Рішення про зміну форми навчання ухвалюватимуть навчальні заклади самостійно
Оскільки дві території області потрапили до червоної зони, в понеділок навчання на цих територіях відбуватиметься дистанційно. Порядок дій, затверджений 1 вересня цього року, змушує навчальні заклади перейти на віддалену форму навчання.
Що стосується інших територій, то всюди вихід з канікул відбудеться в звичному режимі, однак, затверджений порядок зобов’язує і їх.
«Якщо територія не потрапила до червоної зони, але в якійсь школі є інфіковані учні чи вчителі, заклад має ухвалити рішення про дистанційне навчання. Кожен заклад самостійно приймає рішення про перехід на ту чи іншу форму навчання. Ситуація із захворюваністю сильно непокоїть, адже ті дані, які ми отримуємо від департаменту охорони здоров’я, свідчать про зростання кількості хворих», - акцентував директор департаменту освіти та науки Олег Паска.
В кожному окремому випадку аналізуватимуть ситуацію, що склалась у закладі, беручи до уваги такі показники: кількість інфікованих дітей, кількість контактних, загроза навчальному процесу. Якщо інфікованими будуть кілька вчителів, які мають широке коло спілкування, то буде інший алгоритм дій, ніж якщо захворів, для прикладу, один учень.
«Кількість інфікованих учнів станом за зараз не є надзвичайно критичною. Із 287 тисяч школярів області, станом на сьогодні Covid-19 діагностували у трьох сотень, із загальної кількості працівників закладів освіти, яка становить 34 тисячі, коронавірус підтвердили у 950 осіб.
Дошкільна освіта працюватиме і далі в звичному режимі, дотримуючись карантинних заходів.
«Студенти вищих навчальних закладів до 15 листопада перебувають на віддаленому навчанні, це близько 100 тисяч студентів, що дає сподівання на можливе зниження динаміки захворюваності. Очне навчання для студентів ми теж передбачаємо, але за умови покращення епідситуації», - наголосив Олег Паска.
Новини за темою
Понад 800 учнів з числа ВПО долучилися до дистанційного навчання у школах Червоноградщини
9 травня 2022
Вже близько двох місяців як у школах Червоноградського району відновили навчальний процес. Окрім місцевих учнів, дистанційне навчання у районі організували і для внутрішньо переміщених дітей. Відтак у Червоноградському районі зареєстровано 4 199 учнів з числа внутрішньо переміщених осіб. З них 837 учнів долучились до дистанційного навчання у загальноосвітніх закладах району. Зокрема: у Белзькій громаді – 49 учнів у Великомостівській громаді – 53 учнів у Добротвірській громаді – 39 учнів у Лопатинській громаді – 51 учня у Радехівській громаді – 104 учні у Сокальській громаді -197 учнів у Червоноградській громаді – 344 учні Інші 3 329 дитини навчаються на дистанційних платформах шкіл своїх територій. Окрім того, як інформують у Червоноградській РДА, станом на 9 травня в Червоноградському районі зі 126 закладів загальної середньої освіти – 23 проводять навчання в очному режимі, 13 - на змішаній формі навчання. У інших 90 закладах загальної середньої освіти навчаються дистанційно.
