Міністерство цифрової трансформації України запустило портал з інформацією про всі державні послуги
Гід з державних послуг — це інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Сьогодні на сервісі доступна інформація про 1170 послуг — місце, строки, вартість, а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Інформація постійно оновлюється і невдовзі на портал буде перенесено 100% державних послуг в Україні.
Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.
Гід з державних послуг — це офіційне джерело інформації. Якщо орган виконавчої влади чи місцевого самоврядування під час надання певної послуги вимагатиме довідку, яку не згадано на Гіді, посилання на Гід є аргументом для громадян — не надавати відповідні документи.
На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з'явиться на сервісі. Зворотний зв'язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.
Які найпопулярніші державні послуги в Україні?
– Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
– Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
– Державна реєстрація фізичної особи-підприємця;
– Реєстрація місця проживання;
– Реєстрація місця проживання дитини до 14 років;
– Реєстрація народження.
Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.
Новини за темою
Як можна перетнути кордон: для чоловіків призовного віку в Міністерстві підготували довідник
19 квітня 2022
Міністерство соціальної політики опублікувало довідник для перетинання державного кордону чоловіками призовного віку, які супроводжують дітей та інших осіб. Цей довідник допоможе уникнути непорозумінь на кордоні. У довіднику вказані документи, які необхідно пред'явити під час перетину кордону. Він стане у пригоді: 1. Чоловікам, які супроводжують дітей: чоловік, на утриманні якого перебувають троє і більше дітей, віком до 18 років; чоловік, який самостійно виховує дитину (дітей), віком до 18 років; усиновитель, опікун, піклувальник, прийомний батько чи батько-вихователь, на утриманні якого перебуває дитина-сирота або дитина, позбавлена батьківського піклування, віком до 18 років; батько, опікун, піклувальник, прийомний батько, батько-вихователь, який виховує дитину з інвалідністю віком до 18 років; батько (усиновитель), опікун, піклувальник, прийомний батько, батько-вихователь, який виховує дитину, хвору на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, але якій не встановлено інвалідність; чоловік, на утриманні якого перебуває повнолітня дитина з інвалідністю I чи II групи. 2. Чоловікам, які доглядають за членами родини, іншими особами: чоловік, зайнятий постійним доглядом за хворою дружиною, дитиною, своїми батьками або батьками дружини, які за висновком лікарської комісії закладу охорони здоров’я потребують постійного стороннього догляду; чоловік, який має дружину з-поміж осіб з інвалідністю І чи ІІ групи та/або одного із своїх батьків або батьків дружини з-поміж осіб з інвалідністю I чи II групи; опікун особи з інвалідністю, визнаної судом недієздатною; член сім'ї особи з інвалідністю, визнаної судом недієздатною (у разі коли опікуна такій особі не призначено); чоловік, зайнятий постійним доглядом за особою з інвалідністю I чи II групи, або іншою особою, яка потребує постійного стороннього догляду; працівники закладів, що здійснюють постійний догляд (будинків-інтернатів для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, стаціонарних відділень територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центрів надання соціальних послуг). 3. Чоловікам, які мають інвалідність Звертаємо Вашу увагу на те, що виїзд за межі України осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю чи інших осіб, які потребують постійного догляду, разом із супроводжуючою особою може здійснюватися не більше ніж один раз із часу введення на території України надзвичайного або воєнного стану до його припинення чи скасування. Для самостійного виїзду осіб з інвалідністю за межі України обмежень не встановлено. Документ розробили за участі Міністерства оборони України, Міністерства соціальної політики України, Державної прикордонної служби України та експертами проєкту міжнародної технічної допомоги SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance. Детальніше з Довідником можна ознайомитися за посиланням.
Мінцифри зібрало перелік перелік онлайн-сервісів для пошуку зниклих родичів та близьких
10 квітня 2022
Від початку російського вторгнення українці змушені ховатися в бомбосховищах, евакуюватися до більш безпечних регіонів, а декого примусово вивозять російські окупанти. Мінцифри зібрало перелік перелік онлайн-сервісів, які допомагають шукати зниклих родичів та близьких. Пошук зниклих — один із найбільших ресурсів для пошуку дітей та дорослих, зниклих під час вторгнення росії. У Telegram-каналі легко орієнтуватися за допомогою хештегів із назвами міст https://t.me/poshuk_znyklyh Пошук Україна 2022 — Telegram-канал для пошуку людей по всій Україні. Щоб подати заявку на пошук, треба заповнити Google-форму, яка надійде волонтерам та бійцям ТрО https://t.me/poshukukraina2022 Знайди рідних — бот, створений за ініціативи «Міжнародної асоціації кібербезпеки» та інших громадських організацій. https://t.me/Family_Search_bot Розшук за даними Національного інформаційного бюро надає інформацію про зниклих військових і цивільних — як загиблих, так і полонених або депортованих з Україниhttps://t.me/nib_uncp_bot Також існують чатботи для пошуку людей в окремих регіонах. Пошук зниклих людей у Харкові https://t.me/Nadiia_Kharkiv_bot Для пошуку зниклих у передмісті Києва та Київській області нещодавно створили окремий бот https://t.me/findme_kyivobl_bot . Вперше така практика була успішно запроваджена в Гостомельській громаді та вже дає позитивні результати.
