Громадянське суспільство запрошують на семінар Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні
Департамент внутрішньої та інформаційної політики облдержадміністрації інформує про проведення одноденного навчального семінару з розробки та застосування стандартів належного врядування організацій громадянського суспільства.
Мета семінару - навчити місцеві ОГС забезпечувати відповідність своїй діяльності місії та статуту організації, що сприятиме побудові кращого партнерства з місцевими органами влади на основі принципів прозорості та підзвітності.
Захід для представників інститутів громадянського суспільства з Львівської, Волинської та Рівненської областей відбудеться 8 вересня у м. Львові.
Термін подачі заявки - 1 вересня 2020 року.
Для участі у заході необхідно заповнити заявку за посиланням.
Від однієї організації приймається одна заявка на одну людину.
Додатково інформуємо про те, що відбір учасників буде здійснюватися за результатами відповідей на обов’язкові запитання в анкеті.
Підтвердження реєстрації учасника та інформація про місце проведення заходу буде надіслано на вказану в анкеті адресу електронної пошти.
Офісом Координатора проектів ОБСЄ в Україні учасники забезпечуються харчування та покриваються транспортні витрати учасників.
Транспортні витрати:
Учасники мають самостійно придбати квитки для подорожі до/з міст, в якому проводиться тренінг. Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні відшкодує витрати на проїзд для учасників у межах тарифу «купе» чи «Інтерсіті» 2 клас, а також квитки на автобус. Для відшкодування вартості проїзду учаснику необхідно буде надати оригінали проїзних документів в обидві сторони та документ, що засвідчує особу.
У разі виникнення запитань уасники можуть звертатися до Анастасії Шовкопляс, асистента проектів відділу розвитку громадянського суспільства в Україні Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні за електронною поштою: anastasiia.shovkoplias@osce.org .
Зазначимо, захід реалізовує Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні спільно з Офісом Президента України та Міністерством молоді та спорту України в межах проєкту «Вдосконалення законодавчої бази та спроможності Уряду України та організацій громадянського суспільства ефективно співпрацювати».
Новини за темою
Мінкульт організовує семінар щодо онлайн-продажів виробів народних художніх промислів
25 квітня 2022
27 квітня 2022 року відбудеться вебінар «Розширюємо горизонти» для майстрів народних художніх промислів і крафту. Його мета — розказати майстрам про можливості організації продажів виробів на міжнародних платформах, як-то Amazon, Etsy, Shopify. Вебінар організувала Рада з розвитку креативної економіки при КМУ, ДУ "Офіс з розвитку підприємництва та експорту" у співпраці з Маркетинг Інститут (Естонія), за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики та програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Серед тем онлайн-семінару: як розширити географію продажів за межі України, як почати експорт на міжнародних майданчиках, які онлайн-платформи найбільше пасують до продажу виробів, як розширити фінансові можливості у сфері народних художніх промислів і крафту. Заступниця Міністра культури та інформаційної політики України Лариса Петасюк зазначає: «Сміливе протистояння України російським загарбникам спричинило попит на все українське за кордоном. Навіть ще до півника васильківської майоліки з Бородянки крафтові вироби користувалися шаленим попитом, зараз — і поготів. Тому ми хочемо допомогти нашим майстрам вийти на нові ринки. На засіданні робочої групи з народних художніх промислів Ради з розвитку креативної економіки почули запит від майстрів організувати тренінг. Їх цікавить, як зареєструвати свій кабінет на маркетплейсах, як продавати вироби, як організувати логістику. У такий спосіб майстри сподіваються підтримати економіку та розповісти світові більше про Україну. Вже є багато реєстрацій на вебінар, маємо намір проводити такі заходи й надалі». Заплановано, що у тренінгу візьмуть участь понад 50 незалежних майстрів, власників художніх студій та лідерів осередків, рукодільників. Запрошуємо ознайомитись з деталями та зареєструватись до участі у вебінарі за посиланням: https://preview.mailerlite.io/preview/10871/emails/52091004780545090
Правда замість фейків: запрошуємо долучитися до онлайн-семінарів з історії українського державотворення
16 квітня 2022