3332 дитини зареєструвалися в Українській дистанційній школі, яку створили на Львівщині
29 березня 2022
Департамент освіти і науки Львівської ОВА спільно з Центром інноваційних освітніх технологій Національного Університету «Львівська Політехніка» започаткували унікальний волонтерський проєкт Українська дистанційна школа (УДШ). Навчатися в школі можуть учні 5-11 класів, які не мають можливості продовжити навчання за основним місцем реєстрації – наприклад, виїхали за кордон у зв’язку з воєнним станом або перебувають в областях України, які постраждали від бойових дій (де зруйновані або не працюють заклади загальної середньої освіти - ЗЗСО). Сьогодні на навчання в школі УДШ зареєструвалися вже 3332 дитини. З них 500-700 учнів щодня долучаються до навчального процесу. Слід зауважити, що діти, які проживають на Львівщині (і місцеві, і з числа внутрішньо переміщених осіб), можуть навчатися у школах області – очно, дистанційно або у змішаній формі. Зокрема, 1077 шкіл Львівщини проводять навчання дистанційно, 29 – очно, близько 10-15 шкіл – у змішаній формі. Проєкт Українська дистанційна школа розрахований значною мірою на дітей, які такої можливості не мають. «Українська дистанційна школа з’явилася на початку березня. Львівська Політехніка вже два роки готує вчителів до роботи в дистанційних умовах в рамках проєкту «Moodle – це про100!». Завдяки цьому одразу знайшлося багато вчителів, які були готові долучитися до нового проєкту. Кістяк школи склали вчителі Львівщини, також приєдналися вчителі з Харківської, Запорізької, Кіровоградської, Київської, Миколаївської, Житомирської і Рівненської областей. Але 95% вчителів – з Львівщини», - розповіла Маргарита Носкова, директорка Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка», керівниця Української дистанційної школи. В чому особливість УДШ: забезпечується навчання за затвердженою МОН програмою майже зі всіх предметів. По кількох ще шукають вчителів – з економіки (для 10-11 класів), української мови і літератури, англійської, німецької, французької, польської мов. Вчителі іноземних мов потрібні першочергово для організації розмовних клубів для учнів; навчання організоване за гнучким графіком; діти можуть навчатися з будь-якого гаджета (ноутбук, планшет, комп’ютер, смартфон); додаток УДШ можна завантажити на смартфон або ж просто знайти платформу у Гуглі; є графік консультацій, під час яких учні можуть обговорити з вчителями складні питання, поспілкуватися з іншими учнями; учні мають доступ до електронних підручників і можуть виконувати завдання на дистанційній платформі, яка захищена, а доступ до інформації є авторизованим; навчання відбувається за державними програмами; діти отримують оцінки в електронних щоденниках. Також, як повідомив директор департаменту освіти у науки Львівської ОВА Олег Паска, департамент упродовж двох тижнів підготує документацію, яка дозволить учням УДШ отримати підсумкові документи про закінчення навчального року. «В УДШ зареєструвалися учні, які раніше навчалися у Харківській області (52,2%), Київській (23,5%), Львівської (10%). Зараз продовжуємо активно реєструвати дітей з Харківської, Запорізької, Донецької та Луганської областей. Понад 10% учнів, які зареєструвалися, зараз перебувають за кордоном», - додала Маргарита Носкова. Всю інформацію про те, як приєднатися до навчання в Українській дистанційній школі або у школах Львівщини, можна дізнатися у спеціальному інформаційному буклеті. Детальніше - тут. Вимоги до вчителів, які хочуть приєднатися до викладання в УДШ: бажано, щоб це були педагоги, з достатнім рівнем цифрової грамотності, володіння платформою Moodle, на якій здійснюється навчання, неконфліктність, здатність і готовність працювати в команді, досвід викладання відповідної дисципліни.