ЮНІСЕФ спільно з Мінсоцполітики запускають програму грошової допомоги вразливим родинам із дітьми
30 березня 2022
ЮНІСЕФ разом із Міністерством соціальної політики України розпочинають багатоцільову програму грошової допомоги для незахищених родин із дітьми, які постраждали через війну та потребують фінансової підтримки. Додаткові виплати мають посилити державні програми, започатковані Урядом України. Згідно з дослідженнями, грошова допомога - ефективний інструмент реагування на потреби дітей. У довгостроковій перспективі вона допомагає зміцнити стійкість родини у стресовій ситуації, знижує вразливість до наступних криз. Допомогу зможуть отримати родини, що належать до таких категорій: Родини, як мають трьох і більше неповнолітніх дітей, з яких принаймні одна дитина не досягла двох років; Cім’ї з двома або більше дітьми, де одна дитина має інвалідність. Виплата складає 2,220 грн для кожного члена сім’ї на місяць, але не більше як для п’ятьох людей. Виплату даватимуть одноразово на три місяці, тобто суму за три місяці одним платежем. Ця виплата буде здійснюватися визначеним категоріям додатково до виплат, які проводяться за державними програмами, зокрема додатково до виплати внутрішньо переміщеним особам на проживання. Подати заявку на отримання допомоги можна на сайті: register.unicef.org. Відповіді на основні питання можна знайти на цій сторінці. Якщо виникнуть труднощі або додаткові питання, треба звернутися на гарячу лінію “Спільно” за номером: 0 800 600 017 (безоплатно, працює щодня з 8:00 до 22:00) На сайті необхідно заповнити анкету та обов’язково перевірити коректність внесених даних. Зокрема, потрібно буде надати інформацію про всіх членів сім’ї та банківський рахунок, на який буде здійснюватись виплата. Переказ має надійти за 4 тижні після подання заявки. Фахівці ЮНІСЕФ і партнери розглянуть кожну заявку й перевірять достовірність інформації та відповідність усім критеріям. Учасникам Програми надійде СМС про ухвалене рішення. Це тільки перша фаза програми. Наразі ЮНІСЕФ розглядає можливість розширити її на інші категорії.
На час війни дітей можуть влаштувати у прийомні сім’ї та будинки сімейного типу: яка процедура та умови
23 березня 2022
Діти, які залишилися без піклування батьків, під час воєнного стану можуть бути влаштовані у прийомні сім’ї чи дитячі будинки сімейного типу на умовах тимчасового влаштування. Також спрощується процедура влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку або піклування родичів. Таке рішення ухвалили в Уряді. Через війну збільшується кількість дітей, батьки яких загинули, або про їхню долю та місце перебування нічого невідомо. Чинні нормативні акти не давали можливості влаштовувати таких дітей до сімейних форм виховання. До того, процедура влаштування дітей під опіку або піклування родичів вимагає такого переліку документів, який в умовах воєнного стану практично нереально зібрати. При цьому для дітей, травмованих війною та втратою зв’язку з батьками, дуже важливо знаходитися в умовах, максимально наближених до сімейних. У Міністерстві соціальної політики напрацювали рішення, яке дає можливість дітям перебувати під час війни на умовах тимчасового влаштування в прийомній сім’ї або в ДБСТ, чи за спрощеною процедурою – під опікою або піклуванням родичів. Це забезпечить найкращі інтереси дитини до того моменту, поки не буде з’ясовано, що саме сталось з її батьками. За законодавством України існує алгоритми дій для організації соціального захисту: дітей, батьки яких загинули (свідоцтва про смерть відсутні), та відсутні такі близькі родичі як баба, дід, повнолітні сестра, брат, мачуха, вітчим; дітей, батьки або близькі родичі яких не виходять на зв’язок, або перебувають в місцях активних обстрілів, під завалами, поранені в лікарнях. На Львівщині влаштуванням дітей займатиметься служба у справах дітей Львівської ОВА. Рішення Уряду передбачає спрощений пакет документів для родичів, які бажають взяти дитину під опіку, піклування: заяву; копію паспорта; документи, що підтверджують сімейні, родинні зв’язки або інший зв’язок особи з дитиною (свідоцтво про хрещення або інший документ, виданий релігійною організацією); довідку від нарколога та психіатра про можливість виховання дитини; довідку або заяву опікуна щодо відсутності судимості. Під час воєнного стану також зробили необов’язковим для кандидатів в опікуни та піклувальники проходження курсу навчання з виховання дітей, які залишились без батьківського піклування.