Освітян, старшокласників та усіх, хто цікавиться історією України запрошують взяти участь в циклі онлайн-семінарів «Історія українського державотворення: правда замість фейків». Семінари мають на меті допомогти дорослим і учням-старшокласникам сформувати для себе сучасне бачення історії України, отримати відповіді на дражливі питання. Організовують цикл занять департамент освіти і науки Львівської ОВА спільно з історичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка. «В умовах війни з РФ, у ході якої ворогом активно використовується неправдива інформація історичного змісту, доля України, як і доля кожного з нас, значною мірою залежить від нашої історичної пам’яті та нашої здатності виявляти і аргументовано спростовувати ворожі фейки», - зазначили в департаменті. Перше заняття відбудеться у четвер, 21 квітня. Загалом заплановано 9 семінарів. Тривалість – до 1 год включно з можливістю спілкування з лекторами, а це провідні історики України, професори і доценти ЛНУ. Розклад онлайн-занять: 21.04 «Рускій мір»: ідеологія та практика насильства Лектор: Доцент кафедри історії Центральної та Східної Європи Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Тамара Полещук. 26.04 Києво-Руська держава: міфи та історична реальність Лектор: Завідувачка кафедри давньої історії України та архівознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Ольга Щодра. 28.04 Союз Війська Запорозького з Московією середини XVII ст.: очікування і результати Лектор: Професор кафедри давньої історії України та архівознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, д-р історич. наук Андрій Заяць. 03.05 Як народжувалася нація (українське національне відродження ХІХ – початку ХХ ст.) Лектор: Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Алла Середяк. 05.05 Українська державність 1917–1918 рр.: уроки для сьогодення Лектор: Завідувач кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, д-р історич. наук Віктор Голубко. 10.05 Чому комуністичний режим приховував правду про Голодомор українців 1932–1933 рр.? Доцент кафедри нової та новітньої історії зарубіжних країн Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Андрій Козицький. 12.05 За що і проти кого боролась Українська Повстанська Армія? Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Іван Федик. 17.05 Опір комуністичному режиму в повоєнній Україні або хто розхитав радянську імперію Лектор: Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Алла Середяк. 19.05 За крок до свободи: український національно-визвольний рух у 1985–1991 рр. Лектор: Доцент кафедри новітньої історії України імені Михайла Грушевського Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Ігор Підкова. Для участі реєструйтесь за покликанням: https://bit.ly/3jHuPsH
Цифрові рішення застосунку Дія для компаній нерухомості
26 листопада 2021
У п’ятницю, 26 листопада, у межах Forum West # Нерухомість відбувся практичний семінар з нерухомості, у якому взяв участь заступник голови Львівської ОДА Олександр Кулепін. Зростання ринкової економіки призводить до збільшення конкуренції у всіх бізнес-нішах. Тому для того, щоб збільшувати свою привабливість та бути компанією, до якої покупці повертатимуться наступного разу, бізнесу необхідно постійно шукати інноваційні підходи, а особливо, імплементовувати цифрові інструменти у свою діяльність. У межах заходу головний спеціаліст сектору з питань цифрової трансформації Львівської ОДА Соломія Волошин презентувала механізм впровадження інтеграцій застосунку «Дія» у робочій діяльності компаній нерухомості. Отримання е-копій документів тепер стало можливим за допомогою сканування QR-коду. Ручне внесення даних з документів та їх паперові версії посунуться на другу сходинку при процесах, де є необхідність пред’явити документ або зробити копію документа, що посвідчує особу. Процес складний, оскільки існують і певні тимчасові бар’єри у діяльності компаній нерухомості.Так до прикладу, при укладанні договору купівлі/продажу існує необхідність нотаріального засвідчення документів. На сьогодні, Мінцифри активно веде обговорення з Нотаріальною палатою України та Мінюстом щодо впровадження у нотаріаті можливостей використання цифрових копій і їх нотаріального засвідчення на центральному рівні. Тому це питання потребує вирішення, яке, як сподіваємось, у найближчий час досягнуть. Не дивлячись на це, компанії можуть застосовувати інтеграцію у інших процесах, де потрібно отримати копію документа, що посвідчує особу, так до прикладу при укладанні угод з купівля майнових прав. При завіренні договору/заяви, відповідальний фахівець може підписати документи, використавши КЕП особи, який можна дуже просто отримати за допомогою сценарію Дія.Підпис. Як наголосили в межах заходу, застосування цифрових документів дає можливість автоматизувати процес їх отримання, а також, що, найбільш важливо, підвищить клієнтоорієнтованість компанії. Можливість швидко отримати е-копії документів допоможе працівникам пришвидшити їх рутинні процеси, а безпечність такого шерингу та зручність для покупця, формуватиме лояльність клієнтів до бренду. Нагадаємо, що Україна стала першою державою, де цифрові паспорти мають таку ж юридичну силу, як їхні паперові чи пластикові аналоги. Сьогодні, Львівська обласна державна адміністрація активно працює у напрямку популяризації інтеграції з Дією усіх сфер суспільного життя та бізнесу, де присутній процес ідентифікації особи. Ознайомитись з коробочним рішенням, як впровадити інтеграції застосунку Дія компаніям у сфері нерухомості (девелоперам, ріелторам, маклерам та агентствам нерухомості) можна за посиланням.