Учні з числа внутрішньо переміщених осіб можуть тимчасово навчатися у школах Львівщини
15 березня 2022
Учні з числа внутрішньо переміщених осіб можуть тимчасово відвідувати заклади загальної середньої освіти (ЗЗСО) Львівщини за місцем тимчасового перебування. Відповідні роз’яснення надали у департаменті освіти і науки Львівської ОВА. Як відбувається зарахування на навчання: До навчання у закладах освіти Львівщини незалежно від обраного формату можуть долучатися учні з числа внутрішньо переміщених осіб, які можуть тимчасово відвідувати ЗЗСО за місцем тимчасового перебування відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 року №1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу». Департамент освіти і науки Львівської ОВА пропонує наступну процедуру зарахування дітей до цих закладів освіти: заява одного з батьків (або осіб, які їх заміняють) на тимчасове відвідування ЗЗСО; наказ керівника ЗЗСО про зарахування на тимчасове відвідування закладу освіти; учнів з числа внутрішньо переміщених осіб недоцільно вносити в основний списковий склад, оскільки вони обліковані в інших ЗЗСО; навчальні досягнення учнів з числа внутрішньо переміщених осіб облікувати в окремих журналах для видачі їм (на вимогу) витягу з оцінками для представлення в заклад освіти за постійним місцем проживання. ⠀ Якщо в закладі загальної середньої освіти є учні з числа внутрішньо переміщених осіб випускних класів (9-х, 11-х), яким необхідні документи про базову та повну загальну середню освіту і, які не матимуть можливості повернутися до ЗЗСО, в яких вони навчалися, то рекомендуємо організувати для них навчання за екстернатною формою відповідно до вимог Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства світи і науки України від 12 січня 2016 року №6 (у редакції наказу МОНУ від 10 лютого 2021 року №160 «Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України»). Нагадаємо, також на Львівщині можна долучитися до дистанційного навчання. Як це зробити, читайте за посиланням.
Вчителів запрошують до роботи в дистанційній школі
8 березня 2022
Департамент освіти і науки Львівської ОДА у співпраці з Центром інноваційних освітніх технологій ІППО НУ ЛП розпочав роботу над дистанційною школою для учнів 7 - 11 класів. Школа мала б запрацювати уже через 10 днів. За цей час педагоги, які мають досвід роботи із платформою Moodle, в екстреному форматі наповнять її навчальними матеріалами на перший тиждень навчання. Сьогодні відбулася інформаційна нарада для педагогів-волонтерів дистанційної школи, на якій окреслили ключові моменти організації навчання, базовий алгоритм дій кожного. "В ситуації, коли в країні йде війна, наше головне завдання – дати можливість дітям продовжити навчання. Мусимо зробити все, щоб організувати навчальний процес, нехай навіть у дистанційному форматі, зробити його безпечним для кожного учасника", - розповів директор департаменту освіти Олег Паска. За словами координатора проєкту Маргарити Носкової, Moodle дозволяє школярам працювати через смартфон та виконувати завдання навіть попри відсутність інтернету. "Перед нами стоїть непросте завдання. Мусимо організувати роботу дистанційної школи за дуже короткий термін. Те, на що в мирний час йде 3-4 місяці, ми мусимо зробити за 10 днів. Попереду багато роботи. Усі вчителі, які зголосились до участі в проєкті, мають досвід роботи на платформі. Бачимо зацікавлення інших педагогів, тому команда викладачів зростатиме. Це дозволить оперативно наповнювати платформу та перевіряти завдання", - наголосила Маргарита Носкова. Навчанням планують охопити усіх дітей, які цього потребуватимуть: дітей Львівщини, переселенців та усіх, хто зараз перебуває за кордоном. Усі школи області розподілять між вчителями, а координуватиме процес департамент освіти та Центр інноваційних освітніх технологій. Нагадуємо: До роботи в дистанцій школі запрошуються вчителі, що мають відповідний досвід, пройшли навчання щодо організації дистанційного навчання на Moodle, електронно-навчальний ресурс і готові працювати на волонтерських засадах. Просимо вчителів реєструватися у формі: https://cutt.ly/LAmxJJQ