Кошти "пакету малюка" дозволили використовувати на будь-які необхідні товари
6 березня 2022
Уряд ухвалив розроблене Мінсоцполітики рішення, яке дозволяє родинам під час воєнного стану використовувати кошти грошової компенсації "пакунка малюка" на будь-які необхідні товари. Про це повідомили у міністерстві соціальної політики України. "Війна не спиняє життя. Просто зараз в українських родинах народжуються діти, а це значить – нація живе! Ми розуміємо, що зараз родинам кошти можуть знадобитися на їжу, ліки, пальне, щоб переміститися в безпечне місце. І це – питання життя та здоров’я новонародженої дитини. Тому ми зняли обмеження на використання коштів грошової компенсації "пакунка малюка" на весь період воєнного стану плюс один місяць після його завершення", – заявила міністр Марина Лазебна. При цьому не застосовується вимога використати кошти грошової компенсації "пакунка малюка" протягом 12 місяців. "Якщо раніше банки повертали до бюджету невикористаний родинами залишок через 12 місяців після переказу коштів на картку, то зараз кошти залишаються в родин, і вони можуть їх використовувати протягом воєнного стану плюс один місяць без цього обмеження", – додали у відомстві. Ми також розуміємо, що родинам може бути складно відкрити новий поточний рахунок із спеціальним режимом використання, щоб отримати на нього кошти компенсації. Тому ми дозволили переказувати її на будь-який рахунок родини, відкритий в АТ КБ "Приватбанк", – зазначила міністерка. За її словами, ухвалене урядом рішення також допоможе родинам під час воєнного стану отримати грошову компенсацію "пакунка малюка" за спрощеним порядком, який враховує можливі непередбачувані обставини пологів та тимчасове переміщення родин. Зокрема, рішення про призначення грошової компенсації одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" приймає структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, районних військових адміністрацій, виконавчого органу міської ради. Для її отримання один з батьків має подати заяву з копією свідоцтва про народження та довідкою з пологового будинку про неотримання натуральної допомоги "пакунок малюка". Якщо свідоцтва про народження немає, то до заяви достатньо прикласти копію документа, що підтверджує факт народження дитини в закладі охорони здоров’я або поза ним. У разі відсутності батьків заяву можуть подати патронатні вихователі, прийомні батьки, батьки-вихователі, опікуни новонародженої дитини. У такому випадку до заяви вони додають: копію рішення районної, районної в місті Києві держадміністрації, виконавчого органу міської ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною); копію рішення районної, районної в місті Києві держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя або до дитячого будинку сімейного типу, або прийомної сім’ї (для сім’ї патронатного вихователя, прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу). Заяву необхідно подати особисто за місцем проживання, перебування або звернення отримувача. Заява та документи можуть бути подані до виконавчого органу сільської, селищної ради, центру надання адміністративних послуг.
Як зареєструвати немовля у воєнний час: роз’яснення Мінцифри
3 березня 2022
Життя триває. І народжується нове, попри війну. На сьогодні не відомо точної кількості новонароджених дітей, адже порахувати кількість немовлят в укриттях країни зараз неможливо. Про те, як зареєструвати немовля у воєнний час інформує Мінцифри. У звʼязку з воєнним станом послуга єМалятко недоступна. Зареєструвати дитину можна в найближчому відділі ДРАЦС, де немає активних бойових дій. Для реєстрації знадобиться лише паперове медичне свідоцтво про народження за формою №103/о. Якщо доступ до реєстру ДРАЦС буде відсутній, держоргани складуть запис у паперовій формі. А щойно доступ відновиться, усі відомості будуть внесені до реєстру протягом 5 робочих днів.