Для працівників служб управління персоналом РДА та структурних підрозділів ОДА провели навчання
26 листопада 2021
Відділ персоналу та нагород апарату облдержадміністрації за участі керівника апарату облдержадміністрації Ірини Шурпяк провів навчання для працівників служб управління персоналом РДА та структурних підрозділів ОДА. В ході навчання обговорили питання: Визначення завдань і ключових показників державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В». Формулювання завдань та KPI’s. Організація та ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників. Порядок проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком. Робота служб управління персоналом. Керівниця апарату облдержадміністрації Ірина Шурпяк наголосила на ретельності та зваженості у плануванні й організації процесу визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, а також на належній організації моніторингу їх виконання. Дякуємо всім учасникам навчання!
На Львівщині провели навчання щодо правильності заповнення відомостей про виборців
26 листопада 2021
25 листопада відбулася zoom-нарада з керівниками Центрів надання адміністративних послуг, органів реєстрації місця проживання мешканців територіальних громад та відділів ведення Державного реєстру виборців Львівщини щодо подання відомостей про виборців (осіб): форми, вимоги, правильність заповнення, розгляд ситуацій. Участь у нараді взяла керівник апарату Львівської обласної державної адміністрації Ірина Шурпяк, яка зазначила, що саме від якості наданих послуг, від спілкування з нашими виборцями залежить авторитет органів влади та органів місцевого самоврядування. "Ви є першими з ким спілкуються наші громадяни під час звернень щодо надання адміністративних послуг чи під час реалізації своїх виборчих прав. Знаю, що у Центрах надання адмінпослуг, органах реєстрації місця проживання та Державному реєстрі виборців працюють справжні фахівці, які вболівають за результати своєї праці. Це навчання - це практичні кейси для подальшої якісної роботи", - наголосила Ірина Шурпяк. Начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату обласної державної адміністрації Зоряна Павлів з допомогою презентації розповіла про форми подань з відомостями про виборців (осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців, і детально зупинилась на основних вимогах інструкції щодо правил заповнення форм, а також проаналізувала типові ситуації. За словами завідувача сектору координації роботи з питань надання адміністративних послуг управління регіонального розвитку департаменту економічної політики обласної державної адміністрації Галини Тупісь, цього року всі громади мали можливість перейти на новий "Реєстр територіальних громад", так званий РТГ, у який органи реєстрації повинні заносити інформацію про своїх мешканців і в якому здійснюють прописку/виписку та різноманітні зміни. “Органам реєстрації територіальних громад відповідно до чинного законодавства необхідно подавати відомості у Державну міграційну службу, а також у відділи ведення Державного реєстру виборців свого району чи міста з метою внесення змін у відповідні реєстри. Тому і виникло спільне рішення провести практичний семінар щодо правильного заповнення та надання відповідних відомостей відділам ведення Державного реєстру виборців Львівщини”, - підсумувала Галина Тупісь.
Організації громадянського суспільства Львівщини навчатимуть інструментам сторітеллінгу
13 жовтня 2021
Департамент комунікацій та внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації запрошує представників організацій громадянського суспільства взяти участь в одноденному інтенсиві «Сторітеллінг: відкрий для себе мистецтво розповіді». Його проведуть 3 листопада. Як пояснюють організатори заходу, сторітеллінг - це мистецтво захоплюючої розповіді, що використовується з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача та є хорошим способом мотивації. Правильною побудовою розповіді можна зачепити не лише розум і логіку, а й емоції. Викликавши у слухача потрібні переживання, можна наштовхнути його на певні висновки. Такі властивості методики високо оцінили не тільки керівники компаній, а й маркетологи, журналісти, редактори і педагоги. «Нам важливо аби кожен учасник тренінгу зміг опанувати сторітеллінг, як один із засобів та інструментів комунікації, який дуже часто допомагає у роботі та суспільному житті, дає змогу підвищити престижність та рівень організації, в якій людина працює» - зазначив директор департаменту комунікацій та внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації Дмитро Посипанко. Як зазначають організатори, під час тренінгу учасники зможуть навчитись як: - подавати інформацію логічно та структуровано; - додавати цікаві деталі до своєї розповіді; - через історію встановлювати зв’язок зі слухачами; - правильно розповідати історії про себе; - робити презентації на основі історій; - продавати ідеї через історії. Спікером навчання стане тренерка з комунікації і публічних виступів, засновниця Школи ораторської майстерності «Logos» Оля Меренюк. Початок тренінгу: о 15:00 год. Для участі необхідно зареєструватись за посиланням до 31 жовтня. Клькість місць обмежена. Лист-підтвердження про участь та місце проведення тренінгу надішлють на електронну скриньку 1 листопада.