У Львівській спеціальній школі №100 запрацював новий ліфт для дітей з особливими освітніми потребами
22 лютого 2022
Заступник голови Львівської ОДА Іван Собко, депутати обласної комісії з питань освіти Іванна Герус та Парасковія Дворянин, представники департаменту освіти і науки ЛОДА відвідали сьогодні Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівська спеціальна школа №100 І-ІІІ ступенів». Під час візиту оглянули матеріально-технічну базу закладу, кабінети природничих наук, тифло-лабораторію та нову бібліотеку. Також дали офіційний старт роботі нового ліфту. Як розповів Іван Собко, на встановлення ліфта з обласного бюджету скерували 1,7 млн грн. «Пасажирський ліфт в метало-скляній самонесучій шахті облаштували з метою забезпечення рівних прав і можливостей осіб з інвалідністю та усунення перепон і бар’єрів для дітей з порушення зору в поєднанні з порушеннями опорно-рухового апарату. Діти мають відчувати себе потрібними, любимими і гідними. Вони мають зростати в умовах, які сприяють їх розвитку. Ми разом маємо робити все, щоб кожного дня діти звершували нові досягнення. За підтримки комісії з питань освіти і науки Львівської облради облдержадміністрація надалі буде звертати увагу на потреби наших закладів, аби діти могли навчатись в гідних умовах», - наголосив Іван Собко. Зазначимо, що в закладі навчається 72 дитини з Львова, Львівської та західних областей України. За словами директорки школи Ірини Костецької, у школі навчаються діти, які мають труднощі із пересуванням, позатим діти із інвалідністю також потребують більш доступного способу потрапити до школи. «Ми вже давно мріяли про ліфт, адже дітям він дуже потрібен. Школа стала для дітей другим домом. Встановлення сучасного ліфту - це справді вагома для нас подія. Кожна дитина, яка цього потребує, зможе дістатись до приміщення школи. Завдяки програмі розвитку освіти вдалось реалізувати цей проект», - розповіла Ірина Костецька. Директор департаменту освіти Олег Паска поспілкувався із дітьми та запропонував їм висловити свої пропозиції щодо подальшого покращення школи. Дітлахи попросили купити новий автобус, облаштувати дитячий майданчик та миру. «Діти приходять до школи з великим задоволенням, вони мають таланти, які наші вчителі намагаються усіма силами розвинути. Багато дітей перебувають у школі весь тиждень, тому заняття на сучасному спортивному майданчику справді би покращило їх фізичний стан. Наші діти мають відчувати, що вони є на рівні з усіма дітьми, для них також важливі екскурсії для яких потрібен автобус», - зазначила представник батьківської спільноти Наталя Федишин.
На Львівщині дистанційне навчання продовжили в 21 школі
14 лютого 2022
З 1150 загальних середніх шкіл Львівщини в 21 школі триває дистанційне навчання. Про це повідомляють у департаменті освіти і науки Львівської ОДА. Нагадаємо, згідно з рішенням обласної комісії ТЕБ і НС від 4 лютого, 5-11 класи шкіл у Львові, Червонограді, Стрию, Дрогобичі продовжили дистанційне навчання, адже у цих містах були зафіксовані найвищі показники захворюваності на ковід серед дітей. Навчання онлайн запровадили у школах, де хворіють на COVID-19 або перебувають на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 більш як 50 % здобувачів освіти та персоналу. Станом на сьогодні дистанційне навчання продовжують у 21 школі Львівщини. «Так, у дев’яти школах Львівського району надалі понад 50% учасників навчального процесу (педагоги, інші працівники, учні) перебувають на самоізоляції або хворіють. У дванадцяти школах міста Козьова Стрийського району діти навчаються дистанційно через погодні умови, оскільки місто розташоване у гірській місцевості. Показники захворюваності аналізуємо кожного дня і наприкінці цього тижня переглянемо рішення щодо онлайн-навчання у школах», - зазначив директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска.