Уряд дозволив витрачати кошти з єПідтримки без обмежень в умовах війни
2 березня 2022
Про це повідомило міністерство цифрової трансформації України у Telegram. ''Ми розуміємо, що під час війни кожна гривня може врятувати чиєсь життя та допомогти багатьом українцям. Тому Уряд скасував усі обмеження на використання коштів програми єПідтримка'', - зазначили у Мінцифрі. Обмеження з карток для виплат єПідтримка вже зняли: Монобанк, Альфа-Банк, ПриватБанк, А-Банк, ПУМБ, Восток, Укргазбанк. Відтепер гроші з карток цих банків можна витратити на будь-які продукти та товари (оплачувати покупки за усіма МСС-кодами). Також можна переказувати гроші на інші картки. Можливість поповнення картки власними коштами є відсутньою. Також у міністерстві нагадали, що грошима з єПідтримки можна допомогти ЗСУ. За 6 днів українці переказали на підтримку української армії понад 1,5 млрд гривень.
Мінцифри: Кількість точок доступу до адміністративних послуг наближається до 3000
18 лютого 2022
На Львівщині функціонують 158 точок, де мешканці можуть отримати якісні адміністративні послуги. Також відкритими для мешканців є 4 Дія.Центри та 49 центрів надання адміністративних послуг. Про це повідомили в управлінні з питань цифрового розвитку Львівської облдержадміністрації. На важливості відкриття нових ЦНАПів наголосила начальниця відділу розвитку надання адміністративних послуг управління з питань цифрового розвитку Львівської області Галина Тупісь. ''Донедавна переваги в отриманні адміністративних послуг мали жителі міст обласного значення та районних центрів. Сьогодні ж для багатьох послуги стали доступними поруч із домом без необхідності їхати до райцентру. Нашою метою є забезпечити кожного можливістю отримати сучасні та якісні адмінпослуги у своїй громаді'', - сказала Галина Тупісь. Як повідомили у Міністерстві цифрової трансформації України, кількість точок доступу до адміністративних послуг наближається до 3000. На початок 2022 року мережа ЦНАП в Україні зросла до близько 3 тисяч точок. Серед них — 1027 ЦНАП, 1712 віддалених робочих місць, 124 територіальні підрозділи та 28 мобільних ЦНАП. Порівнюючи з 2020 роком, мережа зросла на 1,5 тисячі точок. Тільки 200 Центрів відкрилися за останній квартал. Нагадаємо, минулого тижня у Новояворівську відкрили 4-ий Дія.Центр у якому можна отримати понад 250 адміністративних послуг.
У межах проєкту «Ноутбук кожному вчителю» придбано майже 63 тисячі ноутбуків
15 лютого 2022
У межах національного проєкту «Ноутбук кожному вчителю» Міністерства освіти і науки та Міністерства цифрової трансформації придбали 62 674 ноутбуки для закладів загальної середньої освіти, в яких працюють 191 380 вчителів і навчаються 2,5 мільйонів учнів. Про це повідомив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет на підставі офіційних звітів усіх областей щодо закупівлі ноутбуків. «Спільними зусиллями за короткий проміжок часу нам вдалося не просто забезпечити комп’ютерною технікою чимало вчителів, а й перевиконати план. Я впевнений, що це лише початок. Працюємо далі заради розбудови якісної системи освіти та створення гідних умов праці освітянам», – наголосив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет. Під час реалізації програми досягнули співвідношення 1 ноутбук на 1 педагогічного працівника, як це передбачено постановою Кабінету Міністрів №403 від 21 квітня 2021 року. За планом, 60 тисяч ноутбуків мали отримати 24 області та 10 районів Києва за рахунок субвенції та співфінансування від кожної з областей. На Львівщині доставили 4042 ноутбуки у школи області. Загалом використали понад 67 мільйонів гривень коштів загальнодержавної субвенції та майже 14 мільйонів гривень коштів місцевих бюджетів. Із виділених 980 млн грн субвенції касових видатків здійснено на 860 млн грн. Економія склала майже 108 мільйонів гривень, 73 млн з яких спрямовали на придбання автобусів і обладнання вбиралень у школах, а майже 35 млн грн повернули до бюджету. Співфінансування з місцевих бюджетів склало понад 243 мільйонів гривень, із яких 14 мільйонів не були освоєні та теж повернуті до бюджету.
Мінцифри: Понад 200 000 українців пройшли опитування в застосунку Дія
10 лютого 2022
Під час Diia Summit 8 лютого Мінцифри презентувало нову послугу в застосунку Дія — опитування. За цей час два опитування пройшли понад 200 000 українців. «Опитування — важлива послуга для розвитку електронної демократії в країні. Вона дасть можливість державі спілкуватися зі своїми громадянами, а це своєю чергою принесе цінний зворотний зв’язок. Також опитування допоможуть Дії в розробці нових послуг», — зазначив Віце-прем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров. Опитування доступні усім користувачам Дії. Інших вимог немає, жодних додаткових документів не потрібно. У вкладці Послуги просто оберіть пункт Опитування. Раніше не існувало зручних інструментів, щоб оперативно зібрати думки громадськості в одному місці. Подібні питання вирішувалися слуханнями чи засіданнями, про які мало хто знав. Але тепер українці зможуть висловити думку на запропоновані питання за допомогою декількох кліків у Дії.
