбання мінеральних добрив, засобів захисту рослин, пального. Це вагома підтримка для ведення прибуткового аграрного бізнесу», - зазначила директор департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації Тетяна Гетьман.
Прийом заявок та документів, а також консультації з усіх питань, що стосуються умов участі у форвардній програмі здійснює Тернопільсько-Львівський відділ закупівель АТ ДПЗКУ: 46006, м. Тернопіль, вул. Гайова, 21.
Контактні телефони: 097-9998855; 098-8048119; 098-4285213.
Новини за темою
Закупівля ліків та медичних виробів: постачальників запрошують подавати комерційні пропозиції
8 квітня 2022
В умовах воєнного стану заклади охорони здоров'я потребують все більше й більше медичних засобів та медичного обладнання, необхідних для порятунку здоров'я та життя українців. Постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2022 року № 185 «Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану» (із змінами і доповненнями) з метою забезпечення нагальних потреб галузі охорони здоров’я державою забезпечено можливість здійснення закупівлі соціально значущих матеріальних цінностей, серед яких лікарські засоби, імунобіологічні препарати (вакцини), медичні вироби, допоміжні засоби до них, а також медичне обладнання, постачальниками яких можуть бути як юридичні особа, так і ФОП. Зважаючи на це, Львівська обласна військова адміністрація планує здійснити закупівлю лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), медичних виробів, допоміжних засобів до них, медичного обладнання зазначених нижче та просить можливих постачальників подати свої комерційні пропозиції на постачання наступних медичиних товарів - перелік у таблиці нижче. Комерційна пропозиція повинна мати містити наступну інформацію: ціни за одиницю (упаковку) у грн, без ПДВ чи з ПДВ з урахуванням вартості доставки до м. Львова; у разі, якщо товар походить із Республіки Білорусь або Російської Федерації, просимо зазначити про це додатково До комерційної пропозиції також просимо долучити такі документи: Для зареєстрованих лікарських засобів: 1. Копію чинного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні. Документи надаються учасником у складі тендерної пропозиції з урахуванням вимог чинного законодавства України, встановлених до реєстрації лікарських засобів, які можуть закуповуватися особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, зокрема ст. ст. 9, 9-1 Закону України «Про лікарські засоби». Щодо медичних виробів зазначені вимоги повинні бути підтверджені такими документами: 1. Копією документу, що підтверджує проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 № 753 (декларація відповідності та, в разі необхідності, сертифікат) на товар, що закуповується; або копією відповідного повідомлення Міністерства охорони здоров’я про введення в обіг та/або експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я на надану партію товару; або гарантійний лист, що один із вище зазначених документів буде надано під час поставки. Якщо на продукцію (товар) не розповсюджуються вимоги технічного регламенту, необхідно надати лист підтвердження, виданий органом з оцінки відповідності. 2. Копією інструкцій із застосування медичного виробу українською мовою. З урахуванням обмеженості у часі просимо Вас в терміновому порядку до 18:00 13.04.2022 надати до Львівської обласної військової адміністрації на електронну адресу: department@health-loda.gov.ua пакет документів, що міститиме комерційну пропозицію та вищезазначену інформацію. У разі неможливості надання одного з документів просимо додатково це зазначити. Перелік лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), медичних виробів, допоміжних засобів до них, медичного обладнання, щодо постачання яких можна подавати комерційні пропозиції: № п/п Найменування Код ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) Кількість Медичне обладнання 1 Апарат штучної вентиляції легень HAMILTON-C1 або еквівалент 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії 5 2 Апарат штучної вентиляції легень HAMILTON-C3 або еквівалент 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії 5 3 Аспіратор ATMOS C 361 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 20 4 Апарат для анестезії Leon Plus або еквівалент 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації 6 5 Морозильник для зберігання плазми F291 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 3 6 Морозильник для зберігання плазми F131 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 1 7 Холодильник для банку крові В291 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 3 8 Розморожувач плазми DH8 або еквівалент 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої 2 9 Аналізатор RAPID Point 500e (RP500e) показників газового складу, електролітів, метаболітів та СО-оксиметричних показників крові або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 2 10 Газоаналізатор крові з можливістю визначення електролітів, глюкози та лактату у вигляді Системи аналізу крові EPOC або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 2 11 Електрокардіограф CARDIOVIT AT-1 G2 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 6 12 Дефібрилятор-монітор DEFIGARD HD-7 Праски/АЗД або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 10 13 Пристрій для підігріву крові та розчинів AutoMer II або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 10 14 MD 4090 Столик медичний Майо з ручним регулюванням або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення 10 15 Інкубатор для тромбоцитів PC100-Pro або еквівалент 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів 1 16 Шейкер для тромбоцитів PF15-Pro або еквівалент 42940000-7 Машини для термічної обробки матеріалів 1 17 Коагулометр 4- канальний BIO SOLEA 4 