Рішення обласної комісії ТЕБ і НС: як навчатимуться в школах Львівщини з наступного тижня
4 лютого 2022
За рішенням обласної комісії ТЕБ і НС до раніше встановлених карантинних обмежень, які діють на території Львівщини з 31 січня внесли зміни. Зокрема, це стосується організації процесу навчання в закладах освіти. Отож, з 7 лютого навчання учнів з 1 по 4 класи відбуватиметься в очному режимі. Однак у разі, коли хворіє на COVID-19 або перебуває на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 більш як 50 % здобувачів освіти та персоналу, заклад освіти переходить на дистанційну форму. Рішення щодо переведення на онлайн-режим навчання закладів освіти приймає педагогічна рада закладу освіти. Своєю чергою, 5-11 класи з 7 лютого навчаються дистанційно. Йдеться лише про Львів, Червоноград, Стрий та Дрогобич. Саме у цих містах найвищий рівень захворюваності на ковід, а також через велику кількість населення - велике скупчення дітей у класах. Нова хвиля «Омікрон» спричинила багато випадків захворюваності саме серед дітей. Однак, як наголосив директор департаменту охорони здоров’я Орест Чемерис, наразі рівень їх госпіталізації зменшився – від 10 до 20 дітей за добу. «Маємо констатувати, що на Львівщині зростає рівень захворюваності на коронавірус. За п’ятьма ключовими показниками постанови Кабінету Міністрів, які є індикатором переходу територій до тієї чи іншої епідеміологічної зони, наша область продовжує перевищувати два показники. Коефіцієнт захворюваності станом на зараз складає 26% від допустимих 20%. Є високий показник рівня госпіталізованих на сто тисяч населення (71 при нормі 60). Розуміємо, що пік захворюваності ще попереду», - зазначив Орест Чемерис. Враховуючи особливості нової хвилі поширення ковіду, кількість хворих, які потребують госпіталізації відповідно збільшується. Станом на ранок, 4 лютого, налічують 2220 таких пацієнтів. Заповненість ліжкової мережі становить 41,5%. Учасники комісії обговорили також питання поширення поліомієліту на території Львівської області. Аби не допустити спалах вірусу планують провести додаткові заходи з імунізації дитячого населення. Йдеться про вакцинацію дітей віком від 6 місяців до 6 років (діти 2016 – 2021 років народження) проти поліомієліту, які досі не отримали щеплення. Ознайомитися з протоколом засідання можна тут.
Зимноводівська громада отримає нову школу на 500 учнівських місць
28 січня 2022
Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів у с. Суховоля Зимноводівської територіальної громади Львівського району обговорили сьогодні на нараді під головуванням першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика. Об’єкт є довгобудом, його будівництво розпочали ще у 2016 році. За період з 2016 по 2019 рік вимурували більшу частину основної будівлі, провели часткове накриття та встановили вікна. У 2020 році функції замовника отримала Зимноводівська сільська рада. Відтак, торік провели коригування проектно-кошторисної документації та тендерну процедуру, уклали угоду з підрядною організацією. Як наголосив Андрій Годик, школа у Суховолі є важливим об’єктом, який попередньо включений в Програму Президента України «Велике будівництво». «Об’єкт передбачає значний об’єм робіт, відтак підрядник і замовник мають відповідально поставитись до його реалізації, скласти календарний план-графік і подати в обласну адміністрацію, щоб у вересні 2023 року діти громади пішли в нову сучасну школу», - зазначив він. Від початку будівництва на об’єкт скерували майже 31 млн грн, загальна ж кошторисна вартість майже 145 млн грн. Проєкт передбачає: будівництво двоповерхової будівлі з облаштуванням спортивного та актового залів, майстерень для трудового навчання, будівлі котельні, гаражу на два шкільні автобуси, трансформаторної підстанції, спортивних та ігрових майданчиків, підведення інженерних мереж, внутрішні та зовнішні оздоблювальні роботи, закупівлю обладнання. Школа у Суховолі дозволить створити 500 нових учнівських місць та додаткових 30 робочих місць, покращить умови праці для понад пів сотні осіб.
