Із червня діють нові форми заяв у сфері державної реєстрації громадських формувань
На підставі наказу Міністерства юстиції України від 19 травня 2020 року №1716/5 «Про оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» 1 червня 2020 року набули чинності нові уніфіковані форми заяв щодо створення, внесення змін та припинення діяльності громадських формувань, благодійних фондів та юридичних осіб.
Як повідомляє Міністерство юстиції, замість попередніх 24-х форм заяв використовуватиметься лише дев'ять - вони згруповані переважно за видом особи, щодо якої проводяться реєстраційні дії. Відтепер, незалежно від дій, які необхідно провести, завжди подається одна затверджена форма заяви.
Основні правила оформлення заяв, що подаються для державної реєстрації, такі:
1) заява заповнюється друкованими літерами;
2) якщо певна сторінка заяви не заповнюється через відсутність відомостей, що містяться на ній, така сторінка не підписується заявником і не подається;
3) друк заяви може здійснюватися з обох сторін аркуша;
4) при обранні певних полів у заяві проставляється знак «V» або інший подібний знак, що свідчитиме про обрання певного поля;
5) відомості про кінцевого бенефіціарного власника засновника юридичної особи заповнюються та в подальшому оновлюються виключно у разі наявності серед засновників/учасників юридичної особи іншої юридичної особи;
6) відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи під час державної реєстрації змін чи реорганізації юридичної особи заповнюються виключно у разі, коли такі відомості потребують оновлення у зв’язку з певними змінами відомостей про таких кінцевих бенефіціарних власників;
7) заповнення у заяві більше відомостей, ніж необхідно, не заборонено та не є підставою для зупинення розгляду документів (наприклад, для державної реєстрації припинення юридичної особи окрім обов’язкового внесення відомостей про ідентифікаційний код заявником може бути внесено відомості про організаційно-правову форму та назву. Аналогічно і при державній реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем).
Громадська організація «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський Простір» підготував вибірку форм реєстрації громадських формувань:
Благодійного фонду
У форматі Excel
У форматі PDF
Громадського формування (громадської організації або спілки) зі статусом юридичної особи
У форматі Excel
У форматі PDF
Громадського формування без статусу юридичної особи
У форматі Excel
У форматі PDF
Символіки громадського формування
У форматі Excel
У форматі PDF
Всеукраїнського статусу громадське об’єднання
У форматі Excel
У форматі PDF
Детальніше за посиланням:
З наказом можна ознайомитися за посиланням.
Новини за темою
''Відтепер заявку на статус ВПО можна оформити у декілька кліків'', - Олександр Кулепін
20 квітня 2022
Українці, що були вимушені евакуюватися з регіонів, де ведуться бойові дії до більш безпечних місць України, можуть отримати статус внутрішньо переміщеної особи онлайн, подати заявку на щомісячну виплату. Про це повідомив заступник начальника Львівської ОВА з питань цифровізації Олександр Кулепін. ''Від початку широкомасштабної війни всі ЦНАПи та органи управління соцзахисту були задіяні у реєстрації внутрішньо переміщених осіб і цей процес виявися надзвичайно важким, адже попит на цю послугу значно перевищував серверні можливості міністерств, які здійснюють таку реєстрацію. Черги в ЦНАПи були значними і самі центри працювали до ночі, а подекуди навіть і вночі, щоб зареєструвати усіх. Через це існує розрив між реальною кількістю ВПО в області та кількістю осіб, які числяться такими в реєстрах. А претендувати на матеріальну допомогу від держави можуть лише ті, хто потрапив в реєстр. Саме тому від учора реєстрація для ВПО значно спростилася - відтепер подати заявку на статус такої особи можна в декілька кліків у