або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 1 18 Автоматичний гематологічний аналізатор Сonvergys X3 NG або еквівалент 38430000-8 Детектори та аналізатори 1 19 Електрохірургічний апарат ARC303 або еквівалент 33160000-9 Устаткування для операційних блоків 15 20 Монітор пацієнта IM80 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби 30 21 Конвекційна система обігріву ВормТач або еквівалент 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації 10 22 Паровий стерилізатор 1008 Е-2 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 2 23 Паровий стерилізатор SC500E-2/EN285 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 2 24 Мийнодезінфекційна машина MAT LD1000 - E2 або еквівалент 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 1 25 Система ультразвукова діагностична MyLab Sigma у складі: Ліцензія General Imaging Ліцензія Vascular Ліцензія Cardio Ліцензія Women's Healthcare (Ob-Gyn) Ліцензія CFM (Кольорового Допплерівського Картування) Ліцензія Doppler Ліцензія X-View (Адаптивна технологія обробки пікселів для томографічної якості зображень) Ліцензія M-View (Комбінування різних кутів променя сканування в одному зображенні) Ліцензія Automatic Gain and TGC Регульований по висоті візок для MyLab Датчик AC2541 конвексний iQProbe Датчик L4- 15 лінійний iQProbe Датчик SP2730 фазований iQProbe Датчик SE3133 ендокавітальний або еквівалент 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 3 26 Електродекрматом ДК-717.0.00 або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 10 27 Насос шприцевий V-AR-122 IP або еквівалент 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 120 28 Стіл операційний електричний STE-1 Vizion або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 6 29 Світильник пересувний Vizion або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 10 30 Світильник 2-х купольний VOZION HL-Bright або еквівалент 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків 6 31 Багатотерапевтичне медичне електрообладнання для гострих методів лікування Amplya або еквівалент 33180000-5 Апаратура для підтримання фізіологічних функцій організму 2 Медикаменти та вироби медичного призначення 1 Пов’язка сорбційна Zetuvit® 10см*10см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 2 Пов’язка сорбційна Zetuvit® 10см*20см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 3 Пов’язка сорбційна Zetuvit® 20см*20см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 4 Пов’язка сорбційна Zetuvit® Plus 10см*10см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 5 Пов’язка сорбційна Zetuvit® Plus 10см*20см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 6 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® 10х20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 7 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® 20х20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 8 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® Silicone 10х20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 9 Пов’язка атравматична мазева Atrauman® Silicone 20х30 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 10 Пов’язка гідрогелева HydroTac® transparent, 10см х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 11 Пов’язка гідрогелева HydroTac® transparent, 10см х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 200 12 Пов’язка гідрогелева HydroTac® transparent, 20см х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 150 13 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 10 х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 14 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 10 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 15 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 15 х 15 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 16 Пов’язка губчата HydroTac® з гелевим покриттям 15 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 250 17 Пов’язка гідро колоїдна Hydrocoll® 10 х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 1500 18 Пов’язка гідро колоїдна Hydrocoll® 15 х 15 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 2000 19 Пов’язка гідро колоїдна Hydrocoll® 20 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 1500 20 Пов’язка атравматична мазева Grassolind® neutral 10 х 10 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 35 21 Пов’язка атравматична мазева Grassolind® neutral 20 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 35 22 Пов’язка атравматична мазева Grassolind® neutral 10 х 20 см або еквівалент 33140000-3 - Медичні матеріали 30
Уряд погодив закупівлю вакцин проти COVID-19 із залученням міжнародної організації Crown Agents за кредитні кошти ЄІБ
4 листопада 2021
Кабінет Міністрів України на своєму засіданні схвалив проект постанови, який врегульовує питання закупівлі вакцини проти COVID-19 із залученням спеціалізованої організації Crown Agents Limited за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку. Для закупівлі вакцини від COVID-19 ЄІБ надасть 1,66 млрд грн (або 50 млн євро) за проектом “Програма розвитку муніципальної інфраструктури України”. Умовами залучення цих коштів є їх спрямування суто для закупівлі вакцини проти коронавірусної інфекції. Оплата операційних послуг спецорганізації, а також питань логістики та банківських транзакцій буде здійснюватися у межах коштів, передбачених МОЗ за бюджетною програмою 2301270 “Проведення вакцинації населення від гострої респіраторної хвороби COVID-19”. Для уточнення способу оплати таких послуг вносяться зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення вакцинації населення від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV2, затвердженому Урядом. На сьогодні з допомогою Crown Agents закуплено 29 млн доз вакцин від COVID-19 різних виробників, з яких поставлено 15,5 млн доз.