Представників громадськості, бізнесу та науковців запрошують на семінар щодо захисту природи
6 жовтня 2021
Вже завтра, 7 жовтня, відбудеться онлайн-семінар, на якому розглянуть одну з ключових політик у сфері захисту довкілля – захист природи. Окрім цього - вимоги законодавства у сфері природно-заповідного фонду та збереження біорізноманіття. Навчання проведуть на платформі ZOOM.Початок о 15:00 год. Орієнтовна тривалість – 1,5 години Обов’язкова попередня реєстрація, зареєструватись можна за посиланням. До участі в онлайн-семінарі запрошують представників громадськості, бізнесу та науковців. Організатори: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, Державна екологічна інспекція України, громадська рада при Міндовкіллі, Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління, Всеукраїнська громадська організація «Жива планета».
Інститути громадянського суспільства запрошують на тренінг щодо особливостей проведення громадської експертизи
17 вересня 2021
28 вересня на платформі ZOOM проведуть тренінг на тему: «Громадська експертиза - корисний інструмент в арсеналі громадського активіста». До участі у навчанні запрошують представників громадських рад та інститутів громадянського суспільства. Інформують у департаменті комунікацій та внутрішньої політики Львівської облдержадміністрації. Громадська експертиза – це інструмент, який передбачає проведення інститутами громадянського суспільства, громадськими радами оцінки діяльності органів виконавчої влади, ефективності прийняття і виконання такими органами рішень, підготовку пропозицій щодо розв’язання суспільно значущих проблем для їх врахування органами виконавчої влади у своїй роботі. Розповідають організатори. Початок заходу о 15:00 год, тривалість до двох годин. Спікером буде експертка з питань доступу до публічної інформації та застосування механізмів громадської участі Оксана Ващук-Огданська. Вона поділиться практичними навичками проведення громадської експертизи. Для участі у заході необхідно зареєструватись за посиланням до 26 вересня. Посилання на ZOOM-подію буде надіслане на вказану електронну пошту. Додамо, що Порядок проведення громадської експертизи визначено Постановою КМУ від 5 листопада №976 «Про затвердження Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади» та є одним із елементів демократичної держави з розвиненим громадянським суспільством.
Як облаштувати пункти консультацій для населення у надзвичайних ситуаціях: відбувся практичний семінар
2 вересня 2021
У Запоріжжі відбувся практичний семінар щодо організації діяльності консультаційних пунктів з інформування населення про надзвичайні ситуації, способи й методи захисту від них. Окремо на семінарі обговорили як необхідно облаштувати ці пункти, відповідно до потреб осіб з інвалідністю. Учасниками заходу стали представники департаменту з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації, начальники відділів (секторів) з питань цивільного захисту районних держадміністрацій області. Семінар проводився під загальним керівництвом директора Департаменту організації заходів цивільного захисту ДСНС України Сергія Парталяна. Мета семінару - довести до учасників основні зміни у законодавстві України щодо організації діяльності консультаційних пунктів, підняти на вищий рівень стан створення та забезпечення функціонування таких пунктів. У ході семінару провели обмін досвідом щодо вирішення проблемних питань, обговорили нові можливості й механізми з інформування населення про надзвичайні ситуації та ознайомили учасників семінару з досвідом організації діяльності наявних пунктів при органах місцевого самоврядування. “Створення та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при органах місцевого самоврядування є одним з основних напрямків в діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту. Люди з обмеженими можливостями мають право отримувати необхідну інформацію на рівні зі всіма громадянами !ˮ - сказав Сергій Парталян. Дуже гостро обговорювалось питання щодо повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту, організації роботи консультаційних пунктів та створення додаткових елементів оповіщення населення в територіальній автоматизованій системі централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій шляхом залучення можливостей операторів мобільного зв’язку, які функціонують на території регіону, та Інтернет-ресурсів. Учасники семінару ознайомились з системою інформування населення про надзвичайні ситуації та відвідали консультаційний пункт при Запорізькій міській територіальній громаді Запорізького району”.