додатку. Такий крок допоможе усім переселенцям отримати статус ВПО швидко та не очікуючи в жодних чергах'', - сказав Олександр Кулепін. Заступник з питань цифровізації також додав, що статус ВПО можуть отримати користувачі в Дії як для себе, так і для своїх дітей. ''В Уряді передбачили виплати в розмірі 2000 грн для дорослих та 3000 грн для дітей. Виплати нарахують на картку єПідтримка, і їх можна використати як завгодно: зняти готівку, переказати на іншу картку та купити будь-який товар. Ця матеріальна допомога стане корисною не лише для самих внутрішньо переміщених осіб, але й для бізнесу в цілому, адже завдяки витраченим коштам на оплату послуг чи продуктів підприємства зможуть виплачувати заробітну плату своїм працівникам та платити податки, а економіка країни - швидше відновлюватися'', - зазначив Олександр Кулепін. Як отримати статус та допомогу для ВПО в Дії: 1. Оновіть застосунок та в розділі Послуги виберіть Отримати статус ВПО. 2. Вкажіть своє поточне місцеперебування та підтвердьте геолокацію (вона потрібна один раз, щоб скористатися послугою). 3. Якщо у вас є діти, можете отримати статус переселенця і для них — свідоцтва про народження підтягнуться в Дію або ж ви можете ввести їх вручну. 4. Далі, щоб отримувати фінансову допомогу, виберіть картку єПідтримка. 5. Вкажіть, яка допомога вам необхідна (потреби в медичному обслуговуванні, освіті або ж гуманітарці) та залиште контактні дані. Цю інформацію отримає Мінсоцполітики. Щойно з’явиться можливість допомогти, з вами зв’яжуться представники соцзахисту. Заява сформована! Перевірте її, підтвердьте достовірність даних та натисніть Надіслати. Довідка ВПО з'явиться з вашими цифровими документами в Дії, очікуйте виплати на картку єПідтримка. Усю інформацію про виплати, допомогу та отримання статусу внутрішньо переміщеної особи розміщено за посиланням. ''Наразі послуга доступна для українців, які отримують статус ВПО вперше. Але міністерство цифрової трансформації України працює над тим, щоб найближчим часом нею змогли скористатися і всі переселенці, що отримали статус ВПО раніше'', додав Олександр Кулепін.
Зареєстровані ВПО зможуть отримати фінансову підтримку від держави та міжнародних фондів
20 квітня 2022
Станом на зараз у Львівській області проживають 265 тисяч вимушено переміщених осіб. Львівщина готова надати прихисток ще близько 10-11 тисячам переселенців, враховуючи місця для поселення, які розгорнули в області. Зараз триває процес реєстрації ВПО. На сьогодні кількість зареєстрованих тимчасово переміщених осіб на території України складає 1,4 мільйона осіб, з них близько 130 тисяч – в межах Львівської області. Люди, які зареєструються, як ВПО мають змогу отримати від держави та від міжнародних фондів фінансову підтримку. «Держава надає допомогу на проживання переселенцям з територій активних бойових дій. Сума допомоги на місяць становить: 3000 гривень для дітей та людей з інвалідністю, а також 2000 гривень для інших осіб. Допомагають також в агенції ООН, ЮНІСЕФ, Міжнародній організації міграції», - зазначив під час брифінгу заступник начальника Львівської ОВА Віталій Загайний. Для призначення допомоги подається заява про надання допомоги за встановленою формою на підставі довідки внутрішньо переміщеної особи, документів, що підтверджують особу та ІПН. Щоб отримати кошти за березень, необхідно подати документи до 30 квітня. Заяви прийматимуться за місцем фактичного перебування внутрішньо переміщених осіб: Управліннями/відділами соціального захисту населення; уповноваженими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або центру надання адміністративних послуг. Також для отримання допомоги ВПО може заповнити заяву, яка формується з використанням мобільного додатка Порталу Дія. Варто лише оновити застосунок. Детальніше про те, як проводитимуться виплати читайте за посиланням.