Обласна комісія ТЕБ І НС сьогодні розгляне посилення карантинних обмежень на Львівщині
25 січня 2022
У зв’язку із збільшенням хворих на коронавірус обласна комісія ТЕБ І НС сьогодні прийматиме рішення щодо посилення карантинних обмежень. Зокрема, від завтра усі заклади освіти, окрім дошкільних, мають перейти на дистанційну форму навчання. Про це повідомив сьогодні керівник департаменту охорони здоров’я Львівської ОДА Орест Чемерис. «Ми проаналізували захворюваність дітей і зазначу, що з 11 по 24 січня у 1754-х дітей підтвердився Covid-19. Окрім того, є позитивна динаміка наповненості дитячих ліжок і станом на сьогодні 165 дітей є на лікуванні у стаціонарах”, - зазначив Орест Чемерис. Також він зазначив, що під час засідання комісії департамент охорони здоров’я ЛОДА пропонуватиме заборонити проведення будь-яких розважальних заходів. Окремо діятимуть обмеження щодо перевезень у громадському транспорті, зокрема, дозволені будуть лише перевезення із заповненістю не більше 50% пасажирів. Якщо динаміка із захворюваністю в області буде зберігатись або ж далі зростатиме, то з 1 лютого припинять роботу закладів громадського харчування із дозволом працювати лише “на виніс”. «Для того, щоб стримати поширення коронавірусної інфекції та статистики до зменшення серед дитячого населення, ми змушені вдаватись до таких дій», - додав Орест Чемерис.
Проект «Moоdle це про100» триватиме і цього року
21 січня 2022
За підсумками минулого року у закладах освіти розгорнули 109 платформ у межах проекту «Moоdle це про100». До участі у проекті створення єдиного електронного середовища зголосились школи та заклади професійно-технічної освіти. Відтак, платформа для дистанційного навчання запрацювала в усіх закладах, а навчання пройшли понад дві з половиною тисяч педагогів. «Відповідно до програми розвитку освіти проект реалізовуватиметься до 2025 року. Проаналізувавши те, як проект втілювався торік, зробимо висновки, посилимо сильні сторони та відкоригуємо слабкі. Уже в січні заклади, які бажають створити єдине електронне середовище, можуть розпочинати цей процес. Кожен відділ освіти має розуміти на якому рівні у них дистанційне навчання та оцінити свої перспективи. Для роботи платформи департамент закупив відповідні сервери, аби зберігати всю інформацію. Окрім того, методичними та інноваційними розробками вчителів будемо наповнювати цю платформу, щоб кожен міг ними користуватись», - розповів директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА Олег Паска. Цього року до проекту планують долучити ще сотню закладів освіти, а реалізацію проекту розіб’ють на два потоки: для нових учасників, та для тих, хто розпочав роботу над проектом торік. «Торік проект стартував трохи із запізненням. Тому розгортання платформи «посунулось» на серпень – грудень. Щоб пришвидшити цей процес у цьому році, до кінця лютого маємо укласти всі договори, у березні будемо навчати педагогів базовим навикам. Розгортання платформи має відбутись у березні – червні, щоб усі заклади, які зголосились до проекту, могли влітку "залити" все, що їм треба. Тому 2022-2023 навчальний рік має стати повноцінним Moоdle-роком», - наголосила директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти «Львівської політехніки» Маргарита Носкова. Під час роботи на платформі Moоdle важливим чинником є навики вчителів, тому навчання – необхідна частина проекту. Школи, які взяли участь у проекті та пройшли навчання, відзначають позитиви платформи та закликають колег зупинити свій вибір саме на Moоdle. «В час першої хвилі пандемії, коли паніка була нашим щоденним станом, ми зупинились на Classroom тільки тому, що Moоdle потребував серверного розміщення. Коли торік департамент вирішив підтримати Moоdle в закладах освіти, сумнівів не було, адже ця платформа краща, більш гнучка для роботи з організації відділеного навчання, що дає можливість впорядкувати вчителю свої напрацювання, розмістити їх у хмарі та мати доступ цілодобово», - поділився враженнями керівник Бродівської гімназії імені Івана Труша Юрій Мельник. Минулого року Львівська область також взяла участь у європейському проекті SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies). Це платформа, що дозволяє здійснювати самоаналіз закладу освіти до цифрових трансформацій. Пройти анкетування змогли три десятки закладів Львівщини «Проект привернув увагу тим, що це онлайн інструмент, який допоміг зрозуміти на якому етапі цифрового розвитку ми знаходимось. Звіт детальний, багато чого директори можуть почерпнути для аналізу. Також є рекомендації. Розробляючи нову стратегію розвитку закладу, ми взяли до увагу висновки цього анкетування. Позитивно те, що цей онлайн інструмент не одноразовий, а буде використовуватись щорічно, аби вдосконалювати наше цифрове середовище. Навесні ми знову будемо проходити онлайн опитування, тому будемо бачити динаміку і напрям руху», - розповіла директорка Жовтанецького опорного закладу Жанна Король. Проект дозволяє подивитись на школу очима керівника, вчителя чи учня, і побачити як працює заклад зсередини. За результатами минулорічного пілотування, представники Європейського фонду освіти готові надати можливість пройти таке опитування і провести проект у всіх закладах освіти Львівської області. Це дасть можливість скласти картину реального стану впровадження цифрових технологій та розуміти як змінюється наша освіта, в чому сила та слабкість закладів області.