Стартує форвардна програма закупівель зерна урожаю 2021 року
30 жовтня 2020
Для підтримки сільгосптоваровиробників АТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» розпочинає осінню форвардну програму закупівель зерна урожаю 2021 року (пшениця, ячмінь, жито, кукурудза). Як інформують в департаменті агропромислового розвитку, АТ «ДПЗКУ» пропонує умови по програмі закупівлі зерна майбутнього врожаю та надає додаткову фінансову підтримку малим та середнім сільськогосподарським товаровиробникам. “За умовами програми форвардних закупівель мінімальна партія поставки товару 100 тонн. Рішення про укладення договору поставки зерна майбутнього врожаю приймається дистанційно. Оплата за договорами відбувається виключно грошовими коштами, що надає можливість сільськогосподарським товаровиробникам закупити необхідні їм товари потрібної якості у обраних ними постачальників для ефективного ведення бізнесу”, - зазначила т.в.о директора департаменту агропромислового розвитку Львівської ОДА Людмила Гончаренко. Програма закупівель зерна майбутнього врожаю проходитиме в два етапи. На першому етапі сільгоспвиробникові потрібно подати заявку на участь до регіонального відділу ДПЗКУ, сформувати відповідний пакет документів та укласти договір поставки зерна. Обов’язковою умовою укладання Договору поставки зерна майбутнього врожаю є оформлення Товарної аграрної розписки (або Договору застави за рішенням АТ «ДПЗКУ») з метою мінімізації ризиків, пов’язаних з неналежним виконанням договорів. Після укладання договору, корпорація здійснює попередню оплату на поточний рахунок сільгоспвиробника 3600 гривень за 1 тонну законтрактованого зерна пшениці, ячменю, жита та кукурудзи з урахуванням ПДВ. Відсоткова ставка за користування коштами від 9,5 % до 13 % річних в залежності від кількості величини партії. Діє програма лояльності для постійних клієнтів, які мають мінімум дворічний позитивний досвід роботи з корпорацією за програмою закупівлі зерна майбутнього врожаю, за якою можна отримати додаткову знижку 0,5 % до базової відсоткової ставки. На другому етапі ДПЗКУ проводить останній розрахунок після передачі зерна у власність корпорації. За додатковою інформацією сільгоспвиробники можуть звертатись за посиланням: www.pzcu.gov.ua або до Тернопільсько-Львівського відділу закупівель АТ «ДПЗКУ», філія «Львівський КХП», м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 88, контактний телефон: 098-4285213. Оксана Буй
Департамент соцзахисту оголосив закупівлю соціальних послуг окремим соціально-вразливим категоріям
5 Червня 2020
4 червня департамент соціального захисту населення облдержадміністрації оголосив закупівлю соціальних послуг окремим соціально-вразливим категоріям. Закупівлю оголосили в межах реалізації Комплексної програми соціальної підтримки окремих категорій громадян Львівської області на 2018-2020 рок а саме: - надання тимчасового притулку для осіб, які зазнали домашнього насильства на суму 200 000,00 грн; - проведення корекції поведінки для осіб, які вчинили домашнє насильство на суму 175 000,00 грн; - надання притулку бездомним особам, звільненим з місць позбавлення волі на суму 225 000,00 грн. “У будь-якої людини чи родини можуть трапитися прикрі обставини, які погіршують якість життя, позбавляють здоров’я, заважають нормальному розвитку та діяльності. Часто їх не виходить подолати самостійно. Ці обставини можуть бути зумовлені такими чинниками, як невиліковна хвороба, інвалідність, безробіття, похилий вік чи домашнє насильство. Право на отримання соціальних послуг мають особи та сім’ї, які потрапили в складні життєві обставини та/або мають найвищий ризик потрапляння в них (тобто є вразливими). Надавачами соціальних послуг є юридичні особи, інститути громадянського суспільства, благодійні організації, фізичні особи-підприємці, які відповідають критеріям, визначеним Кабінетом Міністрів України”, - зазначила директор департаменту соціального захисту населення Наталія Кузяк. Загалом заплановано закупити послуг на загальну суму 600 000,00 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 22 червня 2020 року. Детальніше за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-005198-c