Сьогодні останній день реєстрації на ЗНО: покрокова інструкція
19 квітня 2022
19 квітня 2022 року – останній день реєстрації для участі в національному мультипредметному тестові. Зазначимо, що зареєстровані для участі в ЗНО – потенційні учасники НМТ. Про це інформує Міністерство освіти і науки. Вся актуальна інформація систематизована в окремий розділ Українського центру оцінювання якості освіти, який містить: головні дані про національний мультипредметний тест; нормативні документи; складники національного мультипредметного тесту; інструкцію до реєстрації; інформаційну сторінку; запитання-відповіді. Завдяки розділу кожен охочий може дізнатися про зміст і типи завдань кожного блоку НМТ, процес оцінювання, а також отримання результатів. Крім цього, портал УЦОЯО пропонує добірку корисних ресурсів, які допоможуть повторити теми та призвичаїтися до роботи в середовищі онлайн-тестувальників. Щодо вступної кампанії до магістратури, фахівці наразі визначають особливості проведення магістерського комплексного тесту (МКТ) і магістерського тесту навчальної компетентності (МТНК). Невдовзі Порядок зарахування до закладів вищої освіти у 2022 році буде оприлюднено на сайті МОН, а також у відповідному блоці «Нормативні документи». НМТ можна скласти як в Україні, так і за кордоном, фізична присутність обов'язкова. Нагадаємо, що 14 квітня відбувся Круглий стіл за участі представників департаменту освіти і науки ЛОВА, батьків та учнівського парламенту Львівщини. Захід відбувся в онлайн форматі. За погодженням учасників круглого столу та з метою вдосконалення механізму проведення ЗНО у воєнний час, було надіслано низку пропозицій до Міністерства освіти і науки. А саме в листі пропонується: якомога швидше затвердити Умови прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2022 році; сформувати завдання національного мультипредметного тесту (НМТ) з таких трьох предметів: українська мова, математика, профільний предмет на вибір (іноземна мова, історія України, біологія та інші); збільшити час на виконання національного мультитесту з 90 до 120 хв; передбачити в Умовах прийому, що заклади вищої освіти самі вирішуватимуть, чи брати до уваги мотиваційний лист, а якщо й братимуть, то тільки при наявності в абітурієнтів однакової суми балів за НМТ. ⠀ З повною версією листа можна ознайомитись за покликанням:https://bit.ly/3rsy5fE
Інформація щодо реєстрації ввезеного з-за кордону авто
12 квітня 2022
5 квітня 2022 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану». Серед інших податкових змін, Закон передбачає скасування сплати акцизного податку, мита та ПДВ на авто з іноземною реєстрацією, яке ввозиться в Україну у період дії воєнного стану. Про це поінформував заступник міністра внутрішніх справ України Богдан Драп’ятий. Наразі ці платежі тимчасово відмінені для громадян, які ввозять транспортні засоби, зокрема: • легкові авто та кузови до них; • вантажні транспортні засоби та транспортні засоби, призначені для перевезення вантажів та понад 10 осіб; • мотоцикли; • напівпричепи та причепи. Спрощення не застосовуються до авто з росії, білорусі та тимчасово окупованих територій! По завершенню дії воєнного стану, громадянам НЕ потрібно буде доплачувати платежі, від яких вони наразі звільнені. Законом не передбачено відстрочень. Детальніше на сайті Державної митної служби.