Як працювати та комунікувати з молоддю: для вчителів Львівщини провели виїзний семінар
31 серпня 2021
Упродовж дводенного семінару «Носії Компетентностей» вчителів Львівщини навчали якісної комунікації з молоддю, вмінь опановувати емоції, ставити цілі та ділитись досвідом. Це один з проєктів, що відбувається у межах конкурсу проєктів обласної програми «Молодь Львівщини», яку реалізовує управління молоді та спорту Львівської ОДА. Організатором проєкту є громадська організація «Ай Ем». «Носії Компетентностей» - продовження торішнього проєкту «SOFT», що стосувався популяризації соціально-емоційного навчання серед молоді. «Упродовж двох років ми на Львівщині проводимо тренінги з соціально-емоційного навчання за програмою Lions Quest. Після тренінгів настає етап впровадження, що передбачає довгу та кропітку роботу з учнями. Виїзний семінар-практикум мав на меті допомогти вчителям та молодіжним працівникам організувати постійну та послідовну роботу з молоддю в напрямку набуття потрібних компетентностей»,- зазначила керівниця ГО “Ай Ем”, Олена Бортнічук. Зазначимо, що програма семінару включала модулі про емоції, комунікацію, розуміння себе, арттерапію та тілесну психотерапію. «Після проєкту буде організований супровід учасників та моніторинг для визначення ефективності подібних заходів та потреби у їх масштабуванні. Очікується, що завдяки практикуму молодіжні працівники, педагоги-організатори, класні керівники зможуть використовувати набуті знання для налагодження ефективної комунікації з молоддю», - додають організатори.
Для проведення конкурсу серед інститутів громадянського суспільства діятимуть нові правила
26 серпня 2021
Сьогодні розпочався регіональний дводенний навчальний семінар «Електронна система проведення конкурсу: нові правила» За результатами відбору у семінарі беруть участь представники облдержадміністрації та представники з різних організацій Львівщини. Упродовж двох днів учасники семінару обговорюватимуть питання та візьмуть участь у практичних частинах щодо: Електронної системи проведення конкурсу; Основ проєктного менеджменту для організацій громадянського суспільства; Кошторису витрат; Практики проведення конкурсів серед інститутів громадянського суспільства. «Вже зовсім скоро проведення конкурсів серед інститутів громадянського суспільства відбуватиметься в онлайн форматі за допомогою електронної системи «Взаємодія». Запуск електронної системи проведення конкурсу спростить процедуру та дасть можливість органам влади та ІГС більш якісно та прозоро планувати та організовувати проєктну діяльність та подачу звітності. Після запуску платформи всі етапи проведення конкурсу стануть доступними онлайн. Починаючи від формування конкурсної комісії та закінчуючи голосуванням за проєкти» - зазначив заступник директора департаменту комунікацій та внутрішньої політики облдержадміністрації Юрій Горун. Навчальний семінар організували Міністерство молоді і спорту спільно з Координатором проєктів ОБСЄ в Україні, а також Фонд "Східна Європа" у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та Незалежним центром політичних досліджень.
До уваги інститутів громадянського суспільства: внесли зміни в порядок проведення конкурсу з визначення програм на фінансову підтримку
16 серпня 2021
На початку серпня цього року Кабінет Міністрів вніс зміни до Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2011 р. № 1049. Зміни передбачають запровадження електронної процедури проведення конкурсів з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка. Конкурси проводитимуть з використанням програмного модуля «Е-Конкурси» онлайн-платформи взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства (платформа ВзаємоДія – https://vzaemo.diia.gov.ua). Окрім того, передбачається можливість проведення голосування громадян за конкурсні пропозиції, результати якого враховуватимуть у загальному рейтингу. Також актом затверджуються форми низки документів: заяви на участь у конкурсі; опису програми (проєкту, заходу); типового кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програм (проєктів, заходів); фінансового звіту про обсяг використаних бюджетних коштів; підсумкового звіту про виконання договору; моніторингового звіту та підсумкового висновку щодо виконання програм (проєктів, заходів). Очікується, що реалізація удосконаленого Порядку дозволить підвищити рівень прозорості проведення конкурсів та рівень довіри до процесу фінансування з державного та місцевих бюджетів програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, а також збільшенню кількості інститутів, що братимуть участь у конкурсах, завдяки спрощенню конкурсних умов. Ознайомитись із Постановою можна за посиланням.