Для школярів Львівщини придбають 54 автобуси
17 березня 2020
Департамент освіти і науки Львівської облдержадміністрації оголосив тендер у системі ProZorro на закупівлю 54 шкільних автобусів. На придбання «школяриків» розраховують витратити 100,06 млн гривень, у тому числі за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету – 44,6 млн грн, обласного бюджету – 25,2 млн грн, з бюджетів районів та ОТГ – 30,3 млн грн. Закупівля автобусів відбувається у межах співфінансування з органами місцевого самоврядування. Зокрема, райони та ОТГ під час закупівлі автобусів мають доплатити щонайменше 30% від загальної вартості. Заплановано придбати 52 спеціалізовані шкільні автобуси місткістю не менше 27 місць для школярів, з них один повнопривідний «школярик» для гірських територій, а також 2 спеціалізовані шкільні автобуси з можливістю перевезення дітей з обмеженою здатністю до пересування і кількістю місць для школярів – не менше 21. Довідково: Загалом у закладах ЗСО області навчається понад 280 тисяч дітей, з них проживають за межею пішохідної доступності та потребують підвезення 28 тисяч школярів, що складає 10 % від загальної кількості. На даний час на маршрутах області працюють 326 шкільних автобусів, які підвозять до закладів освіти 24,7 тисяч дітей. Ще 3,3 тисячі дітей підвозяться до шкіл іншими видами транспорту, у т.ч. 1,1 тис. учнів – власним транспортом за кошти батьків. Стан забезпечення перевезення учнів, які проживають за межею пішохідної доступності (понад 3 км від закладу освіти у сільській місцевості), по області складає 96,5 % від потреби. Загалом потреба у нових «школяриках» складає 71 одиницю (автобус). Фінансові можливості місцевих органів для співфінансування дозволяють придбати 54 шкільних автобусів у 2020 році.
До уваги сільгоспвиробників: Аграрний фонд розпочинає форвардну програму закупівель зерна
14 лютого 2020
У межах програми підтримки сільгоспвиробників ПАТ «Аграрний фонд» розпочинає форвардну програму закупівель зерна урожаю 2020 року, а також спеціальну програму допомоги в забезпеченні мінеральними добривами. Про це інформують у департаменті агропромислового розвитку Львівської ОДА. Відповідно до програми, мінеральні добрива вітчизняного виробництва сільгоспвиробники можуть придбати або обміняти за цінами Аграрного фонду на сільськогосподарську продукцію: продовольчу пшеницю, ячмінь. Із підготовкою проведення весняно-польових робіт, аграрії дбають про майбутні врожаї, які значною мірою залежать від удобрення грунтів, кількості внесення мінеральних добрив. Застосування мінеральних добрив сприяє збільшенню врожайності сільськогосподарських культур, покращенню якості продукції, підвищенню стійкості рослин у несприятливих кліматичних умовах. В асортименті міндобрив товариства є в наявності аміачна селітра, вапняково-аміачна селітра (ВАС) карбамідно-аміачна суміш (КАС), карбамід, добриво складне (NP 12:24), добриво складне (NPK 10:26:26). За додатковою інформацією сільгоспвиробники можуть звертатись до Львівсько-Закарпатського регіонального представництва ПАТ «Аграрний фонд» за контактними телефономи: 067-2493212; 067-3414813 або на сторінку для оформлення відповідної заявки.