Як зареєструвати факт смерті у воєнний час? Детальне роз'яснення
8 квітня 2022
Реєстрація факту смерті здійснюється у будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану, який працює незалежно від місця смерті чи проживання померлої особи. Про це повідомляє Західне міжрегіональне управління Міністерста юстиції. Окрім заяви, необхідно подати: документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою; рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою; паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства за наявності). При реєстрації смерті невпізнаних осіб до актового запису про смерть вносяться тільки ті відомості, які містяться в лікарському свідоцтві про смерть. Якщо надалі померлий упізнаний, відомості про нього, яких бракувало, зазначаються згідно з вимогами чинного законодавства на підставі висновку відділу реєстрації актів цивільного стану, за наявності протоколу впізнання тіла. У випадку якщо смерть настала на тимчасово-окупованій території або в районі активних бойових дій, де отримати медичне свідоцтво про смерть неможливо, рекомендується скласти колективний акт про настання смерті, за можливості зберегти фотодокази настання смерті особи та звернутися до суду (за місцем знаходження заявника) про встановлення відповідного юридичного факту. Така справа розглядається судом невідкладно з моменту надходження відповідної заяви. За результатами розгляду заяви суд постановляє рішення про встановлення факту смерті особи із зазначенням відомостей про дату та місце народження, про дату та місце смерті особи. Після проведення запису орган реєстрації актів цивільного стану видає заявнику свідоцтво про смерть та довідку для одержання допомоги на поховання.
Спрощено процедуру реєстрації народження дитини поза закладом охорони здоров‘я
8 березня 2022
У міністерстві охорони здоров’я України затвердили наказ від 04.03.2022 № 407 "Про забезпечення реєстрації новонародженої дитини в умовах воєнного стану". Про це повідомила Уповноважена Верховної Ради України з прав людини Людмила Денісова у Facebook. ''Відтепер у випадку, якщо пологи відбулися поза межами закладу охорони здоров‘я, документ про народження дитини у формі медичного свідоцтва про народження (за формою 103/о) зможуть видавати медичні працівники, які були присутні під час пологів або проводили перший огляд новонародженого'', - зазначила Людмила Денісова. Засвідчувати народження дитини у такий спосіб зможуть усі медичні працівники, у тому числі ті, хто надає екстрену медичну допомогу. У разі неможливості виписати медичне свідоцтво про народження (за формою 103/о), медпрацівник може виписати довідку довільної форми. Вона додала, що також відтепер отримати свідоцтво про народження можна у разі особистого звернення матері дитини до закладу охорони здоров‘я. При цьому потрібно мати з собою медичні документи щодо спостереження вагітності або бути зареєстрованою в електронній системі охорони здоров’я, де містяться медичні записи про вагітність.
Як зареєструвати немовля у воєнний час: роз’яснення Мінцифри
3 березня 2022
Життя триває. І народжується нове, попри війну. На сьогодні не відомо точної кількості новонароджених дітей, адже порахувати кількість немовлят в укриттях країни зараз неможливо. Про те, як зареєструвати немовля у воєнний час інформує Мінцифри. У звʼязку з воєнним станом послуга єМалятко недоступна. Зареєструвати дитину можна в найближчому відділі ДРАЦС, де немає активних бойових дій. Для реєстрації знадобиться лише паперове медичне свідоцтво про народження за формою №103/о. Якщо доступ до реєстру ДРАЦС буде відсутній, держоргани складуть запис у паперовій формі. А щойно доступ відновиться, усі відомості будуть внесені до реєстру протягом 5 робочих днів.
ЗНО - 2022: МОН продовжило реєстрацію
28 лютого 2022
Через воєнні дії в Україні продовжили реєстрацію на основну сесію Зовнішнього незалежного оцінювання до 9 квітня. Про це міністр освіти і науки Сергій Шкарлет повідомив у Telegram. "Сьогодні я підписав наказ, яким внесено зміни до Календарного плану проведення та організації Зовнішнього незалежного оцінювання у 2022 році. Відтепер реєстрація учасників ЗНО-2022 триватиме до 9 квітня", – розповів Міністр. Нагадаємо, реєстрація на ЗНО мала бути до 9 березня.