Онлайн-навчання на Львівщині запровадять у випадку 50% захворюваності на ГРВІ персоналу та учнів
20 січня 2022
Учора відбулось засідання обласної комісії ТЕБ і НС. Львівська область опинилась у помаранчевій епідеміологічній зоні, яка передбачає запровадження певних карантинних обмежень. Це стосується й діяльності закладів освіти. Відповідно до протоколу та згідно з обмеженнями характерними для встановленого рівня епідемічної небезпеки, забороняється відвідування закладів освіти здобувачами освіти за умови захворюваності на ГРВІ більше як 50 % здобувачів освіти та/або персоналу закладів освіти. «У порівнянні з попереднім спалахом COVID-19 на території області частка інфікованих дітей зросла удвічі. Саме тому члени комісії рекомендували перейти на дистанційне навчання закладам освіти у випадку, якщо показники захворюваності на ГРВІ там перевищують 50%. Однак остаточне рішення ухвалюють комісії ТЕБ і НС територіальних громад, зважаючи на ці показники», - прокоментував заступник голови Львівської ОДА Віталій Загайний. Як зауважив директор департаменту охорони здоров’я Орест Чемерис, нова хвиля поширення коронавірусу небезпечна тим, що спричинила збільшення кількості захворювань саме серед дітей. Якщо раніше показник був в межах 5%, то зараз він зріс удвічі – 10% від загалу. Обов’язковим залишається носіння маски в громадських місцях, дезінфекція рук та робочих поверхонь, дотримання соціальної дистанції. Керівників відділів освіти райдержадміністрації просять щоденно до 9:30 год інформувати департамент освіти і науки облдержадміністрації про кількість закладів освіти району, які перейдуть на дистанційну форму навчання.
Понад 25 млн гривень скерували торік для оновлення харчоблоків в освітніх закладах Львівщини
11 січня 2022
Торік на Львівщині для оновлення харчоблоків 106 закладів освіти скерували освітню субвенцію у розмірі понад 25 млн гривень Як зазначив директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА Олег Паска, окрім того, за рахунок коштів з місцевих бюджетів у 153 харчоблоках закладів освіти покращили матеріальну базу: закупили технологічне обладнання (електроплити, електром’ясорубки, картоплечистки тощо) та холодильне обладнання. “Оновлене обладнання покращить технологічні процеси приготування страв, сприятиме переходу до здорового харчування. У 250 харчоблоках закладів загальної середньої освіти області впровадили постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках при забезпеченні школярів гарячим харчуванням та реалізації харчових продуктів”, - зазначив Олег Паска. Нагадаємо, за ініціативою та під патронатом першої леді Олени Зеленської в Україні триває реформа шкільного харчування. На початку листопада у Львові провели форум, де порушили питання безпечності та якості системи шкільного харчування, проєктному підходу в переоснащенні харчоблоків закладів освіти, якісним критеріям публічних закупівель, новітнім стандартам громадського харчування. Також в області в межах проєкту “Почуй лікаря” з ініціативи голови Львівської облдержадміністрації студенти-медики розповідають школярам про важливість якісного і здорового харчування.