В області тривають польові роботи та збір врожаю аграріями
15 жовтня 2019
Аграрії Львівщини проводять польові роботи та збирають врожай. Про це інформують у департаменті агропромислового розвитку Львівської ОДА. Відтак, за оперативними даними, станом на 15 жовтня, у сільськогосподарських підприємствах області зібрано соняшника – 17,1 тис га (70 % до прогнозу), намолочено 45,5 тис тонн зерна, урожайність 26,5 ц/га, сої – 30,1 тис га (53,7 % до прогнозу), намолочено 84,9 тис тонн зерна, урожайність 28,2 ц/га, гречки – 0,85 тис га (56 % до прогнозу), намолочено 1,1 тис тонн зерна, урожайність 13,1 ц/га, цукрових буряків – 5,8 тис га (52 % до прогнозу), накопано 352,3 тис тонн, урожайність 602,5 ц/га. Також кукурудзи на зерно зібрали на площі 6,9 тис га (15 % до прогнозу), намолотили 64,2 тис тонн зерна, урожайність 93,1 ц/га. На сьогодні лідерами із збору зернових культур є сільськогосподарські виробники Сокальського (95%), Миколаївського (96%), Мостиського (95%), Радехівського (90,0%), Пустомитівського (84%) та Золочівського (67%) районів. Загалом по області зібрано 79,6% посівних площ. Одночасно проводиться підготовка грунту та посів озимих культур під урожай наступного року. Відтак, посіяно озимих зернових на площі - 82,8 тис га (73,5 % до прогнозу), в тому числі пшениці озимої – 61,3 тис га (71,7 % до прогнозу), ячменю озимого – 19,6 тис га (77,3 % до прогнозу), жита озимого 1,8 тис га (107,0 % до прогнозу). З технічних посіяно ріпака озимого на площі – 62,5 тис. га (108% до прогнозу).
Аграріїв Львівщини інформують щодо можливості участі у форвардній програмі із закупівлі зернових культур
9 жовтня 2019
Як інформують у департаменті агропромислового розвитку Львівської ОДА ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» розпочинає спотові закупівлі зерна пшениці 2 та 3 класів 2019 року урожаю на своїх елеваторах: філії АТ «ДПЗКУ» «Львівський КХП» (м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 88), філії АТ «ДПЗКУ» «Стрийський КХП №2» (Львівська обл, м. Стрий, вул. Болехівська, 26). Якісні показники зерна повинні відповідати наступним вимогам: - пшениця 2 класу: вологість, макс – 14 %, натура, мін – 750 г/л, клейковина, мін. – 23 %, число падіння, мін – 220 сек, сміттєва домішка, макс – 2,0 %, зернова домішка, макс - 8 %, зерна пошкоджені клопом-черепашкою, макс – 2 %, сажкові зерна не допускаються, інші показники згідно ДСТУ 3768:2019; - пшениця 3 класу: вологість, макс – 14 %, натура, мін – 730 г/л, клейковина, мін – 19 %, число падіння, мін – 180 сек, сміттєва домішка, макс – 2 %, зернова домішка, макс - 8 %, зерна пошкоджені клопом-черепашкою, макс – 2 %, сажкові зерна не допускаються, інші показники згідно ДСТУ 3768:2019. З жовтня 2019 року стартувала осіння форвардна програма закупівель озимих зернових культур майбутнього урожаю 2020 року: зерна пшениці 2 і 3 класів, ячменю 3 класу та жита 1 і 2 класів. Основні умови проведення закупівлі зерна майбутнього врожаю: - Рекомендована мінімальна партія товару: 100,00 (сто) метричних тонн. - Предмет застави: майбутній врожай. - Попередня оплата: 3 000,00 (три тисячі) гривень з урахуванням ПДВ. -Відсоток за користування коштами: від 9,5 % до 11,5 % річних в залежності від законтрактованого обсягу поставки. Передбачена додаткова знижка 0,25 % річних сільгоспвиробникам. Остаточний розрахунок: здійснюється після поставки на зерновий склад всієї партії законтрактованого зерна. Аграрії можуть отримати відповіді та консультації з усіх питань, що стосуються умов участі у форвардній програмі, збору та оформлення необхідних документів, підписання договорів і отримання коштів в регіональних відділах ПАТ «ДПЗКУ (філія «Львівський КХП», м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 88) або за телефоном 098-4285213.