Громадська організація батьків та дітей з порушеннями слуху «Дзвін» відзначила 20-річчя діяльності
17 грудня 2021
Громадську організацію «Дзвін» заснувала в далекому 2001 році група батьків, які обрали шлях виховання і навчання (реабілітації) своїх дітей за методикою розвитку комунікативних здібностей, залишкового слуху та формування вимови за допомогою усного мовлення. Організація проводить теоретично – практичні семінари, бесіди, лекції для батьків, вчителів та осіб, які причетні до реабілітації дітей з порушеннями слуху. А також майстер-класи з розвитку дрібної моторики; індивідуальних та групових занять з розвитку комунікативних здібностей для дітей віком від 7 років; індивідуальних та групових музичних тренінгів для дітей різних вікових груп; гуртків з театрального мистецтва для дітей та батьків; оздоровчих таборів з безперервною реабілітацією. Урочистості з нагоди діяльності відбулося напередодні в Духовній семінарії, дім паломників у смт Брюховичі. Усі запрошені та гості заходу отримали масу позитивних емоцій від виступів, які презентували вихованці та батьки організації, зокрема декламування віршів, пісні, в т.ч. із використанням жестової мови, танці, виступ із застосуванням міміки і жесту. Також, усі присутні мали можливість переглянути відеоролики про діяльність громадської організації батьків і дітей з порушеннями слуху «ДЗВІН» від моменту її створення до сьогодення. Праця членів організації є важливою та соціально значущою для багатьох сімей, які виховують дітей з порушеннями слуху. Сьогодні тут, ми побачили велику родину, члени якої піклуються і допомагають один одному. А найголовніше найбільш незахищеним членам нашого суспільства, дітям, які є майбутнім поколінням нашої держави. Щоденна копітка робота різних фахівців організації дозволяє інтегрувати дітей з порушеннями слуху у суспільство – зазначила начальник відділу соціального захисту осіб з інвалідністю Юлія Мельнікова. За багаторічну працю та з нагоди двадцятої річниці діяльності організації цінним подарунком (годинником) від голови облдержадміністрації нагородили Аллу Сапожникову та Світлану Довганик, а також подякою Львівської обласної державної адміністрації відзначили Наталію Оленко. Інших членів організації, а саме Руслану Боднар, Лілію Палюх, Уляну Філяс, Ярину Менько, Назара Хому та Ганну Федонюк нагородили грамотами департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації. Досить неочікуваним було отримати подяки від керівника організації, за багаторічну співпрацю з Львівською обласною державною адміністрацією та департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації.
Стартувала реєстрація на Громадський форум «Люди Дії.Talks»
14 грудня 2021
23 грудня департамент комунікацій та внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації організовує Громадський форум «Люди Дії.Talks». Його тема - «Нові постковідні реалії: виклики та досягнення» для представників інститутів громадянського суспільства, органів влади та експертів. Пандемія вплинула на всі сфери життя людини, зокрема, сьогодні суспільство зіткнулось із необхідністю швидко адаптуватись та переналаштовувати роботу в дистанційному режимі. Відтак, під час заходу організатори передбачили дві панельні дискусії щодо цифрового розвитку суспільства та інформаційної безпеки. Також, для учасників підготували виступи мотиваційних спікерів у форматі TEDx. «В умовах пандемії з’явилось багато щоденних викликів і ми повинні вміти реагувати на них, приймати швидкі рішення та посилити стійкість до негативних впливів. Зокрема, на Форумі поговоримо як навчитись «фільтрувати» інформацію та як в цьому може допомогти цифровізація публічних послуг», - зазначив директор департаменту комунікацій та внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації Дмитро Посипанко. Для того, щоб взяти участь у форумі необхідно до 20 грудня (включно) зареєструватись за посиланням. Підтвердження участі та детальну інформацію про місце проведення 21 грудня організатори надішлють на електронну скриньку зареєстрованим.