У 2022 році на закупівлю транспорту для перевезення людей з інвалідністю передбачили 30 млн гривень: розпочато прийом заявок
6 лютого 2022
В Міністерстві соціальної політики розпочали прийом документів від виконавчих органів сільських, селищний та міських рад, щоб забезпечити ефективне та своєчасне проведення закупівлі та надання в користування транспортного засобу спеціалізованого призначення. Транспорт використовуватимуть для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, порушення зору, інтелектуальні та психічні порушення, та інших маломобільних груп населення. У 2022 році для придбання транспортних засобів спеціалізованого призначення передбачено 30 мільйонів гривень. Прийом документів триватиме до 1 квітня поточного року. Звертаємо увагу, що у разі отримання пакету документів не у повному обсязі або оформленого неналежним способом Мінсоцполітики повертає його на доопрацювання. Водночас виконавчий орган ради має право надати повторно до 1 квітня 2022 року заяву з доопрацьованим (повним) пакетом документів. Пакет документів виконавчого органу ради має містити: 1. положення про службу з перевезення, утворену за рішенням виконавчого органу ради, в якому визначено умови надання послуг з перевезення, періодичність їх надання, наявність диспетчерської служби або спеціальної телефонної лінії, онлайн-сервісу для замовлення особою послуги з перевезення; 2. рішення виконавчого органу ради про утворення служби з перевезення; 3.інформація про повне найменування та код згідно з ЄДРПОУ виконавчого органу ради, яким подано заяву про надання в користування транспортного засобу спеціалізованого призначення; 4.інформація про осіб (дітей) з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, що проживають на території відповідної громади, які не мають в особистому користуванні та в користуванні законних представників автомобілів (включно з тими, що отримані відповідно до Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 липня 2006 р. № 999, у тому числі інформація про індивідуальні програми реабілітації, видані медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю), лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю); 5. інформаційна довідка про діяльність служби з перевезення протягом не більш як двох років з дати її утворення; 6. документи, що підтверджують затвердження видатків для фінансування служби з перевезення на поточний рік; 7. меморандум щодо роботи служби з перевезення, укладений між виконавчим органом ради та громадськими об’єднаннями, ініціативними групами осіб з інвалідністю.
За ініціативи першої леді Олени Зеленської Мінцифра презентує освітній серіал «Держава без бар’єрів»
27 січня 2022
Для впровадження принципів безбар’єрності під час комунікацій в роботі органів влади та формування довіри між громадянами та представниками влади, Мінцифра пропонує освітній серіал «Держава без бар’єрів» на платформі Дія.Цифрова освіта. В Україні проживає майже 2,7 мільйонів людей з інвалідністю, 7,2 мільйонів людей старше 65 років, щороку приблизно півмільйона стають батьками. Це значить, що майже третина населення України періодично звертаються за публічними послугами. Тому вкрай важливо, щоб шлях до отримання цієї послуги був зрозумілим, доступним та безбар’єрним. Так формується репутація державних службовців, так з’являється довіра до держави загалом та органів влади всіх рівнів. Тому важливо, щоб публічні службовці першими впроваджували безбар’єрність, як нову суспільну норму та гарантували доступність та зручність для всіх громадян без виключення. До вашої уваги шість серій серіалу, у яких розповідається, як публічним службовцям дотримуватися принципів безбар’єрності у спілкуванні з громадянами, як застосовувати безбар’єрний підхід під час ухвалення рішень, що призводить до формування стереотипів та як уникати упередженості в роботі. Також йдеться про протидію дискримінації під час працевлаштування на публічну службу. Перша серія освітнього серіалу - за участі першої леді Олени Зеленської. Дивіться серіал за посиланням - https://osvita.diia.gov.ua/courses/barrier-free-government Курс Міністерства цифрової трансформації України створено в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» у партнерстві з офісом Радника-уповноваженого Президента України з питань безбар'єрності, Національного агентства України з питань державної служби, ГО «Безбар’єрність, представників громадянського суспільства та експертів з інклюзивності за підтримки проєкту ПРООН «Права людини для України», який фінансується МЗС Данії.