На Львівщині триває збір врожаю пізніх зернових
7 жовтня 2019
На полях Львівщини триває збір врожаю пізніх зернових, технічних культур та овочів. За інформацією департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації, станом на 7 жовтня, у сільськогосподарських підприємствах області зібрано соняшника – 12,8 тис га (52 % до прогнозу), намолочено 33,8 тис тонн зерна, урожайність 26,3 ц/га, сої – 23,4 тис га (41,9 % до прогнозу), намолочено 67,2 тис тонн зерна, урожайність 28,6 ц/га, гречки – 0,64 тис га (46 % до прогнозу), намолочено 0,83 тис тонн зерна, урожайність 12,9 ц/га, цукрових буряків – 4,9 тис га (44 % до прогнозу), накопано 296,0 тис. тонн, урожайність 602,8 ц/га. Розпочато збір кукурудзи на зерно на площі 1,1 тис га (2 % до прогнозу), намолочено 11,9 тис тонн зерна, урожайність 100,9 ц/га. Одночасно аграріями проводиться підготовка грунту та посів озимих культур під урожай наступного року. Озимих зернових посіяно на площі - 67,4 тис га (59,8 % до прогнозу), в тому числі пшениці озимої – 47,9 тис га (56,0 % до прогнозу); ячменю озимого – 18,1 тис га (71,6 % до прогнозу); жита озимого 1,2 тис га (71,7 % до прогнозу). З технічних посіяно озимого ріпака на площі – 62,1 тис га (108% до прогнозу).
Для аграріїв області розробили порядок дій щодо підтвердження якісних показників зерна
4 березня 2019
Департамент агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації відповідно до норм чинного законодавства розробив порядок дій відправників товарів для підтвердження якісних показників зерна та продуктів його переробки та вирішення спірних питань. «Аграрії Львівщини щорічно нарощують виробництво зерна, збільшують їх експортні поставки. У 2018 році вирощено зернових та олійних культур 1460,0 тис. тонн», - зазначила т.в.о. директора департаменту агропромислового розвитку Львівської ОДА Людмила Гончаренко. З порядком можна ознайомитись за посиланням.
З початку роботи «Prozorro» Львівщина зекономила 3,4 млрд гривень
7 грудня 2018
З початку впровадження системи електронних закупівель «Prozorro», а саме з 1 серпня 2016 року, Львівська область зекономили 3,4 млрд гривень. Про це повідомив заступник голови Львівської обласної державної адміністрації Роман Филипів у межах Засідання Ради регіонального розвитку Львівщини. Економії коштів вдалось досягти в тому числі завдяки проведенню допорогових закупівель в системі Prozorro на товари та послуги понад 50 тис грн, роботи від 100 тис грн та впровадження системи моніторингу допорогових закупівель. Зазначимо також, що з початку роботи системи «Prozorro» участь у закупівлях взяли 19, 6 тисяч учасників. Департамент економічної політики Львівської облдержадміністрації продовжує роботу над підвищенням рівня знань розпорядників бюджетних коштів щодо здійснення публічних закупівель в електронній системі «Prozorro». Відтак, здійснює серії навчальних семінарів для представників районних, селищних та сільських рад та об’єднаних територіальних громад.
Уряд полегшив процедуру закупівлі продукції львівського «Електрону»
23 лютого 2018
Виробникам автобусів, трамваїв і тролейбусів, в тому числі львівському заводу «Електорон», полегшили участь у публічних закупівлях. Про це повідомив під час робочої поїздки у Львівську область Перший віце-прем’єр міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів. «Під час публічних закупівель замовники не могли попередньо оплатити транспорт, де строк поставки виходив за межі поточного бюджетного року. Це ускладнювало роботу виробників і зменшувало можливості для замовників, які хотіли б закупити новий транспорт. Тепер ми врегулювали цю норму, щоб підтримати національного виробника та сприяти оновленню транспорту умістах. Якщо купити для міст України 100 трамваїв та 50 автобусів чи навпаки, то 60% локалізації виробництва дозволяє повернути в місцеві бюджети мінімум 90 млн грн, - наголосив Степан Кубів. За словами Степана Кубіва, раніше замовники могли здійснювати передоплату при закупівлях трамваїв, тролейбусів, автобусів, електробусів та інших транспортних засобів тільки у тому випадку, якщо вони будуть поставлені упродовж поточного бюджетного періоду. Постачальники, зазвичай, не могли виготовити замовлення вчасно, не могли бути впевнені у тому, як закінчиться закупівля і розпочати виготовлення продукції наперед. Нагадаємо, у лютому 2017 року Уряд вже ухвалив рішення щодо збільшення обов’язкового авансового платежу за поставки тролейбусів, автобусів, електробусів та трамваїв до 70%, а також збільшив строки, за які виробник може поставити продукцію комунальному підприємству.