Етапи реєстрації індустріального парку: відділ інвестиційної політики покроково роз’яснює
26 серпня 2021
Відділ інвестиційної політики Львівської ОДА надає покрокове роз’яснення алгоритму реєстрації індустріального парку. «В Україні вже давно практикують різні напрямки фінансування та залучення інвестицій в індустріальний розвиток територій, а саме створення індустріальних парків. Це облаштовані відповідною інфраструктурою території, у межах яких учасники можуть здійснювати різноманітну діяльність: господарську у сфері переробної промисловості, науково-дослідну, діяльність у галузі інформації та телекомунікацій», - зазначають у відділі інвестицій. Відтак, алгоритм поетапно пояснює, що робити інвестору в Україні, який має намір індустріально розвивати території. «Сьогодні на Львівщині зареєстровані 9 індустріальних парків. Створення таких парків дає області чимало можливостей для розвитку: залучення інвестицій, збільшення зайнятості населення, збалансування регіонального розвитку, підтримку місцевих виробників, сприяння малому та середньому підприємництву, збільшення надходжень тощо. Прийнятий у 2013 році закон про індустріальні парки дозволив їх формальне створення. Однак із 49 зареєстрованих реально працюють тільки 7. Зараз є кілька законопроєктів, покликані врегулювати діяльність інвестиційних парків. Нові законопроєкти, хоч і можуть потенційно допомогти реально запрацювати індустріальним паркам, проте містять низку прогалин, які потрібно вдосконалювати. Розвиток індустріальних парків дозволяє економічно, екологічно та естетично структурувати населені пункти. Ми абсолютно «за» розвиток таких проєктів та будемо сприяти збільшенню кількості індустріальних парків на всіх рівнях», - зазначив очільник області Максим Козицький. Відтак, усіх підприємців, які мають території, що використовуються лише частково, закликають підготувати їх до того, щоб створити там робочі зони та зробити території привабливими. Алгоритм реєстрації індустріального парку в Україні доступний за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1kAKm0yeYLSmvJEQoXCRXOCdiM9f6FF_1/view?usp=drivesdk. За усією додатковою інформацію звертайтесь до юриста відділу інвестиційної політики Марії Устименко за номером 0673707543.
До уваги громадських об’єднань осіб з інвалідністю: у Львові відбудеться семінар "Публічні кошти для громадського сектору"
9 серпня 2021
У найбільших містах України організовують шість регіональних дводенних навчальних семінарів на тему «Публічні кошти для громадського сектору: нові правила електронного конкурсу». Упродовж 26-27 серпня такий семінар відбудеться у Львові. Організатори: громадська організація Координатор проєктів ОБСЄ в Україні спільно з Міністерством молоді та спорту України, Фондом Східна Європа та Українським незалежним центром політичних досліджень. Запрошуємо громадські об’єднання осіб з інвалідністю взяти участь у семінарах-тренінгах, які пройдуть у серпні та вересні у Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі, Вінниці та Києві. На семінарах будуть розглянуті наступні теми: нові законодавчі норми для проведення конкурсу; правила роботи з електронною системою проведення конкурсу та практична частина роботи з електронною системою; як підготувати кошторис витрат; практики проведення конкурсів; основи проєктного менеджменту для громадських організацій; як розказати про проєкт та знайти цільову аудиторію; тендерні процедури закупівлі для інститутів громадянського суспільства; як організації можуть знайти кошти на власний внесок. У Львові семінар пройде з 26 по 27 серпня. Запрошуються представники з Львівської, Волинської, Тернопільської, Івано-Франківської, Закарпатської, Чернівецької та Рівненської областей. Увага! Кінцевий термін подання заявок: 10 серпня 2021 року. Для подання заявки на участь у заході необхідно зареєструватися за посиланням. За додатковою інформацією можна звертатися: anastasiia.shovkoplias@osce.org. До слова, 4 серпня уряд схвалив проєкт Постанови Кабміну, згідно з яким удосконалив Порядок проведення конкурсу з визначення програм, що розробили інститути громадянського суспільства, для реалізації яких надають фінансову підтримку. Міністерство соціальної політики підтримує ці зміни та вважає, що вони спростять процедури подачі конкурсних пропозицій від громадських об’єднань осіб з інвалідністю та будуть сприяти залученню широкої громадськості задля визначення переможців конкурсу. Довідково: „Публічні кошти для громадського сектору: нові правила електронного конкурсу”.